Thrash / Speed metal XI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr jan 04, 2008 3:53 pm

Marcel Hubregtse schreef:Eindelijk Helstar - Sins Of The Past,

wat een godvergeten heerlijke vette schijf is dat toch. Nu knalt het allemaal echt, en die nieuwe nummers passen er naadloos bij.
het had allemaal veel beter gekund nog. De nieuwe nummers zijn wel leuk trouwens.
Maar die productie, ik vind het allemaal ietsjes beter, maar dat is niet genoeg. Het had zo kunnen spetteren, maar helaas.

Dan moet je geen nummers opnieuw opnemen als je er niet echt wat aan toe kan voegen.
Destruction, Testament gingen de band immers al voor met geweldige vette resultaten.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Destructor

Bericht door Destructor » vr jan 04, 2008 6:21 pm

Met name die van Testament is erg gaaf. Heerlijke productie en het klinkt allemaal een stuk krachtiger dan voorheen, een ander leuk puntje is natuurlijk dat Souza op een aantal nummers meezingt.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » za jan 05, 2008 12:19 am

http://www.holyterrorspeedmetal.com/music.htm

Hier wat live materiaal en een demo van Holy Terror. Het meeste is opgenomen in Nederland en Belgie eind jaren 80.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

hellish star

Bericht door hellish star » za jan 05, 2008 9:21 am

Jeroen schreef:[..]

het had allemaal veel beter gekund nog. De nieuwe nummers zijn wel leuk trouwens.
Maar die productie, ik vind het allemaal ietsjes beter, maar dat is niet genoeg. Het had zo kunnen spetteren, maar helaas.

.
Oh, het blijven schitterende songs die een opkuisbeurt hebben gekregen maar wat jullie dan nog meer willen begrijp ik niet....
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Sentinel

Bericht door Sentinel » za jan 05, 2008 4:49 pm

Lone Starr schreef:http://www.holyterrorspeedmetal.com/music.htm

Hier wat live materiaal en een demo van Holy Terror. Het meeste is opgenomen in Nederland en Belgie eind jaren 80.
Die gast die die site runt is ECHT HELEMAAL (net als ik) verslingerd aan die band, ik kan 'm echt geen ongelijk geven
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » za jan 05, 2008 4:58 pm

edit: tralala, vraag was al beantwoord
Laatst gewijzigd door Dimas op za jan 05, 2008 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » za jan 05, 2008 5:02 pm

Lone Starr schreef:[..]

Voor het snellere werk op de cd zit je met Debt Of Pain wel goed want dit is een bewerking van Agent Steels "Back To Reign", op dubbele snelheid gespeeld met alternatieve lyrics en refreinen.

Cd is best wel een aanrader ja :D
De gitarist is namelijk ex-Agent Steel
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » za jan 05, 2008 6:07 pm

Lone Starr schreef:http://www.holyterrorspeedmetal.com/music.htm

Klopt, prima site om collectie compleet te maken.

De Dendermonde opnames zijn ook terug te vinden op audio disc 2 van de El Revengo compilatie ( 2cd's + 1 dvd) uit 2006. Disc 1 bestaat uit 4 geremixte (in 2004) nummersvan Mind Wars en de oorspronkelijke Amerikaanse versie van Terror & Submission. Disc 2 dus die Dendermonde live set plus nog wat live opnames uit Florida en uit Italië.
De dvd bestaat uit live opnames (bootleg kwaliteit) en de video van Judas Reward.

Al in al is El Revengo zeer de moeite waard voor zowel fans als beginnelingen betreffende Holy Terror.
Volgens mij is de cd nog makkelijk te vinden in de platenzaak met een ruim metal assortiment. Ik zie hem nog geregeld bij diverse zaken liggen.

Trouwens als je goed luistert tussen minuut 4 en 5 van A Fools Gold/Terminal Humor/Mind Wars hoor je waar Megadeth waarschijnlijk hun idee voor de gitaarlijn uit het refrein van Holy Wars kreeg.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 12:37 am

hellish star schreef:[..]

Oh, het blijven schitterende songs die een opkuisbeurt hebben gekregen maar wat jullie dan nog meer willen begrijp ik niet....
het zijn schitterende songs, maar nu is het niets meer dan een ietwat opgepoetste best of.

