Sentinel schreef:[..]
Is idd. een 2 op 1 cd versie van. Ik zou eerst met Mind Wars beginnen en daarna met het ultieme meesterwerk "Terror and Submission", let wel, Holy Terror kan veel tijd van je vergen en Terror and Submission heeft een rottere productie, maar als je eenmaal in hun wereld zit kom je er niet meer uit. Het heeft de "Skeptics Apocalypse" sfeer maar extremer en complexer.
Dark Angel tegen black aan?

Tis gewoon duistere loeiharde thrash, Darkness Descends dan. De latere werken zijn wat technischer en helderder geproduceerd. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de latere Dark Angel werken. Darkness Descends is IMO hun kroonjuweel.
Ik vind dat alle Dark Angel albums zo hun charme hebben.
We Have Arrived leunt wat meer tegen harde heavy metal aan en is lekker eenvoudig nog (vette riffs en ritmes).
Darkness Descends is gewoon vuig. Een van de vetste rauwe thrash platen die ik in m'n bezit heb.
Leave Scars is van eenzelfde orde, al vind ik de langere nummers wat minder hierop. Productie is ook wat gruizig. Desondanks wel een lekker plaatje.
Live Scars is gewoon pure dikke chaos. Super rauw, beenhard en het snijdt dwars door je heen. Heerlijk om af en toe eens op vol volume te draaien.
Time does not Heal is mijn favoriet naast Darkness Descends. Wat een geweldige muziek. Het is geen makkelijke kost en na 3 nummers heb je al het idee een heel album aan riffs te hebben gehoord, maar so what, na een hoop luisterbeurten is dit gewoon een van de meest genietbare thrash platen ooit. De zang is het enige minpuntje hier en daar, er zit niet al teveel rek in.