Ook nog eens 3 gave cds gekocht, kortom geslaagde avond. Foto's zijn op dit moment aan het uploaden...
Aborym. Corpus Christii, Blacklodge. In Groningen en Arnhem
- Hieronimus
Wie zijn die andere luitjes op de foto's? Telluriet valt zo op ja, maar is dat Robgoroth daar?
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
- Hieronimus
Ik ben niet zo heel brak, beetje hoofdpijn.
The Chosen vond ik trouwens behoorlijk kut.
Alleen de zware gitaren wisten me wel te raken, maar de rest vond ik erg cliché.
Blacklodge, ik wil het niet eens meer hebben over die band.
De tering, die waren wel zo ongelooflijk slecht.
Het geluid was slecht, zo ook de gitaren en de bass. Buiten dat gebruikte ze héél erg trendy beats aan het begin van een paar nummers, wat overdreven Trance-achtig klonk.
Van Corpus Christii heb ik eigenlijk heel weinig gezien, slechts één nummertje of zo, ik stond buiten. Ik had er niet op gerekend dat de wissels tussen de bands zo snel gingen.
Helaas.
Aborym was echt dé band van de avond, wat ook zo hoort natuurlijk.
Ik kende Aborym muzikaal gezien nog niet heel erg goed, dus vol spanning wachtte ik af.
Een hele gave mix tussen Industrial/Noize en Black Metal kwam me tegemoet, met bandleden die zich op een nogal uitzonderlijk hadden aangekleed/opgemaakt.
Even raakte ik in een korte, doch zeer explosieve pit terecht, waar ik nog wat schade aan over heb gehouden, verder was het alleen headbangen, zeker bij de toegift.
Eén been op het podium, en headbangen!
Heersende avond ja.
Metalfanners die ik gezien heb:
Natassja, Telluriet, Svenson, Rascul_Waznagga, Blackgoat, Impaled_Succubus en Aeolus, dacht ik zo.
The Chosen vond ik trouwens behoorlijk kut.
Alleen de zware gitaren wisten me wel te raken, maar de rest vond ik erg cliché.
Blacklodge, ik wil het niet eens meer hebben over die band.
De tering, die waren wel zo ongelooflijk slecht.
Het geluid was slecht, zo ook de gitaren en de bass. Buiten dat gebruikte ze héél erg trendy beats aan het begin van een paar nummers, wat overdreven Trance-achtig klonk.
Van Corpus Christii heb ik eigenlijk heel weinig gezien, slechts één nummertje of zo, ik stond buiten. Ik had er niet op gerekend dat de wissels tussen de bands zo snel gingen.
Helaas.
Aborym was echt dé band van de avond, wat ook zo hoort natuurlijk.
Ik kende Aborym muzikaal gezien nog niet heel erg goed, dus vol spanning wachtte ik af.
Een hele gave mix tussen Industrial/Noize en Black Metal kwam me tegemoet, met bandleden die zich op een nogal uitzonderlijk hadden aangekleed/opgemaakt.
Even raakte ik in een korte, doch zeer explosieve pit terecht, waar ik nog wat schade aan over heb gehouden, verder was het alleen headbangen, zeker bij de toegift.
Eén been op het podium, en headbangen!
Heersende avond ja.
Metalfanners die ik gezien heb:
Natassja, Telluriet, Svenson, Rascul_Waznagga, Blackgoat, Impaled_Succubus en Aeolus, dacht ik zo.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Ja, ik was er ook nog... Het lijstje met MF'ers van Rob geldt voor mij ook, enkel Impaled_Succubus is mij ontgaan. Wegens werk en rottig openbaar vervoer was ik pas halverwege de set van Blacklodge aanwezig, maar zo te horen heb ik aan The Chosen weinig gemist. Aan Blacklodge ook niet echt trouwens, want om nou te zeggen dat Black Metal en Trance/House samengaan, nee.
Corpus Christii beviel me verder wel, alleen was ik net binnen en moest er nog even bijgeluld worden met de aanwezige MF'ers (Aborted heerscht, Rob) enzovoorts, en vond ik de laatste paar nummers een beetje dertien-in-een-dozijn.
Aborym maakte de avond uiteindelijk volledig geslaagd, wat een vette teringherrie zeg. Over het uiterlijk van de bandleden (Attila heerscht altijd, al draagt ie een roze tutu) valt natuurlijk te discussiëren, maar persoonlijk vond ik de black/industrial mix behoorlijk geslaagd. De enige minpuntjes waren het af en toe walgelijk slechte geluid (drums? welke drums?) en dat ene housenummer wat een beetje lang doorging. Maar het nummer met die pit roste wel. Iemand mag me trouwens wel de titel daarvan vertellen, ik kende het niet.
