Vrijdag 20 Augustus: Nargaroth

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Robgoroth

Bericht door Robgoroth » wo aug 18, 2004 7:07 pm

Poggwyd schreef:[..]

Eerlijk is eerlijk.... dat is dan wel weer erg ruig, haha.
Ik ben er wel bij in ieder geval, niet in eerste instantie voor Nargaroth...achja.. het is vrijdagavond en er is niks beters te doen in town en daarbij speelt de bovenplezante band Paria...dus wat let ons...
Tsja, op dat punt laat de portemonnee me in de steek.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Kimzel

Bericht door Kimzel » wo aug 18, 2004 7:43 pm

Forseti's Justice schreef:[..]

he, jammer.
ja dacht ik al
1 oktober is je volgende kans haar te zien

Forseti's Justice

Bericht door Forseti's Justice » wo aug 18, 2004 8:11 pm

naar mijn weten speelt er dan nergens iets boeiends

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » wo aug 18, 2004 8:21 pm

Forseti's Justice schreef:naar mijn weten speelt er dan nergens iets boeiends
Arnhem, Goudvishal, 1 oktober:

Grimm, Heidevolk, Wapenspraak en Drinkgelag, XIV Dark Centuries en nog een band.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » wo aug 18, 2004 8:45 pm

Robgoroth schreef:[..]

- termen als "Fuck Off Nowadays Black Metal";
- termen als "Fuck Off Nowadays Black Metal" en zelf pas sinds ongeveer '96 in BM-scene zitten;
- pretenderen een demo in '91 te hebben uitgebracht, daar je je toen bezighield met make-up en rokken;
- traangas richting het publiek werpen indien het je niet aanstaat;
- doen alsof je bij de 'Noorse elite' hoort (Erik May You Rape The Angels, The Day Burzum Killed Mayhem), daar hij er totaal niet bij is geweest of iets er mee te maken heeft;
- überarrogant zijn;
- niet zelf je muziek schrijven.
Genoeg redenen?

Edit:
De 'geruchten' heb ik stuk voor stuk laten bevestigen door zowel mensen uit Duitsland, alsook uit Noorwegen.
Dat zijn me een aantal sterke punten! :roll:
Ten eerste: sinds wanneer zit jij eigenlijk in de BM scene? Juist ja, als we zo gaan beginen moet je zelf dus ook je mond houden over Black Metal.

"Fuck off nowadays Black Metal", Kanwulf is degene die een LP zo genoemd heeft, andere bands roepen dit in interviews. Wat is het verschil?

Kanwulf die zich bezighoudt met make-up en rokken? Kijk eens naar je eigen Haatstrijd jurk en je paarse haar.

Hoe kun je een gerucht laten bevestigen door Duitsers of Noren die zelf hoogstwaarschijnlijk nooit wat met Kanwulf te maken hebben gehad? Laat staan dat ze toendertijd (als ze al in de scene waren) weet hebben gehad van alle demoreleases van Black Metalbands uit Duitsland.
Ik snap zoiezo niet waarom oude bekenden/ex vrienden van Kanwulf dat aan jou zouden vertellen.

Het traangasverhaal. Hier ben ik zelf ook geen fan van. Voor mij geen reden om naar het concert a.s. vrijdag te gaan. Maar ik kan het me wel indenken. Stel je voor, een zaal vol met Robgoroths.

Kanwulf doet helemaal niet alsof hij bij de Noorse elite hoort, hij zingt alleen maar over hetgeen wat er toen gebeurd is. Dat je dat niet aanstaat, of als je dat belachelijk vindt, dat is je goed recht.
En dat jij beweert dat hij er niet bij geweest is, dat is jouw visie op het verhaal. En aangezien jij pas sinds een jaar naar Black Metal luisterd, zou ik jou al helemaal niet geloven.

Kanwulf is idd arrogant. Dat zijn zowat alle Black Metal "cultartiesten", dus dat je daar wat op aan te merken hebt snap ik niet.

