Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
KoenM
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010 [line-up bíjna compleet!]

Bericht door KoenM » zo mei 02, 2010 9:45 am

Gilbert, homo!

Is het nou nog niet duidelijk dat ik Amon Amarth gewoon kutmuziek vind? :P
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo mei 02, 2010 12:17 pm

KoenM schreef:
Heyoka schreef:
KoenM schreef:Metal is in mijn ogen een tegencultuur. Rebellie, weerstand, alternatieven, bewust van wat er zich in de wereld afspeelt.

Ik word kotsmisselijk van domme populistische patchjasrukkers.

There, I said it.
Goed bezig Koen. Ik ben het met het meeste wat je in de bovenstaande posts hebt staan eens.
Wat je in de bovenstaand quote schrijft heeft volgens mij iets heel ironisch.
Aan de ene kant heb je wat je schrijft, de tegencultuur, aan de andere kant lijkt die tegencultuur zo op de cultuur waartegen hij is. Ik moet bijv. denken aan de anti-homo-houding van de RK-kerk. Onder de metallaars zijn homo's ook nog steeds het middelpunt van spot. (Ongetwijfeld dat er iemand straks deze tekst quote en eronder schrijft "homo" (nu zeker, nu ik dit geschreven heb)). Het uit de kast komen van die enkele homo in de metalscene is groot nieuws (bijv. die kerel van Gorgoroth). Het is vrij belachelijk dat het nieuws is, en dat iedere mogelijkheid genomen wordt om er een grap over te maken.
Een ander voorbeeld is de sneuheid te zien op concerten: lekker met z'n allen alternatief zitten zijn. Jezelf onderscheiden door er met een hele groep mensen vrijwel identiek uitzien.
Alternatief zijn heeft wat mij betreft geen enkele waarde, als het in je dagelijkse leven geen gevolgen heeft, als het alleen maar als doel heeft je te kunnen conformeren aan de rest.
Ik wil overigens wel even benadrukken dat dit geen veroordeling is. Ik denk de mens redelijk te begrijpen en ik besef dat mensen sociaal zijn en dat dat als gevolg heeft. Mensen doen wat zij denken dat zij moeten doen. Daar handelen zij naar, en daar komt de metalfanner niet onderuit. Dat is dus ook meteen de ironie.
Inderdaad.

Ik vraag me alleen af hoe erg ik het moet vinden dat ik mijn uiterlijk vertoon conformeer. Dat voorbeeld dat je daar geeft over homo's weegt voor mij veel zwaarder. Evenals ik een trend zie in de metal die mij bijzonder irriteert: gemakkelijk denken over immigratievraagstukken, populistische politiek aanhangen, meningen spuien zonder onderbouwing. Dat is niet waar metal en hardcore voor stonden volgens mij. En het is misschien lekker veralgemenend, maar ik zie dat toch veel bij metalfans die muziek luisteren die handelt over lang vervlogen tijden waar we nog stoer vrouwen verkrachtten en alles plunderden wat los en vastzat. Ik vind het al niks, die muziek met die teksten, maar als we het dan ook nog eens serieus gaan nemen, tja...
Gemakkelijk denken over politieke vraagstukken is een trend in de metal? Dat je een schijthekel aan vikingen hebt, prima, maar dit statement kun je toch niet serieus menen? :P

'Evenals ik een trend zie in de metal die mij bijzonder irriteert: gemakkelijk denken over immigratievraagstukken, populistische politiek aanhangen, meningen spuien zonder onderbouwing. Dat is niet waar metal en hardcore voor stonden volgens mij. En het is misschien lekker veralgemenend, maar ik zie dat toch veel bij metalfans die muziek luisteren die handelt over lang vervlogen tijden waar we nog stoer vrouwen verkrachtten en alles plunderden wat los en vastzat.'

en nu dit:

'Evenals ik een trend zie in onder allochtonen die mij bijzonder irriteert: gemakkelijk denken over vrouwenemancipatie, populistische politiek aanhangen, meningen spuien met onderbouwing van een heilig boek. Dat is niet waar allochtonen voor stonden volgens mij. En het is misschien lekker veralgemenend, maar ik zie dat toch veel bij allochtonen die een boek lezen dat handelt over lang vervlogen tijden waar we nog stoer vrouwen verkrachtten en alles plunderden wat los en vastzat.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo mei 02, 2010 12:47 pm

Akkoord, het loopt wat krom. Maar dat doet jouw vergelijking nu ook. Ik vermeldde het al, dat het te veralgemenend is. Feit is wel dat ik de laatste jaren zie dat een hoop metalgasten niet zelf nadenken en maar wat mensen napraten.