Verder weinig boeiends, Telluriet is hier blijven maffen en da's een gave gast.
Corpus Christii beviel me verder wel, alleen was ik net binnen en moest er nog even bijgeluld worden met de aanwezige MF'ers (Aborted heerscht, Rob) enzovoorts, en vond ik de laatste paar nummers een beetje dertien-in-een-dozijn.
Aborym maakte de avond uiteindelijk volledig geslaagd, wat een vette teringherrie zeg. Over het uiterlijk van de bandleden (Attila heerscht altijd, al draagt ie een roze tutu) valt natuurlijk te discussiëren, maar persoonlijk vond ik de black/industrial mix behoorlijk geslaagd. De enige minpuntjes waren het af en toe walgelijk slechte geluid (drums? welke drums?) en dat ene housenummer wat een beetje lang doorging. Maar het nummer met die pit roste wel. Iemand mag me trouwens wel de titel daarvan vertellen, ik kende het niet.
Makkers staakt uw wild geraas
Heb toch ook maar besloten om uit bed te komen.
Was best een gaaf avondje. The Chosen was best cliche, maar opzich een prima opener. Blacklodge was ontzettend kut geluid, en werd pas echt vet wanneer de wardrums er loeihard onder zaten.
Corpus Christii was uiteraard echt heel gaaf: All hail master satan!
Aborym was qua muziek ook erg gaaf, maar de pakjes hadden ze achterwege kunnen laten. Goed gezopen, trein gepakt, half uur gefietst en de nacht doorgetrokken in de kroeg in wageningen, gaaf avondje.
Was best een gaaf avondje. The Chosen was best cliche, maar opzich een prima opener. Blacklodge was ontzettend kut geluid, en werd pas echt vet wanneer de wardrums er loeihard onder zaten.
Corpus Christii was uiteraard echt heel gaaf: All hail master satan!
Aborym was qua muziek ook erg gaaf, maar de pakjes hadden ze achterwege kunnen laten. Goed gezopen, trein gepakt, half uur gefietst en de nacht doorgetrokken in de kroeg in wageningen, gaaf avondje.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Nee, Beherit heerst kerel, Beherit heerst.Rascul_Waznagga schreef:Ja, ik was er ook nog... Het lijstje met MF'ers van Rob geldt voor mij ook, enkel Impaled_Succubus is mij ontgaan. Wegens werk en rottig openbaar vervoer was ik pas halverwege de set van Blacklodge aanwezig, maar zo te horen heb ik aan The Chosen weinig gemist. Aan Blacklodge ook niet echt trouwens, want om nou te zeggen dat Black Metal en Trance/House samengaan, nee.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
The Chosen gemist.
Blacklodge was aardig. Klote geluid alleen.
Corpus Christii was voor mij de beste van de avond. Het hebben van een echte drummer is zeker een verbetering.
Aborym was ook aardig. Attila blijft een goede strot hebben. Op een paar nummers na vond ik er niet zo heel veel aan. Het is niet echt mijn soort muziek
Blacklodge was aardig. Klote geluid alleen.
Corpus Christii was voor mij de beste van de avond. Het hebben van een echte drummer is zeker een verbetering.
Aborym was ook aardig. Attila blijft een goede strot hebben. Op een paar nummers na vond ik er niet zo heel veel aan. Het is niet echt mijn soort muziek
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
- DoodsRidder
Verbazing wekkend klonk de drum idd beter dan Hellhammer met Mayhem vorige week. Die Hellhammer liet niet horen wat ie kon en de drummen van Corpus C. wel. Af en toe die war drums!!! HEERLIJK!!!puist schreef: Corpus Christii was voor mij de beste van de avond. Het hebben van een echte drummer is zeker een verbetering.
Jammer dat de drummer van Corpus Christii niet half zo goed is als Hellhammer. Iedereen kan wel na een paar weken drummen een set volthrashen. Hij deed nauwelijks iets interessants.DoodsRidder schreef:[..]
Verbazing wekkend klonk de drum idd beter dan Hellhammer met Mayhem vorige week. Die Hellhammer liet niet horen wat ie kon en de drummen van Corpus C. wel. Af en toe die war drums!!! HEERLIJK!!!
Dat is echt een klein mannetje, en hij had zo'n strakke trainingsbroek aan toen hij eerst stond te kijken naar eerdere bandjes. Van achter leek hij net een meisje met anorexia, maar als hij zich omdraaide was het gwoon een heel klein en jong menneke.puist schreef:Het is trouwens de drummer van Funeral Mist
Geslaagde avond, the chosen had zn goede momenten maar meer ook niet. Blacklodge vond ik vrij origineel (totdat ik aborym gehoord had) maar het geluid was niet om over naar huis te schrijven.
