Iron maiden 16 augustus op Circuit TT ASSEN
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Om de mensen voorzichtig van het podium af te leiden?Elessar schreef:[..]
Het is maar hoe je het interpreteert.
Ik vraag me dan alleen wel af waarom hij dan nog woorden had met de security naderhand.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Wat was maiden super...
Echt entertainment van de bovenste plank.
Super show met goede muziek en goede bruce.
We kwamen bij het laatste nummer van WT binnen. En dat was mazzel want dat ene liedje was niet om aan te horen. Ik kan echt niks met die muziek. 1 van de weinige bands waar ik echt overal jeuk van krijg..
Toen maiden.. Wat een sfeer. De maan deed nog een extratje erbij.
Maiden is voor mij toch zo'n beetje de beste en leukste live band...
Echt entertainment van de bovenste plank.
Super show met goede muziek en goede bruce.
We kwamen bij het laatste nummer van WT binnen. En dat was mazzel want dat ene liedje was niet om aan te horen. Ik kan echt niks met die muziek. 1 van de weinige bands waar ik echt overal jeuk van krijg..
Toen maiden.. Wat een sfeer. De maan deed nog een extratje erbij.
Maiden is voor mij toch zo'n beetje de beste en leukste live band...
Blindness to suffering is an inherent consequence of natural selection. Nature is neither kind nor cruel but indifferent.
van een groep van 14 dronrijpers beweren er 2 dat ze er ook bij stonden (zonder iets te winnen/bandjes of wat dan ook) de rest is het echter niet opgevallen/was te lam, maar dat zou misschien een verklaring kunnen wezenElessar schreef:[..]
Het is maar hoe je het interpreteert.
Ik vraag me dan alleen wel af waarom hij dan nog woorden had met de security naderhand.

n-i-w, show was wederom geweldig (vond wacken net iets specialer), helaas niks meer van kamelot 'gezien' (wel gehoord) en geen "I rode with Eddie" meer kunnen bemachtigen
Het was leuk. Veel bier en dan massaal meezingen met bekende liedjes. Typisch Hollandse gezelligheid.
Wat dat betreft doet Iron Maiden echt niet onder voor een Gerard Joling of een Frans Bauer.
Wat dat betreft doet Iron Maiden echt niet onder voor een Gerard Joling of een Frans Bauer.
Laatst gewijzigd door Metall op ma aug 18, 2008 1:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die waren toen al weg.Lennert schreef:[..]
Om de mensen voorzichtig van het podium af te leiden?
Maar laat maar. Er wordt nu van mijn beleving een olifant gemaakt. En het leidt af van de verder geweldige belevenis.
Als je in cijfers denkt, zou ik deze show een dikke 9 geven. Eén van de beste concerten die ik heb gezien.
We hebben wel lekker kunnen ouwehoeren zeg, godver.dako schreef:Tyfus, wat een gruwelijke shit. Geweldige setlist, prima locatie, Bruce op z'n praatstoel, ik had het prima naar m'n zin.
En de camping roste ook. Heb me verrot gelachen met een zooi moffen daar, goud.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ja, bende weer man.
We zouden na afloop wel 's even jouw kant op komen, maar toen was die pilstoko daar dicht, en bij die andere stond een rij die nu waarschijnlijk net voor helf weggewerkt is.
En ja, toen stonden er pakembeet tienduizend man tussen jou en ons, en hebben we maar besloten af te taaien.
Volgende keer (BOA, denk ik dan) drinken we er wél een paar!
We zouden na afloop wel 's even jouw kant op komen, maar toen was die pilstoko daar dicht, en bij die andere stond een rij die nu waarschijnlijk net voor helf weggewerkt is.
En ja, toen stonden er pakembeet tienduizend man tussen jou en ons, en hebben we maar besloten af te taaien.
Volgende keer (BOA, denk ik dan) drinken we er wél een paar!
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Ja klopt, wij stonden naderhand ook IN die rij om nog wat te drinken te halen.
En op zo'n moment lijkt het wel, hoe ouder de fan, hoe groter de randdebiel. Beuken door de massa jongens! Want ik heb dorst! Óf, ik moet eruit! Fuck subtiliteit, BEUKEN!
Pf.
BOA is een tof plan ja! En laat die "kenker" gozer maar thuis in het Noorden :' )
En op zo'n moment lijkt het wel, hoe ouder de fan, hoe groter de randdebiel. Beuken door de massa jongens! Want ik heb dorst! Óf, ik moet eruit! Fuck subtiliteit, BEUKEN!
Pf.
BOA is een tof plan ja! En laat die "kenker" gozer maar thuis in het Noorden :' )
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Kankerstefan was afgelopen weekend nog bij ons thuis, geloof ik.
Overigens geen maat van mij, maar van Huisgenoot R., die andere gast uit Grunn. Weinig kans dat ie meegaat naar BOA, hij is meer van de electronische stampmuziek geloof ik.
En dat gebeuk in de rijen was erg irritant ja. Sowieso waren een stuk of vijf meer van die pilstenten geen overbodige luxe geweest.
Overigens geen maat van mij, maar van Huisgenoot R., die andere gast uit Grunn. Weinig kans dat ie meegaat naar BOA, hij is meer van de electronische stampmuziek geloof ik.
En dat gebeuk in de rijen was erg irritant ja. Sowieso waren een stuk of vijf meer van die pilstenten geen overbodige luxe geweest.
dako schreef:Kankerstefan.

En wat je zegt ja. Die ene tent voortijdig sluiten was gewoon een Epic Failure. Waarschijnlijk hadden die jostie's er genoeg van, en wilden ze lekker snel naar huis.
En €2,30 voor een muntje. Godver!
Zo, nu kunnen we weer even lekker gezamelijk kankeren over Mojo.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ja, mooi.
Ook mooi dat we (m'n broertje en ik) in totaal nog voor dik een tientje aan muntjes overhebben.
Naja, het was toch al duur zat. Boeit weinig verder.
Overigens heb ik verdomd weinig te klagen over de organisatie. Terrein was prima, ruimte zat en alles, afgezien van de smalle teringzooi bij het zu hause gehen.
Ook mooi dat we (m'n broertje en ik) in totaal nog voor dik een tientje aan muntjes overhebben.
Naja, het was toch al duur zat. Boeit weinig verder.
Overigens heb ik verdomd weinig te klagen over de organisatie. Terrein was prima, ruimte zat en alles, afgezien van de smalle teringzooi bij het zu hause gehen.
-
Het was geniaal! Het was geniaal! Het was geniaal!
Zelden heb ik Maiden zo in vorm gezien, idd entertainment van de bovenste plank. Verder natuurlijk ouderwetse toestanden bij het bier halen (waarom was het ineens zo druk tijdens WT...
). De camping beviel me erg goed, al was het voor mijn gevoel wel behoorlijk ver lopen, maar ja, het bier had in de middag natuurlijk al rijkelijk gevloeid. Kortom, een perfect dagje! 

Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!