Jeroen schreef:Metal79(waar hangt hij uit?)
Eh, tijdje weggeweest. Lang tijdje eigenlijk. Fora vreten tijd en er zitten al zo weinig uren in een menschenleeven.
Ondertussen zijn er hier bergen oud en nieuw plaatwerk bijgekomen - wat dat betreft is er niets veranderd en ik zal met een potje metal wel m'n graf in gaan ook.
@ Topic: US-metal. Nog altijd mijn 'weapon of choice', al lijkt het subgenre dan nog maar door een handvol mensen te worden gewaardeerd. Jammer, bijvoorbeeld, dat er eind vorig jaar bij het Mario's Metal Mania-festival in 013 zo weinig mensen waren, al werd het naarmate de dag/avond vorderde toch nog gezellig druk. Maar goed, zelf ben ik door werk- en privé-omstandigheden nog nauwelijks bij concerten.
Hopelijk is 'The hourglass effect', het recente album van het Brits-Amerikaanse gezelschap Shadowkeep, nog door wat mensen hier opgepikt. Aan het uitbrengen van deze wereldplaat bij Melissa Records ben ik namelijk medeschuldig. Kon ik in 2008 toch nog een lichtpuntje noteren.
Een 'Hallo' aan Sentinel, Jeroen, Eru, Orklord, Jeffrey en de andere liefhebbers van traditionele metal hier aanwezig.
P.S.
Wicked Waltz vind ik een van dé nieuwkomers in 2008. Mijn recensie van de debuut-EP 'Chapter 1' staat achter deze link:
http://www.digital-steel.com/DS/index.p ... vs&id=1156