Corpus Christii vond het begin matig, maar toen ze "arising from the ashes" gingen spelen ging ik het toch wel erg gaaf vinden. Wat een nummer!
Aborym was werkelijk geweldig, Attila is echt groots, geweldige stem heeft die kerel. Hij vermaakte zich ook wel op het podium, dat beviel me wel. Dat trance-achtige nummer dat tussendoor kwam vond ik toch ook echt wel gaaf.
Corpus Christii vond het begin matig, maar toen ze "arising from the ashes" gingen spelen ging ik het toch wel erg gaaf vinden. Wat een nummer!
Aborym was werkelijk geweldig, Attila is echt groots, geweldige stem heeft die kerel. Hij vermaakte zich ook wel op het podium, dat beviel me wel. Dat trance-achtige nummer dat tussendoor kwam vond ik toch ook echt wel gaaf.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
- Forseti's Justice
Je doet alsof het een of andere vage gast is. Het is Tore/Necromorbus van Zavorash/Funeral Mist/ex-Watain. Ik snap velen van jullie niet... -> Die gast daar links op het podium, of de drummer van... enz.Svenson schreef:[..]
Dat is echt een klein mannetje, en hij had zo'n strakke trainingsbroek aan toen hij eerst stond te kijken naar eerdere bandjes. Van achter leek hij net een meisje met anorexia, maar als hij zich omdraaide was het gwoon een heel klein en jong menneke.
Meningen uiten over iets waar je geen reet van af weet..................
- MindlessMayo
- Forseti's Justice
- MindlessMayo
Dus ik heb niks gemist ondanks ik mijn TREIN (ja, ha ha ha) moest halen!!DoodsRidder schreef:Daar zijt ik weer.
Groningen - Fuck off and die Tour:
The chosen - gemist. Kwas wat later... (grrrrrr kut bussen ook altijd)
Blacklodge - Klonkt live heel stoer. Beetje jammer dat ze drum computer hadden maar verder goed geluid.
Corpus Christii - Dat was het hoogte punt van de avond. Gaaf geluid, goeie show en heerlijke drums. Helemaal niks op aan te merken.
Aborym - Tja... dat was KUT, stelletje nichten. Geluid was kut, show was kut. Die lui zien dr uit als Slipknot wanne b's. Ja dat was triest. Ben ook weggegaan bij dat. Bieren in de kelder was boeinder.
Jij ging trouwens behoorlijk uit je plaat.
Maar ff biertje gedaan met Spons-BOB...
natuurlijk wel op maximaal 2 meter van het podium!
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
Juist ja, alsof dat er allemaal ook toe doet, iedereen snapt toch wat ik bedoel? Well then...Blaze schreef:[..]
Je doet alsof het een of andere vage gast is. Het is Tore/Necromorbus van Zavorash/Funeral Mist/ex-Watain. Ik snap velen van jullie niet... -> Die gast daar links op het podium, of de drummer van... enz.
Meningen uiten over iets waar je geen reet van af weet..................
Het enige dat minder was, was dat er een of andere lul het nodig vond om een van mijn biertjes om te kieperen. Meneer had geen geduld, stoot een van mijn pilsjes om, waarna de helft over mij en de andere helft over m'n buurman heen viel. Toen ik omdraaide om te zien wie me dat gelapt heeft, draaide meneer zich net om en liep haastig weg.
De lul, hij had best even een nieuw pilsje kunnen geven, of teminste sorry zeggen.. kon er blijkbaar niet vanaf.
De lul, hij had best even een nieuw pilsje kunnen geven, of teminste sorry zeggen.. kon er blijkbaar niet vanaf.
Waarschijnlijk had ie het niet in de gaten gehad. Gebeurd mij ook weleens dat ik iets omstoot zonder dat ik het merk.telluriet schreef:Het enige dat minder was, was dat er een of andere lul het nodig vond om een van mijn biertjes om te kieperen. Meneer had geen geduld, stoot een van mijn pilsjes om, waarna de helft over mij en de andere helft over m'n buurman heen viel. Toen ik omdraaide om te zien wie me dat gelapt heeft, draaide meneer zich net om en liep haastig weg.
Heavy Metal! Just my way
- DoodsRidder
hehehehe jup. En volgende keer mot je ook maar bij Spnge gaan slapen. of je schiet gewoon bij Bob in bedTonger schreef:[..]
Dus ik heb niks gemist ondanks ik mijn TREIN (ja, ha ha ha) moest halen!!
Jij ging trouwens behoorlijk uit je plaat.
Maar ff biertje gedaan met Spons-BOB...![]()
natuurlijk wel op maximaal 2 meter van het podium!
Rascul_Waznagga schreef:Wablief? "joods modern decadent"? Ga ergens anders je nazitaal uiten...
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine