The Monolith Deathcult in Sliedrecht*waanzin ten top*
-
.
Is dit metal tegenwoordig????????
FUCK RIDERS
FUCK STAGEMANAGERS
FUCK ROCKSTERREN
Doe mij maar een band die zowel op een groot en mooi als een klein en rommelig podium goed is.
Lichshow, t-shirt, samples (die naast de maat meelopen) en een glimmende vloer
allemaal gelul. is dat proffesioneel???? of gewoon een invertsering?
Maak is een orginele plaat stelletje ripoffs
FUCK RIDERS
FUCK STAGEMANAGERS
FUCK ROCKSTERREN
Doe mij maar een band die zowel op een groot en mooi als een klein en rommelig podium goed is.
Lichshow, t-shirt, samples (die naast de maat meelopen) en een glimmende vloer

F111R
onzin
iron maiden op dynamo: zeiknat van de regen en heerschen
exploited in baroeg: gooide zelf het podium onder met bier en heerschen
metallica in de kuip: james stond voor 50% van het opreden in de regen.
en zo kan ik wel even doorgaan met bands die op festivals in de stromende regen stonden. Beetje wind erbij en een podium blijft echt niet droog.
Mijn conclusie: een plasje water is genoeg om tmdc te laten afdruipen
en natuurlijk is het daar iemand vast niet mee eens (waarschijnlijk tmdc zelf).
en zo kan ik wel even doorgaan met bands die op festivals in de stromende regen stonden. Beetje wind erbij en een podium blijft echt niet droog.
Mijn conclusie: een plasje water is genoeg om tmdc te laten afdruipen

en natuurlijk is het daar iemand vast niet mee eens (waarschijnlijk tmdc zelf).
F111R
- Frituurmaster
- Contacteer:
dirk schreef:onzin

En dat zijn geen rocksterren wou je zeggen(zie je vorige post)??? Oh nee hoor, Metallica heeft geen rider en stagemanager...wat denk je nou zelf?
-
Re: .
dirk schreef:Is dit metal tegenwoordig????????
FUCK RIDERS
FUCK STAGEMANAGERS
FUCK ROCKSTERREN
Lichshow, t-shirt, samples (die naast de maat meelopen) en een glimmende vloerallemaal gelul. is dat proffesioneel???? of gewoon een invertsering?
De meest stompzinnige reactie ooit gezien.
STUPIDITY: 10 POINTS.