Ik had graag moderne impulsen willen horen.

hellish star

Bericht door hellish star » zo jan 06, 2008 8:31 am

het zijn schitterende songs, maar nu is het niets meer dan een ietwat opgepoetste best of.

Ik had graag moderne impulsen willen horen.
en wat is dat dan?
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 6:57 pm

een betere drumsound allereerst, dikke vet klinkende gitaarlagen, misschien zelfs wel even een klein improviserend uitstapje hier en daar.

Het is gaaf hoor, maar niet zo gaaf als het had kunnen zijn. Daarnaast klinkt Rivera ook nogal plichtmatig.

En waarom niet eens een nummer opnieuw opnemen van Multiples of Black. Qua songwriting helemaal geen slecht album, maar die productie was een drama.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo jan 06, 2008 7:02 pm

hellish star schreef:[..]

Eerlijk gezegd een nieuw album. Ik heb de productie nooit echt storend gevonden, eerder charmant.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jan 06, 2008 7:16 pm

Zo, vrijdag Dark Angel - Darkness Descends en Agent Steel - Unstoppable Force en Skeptics Apocalypse gehaald. Dark Angel is behoorlijk rossend, maar hoeft van mij niet meer richting de black metal te gaan dan dit. Zijn de andere albums vergelijkbaar te noemen met deze?

Wat betreft Agent Steel vind ik Skeptics Apocalypse erg gaaf, maar ik vind de zang op Unstoppable Force te vaak echt over the top, alsof hij alleen maar kan gillen (wat ik een hoop andere zangers toch duidelijk beter heb horen doen). Nee, ik blijf dan toch Bruce Hall een stuk gaver vinden om naar te luisteren, sorry jongens :P

Holy Terror klinkt interessant, ik zal eens kijken of ik die ergens vandaan kan halen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » zo jan 06, 2008 7:18 pm

Daar gaan we weer. Moet ik nou echt langs zuid - beijerland gaan om je een draai om je oren te geven ?
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jan 06, 2008 7:23 pm

Kun je het uberhaupt vinden? :P

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo jan 06, 2008 7:26 pm

Ik kan me niet voorstellen dat Agent steel ooit een betere plaat heeft kunnen maken dan Unstoppable force.

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo jan 06, 2008 7:27 pm

Woehoe, die zanglijnen op Skeptics zijn super, dat maakt het hele album. Dark Angel's Time Does Not Heal is trouwens het luisteren waard, totaal anders. Goede zang, enorm veel riffs en vrij technisch.

@Innuendo: Luister Omega Conspiracy eens :twisted:
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » zo jan 06, 2008 7:29 pm

Lennert schreef:Kun je het uberhaupt vinden? :P
Ik heb je adress nog dus ik stuur mezelf gewoon op.

HA!
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jan 06, 2008 7:35 pm

Damn. Nou ja, dan wacht ik het hier wel af. Met koude pils en andere goede muziek waar we het vast wel over eens kunnen worden ;)

Holy Terror is voor 16,99 bij de dis-order als 2cd, ik bestel hem wel met Time Does Not Heal. Ben ik overigens de enige die Dark Angel ietwat tegen de black aan vind hangen soms?

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » zo jan 06, 2008 7:41 pm

Gezellig. en ja je bent denk ik de enige.

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo jan 06, 2008 7:51 pm

Nee, daarom stond ik ook wel versteld van Time Does Not Heal.
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jan 06, 2008 7:52 pm

Must be me.

Overigens, in tegenstelling tot wat sommigen hier denken, ik heb World Circus van Toxik al zo'n 3 jaar op lp in huis (4 jaar geleden voor 2 euro op een rommelmarkt in mijn eigen dorp gekocht, good times) en ben weldegelijk fan. Think This heb ik echter nog niet gehoord, maar die ga ik zeker wel aanschaffen nu hij overal voor zeer goeie prijs ligt.

Met de dvd stond ik echter nog in mijn handen zonder hem te kopen, ik wilde eerst wat meer info winnen, net zoals met meerdere dvd's het geval is. Hoe zijn de laatste dvdreleases van Toxik, Vio-Lence, Agent Steel en Metal Church volgens jullie?

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo jan 06, 2008 7:57 pm

knap dat je platen al drie jaar hebt, terwijl je die 4 jaar geleden gekocht hebt ;)

Dark Angel zit in mijn ogen dicht tegen death metal aan. Black hoor ik er niet in terug.

