Trouwens, waarom doe jij je Brodequin shirt nou aan? Als ik hem dan ook aan doe dan ziet dat er niet uit
Waco Jesus/Isacaruum/etc.. Baroeg
- Heer Petomaan
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
dat moet je morgen eerst nog maar ff bewijzen (heersch, ik ga petomaan voor het eerst zien :p)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Tijmen from hell
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
was ook niet serieusHeer Petomaan schreef:[..]
Jezus man, alsof dat zo speciaal is!!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Tijmen from hell
- Tijmen from hell
- Tijmen from hell
- Heer Petomaan
- Tijmen from hell
Jep, zeker. Even evaluatie:BlackGoat schreef:Net terug vd goudvishal. Erg geslaagde avond, foto's komen eraan
Putrefied: De muziek roste kont, de zanger had humor, maar het publiek speelde voor lamzak en dus was er in het begin niet bar veel aan. Later werd er tenminste nog met hoofden geknikt, dus het werd wel gaaf.
Nox: Ik ben hier kennelijk enig in, maar ik vond deze Hate Eternal/Immolation achtige band verschrikkelijk gaaf! Het geluid was loepzuiver, de band speelde retestrak en het publiek (die paar lui althans) ging goed mee. Voor herhaling vatbaar!
Isacaarum: Deze band was vooral leuk omdat ze gezegend zijn met een totaal gestoorde zanger, die regelmatig bewegingen maakte alsof hij een zwaar caliber machinegeweer vasthield, bloed opgaf en een homorelatie aanging met de bassist. De muziek was best strak, maar niet altijd even interessant, maar de capriolen van de zanger maakte dat wel goed. ZIEN!
Mangled: Het zal wel liggen aan het feit dat ik tijdens Mangled een beetje op was, maar ik vond hier dus weinig aan. De band begon al een half uur te laat, had geen geweldig geluid en speelt bovendien vrij onorginele Death Metal, waarvan ik al veel gehoord heb. Zeker niet slecht, maar ook niet speciaal.
Waco Jesus: Waco Jesus was bruut, is bruut en zal tot het einde der tijden bruut blijven. Alhoewel de ranzigheid van de hoezen en de teksten nergens op het podium is terug te vinden roste deze band het gehele voorprogramma er toch wel uit. MASS PUSSY OBLITERATION!!!
Makkers staakt uw wild geraas
- metal_rose
@ heer Petomaan. Dat pilsje bij Baroeg zit er niet in. Kan niet weg moest overwerken en zit nu tot over m'n oren in het werk.
Geen baroeg voor mij.
(jammer)
Geen baroeg voor mij.
[url=http://www.imageshack.us][img]http://img76.imageshack.us/img76/295/ledzeppelinbanner8wn.jpg[/img][/url]
"we are two lost souls swimming in a fish bowl"
- Heer Petomaan
- metal_rose
- Heer Petomaan
Nou dat beloofd wat!Rascul_Waznagga schreef:[..]
Jep, zeker. Even evaluatie:
Putrefied: De muziek roste kont, de zanger had humor, maar het publiek speelde voor lamzak en dus was er in het begin niet bar veel aan. Later werd er tenminste nog met hoofden geknikt, dus het werd wel gaaf.
Isacaarum: Deze band was vooral leuk omdat ze gezegend zijn met een totaal gestoorde zanger, die regelmatig bewegingen maakte alsof hij een zwaar caliber machinegeweer vasthield, bloed opgaf en een homorelatie aanging met de bassist. De muziek was best strak, maar niet altijd even interessant, maar de capriolen van de zanger maakte dat wel goed. ZIEN!
Waco Jesus: Waco Jesus was bruut, is bruut en zal tot het einde der tijden bruut blijven. Alhoewel de ranzigheid van de hoezen en de teksten nergens op het podium is terug te vinden roste deze band het gehele voorprogramma er toch wel uit. MASS PUSSY OBLITERATION!!!
Jammer dat Nox in Baroeg niet speelt, maar ze spelen gelukkig wel op Rotterdam Death Fest!
- Tijmen from hell
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Het was heerschend idd, iedereen weet nu dankzij mij wat voor een pauper je bentmetalfreak_87 schreef:godverdomme was echt zo gaaf vooral Waco Jesus. Heer Petomaan, Gods Puke, Destruction en ik hebben zelfs nog een aantal stukken van nummers mee gegrunt.
- metal_rose
metalfreak_87 schreef:was om 20:20 al afgelopen!
En dan ga je niet ergens na-pilsen ofzo? Of gezellig ergens nog ff wat liters naar binnen gooien?? Gelijk naar huis??
[url=http://www.imageshack.us][img]http://img76.imageshack.us/img76/295/ledzeppelinbanner8wn.jpg[/img][/url]
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Hieronimus
Vette plaatjes man 

Toch lijkt Destruction ergens in de verte toch wel misschien een heel klein beetje op Jamai hoor
Toch lijkt Destruction ergens in de verte toch wel misschien een heel klein beetje op Jamai hoor
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Heer Petomaan
- Hieronimus
Nou, wat je zegt, ik had hem wel iets forser verwacht 
Maar veel mensen zien mij hier dan ook als een iel klein mannetje, terwijl ik eigenlijk..... *vul maar in *
Maar veel mensen zien mij hier dan ook als een iel klein mannetje, terwijl ik eigenlijk..... *vul maar in *
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Heer Petomaan
Jaja, nieuwe zanger van Waco JesusHeer Petomaan schreef:[img][img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0QgAAAGM ... 8061708072[/img]
God's Puke
Godver, het was echt gaaf!
Putrefied: Ja goed begin van een heerschende dag
Isacaarum: Haha, wat een gaaf bandje was dat zeg! Vooral die zanger, wat een homo! Later nog ff met die gitarist staan lullen. Die beweerde dat hij de hele tour al een wijf probeert te scoren. En toen zei ik: Ik dacht toch echt dat je homo was!
Leng Tch'e: Viel me eigenlijk wat tegen. De band speelde goed, alleen die zanger gedroeg zich als een debiel. De minste band van de dag dus...
Waco Jesus: GAAAAAF!!!! Echt, die zanger die hield van me, aangezien ik zo'n beetje de enige was die iets mee kon brullen. Peto kon het ook wel, maar die zong uit de maat :p Echt gaaf hoe het publiek de show over nam. Ja, echt een band om vaker te zien. Als het aan mij ligt reis ik vanavond af naar Duitsland om ze weer te zien
Nog even wat puntjes:
- Die gasten van Waco Jesus vonden Peto zn tieten niet mooi. Hij heeft ze drie keer laten zien, maar ze vonden het maar niks...
- Miss-Freaky wilde dr tieten niet laten zien, dus Waco Jesus speelde niet verder. Helaasch....
- Koen heeft zijn taak als pilsdrager goed vervuld
- Waco Jesus fakking heersch!
Heus.
- Heer Petomaan