Triggerfinger, Luxor Live, Arnhem, 14 juli

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gijscoman

Triggerfinger, Luxor Live, Arnhem, 14 juli

Bericht door Gijscoman » zo jun 05, 2011 9:54 am

Door DWDD beschreven als de hardste groep uit de lage landen. Ja, Matthijs van Nieuwkerk lult wel vaker! Maar goed is Triggerfinger zeker! En deze keer kost het maar 10 euro!
http://luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_4574/

Daarbij nemen ze als support mee de top 5 van de ´Redbull Bedroom Jam´. Dit is een of andere band wedstrijd, die internationaal is. De top 5 uit Nederland (en Belgie denk ik) zal dan spelen als voorprogramma. Zoals ik begrijp is het zo dat ze allemaal een nummer spelen met Triggerfinger, misschien nog een nummer zelf. En dan dus Triggerfinger!
Ik hoop dat iedereen kan! Dit wordt mijn 4e keer al!
De precieze namen van de support worden nog bekend gemaakt!

Took
Contacteer:

Re: Triggerfinger, Luxor Live, Arnhem, 14 juli

Bericht door Took » zo jun 05, 2011 11:05 am

ik zie ze elk jaar diverse keren op festivals. En ja, ze zijn goed, maar ik heb ze nu wel te vaak gezien
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gijscoman

Bericht door Gijscoman » zo jun 05, 2011 11:09 am

Took schreef:ik zie ze elk jaar diverse keren op festivals. En ja, ze zijn goed, maar ik heb ze nu wel te vaak gezien
Ik kan ze niet genoeg zien! 1 keer op Kids N Billies, 2 keer in Luxor. Dit wordt derde keer Triggerfinger in Luxor voor mij. Mijn 5e keer Triggerfinger wordt waarschijnlijk Appelpop, tenzij ze ook op de 4daagse feesten staan!

Latebloomer

Bericht door Latebloomer » zo jun 05, 2011 11:14 am

Gijscoman schreef: Mijn 5e keer Triggerfinger wordt waarschijnlijk Appelpop, tenzij ze ook op de 4daagse feesten staan!
Ongetwijfeld staan ze op de 4daagse feesten. Triggerfinger staat overal. Net als de onvermijdelijke J. Govaerts. Bah.

Gijscoman

Bericht door Gijscoman » zo jun 05, 2011 11:17 am

Latebloomer schreef:
Gijscoman schreef: Mijn 5e keer Triggerfinger wordt waarschijnlijk Appelpop, tenzij ze ook op de 4daagse feesten staan!
Ongetwijfeld staan ze op de 4daagse feesten. Triggerfinger staat overal. Net als de onvermijdelijke J. Govaerts. Bah.
Wat is er mis met Triggerfinger?

Latebloomer

Bericht door Latebloomer » zo jun 05, 2011 1:27 pm

Gijscoman schreef:
Latebloomer schreef:
Wat is er mis met Triggerfinger?
Op zich niks (behalve dat ik ze op CD vrij mager vind - tis een echte liveband), maar je wordt met ze doodgegooid, en dan krijg ik er al gauw een hekel aan.

nightwing

Bericht door nightwing » di jun 07, 2011 9:34 am

Deze word wel even opgeschreven ja, waarschijnlijk wel aanwezig weer. Ik kan ze niet vaak genoeg zien.
www.last.fm/user/robenroll

Meridian

Bericht door Meridian » di jun 07, 2011 10:55 am

Ik verwacht ze niet snel op de 4daagse dit jaar. Dan zouden ze op de Waalkade moeten staan en daar boeken ze nu geen grote publiekstrekkers meer. Vorig jaar mocht de Staat niet op De Affaire spelen omdat ze het niet veilig genoeg vonden (i.v.m. drukte), denk dat dit ook zal opgaan voor Triggerfinger. Maar ze mogen van mij best komen hoor!

Gijscoman

Bericht door Gijscoman » di jun 07, 2011 12:30 pm

Meridian schreef:Ik verwacht ze niet snel op de 4daagse dit jaar. Dan zouden ze op de Waalkade moeten staan en daar boeken ze nu geen grote publiekstrekkers meer. Vorig jaar mocht de Staat niet op De Affaire spelen omdat ze het niet veilig genoeg vonden (i.v.m. drukte), denk dat dit ook zal opgaan voor Triggerfinger. Maar ze mogen van mij best komen hoor!
De Staat was toen Surprise Act. De politie was dus niet voorbereid en daarom ging het niet door.

Meridian

Bericht door Meridian » di jun 07, 2011 1:22 pm

Ze hadden het vermoeden dat het terrein te klein was, en dat kan niet groter. Dus die vlieger zal voor Triggerfinger ook wel eens op kunnen gaan ;). Dan zullen ze mensen moeten gaan weigeren. Maar er komt genoeg leuks op De Affaire.

nightwing

Bericht door nightwing » di jun 07, 2011 11:20 pm

Kaarten binnen, ik snap alleen nu nog steeds niet of Triggerfinger wel of niet een volledige setlist speelt...

nightwing

Bericht door nightwing » ma jul 18, 2011 8:41 pm

Ze speelde verdomme geen 1 nummer zelf! Alleen 1 nummer met elke band mee een beetje in een hoekje weggestopt...

Plaats reactie