En uiteindelijk blijft het natuurlijk slechts mijn mening. Zoals ik al eerder vermeldde: ik heb echt een hekel aan van die populistische patchjasgastjes die NSBM oogluikend toestaan 'omdat de teksten voor hen niet belangrijk zijn'. Gadver.
Facebook band

Last.fm profiel

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo mei 02, 2010 12:54 pm

Ik gaf alleen aan dat jouw statement onhandig is en veel overeenkomsten heeft met bepaalde politieke uitspraken. Ik kan 'Feit is wel dat ik de laatste jaren zie dat een hoop metalgasten niet zelf nadenken en maar wat mensen napraten.' ook veranderen in 'Feit is wel dat ik de laatste jaren zie dat een hoop moslims niet zelf nadenken en maar wat mensen napraten.' en heb zo op eenzelfde manier een prachtige uitspraak, waarvan het nog maar vraag is wat hij precies betekent.

Ik ben het met je eens hoor over de 'patchjasgastjes die NSBM oogeluikend toestaan', maar moet toegeven dat ik nog steeds niet vind dat je kunt stellen dat het een met het ander te maken heeft.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

dennis p

Bericht door dennis p » wo mei 05, 2010 4:21 pm

soulfy headliner op zaterdag
en slash erook bij
als het maar metal is

dennis p

Bericht door dennis p » wo mei 05, 2010 4:22 pm

HATEBREED, REVAMP, SPOIL ENGINE, OCEANS OF SADNESS, DEAR SUPERSTAR
zitten er ook nog bij
affice af
en vind ik wel dat soulfly niet een headliner is
wil wel eens weten wat ze met dat tientje aan euro hebben gedaan
als het maar metal is

Geheim_502

Bericht door Geheim_502 » wo mei 05, 2010 5:06 pm

Gaaf, weer Hatebreed. Vorige x stond ik ze ook te kijken maar toen werd ik onwel en kon ze niet afkijken. Met dank aan de rodevodka/redbull enzow... 8)
FACTA NON VERBA

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo mei 05, 2010 5:16 pm

Karige zooi. Die headliners dan. Wat is er nou knallend aan Soulfly, Slash en Channel Zero? Gimme a break.

Nouja, ik ben er de zaterdagavond waarschijnlijk toch niet, dus /care. Alleen Immortal missen dan op zaterdagavond.
Facebook band

Last.fm profiel

MetalJan

Bericht door MetalJan » wo mei 05, 2010 5:33 pm

Geen slechte bands, maar geen headliner waardig idd. Maarja, is weer eens wat anders dan een grote band.

Rubicon

Bericht door Rubicon » wo mei 05, 2010 5:58 pm

KoenM schreef:Karige zooi. Die headliners dan. Wat is er nou knallend aan Soulfly, Slash en Channel Zero? Gimme a break.

Nouja, ik ben er de zaterdagavond waarschijnlijk toch niet, dus /care. Alleen Immortal missen dan op zaterdagavond.

Ik had voor jou gehoopt dat ze het programma zouden omgooien en Amon Amarth als headliner neer zouden zetten, met een set van een uur of 3 gewoon om jou te fokken... :lol: [headbang]

Slash is al langer sprake van in de geruchtenwereld, dus daar verbaas ik me niet zo over. Komt hij met Myles Kennedy? Channel Zero vind ik wel vet om die weer eens te zien. Ze zijn groot in Belgie, heerlijke strakke band. Ik heb ze ooit gezien op Dynamo, dat was meteen de laatste keer. Dus die vind ik wel een waardige co headliner. Alleen Soulfly...tsja, die hoempapa hoeft persoonlijk niet zo, maar goed, we kunnen niet alles hebben. :roll:

Rubicon

Bericht door Rubicon » wo mei 05, 2010 5:59 pm

Wel geinig trouwens die geruchten over Guns 'n' Roses een paar weken geleden...afgekeken van een Russische poster...hoe real is internet...

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » wo mei 05, 2010 6:35 pm

Soulfly als headliner is absoluut lachwekkend. Nog zo'n band waarvan ik absoluut NIET begrijp waarom er mensen rondlopen die het te gek vinden.

Dat niet Guns n Roses, maar Slash komt, vind ik heerlijk ironisch
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » wo mei 05, 2010 6:45 pm

What the fuck is een co-headliner ?
Er sluit toch maar één band af, en dat is dan toch de headliner ?!