I serve only one master. His name is darkness.
Leve de underground!!TMDC Wordfuhrer schreef:Grindmind, jij vervloekte undergroundkneus dat je bent! Band die voor 50 euro en een krat bier spelen verpesten het voor de andere bands. Bands die investeren in demo's, shirts etc kunnen niet voor eeuwig voor dat geld blijven spelen, dat geld moet terugverdiend worden. Als dan nietsnutten met grote bekken als jij voor een bedrag komen opdraven waar een normale band nog niet eens een pakje snaren van kankopen blijven ze dat soort band boeken in OJC's.Wat is er mis met een 50 euro en een krat bier bandje. Die ouwehoeren nooit. Wat verwacht je? Dat je over een paar weken in de Ahoy staat? Doe niet zo uit de hoogte met je kankerband, dit is mijn punt. Imbeciel!
Waarom? Omdat ze jullie zo goed vinden? Nee, omdat jullie je als goedkope hoeren te koop aanbieden en dat jullie jezelf het liefst voor zo min mogelijk geld zo vaak mogelijk laten naaien.
Als een band een cd uit heeft gebracht tour's heeft gedaan kunnen ze meer geld vragen omdat ze bekender zijn. Dat jij dat dan weer niet snapt verbaasd mij dan ook helemaal niets.
In welke band heb jij dan wel niet gespeeld dat jij denkt mee te kunnen praten met de grote jongens? Dan een sukkel als jij niet snapt dat een avond pas goed kan verlopen als beide partijen de boel voor elkaar hebben verbaasd mij dan nog minder.
Verder ben je sowieso de kneus van het forum door als een bok op een haverkist te springen door mijn opmerking over 50-euro-en-een-krat-bier.
Jammer knul
1. Ik weet wel een aardige discussie los te krijgen.
2. Als iemand snel op de kast te krijgen is, dan ben jij dat wel.
3. Waarom noem je jezelf een grote jongen, als je in zo'n bandje speelt?
4. Je gebruikt in iedere zin een scheldwoord, dat je dat gewend bent tegen je moeder te doen vind ik prima, maar doe maar niet meer tegen mij.
5. Geef even een seintje als jullie ergens spelen.
TMDC Wordfuhrer schreef:Grindmind, jij vervloekte undergroundkneus dat je bent! Band die voor 50 euro en een krat bier spelen verpesten het voor de andere bands. Bands die investeren in demo's, shirts etc kunnen niet voor eeuwig voor dat geld blijven spelen, dat geld moet terugverdiend worden. Als dan nietsnutten met grote bekken als jij voor een bedrag komen opdraven waar een normale band nog niet eens een pakje snaren van kankopen blijven ze dat soort band boeken in OJC's.Wat is er mis met een 50 euro en een krat bier bandje. Die ouwehoeren nooit. Wat verwacht je? Dat je over een paar weken in de Ahoy staat? Doe niet zo uit de hoogte met je kankerband, dit is mijn punt. Imbeciel!
Waarom? Omdat ze jullie zo goed vinden? Nee, omdat jullie je als goedkope hoeren te koop aanbieden en dat jullie jezelf het liefst voor zo min mogelijk geld zo vaak mogelijk laten naaien.
50 euro en een krat bier is wel de ideale manier om "te starten". Als een beginnende band (om wat voor reden dan ook) nog geen (fatsoenlijke) demo heeft, en pas een paar maand bestaat, is het "voor bier" optreden de ideale manier om o.a.Podiumervaring op de te doen en contacten te leggen met zalen.
Klein detail is natuurlijk dat je dit niet te lang doen natuurlijk.... Dan ben je inderdaad een achterlijke hoer die zich anaal laat neuken.... (Lees verhaal van de WordFuhrer verder...)
-
bove027 schreef:[..]
50 euro en een krat bier is wel de ideale manier om "te starten". Als een beginnende band (om wat voor reden dan ook) nog geen (fatsoenlijke) demo heeft, en pas een paar maand bestaat, is het "voor bier" optreden de ideale manier om o.a.Podiumervaring op de te doen en contacten te leggen met zalen.
Klein detail is natuurlijk dat je dit niet te lang doen natuurlijk.... Dan ben je inderdaad een achterlijke hoer die zich anaal laat neuken.... (Lees verhaal van de WordFuhrer verder...)
De meeste ojc-s hebben ook te weinig geld ivm subsidies die niet gegeven worden. En daarom hebben wij nog heel wat bandjes die het leuk vinden om voor een krat bier en wat onkosten vergoeding een gig te doen. Vind ik alleen maar positief.
Heb zelfs een levensgrote drum machine gemixed. 5 ton stalen pijpen, trommeltjes en perslucht op je podium. Een bitch die (er niet uit zag) in bikini die aan de kranen liep te draaien. Hoop gesis, maar toch een compleet drumstel wat je hoort. En elk trommeltje apart microfonen. Begeleiding was gitaar rock.
En deze mensen kwamen spelen voor gratis gebruik van de wasmachine en een onderkomen voor de nacht. Dus zo gek is dit nog niet dat dit door bands gedaan word. Zelfs goed voor hun goodwill. Men zal sneller aan ze denken wanneer er iets groots gebeurt waar wel betaald word.
-
natassja schreef:gebruik van de wasmachine?
met andere woorden het waren schooiers
Nee, ze waren al enige tijd aan het touren met een grote touring car. En daar zat geen wasmachine in. En "on the road" is het moeilijk om de hele outfit van een band ff te wassen.
Absoluut, er zijn zat al wat "bekendere" bands die nog voor een kratje bier komen spelen (ben zelf ook programmeur van een OJC, bekende verhaal: Geen subsidie=weinig geld. Al komt er wel steeds meer geld voor bands, puur omdat het zichzelf terugverdient)...NAMMTAR666 schreef:[..]
De meeste ojc-s hebben ook te weinig geld ivm subsidies die niet gegeven worden. En daarom hebben wij nog heel wat bandjes die het leuk vinden om voor een krat bier en wat onkosten vergoeding een gig te doen. Vind ik alleen maar positief.
Ik vind wel: Als het geld er is, geef het dan. In principe moet een band natuurlijk geen kosten maken om een avondje op te treden.
EDIT: Dit valt natuurlijk samen met het feit dat een band zijn prijs (in mijn ogen) MOET relateren aan de zaal. Als het OJC is met weinig geld, moet een band ook bereid zijn om minder geld te vangen (ook hier geldt weer: Het hoeft ze niets te kosten).
600 euro voor een OJC is dan dus best veel voor een band als TMDC (Niets persoonlijks

