Zwarte Cross 2010
Re: Zwarte Cross 2010
Ik denk eraan om de zaterdag langs te komen.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- alicecooper
Je kunt beter aankomenCrises schreef:Ik denk eraan om de zaterdag langs te komen.

Ik zag dat My Favorite Scar ook op het programma staat. Dat kan er dan ook nog wel bij, wat een megadivers programma zeg. Maar wtf Guus Meeuwis??
- Dehumanize
Ja echt. Guus Meeuwis en Devildriver op 1 festival, lol. Op My Favorite Scar krijg je hier niet veel positieve reacties denk ik, terwijl het best wel een vette band is. Het zal wel niet metal genoeg zijn.
-
- Contacteer:
Mij boeit de zondag ook nog niet zo heel veel en er zijn nogal wat alternatieven die dag, maar aangezien dagkaarten voor vrijdag en zaterdag het zelfde kosten als 3 dagen ga ik toch maar voor een weekendkaart. Dan zien we tegen die tijd wel weer verder.
Op o.a. Paaspop en Dauwpop kun je ook rustig zowel Guus Meeuwis als Devildriver aantreffen hoor. Wat wel uniek is aan het Zwarte Cross festival zijn natuurlijk de crosswedstrijden, dus ik ben erg benieuwd wat dat element toevoegt. Misschien zit ik uiteindelijk wel vooral naar crossmotoren en -auto's te kijken in plaats van (metal)bands.Dehumanize schreef:Ja echt. Guus Meeuwis en Devildriver op 1 festival, lol. Op My Favorite Scar krijg je hier niet veel positieve reacties denk ik, terwijl het best wel een vette band is. Het zal wel niet metal genoeg zijn.
My Favorite Scar heb ik vorige week live gezien als voorprogramma van We Are The Fallen en beviel me prima. Maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die Megadeth als pure thrashband zien en een old-school thrashband als voorprogramma eisen, terwijl Megadeth zelf natuurlijk albums als Youthanasia, Cryptic Writings en Risk op zijn naam heeft staan (die niet harder of "meer metal" zijn dan wat My Favorite Scar laat horen).
Sowieso zijn er helaas teveel metalfans die in scherp afgebakende hokjes denken en alles wat in hun ogen daarbuiten valt geen kans geven. Daarbij zal menigeen ook jaoers zijn dat My Favorite Scar zo snel een platencontract in de wacht heeft gesleept bij een groot label, met alle extra's die daaraan vast zitten. Nou hoeft niemand van mij My Favorite Scar leuk te vinden hoor, maar ik heb de indruk dat sommigen de band niet eens een kans geven, om wat voor reden dan ook.
- King of Beer
- Contacteer:
Goeie actie trouwens van dat gratis drinken voor de bob.
Ik ga zoiezo de zaterdag maar denk ook alle 3 de dagen voor de weekendkaart van 40 euro aangezien ik Volbeat, Loudness en Airbourne zoiezo wel wil zien op die andere dagen + nog wat andere leuke bands.
En 40 euro is eigenlijk spotgoedkoop in deze tijd.
Ik ga zoiezo de zaterdag maar denk ook alle 3 de dagen voor de weekendkaart van 40 euro aangezien ik Volbeat, Loudness en Airbourne zoiezo wel wil zien op die andere dagen + nog wat andere leuke bands.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine
-
- Contacteer:
Maar tijdelijk 'King of Sprite' dan?
Ik hou 't zelf op cola light, zal nooit een duur weekend worden dan.
- Krimhild
- Altijd welkom
Mijn weekendkaart is binnen
Wat een ontzettend gouwen line up!

