Ja die heb ik ook 1 gezien.Djaser schreef:Ben nog getuige geweest van iemand die tegen andermans tent liep te zeiken.
Het is vast voor 90% tof volk maar er loopt ook echt tuig rond.
Maar dat waren onze vrienden van "Schild en vriend"

Ja die heb ik ook 1 gezien.Djaser schreef:Ben nog getuige geweest van iemand die tegen andermans tent liep te zeiken.
Het is vast voor 90% tof volk maar er loopt ook echt tuig rond.
Jezus, wat waren zij toch blij, De zangert had een grijns op zijn bek die bijna zo zijn hoofd van z'n nek splijtte... Ik vond het echt, maar dan ook echt een heel leuk optreden. Ook die foto die ze naderhand van het publiek maakten, ik vond het toch zo schattig.Jeroen schreef:Mooi moment was trouwens de grote glimlach van de Sabaton zanger toen alle handen tot ruim achter de geluidstoren omhoog gingen. Zo'n gave trotse blik. Gaaf optreden ook.
Er waren vele van die gasten.MMayo schreef:[..]Godver wat waren die fucking irritant bij Maiden, als het dezelfde waren maar dat zal vast wel. Hardcorepit bouwen tijdens Maiden, elkaar tegen omstanders aan gooien en gewoon algehele irritantheid.
Hehe, daar liepen er wel meerdere types van rond jaBart schreef:[..]
Nile shirt, legerbroek, ietwat langere haren. Ja, dat gaat je dus geen flikker zeggen.![]()
Ik post binnenkort wel wat graspop foto's.
Heel veel mensen wisten dat niet. Het was een kleine moeite geweest om met een bordje aan te geven waar de nog werkende kranen waren. Voor mijn gevoel was het gewoon een commerciële zet. Al die flesjes water die over de toonbank gingen!Naast Marquee II waren de kranen die aan de wc's vast zaten uitgezet, maar ze hadden helemaal achterin tegen het hek aan nog wel stromend water.
Wat mij tegenviel van Hollenthon was dat de kenmerkende synthesizergeluiden niet ‘live’ waren. Heb jij een toetsenist gezien?Ach ja, Hollenthon heerschte in ieder geval weer behoorlijk hard live.
Zo had ik Shadows Follow en Among Two Storms nog wel eens willen horen.Rotting Christ: Goed optreden, zonder echt meer. Jammer dat Sanctus Diavolos, Non Serviam en Lex Talionis niet in de setlist voorkwamen.
Je hebt volkomen gelijk, Johan.Min: De fucking drukte! Tering, het was echt belachelijk druk. Hopelijk gaan er volgend jaar weer minder lui heen. Met die muntjes op vrijdag sloeg al nergens op, zaterdagmiddag met 0,5 km/u naar het festivalterrein lopen was helemaal belachelijk.
Heel veel mensen wisten dat niet? De tering, bordjes plaatsen omdat men zo achterlijk is om niet verder te kijken dan de kraan voor hun neus? Metalheads lijken met de dag achterlijker te worden.Metall schreef: Heel veel mensen wisten dat niet. Het was een kleine moeite geweest om met een bordje aan te geven waar de nog werkende kranen waren. Voor mijn gevoel was het gewoon een commerciële zet. Al die flesjes water die over de toonbank gingen!
Smerige streek van de organisatie van Graspop, denk ik eerlijk gezegd.
Nee nee, het was drinkwater deze keer.Took schreef:[..]
Als je helemaal aan de schijterij wil moet je dat water uit die kranen drinken, ja.
Net als met die rijen.Crises schreef:Er waren anders genoeg mensen die het wel door hadden
Nee, maar dat hebben ze nooit live. En violen uit een keyboard is ook niet echt alles he. Hopelijk worden ze ooit groot genoeg om met een orkest op het podium te staan, maar dat betwijfel ik. Hoe dan ook, ik vond het wederom érrug vet!Metall schreef:
Draconian:Wat mij tegenviel van Hollenthon was dat de kenmerkende synthesizergeluiden niet ‘live’ waren. Heb jij een toetsenist gezien?Ach ja, Hollenthon heerschte in ieder geval weer behoorlijk hard live.
Dank daarvoor nu kan ik als gelukkig man stervenKoenM schreef: Ernst-Jan die me graag de hand wilde schudden.
Maar dan weer een vette - voor het feit dat je op vrijdagochtend om half 10 je tent niet meer normaal kwijt kon.Flip schreef:+ camping al op donderdag open -> veel kortere rij als vorig jaar.
Maiden speelde twee uur in plaats van de 1,5 uur de vorige keren. Goede, Bruce lulde veel tussendoor maar dan nog was het zeker niet kort.zwarte krijser schreef:"Het waren drie fantastische dagen"
Van Iron Maiden had ik eigenlijk wel verwacht dat ze wat langer door zouden gaan, vooral omdat hij zoveel lulde tussen door. Verder was t zeker niet de beste show van maiden die ik gezien heb, maar dan alsnog is Maiden gewoon fantastisch natuurlijk.
Ik zag je wel bij Marquee 1 lopen op een gegeven moment.MetalJan schreef:[..]
Zag ik jouw niet vlak voor dat ik de tent inging om Hollenthon te kijken?
Zou goed kunnen ja.Ekibyougami schreef: Yowannuz zag ik helikopteren als een gek bij Primordial meen ik
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik ben inderdaad ook nog flink moe.Joris schreef:Jezus, ben nog steeds super moe. Vanacht heel kut geslapen, waarschijnlijk door alcohol-tekort. En ik was vanmorgen weer om 8 uur op mijn werk. Nu weer behoorlijk aan slaap toe.
graspop-site schreef:Het meebrengen van sterke dranken is verboden.
wikipedia schreef:Jägermeister (Duits voor jagerkampioen) is een kruidenlikeur met 35% alcohol
Wel een bijna naakte man, in een soort (groene) string. Leuk toch?Is iemand trouwens nog die streakende fransoos tegengekomen? Een paar maten kwamen zondagnacht naar het kamp, vertellende dat ze 'een naakte man' waren tegengekomen op de weg terug van de WC, en een luttele 5 minuten later kwam die gek door ons kamp banjeren.
Dat begrijp ik niet. Hoe kan een optreden nou goed zijn als het geluid beroerd is?Testament. Erg jammer van het geluid, maar het optreden zelf was erg goed. Gave setlist ook!
Dat was een Mankini van Borat.Metall schreef:Cathalised:Wel een bijna naakte man, in een soort (groene) string. Leuk toch?Is iemand trouwens nog die streakende fransoos tegengekomen? Een paar maten kwamen zondagnacht naar het kamp, vertellende dat ze 'een naakte man' waren tegengekomen op de weg terug van de WC, en een luttele 5 minuten later kwam die gek door ons kamp banjeren.
Innuendo:Dat begrijp ik niet. Hoe kan een optreden nou goed zijn als het geluid beroerd is?Testament. Erg jammer van het geluid, maar het optreden zelf was erg goed. Gave setlist ook!
Het geluid moet perfect zijn. Dat is een basisvoorwaarde om tot een perfect concert te kunnen komen.