My darkest hate
- XnegativeX
- Contacteer:
My darkest hate
Van een death metal band met muzikanten uit o.a. Sacred Steel en Primal Fear in de gelederen verwacht je misschien niet zoveel. Maar toch wist dit My darkest hate een zeer goede indruk op mij te maken. Old school aandoende death metal met een lekker vet (lees modern) geluid. Zelf zeggen ze beinvloed te zijn door Bolt thrower, Massacre, Celtic frost en Pungent stench.
Dit ontaard in logge, beukende death metal. Geen snelheids monsters of technische hoogstandjes maar sterke riffs, goede songstructuren...en tsja, het beukt gewoon lekker.
Discography:
"Blood Pounding Black" Demotape - 1998
"Massive Brutality " CD - 2001
"To Whom It May Concern" CD - 2002
"At war" CD - 2004
Vooral de laatste twee zijn warm aan te bevelen.
http://www.mydarkesthate.de/
Dit ontaard in logge, beukende death metal. Geen snelheids monsters of technische hoogstandjes maar sterke riffs, goede songstructuren...en tsja, het beukt gewoon lekker.
Discography:
"At war" CD - 2004
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
Re: My darkest hate
jij moet meteen een baantje ergens gaan zoeken als cd-revieuwerXnegativeX schreef:Van een death metal band met muzikanten uit o.a. Sacred Steel en Primal Fear in de gelederen verwacht je misschien niet zoveel. Maar toch wist dit My darkest hate een zeer goede indruk op mij te maken. Old school aandoende death metal met een lekker vet (lees modern) geluid. Zelf zeggen ze beinvloed te zijn door Bolt thrower, Massacre, Celtic frost en Pungent stench.
Discography:
"At war" CD - 2004
We Make You Begging On The Streets Of London!
Ik vind dit echt één van de meest ongeïnspireerde cliché Death Metal bands aller tijden! Echt de meest walgelijke vorm van een soort muziek die ik toch een erg warm hart toedraag. Laat die alsjeblieft Power Metal blijbven spelen, daar kunnen ze toch weinig aan verneuken...
Makkers staakt uw wild geraas
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb hun laatste 2 cd's in huis. En nou ken ik redelijk veel bands maar ik herken geen enkel riffje. En omdat het niet als een wilde stierenkudde je speakers uit blaast wil nog niet zeggen dat het niet krachtig gebracht wordt. Dat vond ik nou juist een sterk punt van deze band.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
Hier ben ik het mee eens, ik heb één CD van ze en dat blaast gewoon lekker.XnegativeX schreef:Ik heb hun laatste 2 cd's in huis. En nou ken ik redelijk veel bands maar ik herken geen enkel riffje. En omdat het niet als een wilde stierenkudde je speakers uit blaast wil nog niet zeggen dat het niet krachtig gebracht wordt. Dat vond ik nou juist een sterk punt van deze band.
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
Nee hoor, dat interesseert me geen reet. Als ze dan nog verschrikkelijk brute muziek maakten had ik het geweldig gevonden. Bovendien, toen ik MDH voor het eerst hoorde wist ik niet eens waar de bandleden vandaan kwamen.XnegativeX schreef:Komt dit niet een beetje voort uit het feit er 1 of 2 muzikanten in de band zitten die ook in powermetal bands zitten? Iets wat natuurlijk nooit mag.
Makkers staakt uw wild geraas
- XnegativeX
- Contacteer:
Precies jou mening heb ik dus over Six feet under. Ongeinspireerde, onoriginele death metal. Weet me totaal niet te bewegen (wat My darkest hate dus wel voor elkaar krijgt). Maar daar zitten dan weer ex-leute van Cannibal corpse en Obituary in dus die worden op handen gedragen door duizenden mensen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Het spijt me little rascal (die had je vast nog noooooit gehoord) maar ik vind de laatste 2 cd's van My darkest hate, en dan vooral At war, helemaal te gek. Het mag dan geen originele muziek zijn maar het grijpt je wel vanaf de eerste tonen bij de ballen en laat je niet weer los totdat de cd voorbij is. En dat krijgen nog maar weinig death metal bands echt voor elkaar. Door 1 hele simpele reden en dat is dat ze sterke en herkenbare songstructuren hebben.
Ik raad elke fan van Six feet under en Bolt thrower aan om zeker At war van My darkest hate even te luisteren.
Ik raad elke fan van Six feet under en Bolt thrower aan om zeker At war van My darkest hate even te luisteren.
- toffe_ellende