Mediteren kun je leren!
- alicecooper
Helaas speelt Loudness en Airbourne wel gedeeltelijk tegelijk.King of Beer schreef:Goeie actie trouwens van dat gratis drinken voor de bob.
Voor mij word het dan een paar nummers van Airbourne mee pikken.
2 dagkaarten binnen voor de vrijdags, mooi volbeat kieken voor 2 tientjes (en ben BOB
) ipv duur kaartje kopen voor de HMH, plus nu ook nog vette metal bands vooraf en natuurlijk Normaal 

My thoughts exactly! Ik zag ze ook bij WATF en het klonk super! (WATF zelf was ook helemaal niet onaardig.) Nu kijken of ze op ZC ook een beetje uit de verf komen op het Aardschokpodium.Gilbert schreef:My Favorite Scar heb ik vorige week live gezien als voorprogramma van We Are The Fallen en beviel me prima. Maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die Megadeth als pure thrashband zien en een old-school thrashband als voorprogramma eisen, terwijl Megadeth zelf natuurlijk albums als Youthanasia, Cryptic Writings en Risk op zijn naam heeft staan (die niet harder of "meer metal" zijn dan wat My Favorite Scar laat horen).Dehumanize schreef:Ja echt. Guus Meeuwis en Devildriver op 1 festival, lol. Op My Favorite Scar krijg je hier niet veel positieve reacties denk ik, terwijl het best wel een vette band is. Het zal wel niet metal genoeg zijn.
Sowieso zijn er helaas teveel metalfans die in scherp afgebakende hokjes denken en alles wat in hun ogen daarbuiten valt geen kans geven. Daarbij zal menigeen ook jaoers zijn dat My Favorite Scar zo snel een platencontract in de wacht heeft gesleept bij een groot label, met alle extra's die daaraan vast zitten. Nou hoeft niemand van mij My Favorite Scar leuk te vinden hoor, maar ik heb de indruk dat sommigen de band niet eens een kans geven, om wat voor reden dan ook.
- Dehumanize
Mee eens. Muzikaal gezien zit het goed in elkaar, maar misschien worden ze wat te snel gebracht. Ik kan alleen maar dromen van zo'n carrièreverloop met mijn band ;P
Ik weet nog niet zeker of in naar ZC ga, maar áls ik ga, zal ik MFS zeker even checken.
Ik weet nog niet zeker of in naar ZC ga, maar áls ik ga, zal ik MFS zeker even checken.
Ik zag ze in het voorprogramma van Megadeth en vond het absoluut niet slecht, het was alleen niet helemaal mijn ding.
In hokjes denken kun je mij overigens niet verwijten, lijkt me.
In hokjes denken kun je mij overigens niet verwijten, lijkt me.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- King of Beer
- Contacteer:
Dan wel even ja.MetalTuupLimburg schreef:Maar tijdelijk 'King of Sprite' dan?
Ik ga altijd met mn neefje die nu 14 is en mn zwager maar die heeft geen rijbewijs.
Ach, het scheelt in de kosten die ik de week erop dubbel zo hard op wacken kan gaan maken bij de biertenten.
-
Zo naar Lichtenvoorde. Het festival heeft na het noodweer nog een tegenslag gehad.
Medewerker attractie Zwarte Cross omgekomen
(Novum) - Een medewerker van een attractie op het motorcrossfestival de Zwarte Cross in het Gelderse Lichtenvoorde is zaterdagochtend om het leven gekomen. De man was de attractie aan het proefdraaien, toen hij door nog onbekende oorzaak zwaargewond raakte, waarna hij overleed. Dat meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde rond 11.45 uur. Leden van een ehbo-team, dat bij het evenement aanwezig is, probeerden nog hulp te verlenen, maar dit mocht niet meer baten. Ook een traumahelikopter kwam ter plaatse. Voor getuigen van het ongeluk is slachtofferhulp ingeschakeld. Om wat voor attractie het gaat kan een politiewoordvoerder niet zeggen. De attractie is afgezet voor onderzoek. Het festival gaat vooralsnog gewoon door.
Ten tijde van het ongeluk waren volgens de politie zeker twintigduizend bezoekers op het festivalterrein aanwezig. Vorig jaar bezochten in totaal 130 duizend man het driedaagse evenement. Woensdag werd het festivalterrein nog zwaar getroffen door noodweer, waarbij vier medewerkers gewond raakten. De schade bedroeg meer dan een miljoen euro.
De politie heeft nog geen contact kunnen leggen met de familie van het slachtoffer. Meer gegevens over zijn identiteit worden later bekendgemaakt. De politie en de Arbeidsinspectie hebben een onderzoek ingesteld.
Medewerker attractie Zwarte Cross omgekomen