Zowel Soulfly, Slash als Channel Zero zijn overigens allesbehalve groot genoeg om een festival van dit kaliber af te sluiten.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » wo mei 05, 2010 6:51 pm

Soulfly.... :lol:

Och ja, leuke affiche voor de rest 8)
Faustian Spirit of the Earth

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » wo mei 05, 2010 7:26 pm

yowannuzz schreef:What the fuck is een co-headliner ?
Er sluit toch maar één band af, en dat is dan toch de headliner ?!
Normaal gesproken wordt met de co-headliner een band bedoelt, die niet als laatste speelt, daarentegen wel een flinke speeltijd krijgt toegewezen en veel te groot is om als support-act beschouwd te worden, maar iets kleiner is dan de echte headliner die de avond afsluit. Op de recente gezamenlijke toernees van Slayer en Megadeth was laatstgenoemde bijvoorbeeld een co-headliner (met evenveel speeltijd als Slayer) en geen support-act. Bij een meerdaags festival als Graspop zou je kunnen stellen dat de co-headliners de bands zijn die op de affiche onder de echte headliners staan, in een bijna even groot lettertype.

Als ik naar de nieuwe affiche van Graspop kijk, dan is Soulfly dus na Aerosmith en Kiss de derde headliner, en zijn Slayer, Motörhead, Channel Zero en Slash de co-headliners. Het logo van Soulfly is wel wat kleiner afgebeeld dan die van de andere twee hoofdacts. Waarschijnlijk krijgt Soulfly ook minder speeltijd, dus dan zit Soulfly eigenlijk tussen de status van headliner en co-headliner in. Maar daar is geen aparte naam voor. :P

Dit alles betekent overigens dat qua "grote namen" de vrijdag dit jaar eigenlijk de hoofddag is van het festival, terwijl de afsluitende zondag maar één grote publiekstrekker heeft (waarbij het me bovendien niet zou verbazen als Kiss goedkoper is dan Aerosmith, omdat Kiss veel minder cd's verkoopt in de Benelux). Maar goed, dit is natuurlijk geen bewuste keuze van de organisatie, maar zal te maken hebben met de agenda's van de verschillende bands en het afketsen van enkele beoogde acts.

Toch had ik zelfs in mijn wildste fantasieën ik niet verwacht dat Soulfly de derde headliner zou zijn. Maar ja, dat gold vorig jaar ook voor Mötley Crüe. Als je de affiche voor 2010 vergelijkt met 2009, dan geloof ik best dat deze line-up een stuk duurder is dan vorig jaar en daarom een prijsstijging van 10 euro wellicht rechtvaardigt.

Rubicon

Bericht door Rubicon » wo mei 05, 2010 7:45 pm

Ach als ik kijk naar de dag waarop ik ga, alleen de zaterdag, dan ben ik best tevreden. Channel Zero, Mastodon, Immortal, Sabaton, Paradise Lost, Fear factory, Obituary, Tankard, Dark Funeral, Hail of Bullets en Cannibal Corpse. Daar kom ik de dag wel mee door, of het de prijs van 77 euro helemaal eer aan doet weet ik niet, maar goed, dat zullen we maar zien in de perspectieven van 2010.
Ik maak me verder niet zo druk om al die headliners. Vaak veel ophef en dan valt zo'n show toch tegen en vaak zijn het bands die iedereen al tig keer overal en nergens heeft gezien. Ik zoek mijn festivalgeluk meer in andere facetten. Zoals flink zat worden met een lekkere portie metal hier en daar in gezellige tenten. :twisted: Niks mis mee. Ik vrees alleen dat dit (alcohol)geluk mij eerdaags gaat worden ontnomen, aangezien mijn zoon van bijna 5 ook de metal heeft ontdekt en erg graag mee wil...een kwestie van tijd voordat ook ik mij moet gaan gedragen... 8) :lol:

Bleek No. 1

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Bleek No. 1 » wo mei 05, 2010 8:06 pm

Nou, cool... Soulfly; mwah mwah.... Maar Slash daarintegen :D Awesome!
En daarnaast de komst van Hatebreed doet me enigszins ook wel goed!

