Iron maiden 16 augustus op Circuit TT ASSEN
Gast echt, verklaar je nader!!!Amstel schreef:Ow zo haha ..
Nah jah ze komen geloof ik ook op fields of rock weer dus tja
Waarom zullen ze eerst op FOR komen en dan nog weer in Assen? ze zijn populair in NL maar ook weer niet zo populair.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk. Maar als de FOR niet iets originelers kunnen verzinnen (ze waren er vorig jaar ook al), het zou wel kunnen, ze zijn een week later in België (FOR 20-22 juni)Ernst-Jan schreef:[..]Gast echt, verklaar je nader!!!
Waarom zullen ze eerst op FOR komen en dan nog weer in Assen? ze zijn populair in NL maar ook weer niet zo populair.
ITALY June 27, 2008 Gods of Metal Festival Bologna
BELGIUM June 29, 2008 Dessel Graspop Festival
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
(speciaal voor Amstel)
@ TookDenk het niet.
@ TookDenk het niet.
Laatst gewijzigd door Ernst-Jan op za jan 26, 2008 11:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had het niet tegen jou.. Natuurlijk hoop ik op een gave supportAmstel schreef:[..]
Mwjah is niet te hopen, dat ze zo'n band als funeral for a friend mee nemen ppff.
Wat was dat bagger toen in de ahoy...

Nope. Hij was de enige.Took schreef:en was het er druk?
Ach, drukte om niks. Als het aan mij lag had ik over een maand wel 's wat kaarten gehaald als ik toevallig weer eens op CS was. Had ie niet speciaal een half uur voor in de trein hoeven te gaan zitten, hehe.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Als ik dit zo lees dan komen ze niet mee naar AssenIRON MAIDEN are very pleased to announce that AVENGED SEVENFOLD will join them as SPECIAL GUESTS at Twickenham Stadium on July 5, Paris Bercy July 2 and 3 and a number of dates in Finland and Scandanavia (as listed below) on their "SOMEWHERE BACK IN TIME WORLD TOUR".
For more information on Ax7 go to their website at www.avengedsevenfold.com
The dates on which Ax7 special guest with Maiden are as follows -
JUNE
Fri 27 - ITA, Bologna Parco Nord Gods of Metal
Sun 29 - BEL, Dessel Graspop
JULY
Tue 1 - FRA, Paris Palais Omnisports de Bercy
Wed 2 - FRA, Paris Palais Omnisports de Bercy
Sat 5 - ENG, London Twickenham
Wed 16 - SWE, Stockholm Stadium
Fri 18 - FIN, Helsinki Olympic Stadium
Sat 19 - FIN, Tampere Ratina Stadium
Tue 22 - NOR, Trondheim Lerkendalstadium
Thu 24 - NOR, Oslo Valle Hovin
Sat 26 - SWE, Gothenburg Ullevi
Sun 27 - DEN, Horsens Gods Bane Plads
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
En ik denk dat 30 000 wel meer als dan in de Brabant hallen.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Zweden was toen in een paar uurtjes uitverkochtJoris schreef:niet? ow, wanneer was dat dan? nou, dan zal het dit keer ook wel meevallen...
2,5 uur als ik me niet vergis.
Ik zie Maiden wel op Graspop, ik ga geen 59 euro neertellen voor een enkel concert met wat voorprogramma´s.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Hier in gouda was ik ook de enigste om 10uur hehe..Gandalf schreef:Mijn kaart is ook binnen. Toen ik rond half 12 bij het GWK kwam was er helemaal niemand, dus ik denk niet dat het erg druk is geweest in Groningen.
Normaal is het vet druk enzow...
Nu was het dit keer een matige opkomst.
Stond ik er als enigste Iron Maiden fan

Ja dat gaat makkelijk he als je daar als enigste stond om 10 uur. Het zou dan raar zijn als je daar als enigste stond en dat er dan ook 5 Frans Bauer stonden nietwaar?Amstel schreef:[..]
Hier in gouda was ik ook de enigste om 10uur hehe..
ja, want frans Bauer fans zijn normaal gesproken veel eniger...
Maar dan ben ik waarschijnlijk in de war met een ander concert (metallica vielleicht?). En met uitverkocht bedoel ik dan, wanneer er geen staplaatsen meer zijn. Want ik koop dan normaal gesproken geen kaartje meer, als ik alleen nog een zitplaats kan krijgen. (1x maiden gezien in Ahoy, terwijl ik aan de zijkant op de bovenste ring zat. Was een gaaf concert maar toch niet echt geweldig daardoor).
Maar dan ben ik waarschijnlijk in de war met een ander concert (metallica vielleicht?). En met uitverkocht bedoel ik dan, wanneer er geen staplaatsen meer zijn. Want ik koop dan normaal gesproken geen kaartje meer, als ik alleen nog een zitplaats kan krijgen. (1x maiden gezien in Ahoy, terwijl ik aan de zijkant op de bovenste ring zat. Was een gaaf concert maar toch niet echt geweldig daardoor).
Dat kan er ook mee te maken hebben dat er meer in de voorverkoop gingen natuurlijk.
Ow dat was het dus haha...Ernst-Jan schreef:[..]
Ja dat gaat makkelijk he als je daar als enigste stond om 10 uur. Het zou dan raar zijn als je daar als enigste stond en dat er dan ook 5 Frans Bauer stonden nietwaar?
Er werd al raar naar me op gekeken toen ik zei dat ik voor iron maiden kaartje's ging halen

Vandaar dat er ouwe lui stonden te wachten haha..
Mwjah ik zei het al tege ze de rest koopt, kaartje's via internet enzow tegewoordig dus tja..
Amstel schreef:[..]
Ow dat was het dus haha...
Er werd al raar naar me op gekeken toen ik zei dat ik voor iron maiden kaartje's ging halen..
Vandaar dat er ouwe lui stonden te wachten haha..
Heu eerst sta je er alleen? en nu allemaal oude lui? Wat kan jij lullen zeg...Amstel schreef:Hier in gouda was ik ook de enigste om 10uur hehe..