(Novum) - Een medewerker van een attractie op het motorcrossfestival de Zwarte Cross in het Gelderse Lichtenvoorde is zaterdagochtend om het leven gekomen. De man was de attractie aan het proefdraaien, toen hij door nog onbekende oorzaak zwaargewond raakte, waarna hij overleed. Dat meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde rond 11.45 uur. Leden van een ehbo-team, dat bij het evenement aanwezig is, probeerden nog hulp te verlenen, maar dit mocht niet meer baten. Ook een traumahelikopter kwam ter plaatse. Voor getuigen van het ongeluk is slachtofferhulp ingeschakeld. Om wat voor attractie het gaat kan een politiewoordvoerder niet zeggen. De attractie is afgezet voor onderzoek. Het festival gaat vooralsnog gewoon door.
Ten tijde van het ongeluk waren volgens de politie zeker twintigduizend bezoekers op het festivalterrein aanwezig. Vorig jaar bezochten in totaal 130 duizend man het driedaagse evenement. Woensdag werd het festivalterrein nog zwaar getroffen door noodweer, waarbij vier medewerkers gewond raakten. De schade bedroeg meer dan een miljoen euro.
De politie heeft nog geen contact kunnen leggen met de familie van het slachtoffer. Meer gegevens over zijn identiteit worden later bekendgemaakt. De politie en de Arbeidsinspectie hebben een onderzoek ingesteld.
damn, dat is heftig ja.
- Defleshed by flieS
Wat een bizar nieuws! Gisteren geweest, wat een ontzettend gaaf festivail zeg! God dethroned en My dying bride rosten de pan uit! Echt een perfecte organisatie en dat voor zo'n groot festival, geweldig!
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
Doom en rossen? :') kan me er niks bij voorstellen,hehe
- Bleek No. 1
Daar vergis je je eigen in want MDB rost wel degelijk!
Hakkaa päälle pohjan poika!
Te druk, veel familie's met kinderen.... Het lijkt wel een dagje efteling.
-
Was een gaaf dagje gisteren. Jon Oliva's Pain was erg gaaf. Alleen mannen van boven de 30 die gaan beuken bij Jon Oliva, dat kan niet. Dat was echt zwaar irritant. Kamelot was ook wel aardig, al was de zanger slecht bij stem. Sommige hoge noten haalde hij gewoon niet. En hij begon 3 minuten later dan de rest van de band. Verder was het erg gaaf, veel maffe mensen lopen de rond, maar dat maakt t wel erg gezellig.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
hoe waren Meshuggah en Forbidden? Haalde onze vriendelijke dikbuik dit keer wel de hoge noten, doelende op Russ.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
-
Ik kwam pas op het festival toen Forbidden bijna afgelopen was, dus dat kan ik je niet zeggen. En Meshuggah is niet mijn ding, dus daar kan ik geen mening over geven.
-
- Contacteer:
Wil iemand nog een gratis kaartje voor vandaag?
Ik ben gister geweest. Er kwamen voor mij niet echt bands die ik verschrikkelijk gaaf vond. Ik wilde Meshuggah wel een keer zien.
Het beste optreden vond ik verrassend genoeg Revamp (die muziekstijl is totaal mijn ding niet, maar vond het toch heel tof live en het bleef boeien, in tegenstelling tot vele andere bands die dag).
Forbidden vond ik echt geen reet aan en die gast zingt niet echt stabiel.
Meshuggah is gaaf als je er echt in zit. Op een gegeven moment is het natuurlijk wel veel hetzelfde. Maar wel vet dat het allemaal zo strak is.
Het beste optreden vond ik verrassend genoeg Revamp (die muziekstijl is totaal mijn ding niet, maar vond het toch heel tof live en het bleef boeien, in tegenstelling tot vele andere bands die dag).
Forbidden vond ik echt geen reet aan en die gast zingt niet echt stabiel.
Meshuggah is gaaf als je er echt in zit. Op een gegeven moment is het natuurlijk wel veel hetzelfde. Maar wel vet dat het allemaal zo strak is.
vrijdag geweest. ik wist niet dat je met een dagkaart niet eerder dan 18:00 het terrein op mocht, das wel ff bale als je juist vroeg probeert te komen (noem het dan ook geen dagkaart maar een avondkaart of zoiets??). Ach ja, nadat de poorten ook nog es ff 20 minuten laten open gaan kan je dan toch eindelijk feest gaan vieren. 3 bands gezien op het aardschok podium, wetende Cirrha Niva, God Dethroned en The Devil's Blood. alledrie verdienden wat mij betreft ook een dikke voldoende. persoonlijk vond ik de laatste 2 vooral het vetst. zo vet zelfs dat we volbeat in het begin maar ff hebben laten wachten ten faveure van TDB, en dat was geen verkeerde keuze. Daarna blijft volbeat ook heel gaaf en was een uurtje van dattem eigenlijk perfect. 1 of 2 nummertjes nog van My Dying Bride meegepikt, wat nog steeds niet helemaal mijn ding lijkt en toen voldaan naar huis. volgend jaar hopelijk aanwezig op de camping als het wat uit komt met de datum
Iron Maiden schreef: mannen van boven de 30 die gaan beuken , dat kan niet.

