Thrash / Speed Metal XII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Edwynn

Bericht door Edwynn » vr mei 08, 2009 1:41 pm

innuendo schreef:hehe, een aantal zullen het niet met me eens zijn :). Ik heb een retro review geschreven over het debuut van Merciless Death:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5511
Ik ben het 100% eens met het feit dat jij een retroreview hebt geschreven over het debuut van Merciless Death! :lol:

Zonder gekheid:
Zal het eens luisteren. Ik kende het niet.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 08, 2009 2:41 pm

Karlijn schreef:Ik luister liever naar Darkness Descend, (sterker nog, zeker een van mijn favoriete thrashplaten!) maar volgens mij ben ik daar de enigste in hier.
Time does not heal is zeker ook wel vet maar lang niet zo pakkend, luistert niet effe lekker weg en soms gewoon te technisch/chaotisch imo.
Ik vind Darkness descends ook veel gaver dan Time Does Not Heal. Typisch zo'n voorbeeld dat een betere productie en techischer spel echt het luisterplezier niet ten goede hoeft te komen.

Desalniettemin vind ik Time Does Not Heal nog best een paar gave nummers bevatten (Pains invention madness, the enw priesthood) maar allemaal veel te lang en uitgesponnen wat mij betreft.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 08, 2009 2:42 pm

!slayer! schreef:[..]

Ja, dan ga je zelfs Mourning has broken goed vinden :?

LOL

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 08, 2009 3:02 pm

Jeroen schreef:Zo is het! Dat vind ik echt de gaafste plaat van Sabbat. Ik heb vandaag overigens met veel plezier A History of A Time To Come gedraaid, twee keer achter elkaar zelfs, maar toch, ik heb meer met die chaotische, technische en complexe stijl van Mourning Has Broken. Daarnaast vind ik die zanger gaaf, ondanks dat hij af en toe best wel ff lekker de bocht uitvliegt. Heerlijke schijf en na een flink aantal draaibeurten blijft ie beter hangen dan ik na de eerste luisterbeurt dacht. Mourning Has Broken is gewoon ondergewaardeerd, prima plaat, wat Hans en al die andere oude mannen hier ook mogen zeggen (no offence ;) )
Nou ja lees de reviews van destijds er maar op na, die plaats wordt bepaald niet als klassieker gezien:

SABBAT
Mourning Has Broken Label: Noise Vertrieb: SPV

Die Enttäuschung des Monats - keine Frage. Hatten sich SABBAT mit zwei originellen Alben über Nacht an die Spitze der englischen Thras-hSzene katapultiert, so werden sie mit ihrer dritten Scheibe sang- und klanglos untergehen. Zu drastisch ist der Stilwechsel, als daß ihn alte SABBAT-Fans akzeptieren, geschweige denn nachvollziehen könnten - und zu einfallslos ist der neue Sound der Briten, als daß man sich damit ein neues Publikum erspielen könnte. Wo liegt der Haken? In erster Linie beim neuen Sänger Richard Desmond, der abwechselnd und ohne jeglichen Erfolg John Arch und King Diamond (dessen tiefere Stimmlagen) zu imitieren versucht und sich mit unerträglichem Weltschmerz durch die wirren Songs quält. Aber Desmond ist nicht der alleinige Übeltäter. Ebenfalls einen gehörigien Tritt ins Hinterteil verdient Gitarrist Andy Sneap, der den Großteil der Stücke komponiert und durch haufenweise unpassende Breaks so ungeschickt zerrissen hat, daß es wirklich schwerfällt, diese LP an einem Stück durchzuhören. Man muß teilweise ellenlange Instrumentalpassagen über sich ergehen lassen ("Dumbstruck", "Theological Void") die jede Spannung im Keim ersticken und schlichtweg langweilen. Keiner der Songs (stilistisch zwischen Mercyful Fate und Fates Warning angesiedelt, aber viel schwächer als diese Bands) kann wirklich überzeugen. Bestenfalls einzelne Riffs sind hörenswert und erinnern an frühere Glanzzeiten. Ansonsten bewegen sich SABBAT mit ihrer neuen Scheibe in der absoluten Durchschnittlichkeit und haben sämtliche Karten verspielt. Fünf magere Punkte für eine Band, der ich viel, viel mehr zugetraut habe...

Verfasser: Götz Kühnemund
Note: 5
RH-Ausgabe: Heft Nr. 48
Genres: (zum editieren bitte einloggen)
VÖ-Jahr: (zum editieren bitte einloggen)
Tracklist:
durchschn. Lesernote: 0
deine Note: Du bist nicht eingeloggt, deshalb kannst Du nicht abstimmen! Bitte anmelden und einloggen.

Overigens betekent dat niet dat jij het geen gave plaat mag vinden.....

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 08, 2009 3:06 pm

Orklord schreef:Ik moet die platen van Sabbat nog eens in huis halen net als wat spul van Dark Angel.

Ik vind Beneath the Remains trouwens een heerlijke plaat Ik mag dat gebrul van Max wel.

Maar nu is het weer even tijd voor Evildead. Agent Steel was er even mee gestopt. Dus vond Garcia het tijd voor een andere band. Dat werd dus EvilDead. Met het album Annihilation Of Civilization zetten ze toch een zeer goede plaat neer. Nu is dit niet te vergelijken met Agent Steel. EvilDead is toch een stuk meer crossover. Erg veel leuke gitaar riffs trouwens die hier in voorkomen.
Beneath the remains is een van mijn favoriete Seputura platen maar ik moet zeggen adt ik Sepultura alleen bij vlagen draai. Stiekum vind ik "Chaos AD" ook erg vet, maar dat is jeugdsentiment. Evil Dead vind ik de eerste mini en volledige LP (Annihilation of civilization) heel vet van.

Karlijn

Bericht door Karlijn » vr mei 08, 2009 3:19 pm

enforcer schreef:[..]

Ik vind Darkness descends ook veel gaver dan Time Does Not Heal. Typisch zo'n voorbeeld dat een betere productie en techischer spel echt het luisterplezier niet ten goede hoeft te komen.

Desalniettemin vind ik Time Does Not Heal nog best een paar gave nummers bevatten (Pains invention madness, the enw priesthood) maar allemaal veel te lang en uitgesponnen wat mij betreft.
Na al dat gepraat over Darkness descends heb ik hem maar weer eens opgezet vandaag en inderdaad: het geluid klinkt af en toe als een naderende onweersbui qua geluid maar dat komt de sfeer van de plaat alleen maar ten goede. Het is gewoon een heerlijk, opgefokte en agressieve plaat waarbij die productie ook wel past.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr mei 08, 2009 3:20 pm

enforcer schreef:[..]

Nou ja lees de reviews van destijds er maar op na, die plaats wordt bepaald niet als klassieker gezien:

SABBAT
Mourning Has Broken Label: Noise Vertrieb: SPV

Die Enttäuschung des Monats - keine Frage. Hatten sich SABBAT mit zwei originellen Alben über Nacht an die Spitze der englischen Thras-hSzene katapultiert, so werden sie mit ihrer dritten Scheibe sang- und klanglos untergehen. Zu drastisch ist der Stilwechsel, als daß ihn alte SABBAT-Fans akzeptieren, geschweige denn nachvollziehen könnten - und zu einfallslos ist der neue Sound der Briten, als daß man sich damit ein neues Publikum erspielen könnte. Wo liegt der Haken? In erster Linie beim neuen Sänger Richard Desmond, der abwechselnd und ohne jeglichen Erfolg John Arch und King Diamond (dessen tiefere Stimmlagen) zu imitieren versucht und sich mit unerträglichem Weltschmerz durch die wirren Songs quält. Aber Desmond ist nicht der alleinige Übeltäter. Ebenfalls einen gehörigien Tritt ins Hinterteil verdient Gitarrist Andy Sneap, der den Großteil der Stücke komponiert und durch haufenweise unpassende Breaks so ungeschickt zerrissen hat, daß es wirklich schwerfällt, diese LP an einem Stück durchzuhören. Man muß teilweise ellenlange Instrumentalpassagen über sich ergehen lassen ("Dumbstruck", "Theological Void") die jede Spannung im Keim ersticken und schlichtweg langweilen. Keiner der Songs (stilistisch zwischen Mercyful Fate und Fates Warning angesiedelt, aber viel schwächer als diese Bands) kann wirklich überzeugen. Bestenfalls einzelne Riffs sind hörenswert und erinnern an frühere Glanzzeiten. Ansonsten bewegen sich SABBAT mit ihrer neuen Scheibe in der absoluten Durchschnittlichkeit und haben sämtliche Karten verspielt. Fünf magere Punkte für eine Band, der ich viel, viel mehr zugetraut habe...

Verfasser: Götz Kühnemund
Note: 5
RH-Ausgabe: Heft Nr. 48
Genres: (zum editieren bitte einloggen)
VÖ-Jahr: (zum editieren bitte einloggen)
Tracklist:
durchschn. Lesernote: 0
deine Note: Du bist nicht eingeloggt, deshalb kannst Du nicht abstimmen! Bitte anmelden und einloggen.

Overigens betekent dat niet dat jij het geen gave plaat mag vinden.....
Ik wou net zeggen. Destijds kwam de plaat vlak na twee zeer originele thrashplaten uit, van Sabbat, dus ik snap best dat ze het complexere geluid met een andere zanger destijds een tegenvaller vonden. Vandaag is het een ander verhaal, vind ik. Ik kan er goed naar luisteren, vind het een gave cd. De mening van Kots en Azijnzeikerd Verhuysen interesseert me echt niet. Bijna dezelfde recensie als in de AMH immers.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

ThePlague

Bericht door ThePlague » za mei 09, 2009 3:17 pm

Om jullie maar eens naar een klassiekertje te verwijzen:

Afbeelding
Unpure - Unholy - Untight

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mei 09, 2009 3:20 pm

Holy Terror, meestal goed toeven inderdaad!

!slayer!

Bericht door !slayer! » za mei 09, 2009 7:35 pm

Juist ja, super album! Trouwens die eerste is ook zeer verdienstelijk!

Dead Headquarters
Contacteer:

Bericht door Dead Headquarters » za mei 09, 2009 8:11 pm

Is de eerste Holy Terror ook op CD eigenlijk? Ik heb alleen Mind Wars.
[url=http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=56539687]Dead Head - 20 years alive video[/url]

Dead Headquarters
Contacteer:

Bericht door Dead Headquarters » za mei 09, 2009 8:14 pm

Niks rommeligs aan Darkness Descends. Dat is gewoon rauw gespeeld. Het valt me op dat er nooit meer een thrash band is geweest die zoveel drive had als Dark Angel.
Zit hem dat puur in de drummer dan?
[url=http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=56539687]Dead Head - 20 years alive video[/url]

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » za mei 09, 2009 8:18 pm

Ik heb ze in een 2 in 1 album. Volgens mij is de eerste (terror and submission toch?) ook los op cd verkrijgbaar.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Dead Headquarters
Contacteer:

Bericht door Dead Headquarters » za mei 09, 2009 8:39 pm

Reissued with Mind Wars in a double disc package twice. First in 1999 on Powerage, then again in 2006 on Blackend.
O.k.
Maar geen originele Combat persing dus. :-)
Volgens mij was de eerste alleen op LP uit, de tweede ook op CD.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » za mei 09, 2009 9:55 pm

Dead Headquarters schreef:Niks rommeligs aan Darkness Descends. Dat is gewoon rauw gespeeld. Het valt me op dat er nooit meer een thrash band is geweest die zoveel drive had als Dark Angel.
Zit hem dat puur in de drummer dan?
Niet rommelig? Als de band 50% van de tijd in de maat speelt en de gitaren elkaar kunnen bijhouden is dat veel voor die plaat.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » za mei 09, 2009 10:03 pm

Nounou, zo erg is het allemaal niet.
Het is een ragplaat, dus er wordt hier en daar niet helemaal strak gespeeld, maar dat is iets anders dan uit de maat spelen.
"Maya subjects you..."

Dead Headquarters
Contacteer:

Bericht door Dead Headquarters » zo mei 10, 2009 2:00 am

Dat is nou precies de charme van die CD. Dat enorme gejaagde in de muziek.

Er zijn al zoveel bandjes met brave mannetjes die alles zo strak mogelijk 'op de tel' proberen te spelen. En het vervolgens bij de mix met de muis nog eens strakker zetten.

Daarbij komt nog... of het in de maat is of niet, dat maakt Gene Hoglan zelf wel uit.

!slayer!

Bericht door !slayer! » zo mei 10, 2009 8:07 pm

Dead Headquarters schreef:Is de eerste Holy Terror ook op CD eigenlijk? Ik heb alleen Mind Wars.
Ja de originele persing is alleen als Japanse persing verkrijgbaar inclusief OBI. Wel super zeldzaam.
Ook is er een re-reelease van de 2 albums op 1 CD.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mei 10, 2009 9:13 pm

Ik mag dat wel dat het af en toe niet helemaal perfect is, geen enkele band speelt live of in de oefenruimte perfect dat zou onmenselijk zijn. dat stoort me ook enorm aan moderne producties al dat nabwerken enzovoorts, geef mij maar een wat authentiekere sound.

HOLY TERROR is daar trouwens een goed voorbeeld van, erg gave band, beide albums zijn VET!

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » zo mei 10, 2009 10:45 pm

Op de MySpace pagina van Paradox staat een demoversie van het nummer Dream Hero, van het aankomende album Riot Squad dat in oktober moet verschijnen. Zie: http://www.myspace.com/paradoxbangers.

Das Gesicht

Bericht door Das Gesicht » zo mei 10, 2009 11:09 pm

Knap dat ze zo snel zijn met het maken van een nieuw album, mogen sommige bands wel eens een voorbeeld aan nemen.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo mei 10, 2009 11:11 pm

Mwah soms moeten bands gewoon niet om het jaar een album uitbrengen.

Ben trouwens zeer benieuwd naar die van Paradox en er komt waarschijnlijk ook een tour aan rond die tijd!

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 11, 2009 7:07 am

Paradox was op het Chris Witchhunter memorial een van de betere bands. Maar ergens zijn hun nieuwere cd's me iets te "power metal" achtig. die twee ouwe vind ik wel erg goed vooral het nummer "paradox" is supervet.

Dead Headquarters
Contacteer:

Bericht door Dead Headquarters » ma mei 11, 2009 8:35 am

Paradox was vroeger ook vooral speed metal, vond ik.

Kent iemand Cyclone nog? Uit Belgie?

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 11, 2009 8:52 am

ja is ook zo, maar er zit nog een groot verscjil tussen speed metal (a la eerste metallica) en power metal IMO.

Cyclone, natuurljik, eerste album "Brutal Destruction" vind ik buiten het cultgehalte matig, beetje slechte Exodus ripoff maar het tweede album "Inferior to None" is een stuk volwassener en klinkt bovendien erg vet.

Sentinel

Bericht door Sentinel » za mei 16, 2009 4:40 pm

enforcer schreef:ja is ook zo, maar er zit nog een groot verscjil tussen speed metal (a la eerste metallica) en power metal IMO.

Cyclone, natuurljik, eerste album "Brutal Destruction" vind ik buiten het cultgehalte matig, beetje slechte Exodus ripoff maar het tweede album "Inferior to None" is een stuk volwassener en klinkt bovendien erg vet.
Cyclone's 1e album is idd. een mengelmoes van bay-area riffs; wel leuk. Het 2e album heb ik me nooit goed in verdiept, maar eens doen.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Dead Headquarters
Contacteer:

Bericht door Dead Headquarters » ma mei 18, 2009 10:39 pm

De eerste Cyclone kwam twee jaar voor het debuut van Forbidden uit.
Een beetje flauw om die lui dan als Bay Area kloon af te doen. De echte Bay Area golf kwam pas vanaf eind 1987 op gang.

Bonded By Blood was al wel uit, hoor. Maar dat was ook geen typische Bay Area plaat. Bovendien kwamen sommige nummers van het Cyclone debuut van hun demo. En die stamde al uit begin 1985.

Die lui waren er echt vroeg bij. Achteraf over hun muziek oordelen, da's objectief bijna niet te doen.

Moby Rick

Bericht door Moby Rick » di mei 19, 2009 11:22 am

Afbeelding

Metalheank

Bericht door Metalheank » di mei 19, 2009 11:41 am

Gaaf zeg!
Het slaat een beetje door naar powermetal, maar ik ben er best over te spreken. Ik ben erg benieuwd naar het album.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

!slayer!

Bericht door !slayer! » di mei 19, 2009 2:28 pm

Mwah, een paar aardige momenten, maar ik heb nou niet het gevoel dat ik naar Artillery aan het luisteren ben. Hoogstens een beetje tijdens de solo en bij enkele riffs.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di mei 19, 2009 2:51 pm

Welja, daar heb ik dus geen problemen mee. Ik moet zeggen dat het me allemaal honderd procent meevalt wat Artillery betreft. Op plaat komt de zanger redelijk goed uit de verf en het muzikale werk klinkt heel overtuigend. Het is gewoon een stapje in een andere richting, met wat vertrouwde aanknopingspunten hier en daar. Een beetje de weg die Paradox ook insloeg met Collision Course. Op Electrify hebben zij nog beter laten horen dat ze ook hun nieuwe stijl machtig goed in de vingers hebben. Dat geldt ook voor Artillery, denk ik. Moderner, maar zeker niet minder vet en absoluut zonder knievallen richting hippe grooves, doelloos modern gepomp en eentonig gebler.

Karlijn

Bericht door Karlijn » di mei 19, 2009 3:39 pm

Bah, echt tien keer niks dit.
Wat een teleurstelling, echt een complete stijlverandering. Hier herken ik helemaal niks van de oude Artillery meer in..

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di mei 19, 2009 4:09 pm

en?

!slayer!

Bericht door !slayer! » di mei 19, 2009 8:25 pm

Jeroen schreef:en?
Ze hadden het beter onder een andere bandnaam kunnen uitbrengen ja....

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo mei 20, 2009 12:49 pm

Het was helaas ook een dikke tegenvaller bij het Chris Witchhunter Tribute concert. Ik denk dat Ik Artillery op darkness na de minste band van de avond vond en dat terwijl ik ze in 1999 op wacken nog geweldig vond. Die bassist kan gewoon echt niet meer leek wel een IT consultant van IBM ofzo, zowiezo op de zanger na mega statisch op het podium en de zang kwam niet uit de verf, geluid was dan ook wel matig waar ze dan niet zoveel aan konden doen.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » ma mei 25, 2009 11:18 am

Review van Warbringers nieuwe plaat:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5560

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 25, 2009 11:20 am

Ik zal het og eens een kans geven, maar het debuut vond ik ondermaats en absoluut onderdoen voor sommige andere retro thrash bands.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma mei 25, 2009 11:28 am

Misschien al genoemd, maar daarom niet minder gaaf:

Sacrifice - forward to termination.

Vette songs, gave sfeer en niet te netjes.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » ma mei 25, 2009 11:39 am

Toffe plaat inderdaad. Stukken beter dan Soldiers of Misfortune. Die vind ik behoorlijk saai.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 25, 2009 1:04 pm

ik vind beide albums super eerlijk gezegd, alleen apocalypse inside vind ik wat minder...

hellish star

Bericht door hellish star » ma mei 25, 2009 8:18 pm

THRESHER - Christelijke thrash met clean vocals in stijl Heathen, Defiance, Deliverance, Intruder,...

http://www.myspace.com/godsthresher
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 25, 2009 8:29 pm

innuendo schreef:Review van Warbringers nieuwe plaat:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5560
Toegegeven: dat nummer Severed reality klinkt erg leuk....

!slayer!

Bericht door !slayer! » ma mei 25, 2009 11:18 pm

Ja dat Warbringer is best gaaf. Ik zat ook even naar de tour van die gasten te kijken. Niet normaal zeg.

Die gasten reizen me op en neer:
25.jun.2009 20:00 Z7 w/ Sacred Reich Pratteln, Germany
26.jun.2009 14:00 Kansas City Live Festival w/Napalm Death & Hatebreed Odensee, Denmark
27.jun.2009 20:00 Boren Mysteria Open Air w/Sepultura Bilna Town, Czech Republic
28.jun.2009 13:00 Grasspop Metal Meeting w/Children of Bodom, Anthrax, Lamb of God, & more Dessel, Belgium
29.jun.2009 20:00 Zwischenfall Bochum, Germany
30.jun.2009 19:00 Exit Chmelnice w/ Hatebreed Prague, Czech Republic
01.jul.2009 18:00 Randal w/ Hatebreed Bratislava, Slovakia

Ze weten wel wat touren is!

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di mei 26, 2009 10:24 pm

De tweede (nooit verschenen) cd van Faith Or Fear (van Punishment Area) staat volgens de berichten (eind mei) ook op het punt van uitkomen.
Ben benieuwd naar dit 'Instruments Of Death', aangezien ik Punishment Area een heel aardig thrashplaatje vond. Goed, het liep niet allemaal even lekker, maar er was toch voldoende kwaliteit aanwezig om van te genieten. Kijk er naar uit.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » wo mei 27, 2009 12:56 am

Tsja, het was wel ok. Zal wel exact de reden zijn dat de 2e plaat uitbleef.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo mei 27, 2009 6:53 am

ik vind dat een typisch voorbeeld van een "B" band, "punishment area" vind ik een saaie plaat en ook op de combat tour 2 video verbleekt de band totaal tussen bands als Forbidden, Dark Angel en Death, overbodige reunie/release IMO.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo mei 27, 2009 10:18 am

het is geen reunie, het is gewoon een oude plaat die alsnog wordt uitgebracht. Ik vind het wel tof en er zijn ongetwijfeld anderen die dat ook vinden. Ben benieuwd

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo mei 27, 2009 2:41 pm

Ik kijk VEEL meer uit naar de nieuwe WHIPLASH, daar ik hun reunie "Thrashback" album ook zeker op waarde kan schatten

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo mei 27, 2009 2:44 pm

Ik vind eigenlijk alleen 'Insult To Injury' goed. De rest ging het ene oor in en het andere oor weer uit. Een leuke capabele band hoor, maar in mijn optiek bleek Insult To Injury de enige opleving tussen verder vrij standaard thrashreleases.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo mei 27, 2009 2:49 pm

hmm ik vind "power and pain" en "ticket to mayhem" toch wel echt classics met een zeer eigenzinnig geluid. Insult vind ik ook een goede plaat maar toch net effe minder dan de eerste twee. maar standaard zou ik de stijl van WHIPLASH zeker niet noemen (daarvoor zouik dan veel eerder faith or Fear aandragen).

Gesloten