Verder heb ik gehoord dat de dvdrelease van Agent steel niets meer is dan een opgepoetste VHS. Van de andere releases weet ik ook erg weinig. Ik ben wel benieuwd naar de dvd van Toxik.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jan 06, 2008 8:17 pm

Ah crap, het is 4 jaar in ieder geval :P

Ik ben nogal huiverig met de aanschaf van dvd's iig, een cd die ik niet luister vind ik erger dan een dvd die ik nooit kijk. Wat betreft thrashdvd's and like heb ik alleen Megadeth's Rude Awakening die erg gaaf is, maar ik wil toch wat energiekere (en meer thrash) beelden zien.

Destructor

Bericht door Destructor » zo jan 06, 2008 8:35 pm

Die Toxik DVD is volgens mij van het optreden van Dynamo '88. Dus dat zullen deze beelden wel zijn (waarschijnlijk wel een beetje opgepoetst):
http://www.youtube.com/watch?v=TRgXTEa1Bho

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jan 06, 2008 8:40 pm

Hmmm, dan hoop ik toch ook op iets beter geluid.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 8:51 pm

het geluid is heel redelijk hoor.
Ik heb de dvd nu al een paar keer gezien en het optreden op het festival is helemaal niet onaangenaam om naar te kijken. De beelden vanaf de zijkant zijn misschien niet de meest geweldige, maar het geluid en het spel maken veel goed.

De show in club Dynamo is wel erg energiek en leuk voor een keertje, maar het geluid is niet echt bijzonder. Vergelijkbaar met de vele bootlegs die van thrash bands bestaan in de Dynamo (Testament, Anvil etc.)

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 9:15 pm

Jeroen schreef:het geluid is heel redelijk hoor.
Ik heb de dvd nu al een paar keer gezien en het optreden op het festival is helemaal niet onaangenaam om naar te kijken. De beelden vanaf de zijkant zijn misschien niet de meest geweldige, maar het geluid en het spel maken veel goed.

De show in club Dynamo is wel erg energiek en leuk voor een keertje, maar het geluid is niet echt bijzonder. Vergelijkbaar met de vele bootlegs die van thrash bands bestaan in de Dynamo (Testament, Anvil etc.)
Voor zo'n soort release is het geluid idd wel okay, maar volgens mij alleen geschikt voor mensen die de band al kennen en ook fan van ze zijn. Dat geldt trouwens ook voor de Exodus dvd en Metal Church dvd (die voor wat je krijgt best prijzig is maar gelukkig nog niet zo erg als die Agent Steel dvd)

Trouwens over de Toxik dvd gesproken kan iemand mij vertellen waarom het nummer dat tijdens de club gig gespeeld wordt en duidelijk een cover van He's A Woman, She's A Man van Scorpions is op het hoesje als Evil Woman gedrukt staat?

Dawn Crosby (R.I.P.)

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 9:15 pm

die laatste Vio-Lence heb ik trouwens nog steeds niet gezien, maar heb van horen zeggen dat die absoluut de moeite waard is.

Dawn Crosby (R.I.P.)

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 9:41 pm

Marcel Hubregtse schreef:[..]

Voor zo'n soort release is het geluid idd wel okay, maar volgens mij alleen geschikt voor mensen die de band al kennen en ook fan van ze zijn. Dat geldt trouwens ook voor de Exodus dvd en Metal Church dvd (die voor wat je krijgt best prijzig is maar gelukkig nog niet zo erg als die Agent Steel dvd)

Trouwens over de Toxik dvd gesproken kan iemand mij vertellen waarom het nummer dat tijdens de club gig gespeeld wordt en duidelijk een cover van He's A Woman, She's A Man van Scorpions is op het hoesje als Evil Woman gedrukt staat?
ik meende dat de tekst enigszins aan was gepast, maar dat weet ik niet zeker. Is wel vaker met sommige covers.
Soms wat vreemd, vreemdste voorbeeld was nog wel Unleashed met een cover van Venom's Black Metal, onder de naam Death Metal

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 9:44 pm

ik meende dat de tekst enigszins aan was gepast, maar dat weet ik niet zeker. Is wel vaker met sommige covers.
Soms wat vreemd, vreemdste voorbeeld was nog wel Unleashed met een cover van Venom's Black Metal, onder de naam Death Metal
De tekst was volgens mij ook wel lichtjes aangepast maar niet genoeg om het nummer Evil Woman te noemen naar mijn mening, want je hoort ze ook nog duidelijk "he's a woman, she's a man" zingen met dezelfde muziek e.d. al is het natuurlijk wel wat sneller en meer thrash.