-
-------------------------------------------------------------------------------------bove027 schreef:[..]
Absoluut, er zijn zat al wat "bekendere" bands die nog voor een kratje bier komen spelen (ben zelf ook programmeur van een OJC, bekende verhaal: Geen subsidie=weinig geld. Al komt er wel steeds meer geld voor bands, puur omdat het zichzelf terugverdient)...
Ik vind wel: Als het geld er is, geef het dan. In principe moet een band natuurlijk geen kosten maken om een avondje op te treden.
Bij ons is het meer zo dat het geld voor een concert verdiend word door de dance avonden op zaterdag avond. Dit mede ook doordat de metal mensen hier in het gooi bijna alleen nog naar NU-metal luisteren. Hou me ten goede, er is best wel goed metal publiek maar dit is alleen dun gezaaid. Met Dying Fetus en Malevolent creation hadden we nog geen honderd betalende bezoekers. Wanneer er wat meer mensen zo'n concert bezoeken houden we tenminste wat over om nog iets leuks te organiseren.
Nu heeft het alleen maar vet geld gekost. Afgelopen vrijdag met D.F. zag ik alleen maar onbekende gezichten. Behalve dan Kevin van het forum.
Af en toe heb ik wel eens zoiets. Waar doen we het nog voor. Wanneer ik zo'n opkomst zie denk ik: bekijk het maar. Of we moeten alleen maar goedkope NU-shit boeken. dat schijnt te verdienen. Maar dan heb ik het niet meer naar mijn zin.
-
De stompzinnigheid van de meeste bezoekers hier is met geen pen te beschrijven. Denken jullie nu echt dat een band met elektronische zooi in de regen staat te spelen?
Reken maar dat er op dat deel van het podium geen water lag. Die pedalen stonden niet in een paar cm water. Ook een giller blijft het gegeven dat mensen nog steeds vallen over de "50 euro en een kratje bier"sneer
Ga zo door jongens, onze cd zit er in het najaar aan te komen via Karmageddon. De publiciteitsmolen draait alweer op volle toeren dankzij jullie(de kneusjes met de grote muilen zonder kennis van zaken dan wel te verstaan). Jullie maken ons groot, de constante rel om ons heen maakt mensen nieuwsgierig en die willen graag meer weten.
Hoe harder jullie er schande van spreken hoe beter het gaat
TMDC les 1
1 De Underground is overleden toen de eerste internetaansluiting een feit was
2 De Underground id tegenwoordig niets meer dan een vergaarbak van kansloosheid, goede nummers of goed spelen is niet meer aan de orde. Muzikale wanprestaties worden weggemoffeld onder de dooddoener"Dat is underground"
3 Publiciteit is publicitiet
4 Bands met meer dan 2 demo's zonder deal moeten stoppen, niemand zit er op te wachten. Vervuiling van de al overvolle scene
5 De media beheersen is het krachtigste publiciteitswapen dat er is.

Reken maar dat er op dat deel van het podium geen water lag. Die pedalen stonden niet in een paar cm water. Ook een giller blijft het gegeven dat mensen nog steeds vallen over de "50 euro en een kratje bier"sneer
Ga zo door jongens, onze cd zit er in het najaar aan te komen via Karmageddon. De publiciteitsmolen draait alweer op volle toeren dankzij jullie(de kneusjes met de grote muilen zonder kennis van zaken dan wel te verstaan). Jullie maken ons groot, de constante rel om ons heen maakt mensen nieuwsgierig en die willen graag meer weten.
TMDC les 1
2 De Underground id tegenwoordig niets meer dan een vergaarbak van kansloosheid, goede nummers of goed spelen is niet meer aan de orde. Muzikale wanprestaties worden weggemoffeld onder de dooddoener"Dat is underground"
4 Bands met meer dan 2 demo's zonder deal moeten stoppen, niemand zit er op te wachten. Vervuiling van de al overvolle scene

