Ook nog eens 3 gave cds gekocht, kortom geslaagde avond. Foto's zijn op dit moment aan het uploaden...
Nee, Beherit heerst kerel, Beherit heerst.Rascul_Waznagga schreef:Ja, ik was er ook nog... Het lijstje met MF'ers van Rob geldt voor mij ook, enkel Impaled_Succubus is mij ontgaan. Wegens werk en rottig openbaar vervoer was ik pas halverwege de set van Blacklodge aanwezig, maar zo te horen heb ik aan The Chosen weinig gemist. Aan Blacklodge ook niet echt trouwens, want om nou te zeggen dat Black Metal en Trance/House samengaan, nee.
Corpus Christii beviel me verder wel, alleen was ik net binnen en moest er nog even bijgeluld worden met de aanwezige MF'ers (Aborted heerscht, Rob) enzovoorts, en vond ik de laatste paar nummers een beetje dertien-in-een-dozijn.
Aborym maakte de avond uiteindelijk volledig geslaagd, wat een vette teringherrie zeg. Over het uiterlijk van de bandleden (Attila heerscht altijd, al draagt ie een roze tutu) valt natuurlijk te discussiëren, maar persoonlijk vond ik de black/industrial mix behoorlijk geslaagd. De enige minpuntjes waren het af en toe walgelijk slechte geluid (drums? welke drums?) en dat ene housenummer wat een beetje lang doorging. Maar het nummer met die pit roste wel. Iemand mag me trouwens wel de titel daarvan vertellen, ik kende het niet.
Verder weinig boeiends, Telluriet is hier blijven maffen en da's een gave gast.
Verbazing wekkend klonk de drum idd beter dan Hellhammer met Mayhem vorige week. Die Hellhammer liet niet horen wat ie kon en de drummen van Corpus C. wel. Af en toe die war drums!!! HEERLIJK!!!puist schreef: Corpus Christii was voor mij de beste van de avond. Het hebben van een echte drummer is zeker een verbetering.
Jammer dat de drummer van Corpus Christii niet half zo goed is als Hellhammer. Iedereen kan wel na een paar weken drummen een set volthrashen. Hij deed nauwelijks iets interessants.DoodsRidder schreef:[..]
Verbazing wekkend klonk de drum idd beter dan Hellhammer met Mayhem vorige week. Die Hellhammer liet niet horen wat ie kon en de drummen van Corpus C. wel. Af en toe die war drums!!! HEERLIJK!!!
Dat is echt een klein mannetje, en hij had zo'n strakke trainingsbroek aan toen hij eerst stond te kijken naar eerdere bandjes. Van achter leek hij net een meisje met anorexia, maar als hij zich omdraaide was het gwoon een heel klein en jong menneke.puist schreef:Het is trouwens de drummer van Funeral Mist
Je doet alsof het een of andere vage gast is. Het is Tore/Necromorbus van Zavorash/Funeral Mist/ex-Watain. Ik snap velen van jullie niet... -> Die gast daar links op het podium, of de drummer van... enz.Svenson schreef:[..]
Dat is echt een klein mannetje, en hij had zo'n strakke trainingsbroek aan toen hij eerst stond te kijken naar eerdere bandjes. Van achter leek hij net een meisje met anorexia, maar als hij zich omdraaide was het gwoon een heel klein en jong menneke.
Dus ik heb niks gemist ondanks ik mijn TREIN (ja, ha ha ha) moest halen!!DoodsRidder schreef:Daar zijt ik weer.
Groningen - Fuck off and die Tour:
The chosen - gemist. Kwas wat later... (grrrrrr kut bussen ook altijd)
Blacklodge - Klonkt live heel stoer. Beetje jammer dat ze drum computer hadden maar verder goed geluid.
Corpus Christii - Dat was het hoogte punt van de avond. Gaaf geluid, goeie show en heerlijke drums. Helemaal niks op aan te merken.
Aborym - Tja... dat was KUT, stelletje nichten. Geluid was kut, show was kut. Die lui zien dr uit als Slipknot wanne b's. Ja dat was triest. Ben ook weggegaan bij dat. Bieren in de kelder was boeinder.
Juist ja, alsof dat er allemaal ook toe doet, iedereen snapt toch wat ik bedoel? Well then...Blaze schreef:[..]
Je doet alsof het een of andere vage gast is. Het is Tore/Necromorbus van Zavorash/Funeral Mist/ex-Watain. Ik snap velen van jullie niet... -> Die gast daar links op het podium, of de drummer van... enz.
Meningen uiten over iets waar je geen reet van af weet..................
Waarschijnlijk had ie het niet in de gaten gehad. Gebeurd mij ook weleens dat ik iets omstoot zonder dat ik het merk.telluriet schreef:Het enige dat minder was, was dat er een of andere lul het nodig vond om een van mijn biertjes om te kieperen. Meneer had geen geduld, stoot een van mijn pilsjes om, waarna de helft over mij en de andere helft over m'n buurman heen viel. Toen ik omdraaide om te zien wie me dat gelapt heeft, draaide meneer zich net om en liep haastig weg.
De lul, hij had best even een nieuw pilsje kunnen geven, of teminste sorry zeggen.. kon er blijkbaar niet vanaf.
hehehehe jup. En volgende keer mot je ook maar bij Spnge gaan slapen. of je schiet gewoon bij Bob in bedTonger schreef:[..]
Dus ik heb niks gemist ondanks ik mijn TREIN (ja, ha ha ha) moest halen!!
Jij ging trouwens behoorlijk uit je plaat.
Maar ff biertje gedaan met Spons-BOB...![]()
natuurlijk wel op maximaal 2 meter van het podium!
Rascul_Waznagga schreef:Wablief? "joods modern decadent"? Ga ergens anders je nazitaal uiten...