Aurora Infernalis festival part VI

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Mr R
Berichten: 86
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 7:00 pm
Locatie: Region Arnhem
Contacteer:

Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Mr R » ma apr 14, 2014 8:33 pm

More bands will follow asap.

First names.. two bands will do their first live gigs...

Afbeelding
Aurora Infernalis Website:
http://www.aurora-infernalis.com

Aurora Infernalis Facebook:
http://www.facebook.com/aurora.infernalis

Aurora Infernalis Twitter:
http://twitter.com/AuroraInf

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Dimas » di apr 15, 2014 7:14 am

Sowieso aanwezig voor Svartidaudi en Cult of Fire.
Wanneer gaan de kaarten in de verkoop?

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Dimas » wo apr 30, 2014 5:30 pm

Mortuus (Swe) is ook bevestigd.

Mr R
Berichten: 86
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 7:00 pm
Locatie: Region Arnhem
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Mr R » vr mei 02, 2014 5:36 pm

Early birds gaan van de week in de verkoop en gaan 25 euro kosten (net als vorig jaar)

Afhankelijk van de verkoop een (wanneer deze goed is) een verrassing....
Aurora Infernalis Website:
http://www.aurora-infernalis.com

Aurora Infernalis Facebook:
http://www.facebook.com/aurora.infernalis

Aurora Infernalis Twitter:
http://twitter.com/AuroraInf

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Crises » vr mei 16, 2014 11:34 am

Zo, Sognametal bevestigd als headliner. Met een uurtje Windir klassiekers. Fijn.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Oak » vr mei 16, 2014 3:16 pm

Een Windir coverbandje lijkt me wel vermakelijk.

Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Cjmormon » vr mei 16, 2014 5:41 pm

Coverbandje is een beetje weinig eer voor deze band. Het is een project met alle leden van Vreid en de broer van valvar

Mr R
Berichten: 86
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 7:00 pm
Locatie: Region Arnhem
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Mr R » vr mei 16, 2014 5:52 pm

Ja tis alles behalve een cover band hele lineup met extra leden broer vd overleden zanger inderdaad op vocalen... :)

Anyways tickets zijn on sale: http://www.luxorlive.nl/agenda/5158/$ID ... s-part-vi/
Aurora Infernalis Website:
http://www.aurora-infernalis.com

Aurora Infernalis Facebook:
http://www.facebook.com/aurora.infernalis

Aurora Infernalis Twitter:
http://twitter.com/AuroraInf

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Oak » za mei 17, 2014 11:43 am

Het was een grapje.
Dit is natuurlijk geweldig nieuws. Ik zou sowieso al gaan vanwege de geslaagde editie van vorig jaar. En dat is nu bezegeld.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Latebloomer » do jul 24, 2014 7:48 pm

Het is mij niet helemaal duidelijk of Vreid en Ulcus alleen (gezamenlijk) Windir-nummers gaan spelen of dat ze ook los van elkaar nog eigen nummers gaan spelen. Weet iemand dat? En wie/wat is Sognametal, dat is/was toch geen band?

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Sorcha » do jul 24, 2014 9:35 pm

Zoals ik het had begrepen is Sognametal vernoemd naar de streek waar ze vandaan komen. Tijdens de show zullen ze afwisselend nummers spelen van Vreid, Windir en Ulcus. Zijn in principe dezelfde leden. Pin me er niet op vast, want ik heb het ook maar van horen zeggen.

Dkarn
Berichten: 69
Lid geworden op: za nov 03, 2007 12:55 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Dkarn » vr jul 25, 2014 9:47 am

Klopt, op Hellfest deed alleen die broer van Valfar alleen de Windir nummers mee en werden de andere nummers door de zanger van Vreid gezongen. Overigens wist die broer zich toen niet echt een houding aan te meten op het podium, kennelijk nog weinig podiumervaring. Tijdens het tweede Windir-nummer liep hij toen zelfs gefrustreerd het podium af, waarna de zanger van Vreid het toch maar weer overnam (hij kwam tijdens het volgende nummer pas weer terug). Wel een vette en op Valfar lijkende stem heeft die gast trouwens. Het was in ieder geval erg gaaf op Hellfest! Door die nummers na elkaar te spelen werd heel duidelijk hoeveel vetter die Windir nummers zijn in vergelijking met het Vreid materiaal. Ulcus ken ik verder niet, daar speelden ze één nummer van dat wel tof klonk.

