Dat was van begin af aan al duidelijk toch? Ik verwachtte iig geen volledige set van alle genoemde bands, maar inderdaad gastoptredens tijdens een langs BS-concert.
Verder: leuk dat de winst naar wat goede doelen gaat, maar dan nog vind ik de prijzen absurd. Nu wordt het gewoon nog steeds een rijkeluisfeestje. 3000 pond voor een ticket is gestoord, ook als daarvan (ik noem even wat) 2800 naar een of ander goed doel gaat.
Even: 3000 pond is een uitzondering he. Bij grote shows heb je vaak dit soort vip plaatsen. Normale tickets waren tussen de 179 en 400 pond. Wat nog steeds veel is, maar minder absurd.
Mijn collega gaat er heen. Zijn vriendin wilde er graag heen en het is haar gelukt 2 kaartjes te bemachtigen. Hij vindt het leuk om mee te gaan, maar geeft niets om BS!
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸
Heyoka schreef: ↑ma feb 17, 2025 10:31 am
Mijn collega gaat er heen. Zijn vriendin wilde er graag heen en het is haar gelukt 2 kaartjes te bemachtigen. Hij vindt het leuk om mee te gaan, maar geeft niets om BS!
Maar betaal je dat bedrag, krijg je Fred Durst en Pappa de Vde of hoe die gast van Ghost zich tegenwoordig noemt, als gastvocalisten bij Black Sabbath???
Ik denk dat ik ook een eventuele pay per view maar laat zitten.
Metallica in 2023 nog gezien, Slayer twee keer in hun afscheidsjaar (en beide bands sowieso minimaal 18-20 keer), Black Sabbath in 2005. Urn met as van Lemmy een idee, met Mickey Dee en Phil Campbell???
Ozzy en Sharon die jankend Wendy en Holo-Dio in de armen vallen en hun spijt betuigen voor alle beledigingen van de afgelopen 45 jaar? I woud pay to view that.
Het leek veelbelovend, maar wordt een enorme aanfluiting met complementary Aldi Champagne. Die vind ik trouwens best te drinken.
Grappig om te zien, maar dit is wel echt de uiterste, uiterste houdbaarheid van de band.
Ik sluit verder niks uit hoor. Als Ozzy dood gaat, plaatst Sharon gewoon een mechaniekje in dat wrak van een lijf en gaat Ozzy gewoon weer op wereldtournee.
Over "houdbaarheid" gesproken, Axl Rose, vocale "prestaties" van het niveau: jongen toch......live stream was voor Sharon Osbourniaanse begrippen niet eens zo duur: 26 euro.
Gedurende de dag: betere en mindere prestaties zullen we maar zeggen. Teveel gezien om (letterlijk) op te noemen, zeker tijdens de All Star jams. Van Rolling Stones tot Papa Emeritus Hoogleraar van Ghost (wel goed vocaal) tot Yungblud, die ik later op de avond op tv op Werchter nogal cliché vond.
Had het er achteraf (gelukkig) niet voor over gehad, vele honderden euro's stuk slaan voor 2x 20 minuten Ozzy/Black Sabbath.
Van alle materiaal dat ik tot nu toe gezien heb van zaterdag, maakt Geezer veruit het meeste indruk. Geezer wordt deze maand 76 en de rest is 77. Ga er maar staan na zo een leven!
Ik vond het een mooi concept. Natuurlijk zijn er altijd muzikanten die je mist of waarvan je denkt: wat doet die hier. Maar dat is een stuk persoonlijke smaak en / of perspectief. Zelf vond ik het mooi dat Mastodon, Lamb of God en Gojira erbij waren, toch een beetje de "nieuwe lichting" (relatief want ook al oud).
Als ik kaartjes had bemachtigd, was ik erbij geweest. Zaterdag met FOMO alles op de voet zitten volgen op mijn telefoon.
Ik blijf mijn vest met "Lord of this world"-backpatch dragen. En we hebben de muziek en de herinneringen nog!
innuendo schreef: ↑zo jul 06, 2025 12:12 pm
Grappig om te zien, maar dit is wel echt de uiterste, uiterste houdbaarheid van de band.
Ik sluit verder niks uit hoor. Als Ozzy dood gaat, plaatst Sharon gewoon een mechaniekje in dat wrak van een lijf en gaat Ozzy gewoon weer op wereldtournee.
Ik vind dit al ver voorbij de uiterste houdbaarheidsdatum. Alles wat ik voorbij zag komen, was behoorlijk tenenkrommend. Maar goed, streep eronder en nu echt met pensioen.
KoenM schreef: ↑ma jul 07, 2025 11:44 am
Van alle materiaal dat ik tot nu toe gezien heb van zaterdag, maakt Geezer veruit het meeste indruk. Geezer wordt deze maand 76 en de rest is 77. Ga er maar staan na zo een leven!
Inderdaad! Dat ze allen samen op een podium kunnen staan anno 2025 is al bewonderenswaardig. Had er ook wel bij willen zijn :/
2016 was het einde en toen was het nog heel wat in vergelijking met wat ik hier hoor en zie (al heb ik alleen dat stukje Paranoid gezien, maar dat is notabene waarschijnlijk hun gemakkelijkste nummer qua zowel zang als instrumenten.
Johan schreef: ↑ma jul 07, 2025 3:33 pm
2016 was het einde en toen was het nog heel wat in vergelijking met wat ik hier hoor en zie (al heb ik alleen dat stukje Paranoid gezien, maar dat is notabene waarschijnlijk hun gemakkelijkste nummer qua zowel zang als instrumenten.