Dat Kanwulf niet alle muziek zelf geschreven heeft, daar heb je deels gelijk in. De hoofdriff van "Black Metal ist Krieg" lijkt idd erg veel op een riff van Strid. De intro van "BM ist Krieg" lijkt verdacht veel op die van Gorgoroth's demo. En het nummer "Erik may you rape the Angels" klinkt als Immortal (er zit trouwens helemaal geen Immortal riff in). Het album "Black Metal ist Krieg" is daarentegen ook een ode aan Black Metal. Wat mekker je dan. Voor de rest heeft Nargaroth helemaal geen muziek gejat van andere bands.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » wo aug 18, 2004 9:03 pm

NecroNoud schreef:Dat zijn me een aantal sterke punten! :roll:
Ten eerste: sinds wanneer zit jij eigenlijk in de BM scene? Juist ja, als we zo gaan beginen moet je zelf dus ook je mond houden over Black Metal.
Nee, ik insinueer niet al tijden in de BM-scene te zitten, daar Kanwulf dat wel doet. Ik ken zat mensen uit Duitsland die hebben kunnen bevestigen dat Kanwulf destijds nog nooit van Black Metal gehoord had. Ja, die personen waar ik het over heb zitten zelf al wél lang in de Black Metal, en kennen met name de Duitse scene door en door. Het is irrelevant in dit geval mijn tijd in de scene erbij te halen, gezien ik niet loop te kankeren op de hedendaagse BM.
"Fuck off nowadays Black Metal", Kanwulf is degene die een LP zo genoemd heeft, andere bands roepen dit in interviews. Wat is het verschil?
Het verschil is het aantal factoren dat hierin meespeelt. De personen die dat in interviews roepen waar jij op doelt, zitten ogenschijnlijk wél al sinds eind jaren 80 in de scene, en weten wél van wanten.
Kanwulf die zich bezighoudt met make-up en rokken? Kijk eens naar je eigen Haatstrijd jurk en je paarse haar.
Wederom is dit compleet irrelevant. Buiten het feit dat mijn haar destijds niet eens paars was, heeft het ook niets te maken met deze situatie. Ik haalde het enkel aan als toevoeging en onderbouwing op de rest van m'n argumenten.
Hoe kun je een gerucht laten bevestigen door Duitsers of Noren die zelf hoogstwaarschijnlijk nooit wat met Kanwulf te maken hebben gehad? Laat staan dat ze toendertijd (als ze al in de scene waren) weet hebben gehad van alle demoreleases van Black Metalbands uit Duitsland.
Ik snap zoiezo niet waarom oude bekenden/ex vrienden van Kanwulf dat aan jou zouden vertellen.
Die mensen zaten destijds wel degelijk in de scene, en wisten ook wel degelijk af van het bestaan van de toen nog niet zo genoemde Kanwulf.
Het traangasverhaal. Hier ben ik zelf ook geen fan van. Voor mij geen reden om naar het concert a.s. vrijdag te gaan. Maar ik kan het me wel indenken. Stel je voor, een zaal vol met Robgoroths.
Je bent als band zelf verantwoordelijk voor het publiek dat je naar je show toehaalt.
Kanwulf doet helemaal niet alsof hij bij de Noorse elite hoort, hij zingt alleen maar over hetgeen wat er toen gebeurd is. Dat je dat niet aanstaat, of als je dat belachelijk vindt, dat is je goed recht.
En dat jij beweert dat hij er niet bij geweest is, dat is jouw visie op het verhaal. En aangezien jij pas sinds een jaar naar Black Metal luisterd, zou ik jou al helemaal niet geloven.
Over Erik praat hij alsof het een vriend van hem was, en over de Burzum/Mayhem-kwestie doet hij alsof hij het fijne van de zaak weet. Als muzikant is dat toch irrelevant als je er nooit iets mee te maken hebt gehad?
Kanwulf is idd arrogant. Dat zijn zowat alle Black Metal "cultartiesten", dus dat je daar wat op aan te merken hebt snap ik niet.
De meeste 'Black Metal Cultartiesten' hebben in ieder geval een reden enigzins arrogant te zijn, iets wat een persoon als Kanwulf niet heeft en nooit zult krijgen.
Dat Kanwulf niet alle muziek zelf geschreven heeft, daar heb je deels gelijk in. De hoofdriff van "Black Metal ist Krieg" lijkt idd erg veel op een riff van Strid. De intro van "BM ist Krieg" lijkt verdacht veel op die van Gorgoroth's demo. En het nummer "Erik may you rape the Angels" klinkt als Immortal (er zit trouwens helemaal geen Immortal riff in). Het album "Black Metal ist Krieg" is daarentegen ook een ode aan Black Metal. Wat mekker je dan. Voor de rest heeft Nargaroth helemaal geen muziek gejat van andere bands.
Nargaroth klinkt als een dertien-in-een-dozijn band die enkel populair is geworden door de stoere daden van de frontman, of in dit geval enige man. Daar komt nog eens bij dat de invloeden van buitenaf wel zo duidelijk hoorbaar zijn, dat het in principe wel 'jatten' te noemen is.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » wo aug 18, 2004 9:20 pm