Willemeen
Berichten: 281
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 10:00 am
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Willemeen » za sep 13, 2014 2:19 pm

:D
http://www.willemeen.nl

Mr R
Berichten: 86
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 7:00 pm
Locatie: Region Arnhem
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Mr R » ma sep 22, 2014 11:06 am

Def lineup, de interesse is groot, VVK ook, kan uitverkopen dit jaar, maar tickets op 666 gezet in een zaal van 700+ capaciteit.
Over een maand alweer.

Afbeelding
Aurora Infernalis Website:
http://www.aurora-infernalis.com

Aurora Infernalis Facebook:
http://www.facebook.com/aurora.infernalis

Aurora Infernalis Twitter:
http://twitter.com/AuroraInf

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Nefarian » ma okt 06, 2014 8:56 am

Iemand nog interesse in een kaartje? Heb er nog eentje over omdat ik helaas niet kan, 20 Euro :)

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Crises » ma okt 06, 2014 9:44 am

Ik ben zeker geïnteresseerd, ja.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Nefarian » ma okt 06, 2014 9:55 am

Crises schreef:Ik ben zeker geïnteresseerd, ja.
U hebt PM :)

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Nefarian » di okt 07, 2014 8:13 am

Nefarian schreef:Iemand nog interesse in een kaartje? Heb er nog eentje over omdat ik helaas niet kan, 20 Euro :)
Verkocht

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Dimas » di okt 07, 2014 7:04 pm

Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn. Ik had Dødsengel, Svartidaudi, Cult of Fire, Mortuus en Diabolicum graag willen zien.

Gebruikersavatar
Hæresiarch Sr.
Berichten: 243
Lid geworden op: zo okt 23, 2011 10:42 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Hæresiarch Sr. » di okt 07, 2014 8:27 pm

Dimas schreef:Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn. Ik had Dødsengel, Svartidaudi, Cult of Fire, Mortuus en Diabolicum graag willen zien.
Vanwaar dat het niet gaat lukken?

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Crises » wo okt 08, 2014 3:04 am

Slechte planning van anderen. ;)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Dimas » wo okt 08, 2014 9:32 am

Hæresiarch Sr. schreef:
Dimas schreef:Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn. Ik had Dødsengel, Svartidaudi, Cult of Fire, Mortuus en Diabolicum graag willen zien.
Vanwaar dat het niet gaat lukken?
Vrijgezellenfeestje. Ook leuk, maar anders.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Wessel » zo okt 26, 2014 5:50 pm

Ik ben hier op spontane wijze verzeild geraakt nadat mij gisterochtend een lift aangeboden werd. Tof festival met een mooie locatie! Wel jammer van het schelle gelui bij alle bands. Zelf het meest genoten van Cult of Fire (ondanks dat er maar 2 nummers gespeeld werden die ik kende en de linkergitaar achterlijk vals stond), Svartidaudi (intens en hypnotiserend!) en het Windir-gebeuren. Een extremere black metal-kraker als Tsjuder, Carpathian Forest of Nifelheim als afwisseling van het meer sfeervolle werk mistte ik een beetje, maar heb er zeker geen spijt van geweest te zijn!

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Metall » ma okt 27, 2014 3:33 am

Posthum. Niet gezien.
Cult of Fire. Leuke show. Inderdaad jammer dat die gitaar op het laatst een halve toon of zo afweek van de rest. Kleine moeite om tussendoor even de boel te stemmen, lijkt me.
Sognametal enz. De show met 'de broer van' had ik al eens gezien, dus de emotionele impact was dit keer wat minder. Qua toonhoogte gaat het nog wel, qua ritmegevoel is die broer een totale ramp. Zeer professioneel trouwens hoe de rest van de band zich aan hem aanpaste!
Alles bij elkaar toch een vette show. Dankzij b.v. een bijzonder strakke uitvoering van Pitch Black Brigade: Noorse blackmetal op zijn best.
Dodsengel. Een verrassing. Véél beter dan tevoren gedacht. De zanger leek in het begin een beetje geremd, werd in de loop van het concert losser. Instrumentaal was het van begin af aan prima in orde. Evenals het geluid - waarmee bewezen is dat ook een hoge (theater)zaal als Luxor geschikt kan zijn voor metal.
De rest was aan mij niet besteed.

Misschien een idee om Aurora Infernalis 2015 te verdelen over 2 dagen, namelijk 1 dag echt goede deathmetal en 1 dag echt goede blackmetal?

