Trouwens, waarom doe jij je Brodequin shirt nou aan? Als ik hem dan ook aan doe dan ziet dat er niet uit

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
was ook niet serieusHeer Petomaan schreef:[..]
Jezus man, alsof dat zo speciaal is!!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Jep, zeker. Even evaluatie:BlackGoat schreef:Net terug vd goudvishal. Erg geslaagde avond, foto's komen eraan
Nou dat beloofd wat!Rascul_Waznagga schreef:[..]
Jep, zeker. Even evaluatie:
Putrefied: De muziek roste kont, de zanger had humor, maar het publiek speelde voor lamzak en dus was er in het begin niet bar veel aan. Later werd er tenminste nog met hoofden geknikt, dus het werd wel gaaf.
Isacaarum: Deze band was vooral leuk omdat ze gezegend zijn met een totaal gestoorde zanger, die regelmatig bewegingen maakte alsof hij een zwaar caliber machinegeweer vasthield, bloed opgaf en een homorelatie aanging met de bassist. De muziek was best strak, maar niet altijd even interessant, maar de capriolen van de zanger maakte dat wel goed. ZIEN!
Waco Jesus: Waco Jesus was bruut, is bruut en zal tot het einde der tijden bruut blijven. Alhoewel de ranzigheid van de hoezen en de teksten nergens op het podium is terug te vinden roste deze band het gehele voorprogramma er toch wel uit. MASS PUSSY OBLITERATION!!!
Het was heerschend idd, iedereen weet nu dankzij mij wat voor een pauper je bentmetalfreak_87 schreef:godverdomme was echt zo gaaf vooral Waco Jesus. Heer Petomaan, Gods Puke, Destruction en ik hebben zelfs nog een aantal stukken van nummers mee gegrunt.
metalfreak_87 schreef:was om 20:20 al afgelopen!
Jaja, nieuwe zanger van Waco JesusHeer Petomaan schreef:[img][img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0QgAAAGM ... 8061708072[/img]
God's Puke