Het "Ze zijn beroemd maar waardoor?" topic
Verdomme David Bowie heerscht gewoon grenzeloos ja!!!!
Ok Duran Duran zuigt (en is gay) maar hits hadden ze zeker (door trieste meelopertjes zoals Daisycutter)..
En Tiesto is (naar mijn mening) absoluut niet de beste dj... alleen omdat ie commercieel is maakt m nog niet de beste... Marco V en Sven Väth heerschen echt wel meer dan Triesto.... Ennuh voordat iedereen nou begint te zwetsen: ja behalve blackmetal luister ik inderdaad ook Trance en techno etc en ga ik naar grote feesten als Innercity, Trance Energy, Shockers e.d. En ik draai zelf ook maar kan nie zeggen dat Triesto mn grote voorbeeld is...
Ok Duran Duran zuigt (en is gay) maar hits hadden ze zeker (door trieste meelopertjes zoals Daisycutter)..
En Tiesto is (naar mijn mening) absoluut niet de beste dj... alleen omdat ie commercieel is maakt m nog niet de beste... Marco V en Sven Väth heerschen echt wel meer dan Triesto.... Ennuh voordat iedereen nou begint te zwetsen: ja behalve blackmetal luister ik inderdaad ook Trance en techno etc en ga ik naar grote feesten als Innercity, Trance Energy, Shockers e.d. En ik draai zelf ook maar kan nie zeggen dat Triesto mn grote voorbeeld is...
Nogal domme voorbeelden allemaal. Ze hebben albums uitgebracht en hits gescoord. Daar ken je ze door. Stelletje kluizenaars. En die hoer van een Beertje zat eerst bij dat FOX kinderprogramma, waar nu die andere hoer zit. Zij en Silvie Meis zullen zich bij TMF wel omhooggeneukt hebben, dat heb je in 't Gooi. Alleen die Adam Curry is een goed voorbeeld, die is plotsklaps een BN'er, maar heeft in de media-wereld geen knurft bereikt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
Vergeet niet :The_Horseman schreef:Heroes
Ziggy Stardust
Under Pressure
Little Wonder
This Is Not America
Jump They Say
"Jump They Say" is een van de laatste nummers van hem die volgens mijn een beetje een "bekende" hit is geworden... Vond het zelf wel een goed nummer...
En als "Ziggy Stardust" heeft 'ie nog een hoop stof doen opwaaien (je weet wel: over Transseksualiteit enzo...)
Adam Curry is in de jaren '80 bekend geworden als presentator van Veronica CountDown (Zo'n top 40 muziekjes tv programma), vooral vanwege zijn kapsel (scheen toen heel hip te zijn)...Amibor schreef:...Alleen die Adam Curry is een goed voorbeeld, die is plotsklaps een BN'er, maar heeft in de media-wereld geen knurft bereikt.
Hij is toen naar America gegaan (iets met MTV gedaan, daar dus ook bekend), paar jaar geleden terug gekomen, en blijkbaar nog even populair. (lang leve reality soaps..)
Even snel een plaatje gezocht van dat kapsel :
- the true Thorko
MetallicA - ze maken een hit met One en brengen daarna een radiovriendelijk album uit dat het goed doet en komen daarmee in de top 5 rocknummers aller tijden.
Guns n' Roses - brengen een goed verkopende cd uit en vervolgens nog een dubbel cd en worden tot de beste bands ooit gerekent ondanks dat ze bijna niks uitgebracht hebben.
Begrijp me goed, alle 2 geweldige bands maar net ietsje gehypt door het grote publiek.
Guns n' Roses - brengen een goed verkopende cd uit en vervolgens nog een dubbel cd en worden tot de beste bands ooit gerekent ondanks dat ze bijna niks uitgebracht hebben.
Begrijp me goed, alle 2 geweldige bands maar net ietsje gehypt door het grote publiek.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Vergeet niet het baanbrekende radiowerk wat hij destijds met Jeroen van Inkel deed. Daar hebben Edwin Evers en consorten de mosterd vandaan gehaald.bove027 schreef:[..]
Adam Curry is in de jaren '80 bekend geworden als presentator van Veronica CountDown (Zo'n top 40 muziekjes tv programma), vooral vanwege zijn kapsel (scheen toen heel hip te zijn)...
Hij is toen naar America gegaan (iets met MTV gedaan, daar dus ook bekend), paar jaar geleden terug gekomen, en blijkbaar nog even populair. (lang leve reality soaps..)
Even snel een plaatje gezocht van dat kapsel :
[img]http://users.pandora.be/rinkeldekinkel/ ... rry002.gif
[/img]
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
Lies word over het algemeen gezien als een teleurstelling. TSI reken ik niet mee omdat het een cover cd is. Uyi werd in een keer uitgebracht, daarmee dus twee ik echt goed materiaal uitgebracht. Maar goed zo zie ik het, ik vind het verder een erg goede band daar gaat het niet om.Laus schreef:mwahh..mbt G n´R geef ik je echt geen gelijk.
4 briljante platen op rij.
de 5e zullen we maar gauw vergeten.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- toffe_ellende
Vandaar dat ik Adam Curry niet (her)kende, met dat kapsel. Waar het dus op neer komt is dat niemand een goed voorbeeld kan geven van mensen die zomaar ineens beroemd zijn. Het zijn ook vooral mensen die 'ineens weer beroemd worden' waarbij het lijkt alsof ze niets bereikt hebben. Volgens mij btreft dat die hele reality-soap zooi. Anna Nicole Smith was ergens vroeger een topmodel, nu is het een dikke rijke zeug die oerdom is en niets kan.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- Full Metal Opie
- Contacteer:
Wie weet nog uit welke band en programma Sita komt? Ik weet het niet en met mij velen.
