Candlemass 07-09-2007 Dynamo Eindhoven

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za sep 15, 2007 9:22 am

was, schat ik zeker niet maar dan 150 mensen, was zeker niet druk en publieksreactie was zeker ook niet echt wild

MAAR het concert was erg goed, veel klassiekers, de nieuwe songs kwamen zeer goed uit de verf (mochten ze van mij meer van spelen) en de hele band speelde zoals altijd goed

robert lowe is een goed zanger, maar niet bij elke oude song vond ik zijn stem heel goed uitkomen, maar al bij al, is het een topzanger en past ie wel goed bij candlemass, zijn 'performance' met weggetrokken ogen en met zijn handjes lijkt me wel vermoeiend

voorprogramma serpentcult was matig, het begon uitsdtekend met pure funeral doom en daarna bleven de zware snellere riffs zeer leuk, maar dat meisje dat zong bakte er niets van...erg vals en schel, jakkes...en muziek stond veel te hard om te kunnen genieten
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za sep 15, 2007 10:57 am

oja, en ik weet nu wat de cd van 2007 wordt!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za sep 15, 2007 2:43 pm

Ja. Was goed.

Na het geweldige album ben ik nu helemaal om.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Jens

Bericht door Jens » vr sep 21, 2007 12:17 pm

Geweldig ! Ik schrok van de zaal, maar de opkomst gaf me ongelijk.

Serpentcult vond ik erg goed. De vrouwenzang is speciaal maar geeft voor mij net dat extra's; zéker in de gaten te houden.

Candlemass was in de korte speeltijd verwoestend, heb nog een stukje mee mogen blèren in de micro maar mijn stem was zo goed als stuk van de voorgaande nummers, dus op veel zal het wel niet getrokken hebben. Lowe blijft dé doom-zanger bij uitstek.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » vr sep 21, 2007 12:40 pm

Ah, nog een metalfanner die aanwezig was in Antwerpen. Hoe bedoel je dat de opkomst je ongelijk gaf? Ik vond het nu niet bepaald druk.

Ohja, en de vrouwenzang was bij Serpentcult juist hetgene dat het voor mij verpestte, maar de uberzware riffs maakten gelukkig nog wel wat goed. :)

Jens

Bericht door Jens » vr sep 21, 2007 4:29 pm

Ik dacht bij het binnenkomen dat er echt te weinig ruimte zou zijn, maar de opkomst stelde inderdaad niet zoveel voor.

Plaats reactie