Dawn Crosby (R.I.P.)

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 9:45 pm

dan proberen ze waarschijnlijk te voorkomen dat ze een flinke duit moeten afstaan aan Scorpions

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 9:47 pm

Oh ja wat het zo noemen van dat nummer nog verwarrender maakt is dat ze van Black Sabbath Symptom Of The Universe spelen, en Evil Woman is ook een Sabbath song, dus ik verwachtte eigenlijk dat nummer te horen en niet iets van Scorpions, niet dat ik dat trouwens erg vond.
Victim Of Changes doet Toxik trouwens ook erg leuk.

Dawn Crosby (R.I.P.)

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo jan 06, 2008 9:54 pm

Niks van Think This :cry:

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 10:03 pm

behalve Spontaneous dan ;)

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 10:05 pm

Metalheank schreef:Niks van Think This :cry:
Spontaneous wordt er gespeeld. Maar je moet wel bedenken dat dit nauttlrijk op de tour als support voor World Circus was en ze nog niet zoveel Think This nummers hadden.
Het is wel leuk te horen het verschil qua zang op de deze versie van Spontaneous en de uiteindleijke met de andere zanger.

Dawn Crosby (R.I.P.)

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 10:07 pm

dat vond ik trouwens het meest opvallende. Op World Circus gaat de zanger me nog wel eens irriteren, maar live zet hij bij beide optredens een vrijwel smetteloze performance neer.

Al zou ik graag ook nog eens wat live beelden /muziek zien/horen van de Think This tour. Sprak er gisteren nog iemand over die er bij was geweest in de Metropool. Scheen geweldig te zijn geweest, terwijl er buiten een weeralarm was.

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo jan 06, 2008 10:08 pm

Over Spontaneous had ik heen gelezen! Toevallig wel mijn favouriete Toxik nummer, maar niet genoeg voor 20 euro helaas.

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 10:14 pm

Jeroen schreef:dat vond ik trouwens het meest opvallende. Op World Circus gaat de zanger me nog wel eens irriteren, maar live zet hij bij beide optredens een vrijwel smetteloze performance neer.

Al zou ik graag ook nog eens wat live beelden /muziek zien/horen van de Think This tour. Sprak er gisteren nog iemand over die er bij was geweest in de Metropool. Scheen geweldig te zijn geweest, terwijl er buiten een weeralarm was.
Heb ze verdorie toen op die Think This tour gemist. Maar ik heb wel beide concerten die op de dvd staan in levende lijve destijds gezien.

Ik ben het met je eens dat de zanger op World Circus plaat wel eens gaat irriteren, maar live niet.

Dawn Crosby (R.I.P.)

Sentinel

Bericht door Sentinel » zo jan 06, 2008 10:30 pm

Lennert schreef:
Holy Terror is voor 16,99 bij de dis-order als 2cd, ik bestel hem wel met Time Does Not Heal. Ben ik overigens de enige die Dark Angel ietwat tegen de black aan vind hangen soms?
Is idd. een 2 op 1 cd versie van. Ik zou eerst met Mind Wars beginnen en daarna met het ultieme meesterwerk "Terror and Submission", let wel, Holy Terror kan veel tijd van je vergen en Terror and Submission heeft een rottere productie, maar als je eenmaal in hun wereld zit kom je er niet meer uit. Het heeft de "Skeptics Apocalypse" sfeer maar extremer en complexer.

Dark Angel tegen black aan? :? Tis gewoon duistere loeiharde thrash, Darkness Descends dan. De latere werken zijn wat technischer en helderder geproduceerd. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de latere Dark Angel werken. Darkness Descends is IMO hun kroonjuweel.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jan 06, 2008 11:02 pm

Vervloek jou, Jeroen! Nu moet ik Mekong Delta, Artillery, Atrophy, Powermad, Paradox en Realm sowieso gaan aanschaffen! Dit zijn precies de bands waar ik naar op zoek was voor de collectie, technisch en goeie zang! :)

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 11:17 pm

vergeet Sadus, Defiance, Coroner, Hexx, Hexenhaus en de laatste van Dark Angel niet :P

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 11:21 pm

Jeroen schreef:vergeet Sadus, Defiance, Coroner, Hexx, Hexenhaus en de laatste van Dark Angel niet :P
En als ik hem was zal ik meteen voor de Insomnia box van Defiance gaan, en teven natuurlijk de Through The Years box van Artillery dan heeft ie meteen alles van beide bands met uitvoerige liner notes en bonus tracks.
Erg de moeite waard die twee boxsets.