(Oorspronkelijk, wat al te negatief, bericht aangepast.)
Laatst gewijzigd door Metall op di okt 28, 2014 3:26 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Dkarn
Berichten: 69
Lid geworden op: za nov 03, 2007 12:55 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Dkarn » ma okt 27, 2014 8:28 am

Hij kon niet stemmen, want daarvoor moet je naar beneden kijken en dat ging niet met die puntmuts.

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 2383
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 11:51 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Jan-Willem » ma okt 27, 2014 1:08 pm

Volgens mij is het de bedoeling dat Aurora volgend jaar sowieso 2 dagen wordt en een Deathmetal dag lijkt me een beetje raar op een Black metal festival. Ga dan naar Neurotic Deathfest.

Posthum: Klonk wel leuk.

Sapientia: Kon hier echt niks mee. Wat mij betreft een dieptepunt.

Cult of Fire: Leuke show, goeie muziek maar die werd ernstig verpest door de solo gitarist.

Mortuus: Klonk goed maar beetje saai.

Diabolicum: Vond ik wel lekker klinken.

Svartidaudi: Klonk leuk een van de betere bands van de avond. Deed me een beetje denken aan Mgla.

Sognametal enz: Zeer strakke show, alleen had 'de broer van' aan het einde een alcoholische versnapering te veel gehad waardoor hij moeite had om op zijn benen te blijven staan. De rest van de muziekanten zorgde er voor dat het geheel als een huis stond. Wat mij betreft de beste band van de avond.

Dodsengel: De videobeelden waren gaaf in het begin maar ik kon echt niks met de muziek. Daarom eerder weg gegaan.

Heb me prima vermaakt ondanks dat de kwaliteit van de bands was niet zo hoog als vorig jaar. Kijk in ieder geval uit naar volgend jaar.

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Sorcha » ma okt 27, 2014 6:39 pm

Jan-Willem schreef:Volgens mij is het de bedoeling dat Aurora volgend jaar sowieso 2 dagen wordt
Vertel. Bron?

Overigens een leuke en gezellige dag gehad, met als hoogtepunt Cult of Fire (pun intended).

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Oak » ma okt 27, 2014 9:25 pm

Prima middag en avond gehad. Erg gaaf om wat van mijn favoriete Windir nummers live te horen en aanschouwen. Diabolicum heeft Wykked Wytch (voorprogramma Tsjuder en Carpathian Forest, Goudvishal, 2005) gepasseerd betreft grootste kutoptredens ooit.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Hieronimus » ma okt 27, 2014 10:01 pm

Oak schreef:Prima middag en avond gehad. Erg gaaf om wat van mijn favoriete Windir nummers live te horen en aanschouwen. Diabolicum heeft Wykked Wytch (voorprogramma Tsjuder en Carpathian Forest, Goudvishal, 2005) gepasseerd betreft grootste kutoptredens ooit.
Vertel. Bron?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Metall » di okt 28, 2014 3:29 am

Dkarn schreef:Hij kon niet stemmen, want daarvoor moet je naar beneden kijken en dat ging niet met die puntmuts.
Nou je het zegt ... Hij heeft het waarschijnlijk wel geprobeerd, maar als je dan minstens één hand nodig blijkt te hebben om je hoed in positie te houden wordt het erg lastig om je gitaar te stemmen. Was beter geweest als ze even een korte pauze hadden ingelast.

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 2383
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 11:51 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Jan-Willem » di okt 28, 2014 12:57 pm

@Sorcha:
Gepost op de Aurora Infernalis facebook op 24 september 2014:
To everyone who made a request for the guest list, this year we don't have one! 25E for 7 bands, 5 fly in bands.. come on.. support the bands / festival, give me ammunition to do 2 days in Luxor Live next year...

A handful of guests who contribute a lot to the festival receive a personal invitation.

Thanks!

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Sorcha » di okt 28, 2014 6:25 pm

Thanks, dat had ik even gemist. Kan me ook wel voorstellen dat ze, gezien het succes, voor twee dagen willen gaan. We wachten het maar gewoon af.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Latebloomer » di okt 28, 2014 7:47 pm

Sorcha schreef:Thanks, dat had ik even gemist. Kan me ook wel voorstellen dat ze, gezien het succes, voor twee dagen willen gaan. We wachten het maar gewoon af.
het is toch (behalve de laatste 2 afleveringen) altijd 2 dagen/avonden geweest? (ik herinner me nog die vrijdagavond in Willemeen waarbij Funeral-fucking-Winds meende maden in het publiek te moeten gooien...)