EDIT:
Ik vraag me wel af wie er in godsnaam de nummers gaat zingen bij Slash.. Hij kan moeilijk de gastoptredens op z'n solo-album ook "even" meenemen op tour.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » wo mei 05, 2010 8:21 pm

Black No. 1 schreef:Ik vraag me wel af wie er in godsnaam de nummers gaat zingen bij Slash.. Hij kan moeilijk de gastoptredens op z'n solo-album ook "even" meenemen op tour.
Het is al geruime tijd bekend wat de line-up is van Slash's tourband:

Slash - Guitar
Myles Kennedy (ALTER BRIDGE) - Vocals, Guitar
Bobby Schneck (WEEZER, GREEN DAY) - Rhythm Guitar
Dave Henning (DOUG PINNICK, BIG WRECK) - Bass
Brent Fitz (ALICE COOPER, VINCE NEIL) - Drums

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » wo mei 05, 2010 10:38 pm

Toch wel een leuke line-up waar genoeg interressants bijstaat.
Wel duidelijk dat het aanbod aan zgn. grote namen dit jaar minder is. Niet dat dat echter een tof festival in de weg staat, integendeel.

Is jullie het verschil in grootte, en plaats in de line-up, tussen Sepultura en Soulfly trouwens opgevallen ? Ironisch.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » wo mei 05, 2010 11:26 pm

Ik lees net een column waarin wordt geopperd dat de deal met GnR, als headliner voor de zaterdag, in principe rond was, maar stukliep op het feit dat Slash diezelfde dag ook bleek te spelen.
Geeft te denken ....

Daardoor is het dus die avond wel weer tijd geworden voor Bingo !!

Afbeelding

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo mei 05, 2010 11:30 pm

Soulfly? Pfff. Soulfly is absoluut niet headliner-waardig, zeker niet als je ziet dat Slayer geen headliner is. Nou ja, vorig jaar waren de headliners ook ondermaats en was het ook een prima editie, dus wakker lig ik er ook niet van.
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op wo mei 05, 2010 11:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » wo mei 05, 2010 11:34 pm

Slayer speelt vrijdag, dus die kunnen geen headliner worden op zaterdag.

number_17

Bericht door number_17 » wo mei 05, 2010 11:34 pm

yowannuzz schreef:Ik lees net een column waarin wordt geopperd dat de deal met GnR, als headliner voor de zaterdag, in principe rond was, maar stukliep op het feit dat Slash diezelfde dag ook bleek te spelen.
Geeft te denken ....

Daardoor is het dus die avond wel weer tijd geworden voor Bingo !!

Afbeelding
Hoeft niet waar te zijn he. Puur een zelf verzonnen verhaal. :)
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

lampje
Contacteer:

Bericht door lampje » do mei 06, 2010 12:56 am

Soulfly als headliner, das echt een zwaktebod mijns inziens. Wat een niveau....

tripleM

Bericht door tripleM » do mei 06, 2010 12:58 am

Ik had toch gehoopt dat guns 'n roses zou komen om gewoon lekker mee te blèren met de oude nummers wat niet wegneemt dat ik het prachtig vind om soulfly als headliner te zien.
Ik baal er ook zwaar van dat BFMV minder speeltijd krijgt door de toevoeging van Slash.
En ik ben nogal bang voor de overlappingen die gaan komen.
vrijdag maar 2 bands die ik wil zien.
Zaterdag: 5
Zondag: 7

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » do mei 06, 2010 10:26 am

Voor mij 9-5-8. Zaterdag is weer de 'traditioneel' zwakkere dag wat mij betreft.

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » do mei 06, 2010 11:54 am

Vrijdag; 8.
Zaterdag; 5.
Zondag; 4.

Hm.. Maar toch, 17(!) bands die ik wil en moet bewonderen. Is toch wel een hoog aantal, vind ik.

Flip

Bericht door Flip » do mei 06, 2010 12:27 pm

Vrijdag: 6
Zaterdag: 7
Zondag: 8

Maakt: 21

Hmm toch maar eens overleggen hiero of we kunnen [tank]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

xX-C-Xx
Contacteer:

Bericht door xX-C-Xx » do mei 06, 2010 12:33 pm

Vrijdag; 9
Zaterdag; 8
Zondag; 10

27 bands dus, waarvan ik vast keuzes moet maken ivm tijdsschema 8)
So there you go... You're the retarded offspring of five monkeys havin' butt sex with a fish-squirrel

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » do mei 06, 2010 1:41 pm

Vrijdag: Oceans of Sadness, Deicide, Nile, Therion, My Dying Bride, Slayer

Zaterdag: Hail of Bullets, Dark Funeral, Tankard, Cannibal Corpse, Immortal

Zondag: Necrophobic, Behemoth, Finntroll, Bloodbath, Amon Amarth

Bands die ik mss ook wel ga zien als het tijdschema wat meezit: Motörhead, Sepultura, Paradise Lost, Obituary, Korpiklaani, Exodus.

Keuze genoeg dus 8)

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » do mei 06, 2010 1:43 pm

xX-C-Xx schreef:Vrijdag; 9
Zaterdag; 8
Zondag; 10

27 bands dus, waarvan ik vast keuzes moet maken ivm tijdsschema 8)
Ja, ben ook wel enigszins blij dat ik niet bij de 30 bands zit, want dan moet je heus wel een groot aantal daarvan missen door het tijdschema.
Hell, vorig jaar had ik minder bands die ik wilde zien, maar moest er toch 4 missen!

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » do mei 06, 2010 4:17 pm

Moet ik zien op...

Vrijdag: Evergrey, Sepultura, Nile, Anathema, My Dying Bride, Slayer
Zaterdag: Spoil Engine, Hail of Bullets, Earth Crisis, Walls of Jericho, Cannibal Corpse, Fear Factory, Immortal
Zondag: Between the buried and me, The Faceless, Behemoth, Jon Oliva's Pain, Bloodbath

6-7-5 maakt 18. Helemaal niet erg dat ik op zaterdagavond wegmoet om in Duitsland te spelen in het voorprogramma van Nile, wat een rukzooi bij elkaar die zaterdag-headliners, niet te doen.

En dan nog een zwik die ik wel ga kijken als het uitkomt:

Oceans of Sadness, Bleeding Through, Deicide, Steel Panther, Stone Temple Pilots, Motorhead, Aerosmith
3 Inches of Blood, Sick of it All, Airbourne
As I Lay Dying, Unearth, Exodus, Killswitch Engage, Hatebreed
Facebook band

Last.fm profiel

Rubicon

Bericht door Rubicon » do mei 06, 2010 4:44 pm

Je staat wel vooraan bij Amon Amarth toch? [headbang] :silly: :finger:

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » do mei 06, 2010 4:53 pm

Lol, drop it, Vinex-viking.
Facebook band

Last.fm profiel

dako

Bericht door dako » do mei 06, 2010 4:59 pm

Mooi man, Soulfly.
Kan ik alvast een goede plek in de 24-uurstent opzoeken.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » do mei 06, 2010 5:03 pm

KoenM schreef:Lol, drop it, Vinex-viking.
Is je haat nu echt zo gigantisch jegens Amon Amarth? :lol:

EricMaiden

Bericht door EricMaiden » do mei 06, 2010 5:22 pm

Wat een achterlijke kut zooi dat ze geen 3e headliner hebben, terwijl het je 15e jubileum is :?
En Soulfly wordt ik ook niet warm van, wel leuk maar het blijft me geen heel concert boeien..

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » do mei 06, 2010 6:23 pm

http://www.godsofmetal.it/en/programma.php en http://www.soulfly.com/tourdates

Beetje bizar dat Soulfly die zaterdag normaal ook in Italië staat, niet? :mrgreen:

number_17

Bericht door number_17 » do mei 06, 2010 6:48 pm

cataclysm child schreef:http://www.godsofmetal.it/en/programma.php en http://www.soulfly.com/tourdates

Beetje bizar dat Soulfly die zaterdag normaal ook in Italië staat, niet? :mrgreen:
Hoe snel zou je naar België kunnen rijden?
Ze sluiten niet voor niets de dag af.
Als ze in ItaliË tot 3 uur in de middag spelen dan hebben ze 7 uur de tijd om zich te verplaatsen.

Rubicon

Bericht door Rubicon » do mei 06, 2010 10:05 pm

number_17 schreef:
cataclysm child schreef:http://www.godsofmetal.it/en/programma.php en http://www.soulfly.com/tourdates

Als ze in ItaliË tot 3 uur in de middag spelen dan hebben ze 7 uur de tijd om zich te verplaatsen.

Dat is een dikke 900 km. Met de auto zo'n 9,5 uur...dan moeten ze van goede huize komen om dat te halen. Zowel, dan staan ze lekker fit op het podium. Trouwens wel vreemd dat ze daar in Italie zo laag staan op de bill en op Graspop headliner zijn... :shock: :-?

Alles wat zaterdag in Belgie speelt staat pas op zondag in Italie en andersom...behalve meneer Cavalera...