Eigenlijk heb je nu dus niks duidelijk gemaakt, en gewoon je zelfde simpele subjectieve punten herhaald.

Maar toch nog een ding: was jij het niet die een tijd geleden een topic opende over "hoe zou het nu geweest zijn als Euronymous" nog leefde?
Wie lult er nu over mensen die die nooit gekend heeft?

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » wo aug 18, 2004 9:26 pm

NecroNoud schreef:Eigenlijk heb je nu dus niks duidelijk gemaakt, en gewoon je zelfde simpele subjectieve punten herhaald.

Maar toch nog een ding: was jij het niet die een tijd geleden een topic opende over "hoe zou het nu geweest zijn als Euronymous" nog leefde?
Wie lult er nu over mensen die die nooit gekend heeft?
Met dat topic suggereerde ik totaal niet hem gekend, of er iets mee te maken gehad te hebben. Iets wat Kanwulf wel doet, zeker met in de tekst van Erik..
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » wo aug 18, 2004 9:27 pm

Discussie zonder einde. Ik ben het ook niet altijd met dhr. Kanwulf's standpunten eens, maar met Herbstleyd heeft hij mijns inziens wel één van de meest sfeervolle black metalalbums die ik ken afgeleverd.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Beftor

Bericht door Beftor » wo aug 18, 2004 9:41 pm

Persoonlijk vind ik alleen Herbstleyd echt heel goed van Nargaroth, de rest vind ik 3e rangs en zeer onorigineel typische eendagsvlieg in mijn ogen
Maargoed je moet Robgoroth niet onderschatten, hij zit al op de middelbare school hoor en hij kan al heel goed op zijn eigen beentjes staan. Vergeet niet dat hij een Haatstrijd shirt heeft jajaja. Daarboven op komt nog dat hij praat over een periode waar hij zelf nog maar een paar jaar oud was en dit is GEEN grap. De meeste mensen houden geen herinneringen over aan hun eerste 2 levensaren, maar superRob kan zich nog goed want een te gekke tijd het was. Rob:"Nargaroth?? Ik heb wel van Nargarob gehoord maar Nargaroth nee dat was er toen nog niet." Enne die duitse forum vrienden daar is ie ook hecht mee, alleen weten zij dat zelf nog niet. Rob ik vind dat je het heel goed doet hoor zolang je in elke zin tenminste 1 duur woord propt wat je in het dagelijks leven zelf nooit zou gebruiken, komt alles voor de bakker!

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » wo aug 18, 2004 9:49 pm

Beftor schreef:Persoonlijk vind ik alleen Herbstleyd echt heel goed van Nargaroth, de rest vind ik 3e rangs en zeer onorigineel typische eendagsvlieg in mijn ogen
Maargoed je moet Robgoroth niet onderschatten, hij zit al op de middelbare school hoor en hij kan al heel goed op zijn eigen beentjes staan. Vergeet niet dat hij een Haatstrijd shirt heeft jajaja. Daarboven op komt nog dat hij praat over een periode waar hij zelf nog maar een paar jaar oud was en dit is GEEN grap. De meeste mensen houden geen herinneringen over aan hun eerste 2 levensaren, maar superRob kan zich nog goed want een te gekke tijd het was. Rob:"Nargaroth?? Ik heb wel van Nargarob gehoord maar Nargaroth nee dat was er toen nog niet." Enne die duitse forum vrienden daar is ie ook hecht mee, alleen weten zij dat zelf nog niet. Rob ik vind dat je het heel goed doet hoor zolang je in elke zin tenminste 1 duur woord propt wat je in het dagelijks leven zelf nooit zou gebruiken, komt alles voor de bakker!
Bedankt dat je me even een warm hart onder de riem steekt kerel!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Beftor

Bericht door Beftor » wo aug 18, 2004 9:52 pm

Ok en wat is het dure woord in deze zin dan? Mijn verwachtingen?!?!...er zit geen duur woord in, ik raak in paniek Rob...