Dawn Crosby (R.I.P.)

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 11:22 pm

Sentinel schreef:[..]

Is idd. een 2 op 1 cd versie van. Ik zou eerst met Mind Wars beginnen en daarna met het ultieme meesterwerk "Terror and Submission", let wel, Holy Terror kan veel tijd van je vergen en Terror and Submission heeft een rottere productie, maar als je eenmaal in hun wereld zit kom je er niet meer uit. Het heeft de "Skeptics Apocalypse" sfeer maar extremer en complexer.

Dark Angel tegen black aan? :? Tis gewoon duistere loeiharde thrash, Darkness Descends dan. De latere werken zijn wat technischer en helderder geproduceerd. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de latere Dark Angel werken. Darkness Descends is IMO hun kroonjuweel.

Ik vind dat alle Dark Angel albums zo hun charme hebben.
We Have Arrived leunt wat meer tegen harde heavy metal aan en is lekker eenvoudig nog (vette riffs en ritmes).

Darkness Descends is gewoon vuig. Een van de vetste rauwe thrash platen die ik in m'n bezit heb.

Leave Scars is van eenzelfde orde, al vind ik de langere nummers wat minder hierop. Productie is ook wat gruizig. Desondanks wel een lekker plaatje.

Live Scars is gewoon pure dikke chaos. Super rauw, beenhard en het snijdt dwars door je heen. Heerlijk om af en toe eens op vol volume te draaien.

Time does not Heal is mijn favoriet naast Darkness Descends. Wat een geweldige muziek. Het is geen makkelijke kost en na 3 nummers heb je al het idee een heel album aan riffs te hebben gehoord, maar so what, na een hoop luisterbeurten is dit gewoon een van de meest genietbare thrash platen ooit. De zang is het enige minpuntje hier en daar, er zit niet al teveel rek in.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo jan 06, 2008 11:23 pm

Marcel Hubregtse schreef:[..]

En als ik hem was zal ik meteen voor de Insomnia box van Defiance gaan, en teven natuurlijk de Through The Years box van Artillery dan heeft ie meteen alles van beide bands met uitvoerige liner notes en bonus tracks.
Erg de moeite waard die twee boxsets.
die Artillery box is al geregeld voor de jonge heer ;)

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo jan 06, 2008 11:33 pm

Van Defiance heb ik laatst insomnia aangeschaft. De 3cd-verzamelaar van Metal mind producitons. De eerste cd (product of society) bevat nog welwat goede nummers, maar de tweede en derde plaat vallen me voorlopig nog tegen. Vooral veel van hetzelfde naar mijn idee.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » zo jan 06, 2008 11:35 pm

Boxsets zijn sowieso cool, zat me ook al in te houden om ze niet allebei te bestellen (ken namelijk helemaal niks van hun muziek ;)).

Wel ga ik deze week die Slaughter box bestellen, iemand die daar al wat van heeft gehoord?

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » zo jan 06, 2008 11:53 pm

Sander schreef:Boxsets zijn sowieso cool, zat me ook al in te houden

Wel ga ik deze week die Slaughter box bestellen, iemand die daar al wat van heeft gehoord?

Shit, helemaal vergeten van die. Die MOET ik ook hebben :lol:
Heb er een paar mensen over gehoord en een foto van gezien, en dat zag er prima uit.

Dawn Crosby (R.I.P.)

Metalheank

Bericht door Metalheank » ma jan 07, 2008 9:01 am

Jeroen schreef:vergeet Sadus, Defiance, Coroner, Hexx, Hexenhaus en de laatste van Dark Angel niet :P
Sorry, maar Sadus en Coroner hebben geen goede zang. Gezien Lennert dat belangrijk vind.

Destructor

Bericht door Destructor » ma jan 07, 2008 10:33 am

Wat is dat nou voor onzin, alleen omdat Sadus en Coroner niet clean zingen is het meteen geen goede zang meer?

Gesloten