wow, dat is wel raar ja.r1Co schreef:vrijdag geweest. ik wist niet dat je met een dagkaart niet eerder dan 18:00 het terrein op mocht, das wel ff bale als je juist vroeg probeert te komen (noem het dan ook geen dagkaart maar een avondkaart of zoiets??).
is er voor die tijd wel wat te doen?
Weet iemand hoe dat nr van John Oliva's Pain heet dat hij opdroeg aan Ronnie James Dio?
I drink therefore I am
Believe als ik me niet vergiswyrm schreef:Weet iemand hoe dat nr van John Oliva's Pain heet dat hij opdroeg aan Ronnie James Dio?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5ac1L1tc ... r_embedded[/youtube]
Dat is 'em! Dankjewel!sanguis schreef:Believe als ik me niet vergiswyrm schreef:Weet iemand hoe dat nr van John Oliva's Pain heet dat hij opdroeg aan Ronnie James Dio?
I drink therefore I am
-
- Contacteer:
Ben vrijdag en zaterdag geweest. Vooral gaaf: Volbeat, Paradise Lost, God Dethroned, Jon Oliva's Pain, Forbidden en Kamelot. De zondag maar overgeslagen in 't voordeel van ons lokale feestje Bokpop.
Qua kosten is de Zwarte Cross waarschijnlijk het meest meevallende grote festival, met 40 euro voor een driedagenkaart, 2.10 per munt (dat is al goedkoop tegenwoordig) en gratis drinken voor de bob (al bleek dat toch minder goed uit te pakken dan het idee liet vermoeden). Een flinke + daarvoor dus.
De grootste irritatie werd net als andere jaren gevormd door dikke inteeltboeren die een keer per jaar van de boerderij af komen en halverwege optredens besluiten dat ze koste wat kost op de eerste rij willen staan, om vervolgens hun waterhoofden door elke rug die ze tegenkomen te boren of zo lang met hun lompe lijf tegen mensen aan te gaan hangen tot die het opgeven. Vooral bij Volbeat was dit gruwelijk irritant, maar de metalwei wisten ze af en toe ook te vinden.
Qua kosten is de Zwarte Cross waarschijnlijk het meest meevallende grote festival, met 40 euro voor een driedagenkaart, 2.10 per munt (dat is al goedkoop tegenwoordig) en gratis drinken voor de bob (al bleek dat toch minder goed uit te pakken dan het idee liet vermoeden). Een flinke + daarvoor dus.
De grootste irritatie werd net als andere jaren gevormd door dikke inteeltboeren die een keer per jaar van de boerderij af komen en halverwege optredens besluiten dat ze koste wat kost op de eerste rij willen staan, om vervolgens hun waterhoofden door elke rug die ze tegenkomen te boren of zo lang met hun lompe lijf tegen mensen aan te gaan hangen tot die het opgeven. Vooral bij Volbeat was dit gruwelijk irritant, maar de metalwei wisten ze af en toe ook te vinden.
Ben het hier wel mee eens, vooral bij paradise lost( wat nou niet bepaald pit muziek is) waren die dikke beukende gasten super irritant. Op een gegeven moment vloog iemand ze zelfs naar de keel. Ook in de pit zijn ze veels te lomp. Ze liepen constant op gezichts hoogte te slaan. Verder wel veel vette bands gezien met als hoogtepunten: jon Oliva's Pain, Kamelot, god Dethroned, Volbeat, Airbourne, Devil Driver en Paradise Lost!
- King of Beer
- Contacteer:
Eerste dag vond ik Cirrha Niva verrassend goed, God Dethroned gad een lekkere beukende show weg, The Devil's Blood vind ik nog steeds niks maar Volbeat was wel weer erg gaaf.
Tweede dag was Jon Oliva's Pain meesterlijk zoals altijd, puur genieten.
Kamelot, Paradise Lost en Forbidden waren ook gaaf.
Revamp was ook nog wel aardig.
Devildriver en Meshuggah zijn totaal niet aan mij besteed maar dat wist ik al wel.
En Sonic Syndicate was vreselijk.
Derde dag was Loudness de grote winnaar, geweldig concert.
Nog een 20 minuten Airbourne meegepakt wat ook wel gaaf was.
Papa Roach, Converge en My Favorite Scar vond ik helemaal niets aan.
Video's van de verschillende bands staan op http://www.youtube.com/videosofrob
Tweede dag was Jon Oliva's Pain meesterlijk zoals altijd, puur genieten.
Kamelot, Paradise Lost en Forbidden waren ook gaaf.
Revamp was ook nog wel aardig.
Devildriver en Meshuggah zijn totaal niet aan mij besteed maar dat wist ik al wel.
En Sonic Syndicate was vreselijk.
Derde dag was Loudness de grote winnaar, geweldig concert.
Nog een 20 minuten Airbourne meegepakt wat ook wel gaaf was.
Papa Roach, Converge en My Favorite Scar vond ik helemaal niets aan.
Video's van de verschillende bands staan op http://www.youtube.com/videosofrob
Laatst gewijzigd door King of Beer op ma jul 19, 2010 11:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben zondag geweest. Bij de ingang nog een cd'tje van My Favorite Scar gekregen, altijd leuk. Eerss even de motorcross gecheckt met 5-jarigen op een crossmotor xD Daarna showtje van de Monster Stunt Motor Weetikveelwat. Was wel cool, backflips met een quad enzo
De eerste band voor mij was My Favorite Scar. De show was goed, vooral de drummer. Lekker headbangen.
Vervolgens Airbourne gezien. Niet echt speciaal, had ze al gezien op Graspop. Tis alleen maar boem-tjak-boem-tjak met een kerel die het podium inklimt en iedereen vraagt op elkaars schouder te gaan zitten.
Converge was echt maffe muziek en Papa Roach was alleen de laatste drie nummers leuk. Trekt die zanger nog wel ff zn broek omlaag om z'n string te showen..wtf.