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo aug 18, 2004 9:58 pm

Een warme dolk? Wat moet je daar nou weer mee? :roll:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Kimzel

Bericht door Kimzel » wo aug 18, 2004 10:24 pm

als bm figuur krijgt hij nu toch de aandacht die hij als goth niet kon krijgen

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » wo aug 18, 2004 10:34 pm

Met dat topic suggereerde ik totaal niet hem gekend, of er iets mee te maken gehad te hebben. Iets wat Kanwulf wel doet, zeker met in de tekst van Erik..
Als je eens goed leest wat er in het boekje van "Black Metal ist Krieg" staat zul je erachter komen dat kanwulf helemaal niet beweert Erik gekend te hebben, maar het nummer geschreven heeft als een eerbetoon aan een sympatiek persoon. Het gaat mij te ver om het hier helemaal neer te typen maar op herbstleyd.cjb.net is het wel te vinden.
LEZEN dus, voordat je allerlei geruchten van je Duitse forum "vrienden" voor waar aanneemt. Er claimen heden ten dage wel meer mensen Kanwulf gekend te hebben/te kennen...
Draconian schreef:Discussie zonder einde. Ik ben het ook niet altijd met dhr. Kanwulf's standpunten eens, maar met Herbstleyd heeft hij mijns inziens wel één van de meest sfeervolle black metalalbums die ik ken afgeleverd.
Precies. "Herbstleyd" is en blijft ook mijn favoriet en al het werk na "Black Metal ist Krieg" doet mij ook vrij weinig. En ik vind ook dat No Colours het hele gebeuren Nargaroth nogal uitmelkt (zie de vele versies die er van een release uitgebracht worden).

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » wo aug 18, 2004 10:54 pm

Wat ik mij afvraag:
Wie was/is erik?

En wat voor stoere dingen heeft Kanwulf zoal gedaan dan?

Beftor

Bericht door Beftor » wo aug 18, 2004 10:58 pm

Samoht Slegov schreef:Wat ik mij afvraag:
Wie was/is erik?
En wat voor stoere dingen heeft Kanwulf zoal gedaan dan?
Thomas Vogels ik zou het je kunnen vertellen maar ik vind dat je gewoon maar even moet lezen voordat je iets vraagt.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » wo aug 18, 2004 11:02 pm

NecroNoud schreef:[..]

Precies. "Herbstleyd" is en blijft ook mijn favoriet en al het werk na "Black Metal ist Krieg" doet mij ook vrij weinig. En ik vind ook dat No Colours het hele gebeuren Nargaroth nogal uitmelkt (zie de vele versies die er van een release uitgebracht worden).
Ik hoorde vandaag een mooie:

No Colour$$

dat vond ik wel een goeie, eigenlijk

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » wo aug 18, 2004 11:05 pm

Beftor schreef:[..]

Thomas Vogels ik zou het je kunnen vertellen maar ik vind dat je gewoon maar even moet lezen voordat je iets vraagt.
Beftor waar zou ik dat dan moeten lezen?
Ik heb net even bij google gekeken maar ik ben een beetje dom en ik kan dus niets vinden...

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » wo aug 18, 2004 11:10 pm

Samoht Slegov schreef:[..]

Beftor waar zou ik dat dan moeten lezen?
Ik heb net even bij google gekeken maar ik ben een beetje dom en ik kan dus niets vinden...
Je bent inderdaad een beetje dom, gezien ik het net helemaal heb uitgepluisd in een discussie met NecroNoud.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » wo aug 18, 2004 11:16 pm

Je bent inderdaad een beetje dom, gezien ik het net helemaal heb uitgepluisd in een discussie met NecroNoud.
Er staat dus niet in wie Erik was (wel hoe berucht en zo hij was)
maar ik kan hem dus niet en ik heb het ook niet kunnen terug vinden.
En ook niet wat Kanwulf allemaal uigespookt heeft.