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » do mei 06, 2010 10:12 pm

Het lijkt me logisch dat Soulfly in Italië dan verhuist naar een andere dag, aangezien Gods Of Metal eveneens een driedaags festival is. Anders hebben ze inderdaad een probleem.

number_17

Bericht door number_17 » do mei 06, 2010 10:49 pm

Rubicon schreef:
number_17 schreef:

Dat is een dikke 900 km. Met de auto zo'n 9,5 uur...dan moeten ze van goede huize komen om dat te halen. Zowel, dan staan ze lekker fit op het podium. Trouwens wel vreemd dat ze daar in Italie zo laag staan op de bill en op Graspop headliner zijn... :shock: :-?

Alles wat zaterdag in Belgie speelt staat pas op zondag in Italie en andersom...behalve meneer Cavalera...
Ik weet niet of ze zo vroeg spelen he.
Misschien heeft die kerel ook wel een stand in of zit Gods Of Metal nu wel met een probleem.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » do mei 06, 2010 11:06 pm

Er bestaan natuurlijk ook vliegtuigen, die maken de afstand een stukje kleiner.

Metall

Bericht door Metall » za mei 08, 2010 7:20 am

De headliners spreken mij niet aan. Verder toch wel een aantal leuke bands erbij. Weet nog niet of ik ga.
Laatst gewijzigd door Metall op za mei 08, 2010 11:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

EricMaiden

Bericht door EricMaiden » za mei 08, 2010 2:30 pm

Als ze het redden om op tijd te zijn (wat me wel lijkt anders plannen ze het niet zo) dan ben ik inderdaad ook benieuwd hoe ze op het podium staan.. Zal niet veel soeps wezen dan.

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » za mei 08, 2010 2:45 pm

Zoals ik al vermoedde is Soulfly op Gods Of Metal verhuisd naar een andere dag, namelijk van de zaterdag naar de zondag. Dus het zal geen probleem voor ze zijn om op Graspop te spelen.

MetalJan

Bericht door MetalJan » za mei 08, 2010 2:47 pm

Bands die ik graag wil zien:

Vrijdag: Motörhead, Slayer, Saxon, Therion, Nile, Deicide, Devin Townsen en Bleeding Through.
Zaterdag: Soulfly, Slash, Mastodon, Immortal, Fear Factory, Cannibal Corpse, Dark Funeral en Eluveitie.
Zondag: Hatebreed, Bloodbath, Finntroll, Exodus, Behemoth, Katatonia, Alestorm en The Faceless.

Voor de rest zie ik het wel.

EricMaiden

Bericht door EricMaiden » za mei 08, 2010 4:39 pm

Bands die ik graag wil zien..
Vrijdag: Slayer, My Dying Bride, Saxon, Therion, UDO, Nile, Sepultura, Deicide, Bleeding Through
Zaterdag: Immortal, Sabaton, Airbourne, Fear Factory, Obituary, Cannibal Corpse, Eluveitie, Walls Of Jericho, Tankard, Dark Funeral, 3 Inches Of Blood, Hail Of Bullets
Zondag: KISS, Hatebreed, Amon Amarth, Killswitch Engage, Bloodbath, DevilDriver, Finntroll, Korpiklaani, Exodus, Behemoth, Alestorm, Job For A Cowboy, Necrophobic, The Faceless, Between The Buried And Me

Godverdomme, dat wordt veel keuzes maken :x

dennis p

Bericht door dennis p » za mei 08, 2010 5:18 pm

vrijdag:slayer,motorhead,saxon,steel panther, udo, sepultura,
zaterdag:slash,immortal,sabaton.airbourne,fear factory, obituary, tankard,
zondag
KISS, hatebreed,amon amarth, hell yeah,devil driver,exodus, mucky pup,
en nog wat leuke bands
toch wel een goeje line up
al hadde ze wel een derde echt grote naam voor dat geld kunnen hebben
en jajaj de helft was al bezet
maar ik lees soulfly staat in de watt
en dan headliner graspop
had toch iets anders verwacht,maar het wordt toch feest
als het maar metal is

lampje
Contacteer:

Bericht door lampje » za mei 08, 2010 11:00 pm

De kogel is door de kerk, ik sla Graspop dit jaar over (na een aantal jaren wel te zijn geweest), wegens niet interessant genoeg programma. Er zijn maar een stuk of 7, 8 bands die ik wel zou willen zien. Ik zoek de kleinere festivals wel op voor bands die ik wel graag wil zien; anders heel misschien nog naar Hellfest, ik zie het wel.

Plaats reactie