Alleen jammer dat de laatste trein om 12.19 vertrok en dat ik daarom slechts 2 nummers van <code> heb kunnen meemaken. Zal morgen bij Gehenna wel hetzelfde verhaal worden.

Ja behalve die kale bebrilde kuttekop bij de entree. Het rookverbod handhaven oké, maar dit was wel erg overdreven. Ik liep al zowat de trap af om naar huis te gaan en stak mijn sjekkie op, nou dat heb ik geweten. Alsof ik 'm in z'n gezicht gespuugd had ofzo niet normaal. Gast, leer jezelf beheersen!TOL schreef:Big up voor de vrijwilligers btw, die vond ik bij de GVH ook al zo opvallend vriendelijk.
eigen schuld.. als je niet die 2 seconden kan wachten tot je buiten bent.... niet om lullig te doen, maar de Willemeen kan hierdoor in de problemen komen...dus ik snap de reactie van carlo (ja, zo heet die bebrilde aap waarover je het hebt) maar al te goed...NvE schreef:Ik liep al zowat de trap af om naar huis te gaan en stak mijn sjekkie op, nou dat heb ik geweten.
Zo’n keyboard of synth kan het verschil maken tussen goed en uitzonderlijk, ja.Gehenna vond ik erg gaaf, maar ik moet wel toegeven bij de oude nummers het keybaord echt wel gemist werd.
Misschien kunnen we een collectieve schadeclaim indienen. 20.000 euro smartengeld per persoon lijkt me een goede inzet. Want het is niet niks als je besprenkeld wordt met 'bloed'. Daar kun je levenslange trauma's aan over houden.Kan me ook voorstellen dat niet iedereen blij is met dat bloed dat de zaal in werd gegooid (ook al kun je zoiets verwachten), word de band daar ook zo op aangesproken?
Dan geef ik V:28 een 9.0.Programma beoordeling:
Truppensturm 7
Infinity 7.5
Mortuus 8
Graupel 6.5
Gehenna 7.0
Het wordt nu allemaal wel heel erg in het belachelijke getrokken.Misschien kunnen we een collectieve schadeclaim indienen. 20.000 euro smartengeld per persoon lijkt me een goede inzet. Want het is niet niks als je besprenkeld wordt met 'bloed'. Daar kun je levenslange trauma's aan over houden.
Dat viel allemaal reuze mee. Gewoon een stel lui die de pit niet op prijs stelden en een paar die dat wel deden. Van agressie was geen sprake, op de pit na.NvE schreef:Wel frappant dat een aantal agressieve mannetjes die in de zaal ruzie aan het zoeken/maken waren niet werden gewezen op hun gedrag.
Ja inderdaad, het was een rustige pit in principe bestaande uit intimi van Truppensturm gok ik. Absoluut niet vergelijkbaar met bijv. hardcore frustie's.Blood&Ashes schreef:[..]
Dat viel allemaal reuze mee. Gewoon een stel lui die de pit niet op prijs stelden en een paar die dat wel deden. Van agressie was geen sprake, op de pit na.
Ik kende ze evenmin en heb er geen cd’s van.Ok ik was er niet bij op vrijdag en ken deze bands ook niet. Zijn ze op cd ook zo brilliant?
ja dank jeNvE schreef: Verder een leuke avond gehad, kreeg van iemand nog spontaan een biertje aangeboden en zag haar daarna de zaal uit gedragen worden, dus dat is Kimzel, nou nogmaals bedankt en sterkte ermee!