The Crown
The Crown
Wat vinden jullie van deze band?
Ik heb een paar maand geleden Crowned In Terror gekocht en ben nu Posessed 13 aan t downloaden maar wat een vette muziek!!!
Helaas heb ik ze een tijdje terug in Atak gemist dus ik hoop dat ze dit jaar nog naar Nederland komen
Ik heb een paar maand geleden Crowned In Terror gekocht en ben nu Posessed 13 aan t downloaden maar wat een vette muziek!!!
Helaas heb ik ze een tijdje terug in Atak gemist dus ik hoop dat ze dit jaar nog naar Nederland komen
- Soulcollector
- Contacteer:
veeet! Oh... nou baal ik al helemaal dat ik ze gemist heb! kan mezelf echt wel voor de kop slaan! echt een week na dat concert kocht ik Crowned in Terror op de gok voor de prijs van 0,99 euro! AAAARGH!!!Rascul_Waznagga schreef:Heerscht, echt. Al 2x live gezien, 2x genoten. Weet je trouwens dat ze Crowned In Terror nogmaals gaan opnemen, maar nu met hun "nieuwe" zanger?
Toen ik Deathrace King net in huis had, vond ik hem geweldig, maar na een tijd is wat mij betreft het beste eraf. Het is een soort pakkende ééndagsvlieg in mijn cd-kast, absoluut geen blijver met magie als bijv. Reign in Blood wel heeft. Geen muziek die na jaren nog steeds een speciale plek inneemt.
Kop dicht, Thorko
Daarom wordt ie ook de cdverzameling uitgekegeld. Steriele band met een ronduit saai geluid.Plaag schreef:Toen ik Deathrace King net in huis had, vond ik hem geweldig, maar na een tijd is wat mij betreft het beste eraf. Het is een soort pakkende ééndagsvlieg in mijn cd-kast, absoluut geen blijver met magie als bijv. Reign in Blood wel heeft. Geen muziek die na jaren nog steeds een speciale plek inneemt.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb niemand hier nog gehoord over Hell is here.
Toen ik dat album hoorde werd ik totaal weggeblazen door de woeste energie die dat album uitstraalt.
Alles wat daarna is uitgekomen had die energie gewoon niet meer. Misschien zijn ze er wel origineler op geworden en hebben ze meer hun eigen stijl ontwikkeld maar ik had veel liever de brute Crown ten tijde van Hell is here gehoord.
Toen ik dat album hoorde werd ik totaal weggeblazen door de woeste energie die dat album uitstraalt.
Alles wat daarna is uitgekomen had die energie gewoon niet meer. Misschien zijn ze er wel origineler op geworden en hebben ze meer hun eigen stijl ontwikkeld maar ik had veel liever de brute Crown ten tijde van Hell is here gehoord.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Yokozuna
- Contacteer:
Nou, Crowned in Terror heeft me wel wekenlang geboeit, elke dag minimaal 1x geluisterd.Plaag schreef:Toen ik Deathrace King net in huis had, vond ik hem geweldig, maar na een tijd is wat mij betreft het beste eraf. Het is een soort pakkende ééndagsvlieg in mijn cd-kast, absoluut geen blijver met magie als bijv. Reign in Blood wel heeft. Geen muziek die na jaren nog steeds een speciale plek inneemt.
Dat gevoel had ik ook precies toen ik Deathrace King gehoord had, maar na Crowned in Terror was dat snel veranderdZe willen van alle elementen iets meepikken, wat als gevolg heeft dat ze nergens in uitblinken en dus een redelijk saaie middenmoter worden. Althans dat vind ik dan.

Crowned in Terror had ook behoorlijke, op Possessed 13 zijn de bassdrums voor het eerst getriggerd, maar de rest is echt slecht gemixed (vooral kwa volume verhoudingen). Possessed 13 is ook een stuk minder melodieus, wat ik juist de kracht vond op Crowned in Terror, bruutheid/chaos gemengd met melodie. De laatste plaat vind ik ook vrij redelijk, maar niet meer dan dat.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
The Crown behoort tot mijn favoriete bands, ongetwijfeld!!! Strak, snel, sneller, snelst...Da`s godverdomme pas the speed of darkness! Die kerel is helemaal geflipt ook, elke keer als ik ze weer live zien ( inmiddels wel een ker of 6 gezien) wordt `t steeds bruter!
Ik kan alle schijven met VEEL plezier waarderen maar Hell is Here en Crowned in Terror hebben voorrang
Ik kan alle schijven met VEEL plezier waarderen maar Hell is Here en Crowned in Terror hebben voorrang

Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Vreemd, ik vind eigenlijk alleen Hell is here lekker knallen. De rest is lang niet zo snel. D'r zitten me ook teveel van die Motorhead achtige rock stukjes in.Gr. Dracula schreef:The Crown behoort tot mijn favoriete bands, ongetwijfeld!!! Strak, snel, sneller, snelst...Da`s godverdomme pas the speed of darkness! Die kerel is helemaal geflipt ook, elke keer als ik ze weer live zien ( inmiddels wel een ker of 6 gezien) wordt `t steeds bruter!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Hell is here is inderdaad de meest explosieve plaat. Net of je een vers slavinkje in een knoerthete pan met teveel olie er in gooit, zeg maar. Maar Crowned in Terror is desontdanks ook loeisnel. Luister maar es naar de titeltrack of Satanist. Er staan ook wel een paar mid-tempo nummers op ( oa World Below) maar die hebben hun draai op die schijf ook gevonden, dunkt me.XnegativeX schreef:[..]
Vreemd, ik vind eigenlijk alleen Hell is here lekker knallen. De rest is lang niet zo snel. D'r zitten me ook teveel van die Motorhead achtige rock stukjes in.
Kortom, ik blijf het een geniale band vinden.
Perhaps you should try the morgue
Deathrace King ken ik alleen, klinkt allemaal erg gaaf en goed, maar komt al snel de strot uit, geen album wat je blijft luisteren, is de eerste keer het gaafst.
Als ik het hier lees moet ik de rest ook maar eens checken.
Als ik het hier lees moet ik de rest ook maar eens checken.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Holbewoner