Door de hoofdletter D las ik toch heel iets anders... :' )Crises schreef:
Het valt misschien op Dat Vader er niet meer bij staat...
En idd, de lineup... Voor Destruction, KoK en MDB kom ik even uit het water denk ik, maar verder...
Gaan ze verkassen? Zonde! Nouja, Bovec is even prachtig, maar wel veel toeristischer, aangezien het echt zo'n outdoor-sport dorpje is.Crises schreef:Hmmm, de kans dat het dit jaar Bovec wordt is ook al een stuk gegroeid...
Nou ja, het scheelt 50 kilometer.
De kans is 90% dat het in Tolmin blijft dit jaar, maar ze willen zeker naar Bovec aangezien ze dan minder gezeik hebben met de hotel-eigenaar die pas op het laatst weet of het door kan gaan en de 20 (geen geintje) landeigenaren die het land beheren bij Tolmin waarop het festival staat.Antonio Montana schreef:[..]
Gaan ze verkassen? Zonde! Nouja, Bovec is even prachtig, maar wel veel toeristischer, aangezien het echt zo'n outdoor-sport dorpje is.
Nou, nee...Dimas schreef:[..]
De kans is 90% dat het in Tolmin blijft dit jaar, maar ze willen zeker naar Bovec aangezien ze dan minder gezeik hebben met de hotel-eigenaar die pas op het laatst weet of het door kan gaan en de 20 (geen geintje) landeigenaren die het land beheren bij Tolmin waarop het festival staat.
Nou ben ik al voorzien, maar he... Er zijn vast mensen die nog een kaartje moeten kopen.Hails!
We've been chosen to perform at metalcamp 2009 (Slovenia)! But we need to sell some tickets. So everyone who has plans to go to Metalcamp this year, get your tickets via Carach Angren!
Contact us through myspace or carachangren@hotmail.com
Spread this message!