Van mij mag Machine Head wel mee komen

Alsjeblieft, doe eens een keer realistisch denken zeg...Johan schreef:Doe maar:
Iron Maiden
Heaven and Hell
Judas Priest
Queensrÿche
Whitesnake
Niet de flutacts van de afgelopen jaren. Maiden en Metallica moeten echt eens stoppen met die waardeloze support acts. Zet er dan in ieder geval iets neer uit hetzelfde genre.
Pfff, moeten we dat een half jaar volhouden en doen alsof we niet weten wat er gespeeld gaat worden?Ernst-Jan schreef:Oja klinkt misschien zeikerig maar het zal leuk zijn als hier geen setlisten komen.(aangezien ze volgende week beginnen in India)
En hoe gaat die werken dan?Took schreef:daarvoor is de spoiler-tag tegenwoordig ingevoerd.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Euh ja. Jij welJohan schreef:[..]
Ik deed tenminste nog moeite om bands te verzinnen die nooit van z'n leven dan spelen, maar wel bij Maiden passen.
Of dacht je echt dat ik serieus zoiets verwacht?
Tnx.Elessar schreef:Denk het ook niet. Met name door de locatie.
Gave avatar trouwens.
Als niet GC member Iron Maiden weet ik ook dat deze info 100% real is aangezien je het kunt lezen op de site van Mojo/Iron Maiden dus waat weet jij meer dan ons?vincestone schreef:Hey koekerts, iedereen zijn eigen recht.... maaaaar is afsluiter van de wereldtour 2008. Er komen special guests. En ja een kaartje kost 59 euro's!
Deze info is 100% real weetende als FC member Iron Maiden.
het heet volgens mojo "Iron Maiden & Special Guests". Maar goed, zo heten voorprogramma's wel vaker.Ernst-Jan schreef:[..]
Als niet GC member Iron Maiden weet ik ook dat deze info 100% real is aangezien je het kunt lezen op de site van Mojo/Iron Maiden dus waat weet jij meer dan ons?
En hoezo weet jij meer over de Special acts?
Mag allemaal wel zo wezen, maar ik koop denk ik zo'n 40-50 albums per jaar en ik werk full-time. Nog steeds download ik daarbij. Als ik alles meteen zou kopen wat ik goed vind dan zou ik daar een hypotheek voor moeten nemen. Bovendien zijn er heel wat bands waar ik nooit albums van zou hebben gekocht, als ik er niet eerst wat van gedownload zou hebben.RvdM schreef:€ 59,- is niet goedkoop en ik heb Neil Young ook laten schieten vanwege de errug hoge prijs. Maar daar komt bij dat de meeste muziekliefhebbers (jij natuurlijk niet) veelal alle muziek lekker illegaal downloaden terwijl je vroeger echt geld aan de kant zette om nieuwe albums te kopen. Het geld dat je nu uitspaart mag je dus weer lekker in concertkaartje steken en zo is het allemaal weer prachtig in balans.
Mensen die huilen over te dure concertkaartjes maar ondertussen wel de hele discografie van ACDC illegaal binnenhalen zijn dus hypocriet.
Let wel op dat een hoop cd's ook iets duurder zijn geworden.RvdM schreef:€ 59,- is niet goedkoop en ik heb Neil Young ook laten schieten vanwege de errug hoge prijs. Maar daar komt bij dat de meeste muziekliefhebbers (jij natuurlijk niet) veelal alle muziek lekker illegaal downloaden terwijl je vroeger echt geld aan de kant zette om nieuwe albums te kopen. Het geld dat je nu uitspaart mag je dus weer lekker in concertkaartje steken en zo is het allemaal weer prachtig in balans.
Mensen die huilen over te dure concertkaartjes maar ondertussen wel de hele discografie van ACDC illegaal binnenhalen zijn dus hypocriet.
Amen that.Rebellion666 schreef:Dat gezeur over die prijs. Maiden komt na een 2 jaar met een prachtshow naar Nederland en speelt op een fantastische locatie. Wat boeit die prijs dan in godsnaam?? Ooit eens een concert bezocht van Bruce Springsteen en The Stones? Dan zijn dit prijzen die best schappelijk zijn. En vind je het te duur? Blijf dan lekker thuis.
15 jaar geleden kostte een nieuwe CD in de winkel 39,95 gulden of vaak 42,95. Nu is de standaard prijs 20 euro (= 44 gulden), dat is dus een zeer marginale inflatie over zo'n lange periode. Heel veel andere producten zijn sindsdien 2 keer (of meer) zo duur geworden.number_17 schreef:[..]
Let wel op dat een hoop cd's ook iets duurder zijn geworden.
Daarnaast, ik denk dat wij in de metal over het algemeen toch behoorlijk verwend zijn met de prijzen van nieuwe albums. 18 euro is uiteindelijk rond de 39,95 gulden en vaak heb ik ze nog goedkoper dan dat.MadTinus schreef:[..]
15 jaar geleden kostte een nieuwe CD in de winkel 39,95 gulden of vaak 42,95. Nu is de standaard prijs 20 euro (= 44 gulden), dat is dus een zeer marginale inflatie over zo'n lange periode. Heel veel andere producten zijn sindsdien 2 keer (of meer) zo duur geworden.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Neus schreef:Een paar jaar geleden was Assen een eventuele locatie om het Dynamo open air festival (R.I.P) te houden.
Dat is toen niet door gegaan omdat een 25 tal omwonende zeikerds moeilijk liepen te doen over geluidsoverlast en eventuele rellen.
Zijn die nu verhuisd of zo?
Een maat van me merkte vandaag op : "Als er ergens een evenement gehouden wordt waar ze een belachelijke hoge entreeprijs voor vragen dan is Machine Head van de partij."vincestone schreef:omen.
Verder over special acts kan ik nog niets vermelden, maar zoals eerder werd gehint naar Machine Head..... mmmmmmzzzzzzz my lips are sealed:)
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ernst-Jan schreef:Ja dus ik denk 3 bands in ht voorprogramma.
Het is op het circuit. Er staat een hal maar das maar 17.000 mensen en aangezien ze het over 25.000 mensen hebben is het denk ik buiten.