Bericht
door Jan1973 » za jun 21, 2025 5:14 pm
Sorry Koen, niet gelezen, met als oorzaak: ik heb daar ter plekke (met KPN/Orange?) gewoon 0,0 internet bereik. Volgende keer als we een overlappend evenement hebben pm'en we best telefoonnummers.
Een observatie van de "concert beleving van de moderne mensch", rond mij heen zitten mensen b.v. tijdens Opeth elkaar tiktok filmpjes te laten zien, en ik kom nergens op/in.
Waardoor vrijdag ik er dus WEER een uur over deed om bij mijn ticketmaster ticket te komen.
Mijzelf zeker vermaakt, ver weg gebleven van 8 fucking euro 36 voor een bakje (dit maal zeer functioneel verkleinwoordengebruik) friet met saus. Is ruim 18 gulden, mijnheer.
Gepland, toevallig gezien, van genoten:
Epica, tijd geleden dat ik dat nog zag, niet geheel mijn "ding" maar gewoon goed met supergoede zang.
Maiden, ondanks de crowdsurfers (bij Iron Maiden?). Ik vergelijk zelden "A" met "B" maar als je Iron Maiden (zeker met "nieuwe" drummer) vergelijkt met AC/DC (die nog een tand(je) langzamer spelen dan de vorige keer dat ik ze zag) dan kan Maiden nog wel paar jaar mee.
Maar dat crowdsurfen, oude gasten van boven de 60 (dude, really???) gasten die je op zeker boven de 100 kilo inschat......en dat allemaal om 's maandags op je werk te kunnen zeggen dat ge op Grassspoppp waar en gecrowdsuurrrrffftt hebt.....bij Iron Maiden....
Orange Goblin (emoties omdat het zo fucking jammer is dat zo'n band stopt).
Jerry Cantrell met Alice in Chains bonus nummers. Would/The Rooster. Alles Alice in Chains met zeer prominent origineel lid, maak je Jan blij mee.
The Gimme Gimmes. Spike speelt/is de arrogante over the top Entertainer, inc. Plc. Dot. Com. Ik hou van het concept, ik snap zijn act. En superstrak gespeeld. Een blik op zijn asscrack had niet echt gehoeven.
Dethklok, vaag concept, superstrak. Helaas overlap met Opeth.
Opeth. Wel een band in mijn straat. Had te lijden van binnenbloedend Slipknot geluid/herrie. Opeth zelf ook best wel hard/resonerend (moest ook wel met die fyfusherrie van Main Stage). Eindigend met Deliverance, dan maak je Jan heel blij. Akerfeldt is ook iemand die met zijn droge Zweedse humor wel eens misbegrepen kan worden, als Genius. Wat hij in mijn optiek wel is.
Behemoth, me afgevraagd wat meneer pastoor in Dessel daarvan maakt.