Maar laat maar ik bedoelde het gewoon als 2 vraagjes tussendoor...

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » wo aug 18, 2004 11:18 pm

Er staat dus niet in wie Erik was (wel hoe berucht en zo hij was)
maar ik kan hem dus niet en ik heb het ook niet kunnen terug vinden.
En ook niet wat Kanwulf allemaal uigespookt heeft.

Maar laat maar ik bedoelde het gewoon als 2 vraagjes tussendoor...
Erik was Immortal-lid, alsook heeft hij bij Gorgoroth gespeeld. Hij pleegde zelfmoord in '99.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Kimzel

Bericht door Kimzel » wo aug 18, 2004 11:18 pm

ik heb ook geen idee wie erik is

maar wat boeit dat dan

het is zo jammer dat mensen pas muziek gaan luisteren nadat ze er iets stoers over gelezen hebben

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » wo aug 18, 2004 11:21 pm

Thomas, Erik is een BM drummerke dat op 't gemakje zelfmoord heeft gepleegd, en drumde bij OA Immortal, Borknagar en Gorgoroth.

Maar da's of-topic: Nargaroth heerst wel degelijk de pan uit, Herbstleyd ken ik niet zo goed maar op BMIK staan een paar leuke nummers, waaronder Zorn des lammes en 7 tears are flowing to the river, de covers erop vind ik ook best leuk maar al met al een cd om sporadisch doch met plezier te draaien.
Daarna heeft ie ook nog goed werk afgeleverd waaronder het totaal niet belachelijke Rasluka II wat ik net dat beetje extra heeft waardoor het me aangrijpt.
Misschien sta ik daar alleen in. Overigens vind ik veel zwaar bejubelde bands van heden ten dage als DSO of GBK net heel gewoontjes.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » wo aug 18, 2004 11:28 pm

natassja schreef:ik heb ook geen idee wie erik is

maar wat boeit dat dan

het is zo jammer dat mensen pas muziek gaan luisteren nadat ze er iets stoers over gelezen hebben
Als je even terugkijkt in dit topic zie je dat ik gezegd heb dat ik naar de Baroeg ga om ze live te zien, en dat doe ik niet voor een band die ik niet ken, maar wel een spannend verleden heeft. Bovendien heb ik BM is krieg en die bevalt me uitermate goed.

Normaal ben ik ook niet zo geintresseerd in al die verhalen maar als mensen een aantal keer iets over ene Erik zeggen ben ik toch wel enigzins benieuwd wie die beste kerel is...

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » wo aug 18, 2004 11:29 pm

Erik was Immortal-lid, alsook heeft hij bij Gorgoroth gespeeld. Hij pleegde zelfmoord in '99.
Hartelijk bedankt :)

Omina Mortis

Bericht door Omina Mortis » do aug 19, 2004 12:28 am

Ik ben er vrijdag ook... Niet dankzij de NS in ieder geval.

Forseti's Justice

Bericht door Forseti's Justice » do aug 19, 2004 1:06 am

telluriet schreef:[..]

Arnhem, Goudvishal, 1 oktober:

Grimm, Heidevolk, Wapenspraak en Drinkgelag, XIV Dark Centuries en nog een band.
oei! fraai. bedankt

grafdelver

Bericht door grafdelver » do aug 19, 2004 6:29 am

Grimm gaat op die dag niet door.

2 oktober in Baroeg:

XIV Dark Centuries
Heidevolk
Boombaard

Kimzel

Bericht door Kimzel » do aug 19, 2004 11:22 am

Als je even terugkijkt in dit topic zie je dat ik gezegd heb dat ik naar de Baroeg ga om ze live te zien, en dat doe ik niet voor een band die ik niet ken, maar wel een spannend verleden heeft. Bovendien heb ik BM is krieg en die bevalt me uitermate goed.