En ik weet niet of Fransje Boer ook kaarten in de verkoop had ik doelde meer op jouw bericht maar dat snap je blijkbaar niet...
-
Denk ook dat het Machine Head wordt. Dit is een stukje uit het interview dat ik net las...
Wat staat er voor volgend jaar op de agenda voor Machine Head?
Touren, touren, touren. Hierna hebben we zes weken vrij. Daarna gaan we onder andere als supportband met een grote band op tour.
Als supportband? Dat moet dan wel een vrij grote band zijn.
Groter dan ons in ieder geval hahaha. Maar ik kan er verder niks over zeggen. In maart gaan we naar Dubai, en India met Megadeth. En ook nog naar Israel en Japan. Daarna wellicht Zuid-Amerika, en volgende zomer staan we hopelijk weer op festivals in Europa. We hebben hier in Nederland nog wat goed te maken op dat gebied, dus ik hoop dat we dan wel op Fields Of Rock staan.
Wat staat er voor volgend jaar op de agenda voor Machine Head?
Touren, touren, touren. Hierna hebben we zes weken vrij. Daarna gaan we onder andere als supportband met een grote band op tour.
Als supportband? Dat moet dan wel een vrij grote band zijn.
Groter dan ons in ieder geval hahaha. Maar ik kan er verder niks over zeggen. In maart gaan we naar Dubai, en India met Megadeth. En ook nog naar Israel en Japan. Daarna wellicht Zuid-Amerika, en volgende zomer staan we hopelijk weer op festivals in Europa. We hebben hier in Nederland nog wat goed te maken op dat gebied, dus ik hoop dat we dan wel op Fields Of Rock staan.
in welke band zit jij ?Eisblut schreef:
Heerlijk Helder Taalloeder
uit het Dagblad Van Het Nooren:
afgelopen vrijdag belde de verslaggeefster mij hierover op, want ze was opzoek naar de Nederlandse Iron Maiden fanclub. Maar naar mijn weten is die er niet, en heb ik nog wel een leuk gesprekje met die meid gehad. Ze was benieuwd of het heel snel zou uitverkopen enzo. Dus ik had haar al gezegd dat ik niet verwacht dat dat binnen een dag of week is.Geen grote gekte bij voorverkoop Iron Maiden
Gepubliceerd op 27 januari 2008, 19:32
Assen - Grote gekte bleef zaterdag uit bij de start van de kaartverkoop voor het concert van Iron Maiden op het TT-circuit in Assen. De Britse metalgroep speelt op 16 augustus als eerste band op het Asser racecircuit, dat voortaan ook concerten en festivals mag programmeren.
Rond half tien 's ochtends, een half uur voor de start van de voorverkoop, had zich een groep van ruim twintig fans verzameld voor de deur van het postkantoor in het overdekte Forum in Assen. Onder hen de 35-jarige Raymond Nicolai uit Assen, de tweede in de rij. Eigenlijk had hij om half acht present willen zijn. "Maar ik had me verslapen. Het werd half negen. Ach, nog zat op tijd", constateert Nicolai.
De Assenaar -spijkerbroek, halflang haar- is twee keer eerder bij een concert van Iron Maiden geweest: één keer in Leiden in 1990, later nog eens op het Waldrock-festival in Burgum. "Dat ik nu weer ga, is puur omdat ze in Assen komen. Jeugdsentiment, hè", lacht Nicolai.
Hij vindt het super dat er concerten mogen worden gegeven op het racecircuit. "Hier wacht ik al jaren op. Het is een verschrikkelijk mooi terrein. Ik ben ook eens op het racecircuit in Donington, Engeland, geweest, waar Kiss optrad. Geweldig! Als dit goed wordt aangepakt, kan Assen hiermee echt op de kaart worden gezet."
Dringen is er niet bij voor Nicolai en de rest. De medewerkers van het postkantoor hebben de namen van alle aanwezigen op een lijst gezet en roepen ze één voor één op. Eén medewerkster draait de bestellingen razendsnel uit de computer, een collega scheurt het juiste aantal kaarten af en rekent af: 59,00 euro per ticket, plus 4,15 euro aan bijkomende servicekosten.
Om tien over tien zijn alle kaarten geprint: 130 in totaal. De fans gaan tevreden naar huis. Nu alleen nog een half jaar wachten voor ze hun rockidolen in levende lijve kunnen zien spelen.
Van de 25.000 kaarten zijn er zaterdag landelijk bijna 10.000 verkocht, meldt concertorganisator Mojo.
Maar toch nog 10.000 van de 25.0000 vind ik nog een aardig aantal. Maar kan natuurlijk ook gewoon een truc van Mojo zijn dat andere mensen zo snel mogelijk kaarten gaan halen.
-
- Eru Iluvatar
ATG zullen ze nooit spelen, ik weet niet meer precies, maar ik geloof dat 'Arry of Nicko ooit eens hebben gezegd dat ze t geen gaaf nummer vinden.
En H heeft gezegd dat ie de solo niet meer kan, maar dat is gewoon onzin uiteraard.
Ubergave setlist overigens, jammer van Fear of the Dark, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat tijdens de 1e History tour mensen bleven schreeuwen om FotD.
En H heeft gezegd dat ie de solo niet meer kan, maar dat is gewoon onzin uiteraard.
Ubergave setlist overigens, jammer van Fear of the Dark, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat tijdens de 1e History tour mensen bleven schreeuwen om FotD.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins