Metalcamp 2009
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Jeuzes, op zaterdag al vertrokken?
Vanochtend uurtje of 9/10 thuis van Graspoep - net m'n bed uit, moet leren en morgen een herkansing schrijven - en floppa, alweer weg naar Metalcamp in de avond. Wanneer houdt het toch eens op : ').
Ik hoop dat het gematigd zonnig weer wordt; jullie blij, ik blij. Gewoon relaxed zonder dat ranzige gezweet.
Vanochtend uurtje of 9/10 thuis van Graspoep - net m'n bed uit, moet leren en morgen een herkansing schrijven - en floppa, alweer weg naar Metalcamp in de avond. Wanneer houdt het toch eens op : ').
Ik hoop dat het gematigd zonnig weer wordt; jullie blij, ik blij. Gewoon relaxed zonder dat ranzige gezweet.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
-
Nog niet bijgekomen van GraspOep en dan morgen alweer mnaar Metalcamp.Arbeiten.Ja gezellig met Tuska!!
Het gaat hell worden......hehe
Edit.
Ik wens iedereen die wel gaat feesten op Metalcamp veel plezier.
Kom ook gezellig even langs de Goddes of Desire stand om ons gedag te zeggen.Tus en ik dus.*bier*

Het gaat hell worden......hehe
Edit.
Ik wens iedereen die wel gaat feesten op Metalcamp veel plezier.
Kom ook gezellig even langs de Goddes of Desire stand om ons gedag te zeggen.Tus en ik dus.*bier*
- Tuska
- Contacteer:
Niks van gezien!
Vannacht thuisgekomen, nu lekker ziekig in bed. Het is verdomme ook altijd het zelfde verhaal.
Overigens vind ik het erg naar voor de feestgangers dat het zulk waardeloos weer was de hele tijd. Hebben jullie je wel gewoon vermaakt? Of was dit echt een dieptepunt in Metalcamphistorie?
Hopelijk volgend jaar meer tijd om op 't strandje te chillen.
Vannacht thuisgekomen, nu lekker ziekig in bed. Het is verdomme ook altijd het zelfde verhaal.
Overigens vind ik het erg naar voor de feestgangers dat het zulk waardeloos weer was de hele tijd. Hebben jullie je wel gewoon vermaakt? Of was dit echt een dieptepunt in Metalcamphistorie?
Hopelijk volgend jaar meer tijd om op 't strandje te chillen.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Dan heb je niet goed gekeken, want ik heb het 2 dagen aangehad 
Wat een onmeunig kutweer inderdaad. Iedere dag om 9 uur 's ochtends je tent uitgebrand worden, maar verder iedere dag urenlange regenval. We zijn een dag eerder teruggegaan omdat we het helemaal gehad hadden met het kutweer en geen zin hadden om alleen voor Kreator en Edguy er nog een hele dag modderbaden bij te doen.
Verder was het overigens wel erg gezellig. Meest heerschende optreden was zonder twijfel Hatebreed. Wát een geros! Ook Testament, Death Angel en Amon Amarth deden het erg goed. Helmut van Belphegor is een enorme pannenkoek, Satyricon was geweldig zo diep in de nacht, en voor Alestorm en Dragonforce kun je mij altijd wakker maken.
Ook leuk: mede-lullo's op de camping ontdekken, cocktails drinken en met whiskey-cola's, schaken en goed eten (restaurants) de lange, regenachtige middagen op een gedistingeerde manier doorkomen.
Weinig metalfanners ontmoet, maar degenen die ik heb ontmoet (Crises, Tuska) waren erg relaxt.
Terugreis van 23 uur was ook nog een hele Odyssee: taxi missen, dankzij de heerschende service van taxi Boka toch nog de trein halen, 3 uur wachten in Jesenice (dan maar ontbijten met een grilschotel en weer schaken
), 2 uur in Villach, met de bus van Salzburg naar München, in München 3 uur tussen de zwervers, junks, allochtoon tuig en ander uitschot wachten op de trein (van kwart voor 3 's ochtends) naar Köln en daar uiteindelijk nog 4 uurtjes op een paar stoeltjes in slaap vallen.
Het was al met al erg geslaagd, maar het weer was wel erg klote. Hopelijk de volgende keer beter!

Wat een onmeunig kutweer inderdaad. Iedere dag om 9 uur 's ochtends je tent uitgebrand worden, maar verder iedere dag urenlange regenval. We zijn een dag eerder teruggegaan omdat we het helemaal gehad hadden met het kutweer en geen zin hadden om alleen voor Kreator en Edguy er nog een hele dag modderbaden bij te doen.
Verder was het overigens wel erg gezellig. Meest heerschende optreden was zonder twijfel Hatebreed. Wát een geros! Ook Testament, Death Angel en Amon Amarth deden het erg goed. Helmut van Belphegor is een enorme pannenkoek, Satyricon was geweldig zo diep in de nacht, en voor Alestorm en Dragonforce kun je mij altijd wakker maken.
Ook leuk: mede-lullo's op de camping ontdekken, cocktails drinken en met whiskey-cola's, schaken en goed eten (restaurants) de lange, regenachtige middagen op een gedistingeerde manier doorkomen.
Weinig metalfanners ontmoet, maar degenen die ik heb ontmoet (Crises, Tuska) waren erg relaxt.
Terugreis van 23 uur was ook nog een hele Odyssee: taxi missen, dankzij de heerschende service van taxi Boka toch nog de trein halen, 3 uur wachten in Jesenice (dan maar ontbijten met een grilschotel en weer schaken

Het was al met al erg geslaagd, maar het weer was wel erg klote. Hopelijk de volgende keer beter!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Tuska
- Contacteer:
OK, ik schaam me een beetje; ik weet dus niet wie jij bent! Had je dat niet even kunnen melden?
Maar inderdaad wat een bedoening op die camping, zootje Hollanders bij elkaar geprakt! Heel typisch ende toevallig.
En dan; de tering gast! Had je niet gewoon met de auto kunnen gaan? : ')
Maar inderdaad wat een bedoening op die camping, zootje Hollanders bij elkaar geprakt! Heel typisch ende toevallig.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Sjonge, ik heb samen met Jan nog de hele maandagavond in jullie tent gestaanTUSKA schreef:OK, ik schaam me een beetje; ik weet dus niet wie jij bent! Had je dat niet even kunnen melden?

We're particles in motion, we can't accept we've no control
-
Gioddetering.vet verrot en naar de klote. en helaas niet van het feesten.want daar was geen tijd voor.
dus volgend jaar ga ik zelf feesten.Want Metalcamp is een retegaaf festival op een moelijk gave lokatie.Erg gezellige mensen. Super sfeertje.en dan die Beachbar. de tering Cocktails. ftw!!
En Tus.jij bent ziekjes.Ach gossie. Kus op je bolle toeter!!

dus volgend jaar ga ik zelf feesten.Want Metalcamp is een retegaaf festival op een moelijk gave lokatie.Erg gezellige mensen. Super sfeertje.en dan die Beachbar. de tering Cocktails. ftw!!
En Tus.jij bent ziekjes.Ach gossie. Kus op je bolle toeter!!

Het was gaaf. Ondanks de regen-ellende.
De pre-party begon al goed ergens in Duitsland met veel bier, en ik werd dus al meteen op de eerste nacht allesbehalve wakker in de tent waarin ik in zou slapen. Vervolgens bij een van onze Duitse vrienden 1,5 dag doorgebracht voordat we verder reden naar Beieren waar nog meer vrienden waren. Toen door naar Metalcamp.
Eerste avond goed gevierd met bier en dingen zoals happy hardcore, schlager en Michael Jackson. Nog snel alvast de rivier ingedoken en door de dronkenschap niet gemerkt hoe koud het was.
Bands die ik nog heb gezien: Death Angel met wederom een gave show. Hetzelfde geld voor Testament. Satyricon was ondanks het late tijdstip weer erg gaaf. Vader was ok, maar de show in de Baroeg beviel toch beter. Destruction kende ik niet goed genoeg maar was ok, en Napalm Death beviel me zoals altijd weer goed. Warbringer nog meegepakt op de tweede stage. Kreator was een mooie afsluiting en tussendoor ook nog Carach Angren gezien wat voor mij de verrassing van het festival was.
Ook nog een aantal metalfanners gezien/gesproken. Voornamelijk Koen die een lekker babbelgrage, gezellige gozer is en Jan. Tuska en NotYourBitch ook nog gezien en tegen de bakkes van Crises heb ik wel vaker aangekeken
Ondanks het weer was het zeker weer een geslaagd festival. Het voedsel op het terrein was in ieder geval vele malen beter, wat erg prettig was na vorig jaar. Het is zeker drukker geworden qua mensen, maar het is nog niet vol te noemen of vervelend.
Volgend jaar gewoon weer en dan misschien ook eens Brutal Assault bezoeken in Tsjechië. Als ze het volgend jaar nou gewoon weer 2 weken later plannen kan dat mooi in 1 lange vakantie worden ingepast.
edit: speciaal voor Crises: ring ring?
De pre-party begon al goed ergens in Duitsland met veel bier, en ik werd dus al meteen op de eerste nacht allesbehalve wakker in de tent waarin ik in zou slapen. Vervolgens bij een van onze Duitse vrienden 1,5 dag doorgebracht voordat we verder reden naar Beieren waar nog meer vrienden waren. Toen door naar Metalcamp.
Eerste avond goed gevierd met bier en dingen zoals happy hardcore, schlager en Michael Jackson. Nog snel alvast de rivier ingedoken en door de dronkenschap niet gemerkt hoe koud het was.
Bands die ik nog heb gezien: Death Angel met wederom een gave show. Hetzelfde geld voor Testament. Satyricon was ondanks het late tijdstip weer erg gaaf. Vader was ok, maar de show in de Baroeg beviel toch beter. Destruction kende ik niet goed genoeg maar was ok, en Napalm Death beviel me zoals altijd weer goed. Warbringer nog meegepakt op de tweede stage. Kreator was een mooie afsluiting en tussendoor ook nog Carach Angren gezien wat voor mij de verrassing van het festival was.
Ook nog een aantal metalfanners gezien/gesproken. Voornamelijk Koen die een lekker babbelgrage, gezellige gozer is en Jan. Tuska en NotYourBitch ook nog gezien en tegen de bakkes van Crises heb ik wel vaker aangekeken

Ondanks het weer was het zeker weer een geslaagd festival. Het voedsel op het terrein was in ieder geval vele malen beter, wat erg prettig was na vorig jaar. Het is zeker drukker geworden qua mensen, maar het is nog niet vol te noemen of vervelend.
Volgend jaar gewoon weer en dan misschien ook eens Brutal Assault bezoeken in Tsjechië. Als ze het volgend jaar nou gewoon weer 2 weken later plannen kan dat mooi in 1 lange vakantie worden ingepast.
edit: speciaal voor Crises: ring ring?
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Weinig aan toe te voegen hehe. We hebben weer ordentelijk geROSt.Draconian schreef:Dan heb je niet goed gekeken, want ik heb het 2 dagen aangehad
Terugreis van 23 uur was ook nog een hele Odyssee: taxi missen, dankzij de heerschende service van taxi Boka toch nog de trein halen, 3 uur wachten in Jesenice (dan maar ontbijten met een grilschotel en weer schaken), 2 uur in Villach, met de bus van Salzburg naar München, in München 3 uur tussen de zwervers, junks, allochtoon tuig en ander uitschot wachten op de trein (van kwart voor 3 's ochtends) naar Köln en daar uiteindelijk nog 4 uurtjes op een paar stoeltjes in slaap vallen.
לֹא אעבוד
- ComaNation
- Contacteer:
- ComaNation
- Contacteer:
Ring Ring?ComaNation schreef:[..]
H-hellooo?
@ foto: Dat was inderdaad wel het algemene beeld. Het voordeel was dat het slechts af en toe vrij hard regende tijdens bands (bij Alestorm bijvoorbeeld) maar verder gewoon af en toe miezerde of alleen bewolking. Niet ideaal, maar het kan erger. Het was nog lang niet zo verregend als de eerste editie.
- KoenM
- Contacteer:
Net thuis. Nog paar daagjes Venetië aangeplakt.
+
Satyricon
Death Angel
Lamb of God
Testament
Triglav national park, allemachtig mooi
lekker eten en drinken
betaalbaar
Dimas, Crises en ComaNation; gezellige lui
Jan en Draconian ook nog ff gespot, bij Testament geloof ik
-
het kankerweer
het continu omgooien van de running order
het kankerweer
de modderzooi/auto laten uittrekken door een trekker
het kankerweer
dag eerder vertrokken omdat we die teringzooi echt beu waren, niet voor enkel MDB en Kreator nog eens 24 uur survivallen in die kankerbende
gemist: Kreator, MDB, Hatebreed, Dimmu Borgir
het kankerweer
Niet echt spijt van, maar vorig jaar was stukken beter. Denk wel dat het onze laatste keer was, ook vanwege het feit dat er nog meer te zien is dan dit festival.
+
Satyricon
Death Angel
Lamb of God
Testament
lekker eten en drinken
betaalbaar
-
het kankerweer
het kankerweer
het kankerweer
dag eerder vertrokken omdat we die teringzooi echt beu waren, niet voor enkel MDB en Kreator nog eens 24 uur survivallen in die kankerbende
het kankerweer
Niet echt spijt van, maar vorig jaar was stukken beter. Denk wel dat het onze laatste keer was, ook vanwege het feit dat er nog meer te zien is dan dit festival.
hellooo?Dimas schreef:[..]
Ring Ring?
@ foto: Dat was inderdaad wel het algemene beeld. Het voordeel was dat het slechts af en toe vrij hard regende tijdens bands (bij Alestorm bijvoorbeeld) maar verder gewoon af en toe miezerde of alleen bewolking. Niet ideaal, maar het kan erger. Het was nog lang niet zo verregend als de eerste editie.
Het weer was wel dramatisch, maar ik heb (met wat duwers) toch de Metalcamper van het terrein af weten te krijgen zonder trekkert.KoenM schreef:Net thuis. Nog paar daagjes Venetië aangeplakt.
+
Satyricon
Death Angel
Lamb of God
Testament
lekker eten en drinken
betaalbaar
-
het kankerweer
het kankerweer
het kankerweer
het kankerweer

De MF-ers die ik ontmoet heb, vond ik allen hele sympatieke mensen. Tuska opgetuigd met een handdoek zien was bijna het hoogtepunt van de week.
++
Satyricon
Death Angel
de Wall of Death bij Dragonforce, gevolgd door een circle pit en een circle-polonaise
Testament
Carach Angren
+
Legion Of the Damned
Vader
Sufosia
Sacraea Saturna
Destruction
Dragonforce
Sodom
Blind Guardian
Het eten, wat een verbetering ten opzichte van vorig jaar
=
Charlie
Gelukkig was Marjan weer gevonden, want ik heb het dit jaar nauwelijks gehoord
Keep Of Kalessin
-
Het weer
Nightwish
Belphegor
--
Vanwege het weer de volgende bands missen:
Negura Bunget
Die Apocalyptischen Reiter
My Dying Bride
Aborted
Oostenrijker die vervelend deed bij ons kamp... Vuige homo.
modder
Ik heb al mijn foto's zitten kijken afgelopen vrijdag met Sonnilion en Amnesjan en volgens mij zitten er wel een aantal geslaagde foto's tussen.
Eens kijken wanneer ik tijd heb ze te bewerken.

p.s.: Koen, Hoe was Venetië?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Krimhild
- Altijd welkom
OEH!Crisis schreef:de Wall of Death bij Dragonforce, gevolgd door een circle pit en een circle-polonaise
Dat had ik wat graag mee willen maken! Dit moet vaker gebeuren! Cirkelpits,- en polonaises zouden op eenieders verlanglijst moeten staan! Heb je een foto?
Wel kut voor jullie, dat weer. Volgend jaar beter..
Mediteren kun je leren!
En dan vergeet meneer er nog bij te melden dat de circle pit bij Dragonforce getransformeerd was in een gay pit, waarbij iedereen als een wijf met de handjes liep te wapperen naar elkaar. Ik stond van afstand te kijken (videotasje van een vriend vasthouden): het was hilarisch. Vooral toen de zanger van Dragonforce z'n lachen niet meer kon inhouden bij de circle-polonaise. Om maar met Dako te spreken: goud!
Ik heb foto's... ook van de gay pit...
Of ze gelukt zijn moet ik nog even bekijken. Ik denk niet dat dat deze week nog gaat lukken. Ik ga proberen een impressie hier te plaatsen.
Inderdaad is goud het toverwoord voor het gebeuren.
Of ze gelukt zijn moet ik nog even bekijken. Ik denk niet dat dat deze week nog gaat lukken. Ik ga proberen een impressie hier te plaatsen.
Inderdaad is goud het toverwoord voor het gebeuren.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Keep Of Kalessin

Sacraea Saturna

Death Angel (ja... in de regen.)

Legion Of The Damned

Carach Angren

Amon Amarth

Vader

Destruction

Napalm Death

DragonForce
Bij DragonForce:

De staat van het terrein?

-