Normaal ben ik ook niet zo geintresseerd in al die verhalen maar als mensen een aantal keer iets over ene Erik zeggen ben ik toch wel enigzins benieuwd wie die beste kerel is...
het was niet persoonlijk naar jou gericht
en ik ben heeeeel nieuwschierig maar verhalen maken voor mij iemand niet meer of minder boeiend

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » do aug 19, 2004 5:14 pm

natassja schreef:[..]

het was niet persoonlijk naar jou gericht
en ik ben heeeeel nieuwschierig maar verhalen maken voor mij iemand niet meer of minder boeiend
OK dan.
Nee voor mij ook niet, ik was gewoon benieuwd :lol:

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do aug 19, 2004 6:19 pm

grafdelver schreef:Grimm gaat op die dag niet door.

2 oktober in Baroeg:

XIV Dark Centuries
Heidevolk
Boombaard
Erg spijtig, ik had Grimm in zwartketterij line-up gaarne gezien.
Afwachten geblazen dus maar weer....
Hoegaarden or die!

Suncross
Loves humping buffalo

Bericht door Suncross » do aug 19, 2004 6:20 pm

godskanker, ik had die grimm cd willen kaufen

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do aug 19, 2004 6:36 pm

Suncross schreef:godskanker, ik had die grimm cd willen kaufen
Zet even om ogen uit te steken 'De Germaanse Stampdans' op....

heheh
Hoegaarden or die!

grafdelver

Bericht door grafdelver » do aug 19, 2004 7:43 pm

Grimm komt een andere keer wel.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » do aug 19, 2004 7:47 pm

grafdelver schreef:Grimm gaat op die dag niet door.

2 oktober in Baroeg:

XIV Dark Centuries
Heidevolk
Boombaard
Boombaard??!? Haha, geniale bandnaam :D

Verder alleen bekend met XIV Dark Centuries, die wel gaaf zijn.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » do aug 19, 2004 7:57 pm

Komt boombaard niet van Lord of the Rings

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » do aug 19, 2004 7:57 pm

vraagteken

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » do aug 19, 2004 7:58 pm

Jawel, maar ik vind het gewoon geniaal klinken :P

Alexus

Bericht door Alexus » do aug 19, 2004 9:08 pm

nog lui die ik daar morgen zie?

dako

Bericht door dako » do aug 19, 2004 9:16 pm

Oh, morgen al dus.
Nee.

Ik ben morgen op stap, een agenda kopen. Dit soort praktijken zuigen.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Alexus

Bericht door Alexus » do aug 19, 2004 9:28 pm

wat leuk
ik zou ook wel op vrijdagavond een agenda willen kopen
jammer dat ik hiet heen moet

dako

Bericht door dako » do aug 19, 2004 9:32 pm

Jij snapt het duidelijk van geen kant.

Ik heb al andere dingen gepland, omdat ik dit vergeten was. Vandaar die agenda.

Maar boeie, veel plezier enzo, ook al ben je waarschijnlijk in je eentje.

Alexus

Bericht door Alexus » do aug 19, 2004 9:39 pm

ach so

3 bands alleen voor mij alleen :roll:

maar goed, ene fijne avond dan

dako

Bericht door dako » do aug 19, 2004 9:41 pm

Trouwens, maak ff een reisplan voor Dordrecht overmorgen, wil je.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » do aug 19, 2004 9:41 pm

Ik ga niet, geen zin om 3 uur alleen in de trein te zitten voor een band die ik toch niet zo heel graag hoef te zien. Ik ben alleen benieuwd naar de show.
Terug van weg geweest

Alexus

Bericht door Alexus » do aug 19, 2004 9:48 pm

dako schreef:Trouwens, maak ff een reisplan voor Dordrecht overmorgen, wil je.
20.32 Station Delft
20.59 in Dordrecht
voor half tien daar met de bus

dako

Bericht door dako » do aug 19, 2004 9:50 pm

Best.
20.00 of iets daaromtrent ben ik in delfgauw, tenzij jij weer gaat maccen.

Alexus

Bericht door Alexus » do aug 19, 2004 9:51 pm

prima. ik wacht wel weer bij die brug

dako

Bericht door dako » do aug 19, 2004 9:57 pm

Ga dit keer alleen niet zo achter die boom zittten, dan zie ik je namelijk niet.

Plaats reactie