Ehh, ja, dan hadden ze er al wel bij gestaan.

Huppelgoth!Satyr schreef:Zozo, wat nou de link met God Dethroned en Belphegor is zie ik niet, maar jullie staan er toch maar mooi.
Huppelgothmetal als voorprogramma van God Dethroned en/of Belphegor, waar moet het heen met deze wereld.
Ik heb jullie demo en wat losse nummers zelfs op m'n Ipod staan, dus ik ken de muziek wel degelijk. Het is ook niet slecht hoor. Subtop in een overvol genre zeg maar.Lainedil schreef:[..]
Huppelgoth!![]()
Eerst maar even luisteren voordat je tr00 om de hoek komt kijken.
![]()
De link met God Dethroned is dat wij de hele shizzle opgezet hebben, en God Dethroned als headliner gevraagd hebben. Belphegor is er door de Colombiaanse boeker bijgekomen, om de boel nog verser te maken.
Misschien spelen ze op safe en willen ze een wat breden publiek aanspreken? Vind ik zelf wel het logischte. Ik zou wel wat geld neertellen voor elexorien en god dethroned.Satyr schreef:[..]
Ik heb jullie demo en wat losse nummers zelfs op m'n Ipod staan, dus ik ken de muziek wel degelijk. Het is ook niet slecht hoor. Subtop in een overvol genre zeg maar.
Het was geen optie om een muzikaal vergelijkbare band als headliner te vinden?
Vind ik ook.Nemesix schreef: Elexorien voor God Dethroned is ook gewoon veel gaver dan One Bullet Left, laatst in de Vera.
Prima, dan heb ik niets gezegd over "eerst luisteren".Satyr schreef:[..]
Ik heb jullie demo en wat losse nummers zelfs op m'n Ipod staan, dus ik ken de muziek wel degelijk. Het is ook niet slecht hoor. Subtop in een overvol genre zeg maar.
Wij vonden dit wat interessanter; afwisseling ftw.Het was geen optie om een muzikaal vergelijkbare band als headliner te vinden?
GODVER en sla Bolivia maar weer eens over. Gooi hier nou ook eens wat vlees in de kooi voor de fanatieke metalfans!Lainedil schreef:Hehe, br00tal.
Omdat het kan: het complete tourschema voor onze Zuid-Amerikaanse tour met God Dethroned.
03-09-2009 Catedral Bar, Santo Andre-SP (BRA)
04-09-2009 Hangar 110, Sao Paolo-Sp (BRA)
05-09-2009 Opera 1, Curitiba-PR (BRA)
06-09-2009 Under Rock Bar, Bauru-SP (BRA)
07-09-2009 Hammer Rock Bar, Campinas-SP (BRA)
09-09-2009 The Hell, Ica (PER)
11-09-2009 Cold Temperature, Huancayo (PER)
12-09-2009 Mao Bar, Lima (PER)
13-09-2009 Gaucho, Trujillo (PER)
15-09-2009 Casa Tinku, Loja (ECU)
16-09-2009 La Bunga, Quito (ECU)
19-09-2009 Teatro Ateneo Porfirio Barba Jacob, Medellin (COL) *
20-09-2009 Metropol, Bogota (COL) *
* including Belphegor
Sterk punt. Wordt aan gewerkt.Nemesix schreef: By the way, ik kom niet met van die vage opmerkingen als 'die man ziet er wel uit als gollum' en 'regen scheidt de mannen en de vrouwen van de gevulde koeken'.
..sometimes the pieces move faster than expected, it seems. We have just received the newest T-shirts, which means you are able to order them today for just € 15,- (Excl shipping costs)!
Please send in your requests to merchandise@elexorien.com and we will send out the shirts as soon as possible.
Make sure to get your shirt before they're sold out!