Vervolgens Airbourne gezien. Niet echt speciaal, had ze al gezien op Graspop. Tis alleen maar boem-tjak-boem-tjak met een kerel die het podium inklimt en iedereen vraagt op elkaars schouder te gaan zitten.
Converge was echt maffe muziek en Papa Roach was alleen de laatste drie nummers leuk. Trekt die zanger nog wel ff zn broek omlaag om z'n string te showen..wtf.
-
Ik doelde er op, zoals eerder gezegd, dat er mensen een pit vormden bij Jon Oliva's Pain. Dat kan niet, dat past daar totaal niet bij. Er was een kerel in een rood superhelden pak die echt extreem irritant was. En de boeren, die totaal niet weten hoe t hoort, maar alleen maar lomp lopen doen. Dat is erg irritant.lampje schreef:Iron Maiden schreef: mannen van boven de 30 die gaan beuken , dat kan niet.
@ r1co. Wij hadden zaterdags een dagkaart, maar waren wel eerder dan 6 uur op t terrein. Misschien dat dat alleen voor de vrijdag gold?
Trouwens, waren er hier nog meer BOB-ers? Ik had me namelijk voorbereid op een dagje gratis drinken, maar dat bleek niet zo te zijn. Wij kwamen tegen vijfen op het terrein, toen bleek dat de actie maar tot 4 uur 's middags duurde. Daarna kon je geen stempel meer krijgen. Bovendien kon je dan alleen maar gratis drinken halen bij de stand van BOB, terwijl ik dacht dat overal wel kon. Zo heeft het namelijk wel op internet gestaan als ik mij niet vergis.
InderdaadKing of Beer schreef: En Sonic Syndicate was vreselijk.
dat vond ik juist weer van paradise lost. Ik had daar hoge verwachtingen van, net als devildriver en messhuggah maar ook die wisten me niet te boeien.Sonnilion schreef:InderdaadKing of Beer schreef: En Sonic Syndicate was vreselijk.
Ik hou wel erg van die modernere metal, sonic vond ik daarom juist wel erg lekker