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Sorcha » di okt 28, 2014 9:43 pm

Vorig jaar was het één dag en het jaar ervoor speelde Funeral Winds inderdaad op de vrijdagavond. Het jaar ervoor was het nog drie dagen, dus het wisselt wat af de laatste jaren. Heeft mogelijk ook met de locatie te maken (van Willemeen naar LuxorLive). En twee complete festivaldagen vind ik ook wel iets anders dan een festivaldag met de avond ervoor nog een paar shows. Daarom was het destijds 's avonds in Willemeen en de dag erop in Luxor (meer capacateit voor de grotere namen). Deze uitverkochte editie zal in ieder geval een opsteker zijn en biedt mogelijk de kans om het concept uit te breiden naar een meerdaags festival.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Metall » di nov 04, 2014 6:05 am

Jan-Willem:
Volgens mij is het de bedoeling dat Aurora volgend jaar sowieso 2 dagen wordt en een Deathmetal dag lijkt me een beetje raar op een Black metal festival. Ga dan naar Neurotic Deathfest
Bedankt voor de tip, maar het handjevol deathmetalbands dat volgens mij echt de moeite waard is weet ik zelf wel te vinden.
Heb me prima vermaakt ondanks dat de kwaliteit van de bands was niet zo hoog als vorig jaar. Kijk in ieder geval uit naar volgend jaar.
Heb me ook prima vermaakt. Leuk bijvoorbeeld hoe na afloop van Sognametal stoere metalgasten zich verdrongen rondom de broer van Valfar, als hysterische tienermeisjes die Justin Bieber proberen aan te raken.

Kijk ook uit naar volgend jaar. Hopend op bands als Countess, Plaga, Tsjuder, Baptism, Behexen, Emperor.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Wessel » di nov 04, 2014 10:08 am

Het Sognametal-optreden benadrukte voor mij ook eens te meer hoeveel vetter Windir is dan het Vreid-materiaal, gaaf om die nummers eens live gehoord te hebben.

De terugkeer van Emperor was helaas iets eenmaligs ter ere van het 20-jarig jubileum van In The Nightside Eclipse, maar laten we erop hopen dat ze over een paar jaar iets soortgelijks doen voor Anthems To The Welkin At Dusk.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8447
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door AmnesJAn » di nov 04, 2014 10:10 am

Bovendien kan een Wacken een bak geld op tafel leggen waar Emperor nog in het roze het podium op zou komen.
לֹא אעבוד

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Wessel » di nov 04, 2014 11:03 am

Dat ook ja, Emperor is waarschijnlijk wat te hoog gegrepen voor AI.

Heidens Hart
Berichten: 298
Lid geworden op: do mar 03, 2005 1:01 am
Locatie: Ja

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Heidens Hart » za nov 08, 2014 8:58 pm

Er hebben al twee partijen toevallig onafhankelijk van elkaar geprobeerd Emperor naar Nederland te halen, maar zelfs een uitverkochte 013 levert te weinig op voor de heren, jammer.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Wessel » za nov 08, 2014 9:29 pm

Inderdaad jammer, baal ervan dat mijn paden dit jaar niet gekruist zijn met die van Emperor.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Metall » di nov 11, 2014 5:56 am

Heidens Hart schreef:Er hebben al twee partijen toevallig onafhankelijk van elkaar geprobeerd Emperor naar Nederland te halen, maar zelfs een uitverkochte 013 levert te weinig op voor de heren, jammer.
Dan maar geen Emperor. Geldwolven horen niet thuis op een blackmetalfeest.

Het zou goed zijn als de line-up van Aurora Infernalis 2015 wordt samengesteld door de toetsenist van Countess. Omdat hij echt deskundig is op dit gebied.

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door scorpion » di nov 11, 2014 9:57 am

Dat zou best vet zijn, een extra dag waarbij volgens het roadburn principe een bekende black metal artiest de line up maakt.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Aurora Infernalis festival part VI

Bericht door Metall » do nov 13, 2014 9:33 am

scorpion schreef:Dat zou best vet zijn, een extra dag waarbij volgens het roadburn principe een bekende black metal artiest de line up maakt.
Eigenlijk dacht ik speciaal aan de toetsenist van Countess. Hij weet de pareltjes te onderscheiden van de middelmaat.

Voor de zekerheid nog een paar Duitse bands erbij (Eis,Truppensturm, Verdunklen, Graupel of zo) en dan raakt ook die extra dag uitverkocht.

Plaats reactie