Laatst gewijzigd door TMDC Wordfuhrer op wo jun 30, 2004 1:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
TMDC Wordfuhrer schreef: TMDC les 1
Nu was ik het best met je eens dat het in Sliedrecht een zooitje was.
Heb ik al vaak genoeg meegemaakt.
Maar op een les van jullie zitten we waarschijnlijk niet te wachten.
Heb jullie cd eens beluisterd maar kan niet zeggen dat jullie met kop en schouders ergens boven uitsteken. Integendeel. Er gaan van dit soort bands er tegenwoordig al 14 in een dozijn.
Zo joepie is het dus ook weer niet.
Luister ik liever naar zo'n underground bandje dat tenminste probeert nog enigzins vernieuwend uit de hoek te komen.
En moet dat plaatje nu indruk maken???
Doet ie niet.
Nammtar666
-
Waarom ga je er dan ook op door?natassja schreef:[..]
gatverdamme
maar zat plaatsen om ff te wassen
maar wel erg offtopic dit
Ken mij het schelen of het gadver of gedver was. Heb wel gelachen.
Was weer eens wat anders dan het zeiken om bier wat nog niet koud is.
-
TMDC Wordfuhrer schreef:De stompzinnigheid van de meeste bezoekers hier is met geen pen te beschrijven. Denken jullie nu echt dat een band met elektronische zooi in de regen staat te spelen?
TMDC les 1

Geweldig dit, keep it up
Makkers staakt uw wild geraas
Tot nu toe met alles eens geweest maar dit is niet eerlijk...TMDC Wordfuhrer schreef: Bands met meer dan 2 demo's zonder deal moeten stoppen, niemand zit er op te wachten. Vervuiling van de al overvolle scene
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
Het grappigste vind ik nog wel dat meneer Wordfuhrer het zo heeft op demobandjes die niks toevoegen aan de scene.....
Monolith Deathcult heeft dan misschien geen demo's uitgebracht (een promo geloof ik), maar hun debuut cd is VERRE van origineel. De teksten zijn misschien wel interresant, maar dergelijke thema's zijn ook al door veel andere bands besproken (bezongen).
Mij boeit het geen reet of een band origineel is of niet, als ik de muziek maar goed vind. Maar om bands die menen dat ze tot de top van Nederland behoren, en eigenlijk gewoon andere bands na proberen te spelen (Nile bijv.) en daarbij ook nog eens overal een grote bek op moeten hebben, daar kan ik gewoon hard om lachen.
Monolith Deathcult heeft dan misschien geen demo's uitgebracht (een promo geloof ik), maar hun debuut cd is VERRE van origineel. De teksten zijn misschien wel interresant, maar dergelijke thema's zijn ook al door veel andere bands besproken (bezongen).
Mij boeit het geen reet of een band origineel is of niet, als ik de muziek maar goed vind. Maar om bands die menen dat ze tot de top van Nederland behoren, en eigenlijk gewoon andere bands na proberen te spelen (Nile bijv.) en daarbij ook nog eens overal een grote bek op moeten hebben, daar kan ik gewoon hard om lachen.
-
NecroNoud schreef:Het grappigste vind ik nog wel dat meneer Wordfuhrer het zo heeft op demobandjes die niks toevoegen aan de scene.....
Eindelijk weer eens iemand met een beetje zicht op deze dingen. Ik ben het volkomen met je eens.

-
Gaat maar door, niet te geloven....
Overigens komt in het najaar onze nieuwe cd The White Crematorium uit via Karmageddon(voormalig Hammerheart)
tracklist:
-Army of the Despised
-Under the Bloodcampaign
-7 Months of Suffering
-Umma Reich 1943
-1917 Spring Offensive
-The Undead King of Aceldama
-Concrete Sarcophagus
-The White Crematorium
Overigens komt in het najaar onze nieuwe cd The White Crematorium uit via Karmageddon(voormalig Hammerheart)
tracklist:
-Army of the Despised
-Under the Bloodcampaign
-7 Months of Suffering
-Umma Reich 1943
-1917 Spring Offensive
-Concrete Sarcophagus
-The White Crematorium
[b]Dako schreef[/b]
Hoewel ik het grotendeels met je eens ben, ben ik dat niet met punt 4. Er zijn ook bands die het gewoon leuk vinden om muziek te maken en die het leuk vinden om hun muziek op te nemen. Niet iedere band heeft de ambitie "door te breken". Betreft vervuiling ben ik deels met je eens, maar dan doel ik op 1000 en 1 bands die op elkaar lijken waarvan er ook nog eens hoop zijn die gewoon lopen te kopieren.TMDC Wordfuhrer schreef:De stompzinnigheid van de meeste bezoekers hier is met geen pen te beschrijven. Denken jullie nu echt dat een band met elektronische zooi in de regen staat te spelen?
TMDC les 1
Gitarist [url=http://www.triple7.nl]Triple 7[/url] en [url=http://www.gridlock.nu]GridLock[/url]
Hij zal de muziek van z'n eigen band toch wel kennen?CoenV schreef:En dan komt de Wordfuhrer zo online en dan mag jij alle vergelijkingen tussen Nile en TMDC op gaan noemen.
Wat? Geen gescheld deze keer?TMDCWordfuhrer schreef:Gaat maar door, niet te geloven....
tracklist:
-Army of the Despised
-Under the Bloodcampaign
-7 Months of Suffering
-Umma Reich 1943
-1917 Spring Offensive
-Concrete Sarcophagus
-The White Crematorium
Zozo.
-
Juist Coen VMij boeit het geen reet of een band origineel is of niet, als ik de muziek maar goed vind. Maar om bands die menen dat ze tot de top van Nederland behoren, en eigenlijk gewoon andere bands na proberen te spelen (Nile bijv.) en daarbij ook nog eens overal een grote bek op moeten hebben, daar kan ik gewoon hard om lachen.
Noem eerst even alle vergelijkingen op en noem mij daarna al die andere bands die met de trend mee willen gaan en Nile naspelen.
Komt u maar.
Laatst gewijzigd door TMDC Wordfuhrer op wo jun 30, 2004 7:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[b]Dako schreef[/b]
-
-
Er is een wezenlijk verschil tussen schelden en volzinnen voorzien van krachtermen gebruiken. Schelden is in mijn optiek een zwaktebod als je het verbaal niet meer aan kunt.Wat? Geen gescheld deze keer?
Zozo.
Ik geloof niet dat er ergens een punt in dit topic is waar ik het verbaal allemaal niet meer trek. Sommige mensen zijn dom en hardleers en die moet je soms in verbloemend taalgebruik voorzien van sturende krachtermen een beetje bijsturen.
Waarvan akte
[b]Dako schreef[/b]
-
Nee..
We moeten is gaan gedragen van onze nieuwe zaakwaarnemers. We moeten aardig doen tegen critici en mogen het hoofdprogramma van een tour niet meer belachelijk maken. Ook mogen we niet meer arrogant doen en moeten de de underground zien als een groot goed.
.....
Mijn god wat zouden we ons vervelen...
We moeten is gaan gedragen van onze nieuwe zaakwaarnemers. We moeten aardig doen tegen critici en mogen het hoofdprogramma van een tour niet meer belachelijk maken. Ook mogen we niet meer arrogant doen en moeten de de underground zien als een groot goed.
.....
Mijn god wat zouden we ons vervelen...
[b]Dako schreef[/b]
-
geef mij de links dan even, ik heb hem zelf niet meer en kan nu niet eens mijn eigen cd luisteren
[b]Dako schreef[/b]
Klinkt goaf, maar zou die cd niet The Bloody Fields Of History gaan heten?TMDC Wordfuhrer schreef:Gaat maar door, niet te geloven....
tracklist:
-Army of the Despised
-Under the Bloodcampaign
-7 Months of Suffering
-Umma Reich 1943
-1917 Spring Offensive
-Concrete Sarcophagus
-The White Crematorium
Makkers staakt uw wild geraas