Metatron: "Well, I say we get drunk, because I'm all out of ideas.."
-
- Contacteer:
Je kon inderdaad maar tot 4 uur die stempel krijgen. Daar had ik persoonlijk geen last van, en dat er maar een stand was (die was toch naast de metalwei) en ze maar drie keuzes hadden (al drink ik normaal cola light) vond ik ook nog niet zo'n ramp, iets met een paard en zo. Maar dat wat eenmaal op was niet meer bijgevuld werd was wel erg lam. Na 5 uur was er geen enkel flesje water meer te krijgen, terwijl er bij de rest van de bars nog voldoende was. 'Zal wel te duur worden' zei die gast die bij de bar op de metalwei de zaakjes regelde. Tjah dan moeten ze niet met zo'n actie komen...Iron Maiden schreef:
Trouwens, waren er hier nog meer BOB-ers? Ik had me namelijk voorbereid op een dagje gratis drinken, maar dat bleek niet zo te zijn. Wij kwamen tegen vijfen op het terrein, toen bleek dat de actie maar tot 4 uur 's middags duurde. Daarna kon je geen stempel meer krijgen. Bovendien kon je dan alleen maar gratis drinken halen bij de stand van BOB, terwijl ik dacht dat overal wel kon. Zo heeft het namelijk wel op internet gestaan als ik mij niet vergis.
Te druk? Ben je écht wel op de metalweide geweest? Een knus veldje met meer dan genoeg ruimte om lekker op het veld te liggen of om dicht bij het podium van de muziek te genieten!john schreef:Te druk
Niet true genoeg voor je? Ik vond het juist geweldig om metalheads met kinderen (zoals ook ikzelf) te zien genieten op een festival van deze grootte waarbij alles tot in de puntjes geregeld is. Van God Dethroned tot het Blagenparadijs, plezier voor iedereen!john schreef:veel familie's met kinderen.... Het lijkt wel een dagje efteling.
I drink therefore I am
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend!
God Dethroned

