juist ja...en ik zat me ook altijd af te vragen waarom metallica in Nederland nog steeds uitverkoopt...the true Thorko schreef:[..]
Je moet je eens afleren mensen woorden in de mond te leggen; je bent meer dan welkom in het BM topic. Maar je zult er mee moeten leren leven dat Metallica, juist omdat ze zo 'groot' zijn, door meer mensen beoordeeld wordt dan, laat ik zeggen, Z'B'T.
Jij vindt de laatste releases van Metallica geen bagger, dat mag... maar ga dan niet lopen verkondigen dat de kritiek - die blijkbaar meer mensen met mij delen - overbodig is omdat die reeds vele malen is geuit. De kritiek is niet aan jou adres maar dat van Metallica - dat jij je gedwongen voelt het voor hen op te nemen lijkt nobel maar is niet meer dan verwrongen fanboyschap -; een band die geen benul meer heeft waarom hij een weer een album opneemt...
Metallica behoort tot de status "groot" dus de mensen die daar naartoe gaan bezoeken ook Frans Bouwer, Marco Borsato en nog meer van die artiesten waar de hele kudde achteraan loopt...niet omdat het zo goed is ...nee omdat iedereen gaat!!!!!! en dan moet Jan lul doorsnee met z'n gleuf ook kunnen zeggen ....zo dat was een goed concert!!! Het zijn dezelfde klootzakken die bij een 1-0 voor Oranje voorop lopen in de polonaise ....maar o wee als Holland achter komt dan houden we onze snuit, zoals gebeurde op het afgelopen EK!!!!! Het is niet meer voor de echte liefhebber meer, Metallica het is voor klapvee en mensen die erbij willen horen want als je een beetje verstand van muziek hebt kan je zelf wel horen dat ze over en uit zijn!!!!!!! De metal liefhebber gaat liever naar graspop of waldrock....en niet naar een Pinkpop...