http://www.myspace.com/bmth
Weer EENS!necropsy schreef:[..]
toch mag ik het graag luisteren...weer is wat anders
net wat ik zeg,het is verstand op nul en maak maar wat.....ik wil de band niet promoten ofzo hoor,gewoon weer is wat anders dan black,death,thrash enz.....metalJeroen schreef:Ik vind het nogal eendimensionaal. Het is allemaal wel strak en men zal technisch best begaafd zijn, maar het boeit voor geen ene meter.
Verstand op nul?necropsy schreef:[..]
net wat ik zeg,het is verstand op nul en maak maar wat.....ik wil de band niet promoten ofzo hoor,gewoon weer is wat anders dan black,death,thrash enz.....metal
ik had eigenljk wat gayers verwacht (gezien het publiek...)
Daar wringt de schoen ook. Metal toegankelijk willen maken voor van die fashioncore trendhoppers.
Even kijken welke elementen van metal het goed doen.. Solo's? Ja, goed, gooien we die in elk nummer. Meerdere keren. Ook in de intro. En de outro.
Tattoo's? Vet, zo zie ik er wel true uit, even in het boekje kijken wat het nu ook alweer betekende..
Nu m'n haren nog laten groeien, maar wel zorgen dat er een duidelijk model in zit, niet dat ik voor lul loop. Beetje tot op m'n rug, ja dat is lekker mysterieus, daar gaan die 12-jarige chickies wel van kwijlen.
Even kijken.. Oh ja, oorbellen! Of van die mini-wieldoppen? +50 scenepoints?! Jaaa! Kicken man! Nu nog een te strakke spandex halen, en van die afgetrapte kisten aandoen. Liefst zwart en echte van 't leger
Te gek man.
Nee, noem je dan meteen Iron Maiden.
Duidelijke mening!Jeroen schreef:het is zeker anders, maar vooral een heel stuk minder. Het is gewoon de hardere variant van emocore, ook zo'n leeg en zielloos genre van clearasil mannetjes die maar zoveel mogelijk problemen verzinnen om over te jammeren. Dit is een streepje harder.
Ik draai muziek omdat ik gek ben op melodie, vernuft en goede nummers. Die heb ik tot nu toe slechts bij All Shall Perish aangetroffen, en dat was verder ook niet om over naar huis te schrijven. Smaken verschillen uiteraard, maar dit is typische wegwerpmuziek.
@Sal, dat moeilijk doen valt nogal mee. Het is vooral random riffs (nou ja, monotone hakstukjes) over en na elkaar smijten, wat drums eronder met hier en daar een duizend keer eerder gehoorde tempowisseling en klaar. Beetje geschreeuw eroverheen. Heeft niets te maken met goed componeerwerk, het is duidelijk allemaal op de automatische piloot. Nummers beginnen en hebben een einde, dat is het enige wat er over gezegd kan worden. Het loopt vaak voor geen ene meter en van spontane momenten is geen sprake. Het is volstrekt 'gemaakt'.
CHEWBACCA! Predator! LOLWoutjinho schreef:grappig dat iedereen zo reageert zoals de meeste mensen over metal zullen praten. random gerag en gewoon maar wat schreeuwen. ik ben hier niet om de band te promoten, maar kijk eens wat een aantal van jullie beweren over deze band.
zelf vind ik trouwens de zang helemaal niks, die lichte stem. net zoals het gitaarwerk, zo licht en dan van die riffs die me niet aanspreken
kortom, ik zal er nooit een euro voor zo'n band neerleggen
edit: http://www.youtube.com/watch?v=3Og4fCRN ... PL&index=1
deze clip past wel in de kansloze troep
gewoon grappig om te zien hoe een aantal hier reageren, terwijl als je nieuw metallica of manowar afkraakt er meteen een lading gezeik over je heen krijgt. terwijl hier hetzelfde gebeurt, ik weet overigens niet of het door dezelfde personen is ofzo hoorJeroen schreef:Dat hebben die bands dan aan zichzelf te danken. Vanwege dit soort groepen krijg je dus die welbekende vooroordelen over geschreeuw en dat ben ik wat betreft BMTH helemaal met de massa eens.
Ja en nee. Natuurlijk is de muziek het belangrijkst, maar in het geval van Bring Me The Horizon zijn de fans voor mij een extra reden om het te vermijden.KoenM schreef:Wat boeien die fanboys nou, het gaat toch om de muziek?