The Devil's Blood

Volbeat

My Dying Bride

Forbidden

Devildriver

Jon Oliva's Pain

Meshuggah

Normaal

Loudness

Airbourne

Papa Roach

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
God Dethroned

The Devil's Blood

Volbeat

My Dying Bride

Forbidden

Devildriver

Jon Oliva's Pain

Meshuggah

Normaal

Loudness

Airbourne

Papa Roach

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
Het is jammer dat ik vrijdag en zondag moest werken en me pa op zaterdag anders was ik zeker wel een dagje langsgekomen.
Ik had zeker uitgekeken naar Volbeat, DevilDriver en Papa Roach.
Ik had zeker uitgekeken naar Volbeat, DevilDriver en Papa Roach.
Rond 15.00 uur vond ik het echt ontzettend druk worden. Op de metalweide was het idd rustiger maar daar ga ik niet de hele dag rondhangen als er meer te doen is. En de kinderen hebben niets met 'true' te maken. Vind eigenlijk dat ze in de leeftijd van 1 t/m 14 daar niets te zoeken hebben.... En ik heb eerlijk gezecht ook een chronische hekel aan kinderenwyrm schreef:Te druk? Ben je écht wel op de metalweide geweest? Een knus veldje met meer dan genoeg ruimte om lekker op het veld te liggen of om dicht bij het podium van de muziek te genieten!john schreef:Te druk
Niet true genoeg voor je? Ik vond het juist geweldig om metalheads met kinderen (zoals ook ikzelf) te zien genieten op een festival van deze grootte waarbij alles tot in de puntjes geregeld is. Van God Dethroned tot het Blagenparadijs, plezier voor iedereen!john schreef:veel familie's met kinderen.... Het lijkt wel een dagje efteling.

Ach, het zal ook wel te maken hebben met de hitte, 4e fesitval op rij e.d. Had gewoon m'n dag niet

-
Dat kinderen daar zijn vind ik niet erg. Dat ouders hun kinderen geen oordoppen in doen tijdens optreden vond ik wel raar. Zo'n jong kind zit niet te wachten op gehoorbeschadiging lijkt me.
- Dehumanize
Kon helaas niet komen, maar heb wel wat filmpjes gezien. My Favorite Scar rockte ook lekker zo te zien =)
http://www.youtube.com/watch?v=aTiEHk_6HkA
http://www.youtube.com/watch?v=aTiEHk_6HkA
Zaterdag geweest met vrouw. Kids bij opa en oma gelaten. Inderdaad wat beter voor de oortjes....
Re-vamp erg goed maar omgedraaid in schema met sonic syndicate (waarom????).
Forbidden erg gaaf. We dachten alleen dat de zanger bij de uithalen een hartaanval zou krijgen, hij liep nogal rood aan.
Paradise lost was leuk. Jaren niet meer gevolgd maar de oude numemrs zijn nog steeeds goed. Nick Holmes wilde nog even de band voorstellen maar kreeg geen respons dus liet het maar gaan.
Savatage...eh, Jon Oliva's Pain was erg gaaf. Drie nummers van Jon Oliva's Pain. Rainbow in the dark van Dio als eerbetoon en verder alleen savatage nummers.
Meshuggah klein stukje gezien. Erg eentonig. Laatste nummer was leuk, die herkende ik nog van 15 jaar geleden.
Kamelot eerst wat technische problemen maar erg goed. Beetje korte speeltijd helaas.
Erg geslaagd dagje. vond die drukte in de pit wel meevallen. Wij stonden er vrijwel de hele dag vlak achter. Weinig last gehad. Voor herhaling vatbaar in elk geval.
Re-vamp erg goed maar omgedraaid in schema met sonic syndicate (waarom????).
Forbidden erg gaaf. We dachten alleen dat de zanger bij de uithalen een hartaanval zou krijgen, hij liep nogal rood aan.
Paradise lost was leuk. Jaren niet meer gevolgd maar de oude numemrs zijn nog steeeds goed. Nick Holmes wilde nog even de band voorstellen maar kreeg geen respons dus liet het maar gaan.
Savatage...eh, Jon Oliva's Pain was erg gaaf. Drie nummers van Jon Oliva's Pain. Rainbow in the dark van Dio als eerbetoon en verder alleen savatage nummers.
Meshuggah klein stukje gezien. Erg eentonig. Laatste nummer was leuk, die herkende ik nog van 15 jaar geleden.
Kamelot eerst wat technische problemen maar erg goed. Beetje korte speeltijd helaas.
Erg geslaagd dagje. vond die drukte in de pit wel meevallen. Wij stonden er vrijwel de hele dag vlak achter. Weinig last gehad. Voor herhaling vatbaar in elk geval.
If I know I'm going crazy, I must not be insane
-
- Contacteer:
Een zanger die vergeet dat ie het podium op moet noem ik niet bepaald een technisch probleemEvilive schreef: Kamelot eerst wat technische problemen maar erg goed. Beetje korte speeltijd helaas.