And I wish I was in Austin in the Chili Parlor Bar
Drinkin' mad dog margaritas and not carin' where you are
I have seen the David,I've seen the Mona Lisa too
And I have heard Doc Watson play Columbus Stockade blues
Drinkin' mad dog margaritas and not carin' where you are
I have seen the David,I've seen the Mona Lisa too
And I have heard Doc Watson play Columbus Stockade blues
- the true Thorko
Yoji Biomehanika... en da's geen Trance, maar HardHouse.eternal rage schreef:tiesto is niet echt mijn ding...persoonlijk luister ik als ik dan toch naar trance ofzo moet luisteren (bij vrienden bvb) liever naar yoshi biomechanica(spelling?)
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- the true Thorko
Re: Het "Ze zijn beroemd maar waardoor?" topic
Sinds wanneer ben jij het eens met de mening van het "gemiddelde domme schaap" dat de mode trends bepaalt?Demorpheus schreef:aangezien de andere 2 punten al aangesneden zijn zal ik deze maar ff onder handen nemen
die kerel is namelijk verdomd goed, het is overduidelijk dat je niet verder dan kijken dan je eigen smaak en je gebrek aan muzikale kennis
ga naar je hol snotneus
Of vind je plots dat de modegrillen door "geniaal begaafde" lieden bepaald worden?
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- yesferro
- Contacteer:
Andre Hazes... ik blijf die naam maar horen maar ken de heikneuter niet
nooit van triesto gehoord
Good Charlotte, waarom o waarom werd nu net die punkpopzeikband uitgekozen om the flavour of the euhm 3 months te zijn?
nooit van triesto gehoord
Good Charlotte, waarom o waarom werd nu net die punkpopzeikband uitgekozen om the flavour of the euhm 3 months te zijn?
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
in 99 stond tiesto nog onderaan de bill op mysteryland en werd bedreigd door de 75% gabbers aldaar aanwezig wegens zijn antigabber uitspraken, dikke pret, kerel heeft maar een korte set gedraaid toen, de schijterd... gezien hardcore toen het mikpunt van kritiek was (hakkubar en dat soort parodieen) is daarop ingehaakt en werd tiesto naarmate de tijd vorderde een icoon, een nieuw boegbeeld van de hollandse house. maar slecht draait hij niet, het is gewoon een arrogant kankergezwel.
maar trance komt voort uit mellow, de homo-erotische variant van hardcore die ook eeuwig werd gezien als volkomen voor gayparades. nu is trance hip dus opeens volstrekt hetero volgens de massa. ook niet raar gezien leggings gaaf waren in de 80ties en nu volstrekt gay hehehe
maar trance komt voort uit mellow, de homo-erotische variant van hardcore die ook eeuwig werd gezien als volkomen voor gayparades. nu is trance hip dus opeens volstrekt hetero volgens de massa. ook niet raar gezien leggings gaaf waren in de 80ties en nu volstrekt gay hehehe
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."
Integendeel, Demorpheus doet zijn huiswerk, hij verdiept zich in zijn doelgroep.saz schreef:[..]
Sinds wanneer ben jij het eens met de mening van het "gemiddelde domme schaap" dat de mode trends bepaalt?
Of vind je plots dat de modegrillen door "geniaal begaafde" lieden bepaald worden?
Door door geniale zetten van de marketingafdeling van de grote bedrijven.saz schreef:[..]
Sinds wanneer ben jij het eens met de mening van het "gemiddelde domme schaap" dat de mode trends bepaalt?
Make everybody want one.
ik heb niet alles doorgelezen, dus weet niet of die er bij staat, maar waarom kent iedereen, die superiritante eikel van de 'partij van feest' ofzoiets...
Johan Vlemminx (ofzo) GADVERDAMME !!!
"ik doe 100x mee met ter land ter zee en in de lucht, ow, nou ben ik bekend, en ga ik onzinnige acties ondernemen ten bate van ons goeie koningshuis"
Daaaaag !!
Johan Vlemminx (ofzo) GADVERDAMME !!!
"ik doe 100x mee met ter land ter zee en in de lucht, ow, nou ben ik bekend, en ga ik onzinnige acties ondernemen ten bate van ons goeie koningshuis"
Daaaaag !!
- the true Thorko
Omdat de mensen die naar die programma's kijken nog saaier, minder spontaan of wat dan ook zijn?banisher schreef:ik vind die jorinde de mol echt super irritant.. en die nieuwslezer van shownieuws .. AAARGGGG
hoe kunnen zulke saaaaaaaie, totaal niet spontaan of wat dan ook.. toch zo lang op tv blijven
net zoals die gerard joling ofzo,, grom
I'm not sick... I'm evil!
Zozo, jij hebt opgelet bij de marketing lesjes.Suncross schreef:[..]
Door door geniale zetten van de marketingafdeling van de grote bedrijven.
Make everybody want one.
Het is wel waar, jammer genoeg. Trends komen niet voort uit wat geweldig goed is, maar wat de massa (lees:tienerige popi mannetjes met een IQ ter groote van hun schoenmaat) tof vindt. Net als die baggerdancehallzooi. Ongelooflijk dat een hele genre gebaseerd kan zijn op één ritme.
"Gary Zukav, 'The Dancing Wu Li Masters'"
Acceptance without proof is the fundamental characteristic of Western religion, rejection without proof is the fundamental characteristic of Western science.
Acceptance without proof is the fundamental characteristic of Western religion, rejection without proof is the fundamental characteristic of Western science.
- Hieronimus
- Hieronimus