ventje, ik luisterde thrash voordat jij geboren was, en black voordat je moeder geboren was, ga je mond spoelen nerd.Dominion schreef:[..]
Zegt een of andere tyfus skater boi, die sinds een week pas thrash is gaan luisteren.
Ontopic: Als ik moest kiezen,dan Cruelty And The Beast. Vroeger veel geluisterd, maar ik ben dr helemaal op uitgeluisterd op deze band.
Beste album COF
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]
-
- Contacteer:
- Samoht Slegov
- Ktulu
- Contacteer:
Amen. Wat een heersend nummer. Heaven torn asunder en Nocturnal supremacy mogen er overigens ook wezen. 

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
-
- Contacteer:
- Hieronimus
Hm, ik blijf bij Cruelty and the Beast. Sommigen vinden de productie ronduit kut, maar ik vind dat het gewoon goed past bij de sfeer. De re-make van Thirteen Autumns and a Widow die ze gemaakt hadden klonk namelijk overdreven geproduceerd.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
De teksten bij Cradle Of Filth roesten mij geen ene aars.
Ik ben vooral benieuwd naar het muzikale product, hoeveel flierelantijntjes en dergelijke ongein er door heen zit.
Al is het voor de Cradle of Filth fan natuurlijk wel jammer als de lyrics nu het puberniveau zouden hebben, in tegenstelling tot eerst.
Eens kijken of de lyrics van het nieuwe album al te vinden zijn.
Nou ja, het nieuwe album is al volledig te downloaden, als ik straks mogelijk zin heb luister ik wel even.
Edithoer.
Ik ben vooral benieuwd naar het muzikale product, hoeveel flierelantijntjes en dergelijke ongein er door heen zit.
Al is het voor de Cradle of Filth fan natuurlijk wel jammer als de lyrics nu het puberniveau zouden hebben, in tegenstelling tot eerst.
Eens kijken of de lyrics van het nieuwe album al te vinden zijn.
Nou ja, het nieuwe album is al volledig te downloaden, als ik straks mogelijk zin heb luister ik wel even.
Edithoer.
Laatst gewijzigd door CoenV op di aug 31, 2004 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Hieronimus
Op DaaD miste ik vooral de keyboardklingeltjes. Dat verdomde orkest lag veel te duidelijk in de mix, hartstikke irritant. Ik hoop dat ze nu wat meer naar Midian klinken, songs met sfeer die gewoon lekker in het gehoor lagen.
En Dani gaat inderdaad achteruit met z'n teksten.
En Dani gaat inderdaad achteruit met z'n teksten.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Je kunt niet alles hebben. Z'n stem is ondertussen al wel naar de klote.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
- Contacteer:
- Samoht Slegov
Ik vind de teksten van Marduk bij vlagen ronduit slecht, dus niet zeiken over Cradle Of Filth aangezien die teksten van veel hoger niveau zijn en ook zullen blijven. Trouwens, als jij dat stuk wat je daar schrijft poezie vind ben ik ook een giraf.StraightHate schreef:[..]
inderdaad, poezie ten top
all I want, all I need!!
is to see my enemies bleed!!
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik vind die blije stukjes echt een slechte ontwikkeling man, jij? (heb alleen die sample gehoord maargoed) Ik wil weer meer drama! Meer duisterheid of iets in die hoek!MadTinus schreef:[..]
Amen.
Ben nu overigens die nieuwe an't luisteren en die valt niet tegen.
Ik ookSommigen vinden de productie ronduit kut, maar ik vind dat het gewoon goed past bij de sfeer.

Maargoed, als CoF steeds meer blije stukjes in hun muziek verwerkt dan ga ik echt m'n vertrouwen verliezen. Tijd voor serious stuff!
mp3's: http://members.home.nl/yoko
Net een metalmagazine gelezen, zat een stukje van COF in, een gesprekje over Dani's dochter:
Have you had any time for a family life recenty with your girlfriend and daughter?
"My girlfriend is on her way up to the studio because it's a bit being stuck on Boy Island here! I ended up taking my daughter to download - she is five - she had all her hair spiked up in plaits and her big boots. I dedicated a song to her on stage and they put her on the screens and that is the first time anyone has gone 'ahh' at one of our concerts.
euh, dochter net zo vreemd zoals de vader?
Have you had any time for a family life recenty with your girlfriend and daughter?
"My girlfriend is on her way up to the studio because it's a bit being stuck on Boy Island here! I ended up taking my daughter to download - she is five - she had all her hair spiked up in plaits and her big boots. I dedicated a song to her on stage and they put her on the screens and that is the first time anyone has gone 'ahh' at one of our concerts.
- ruben somewhere online
Misschien hebben ze het nieuwe album voor haar gemaakt, zou me niet verbazen.iscariah schreef:Net een metalmagazine gelezen, zat een stukje van COF in, een gesprekje over Dani's dochter:
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Hieronimus
Gna, wat een actie. Ben benieuwd wat er van haar wordt.iscariah schreef:Net een metalmagazine gelezen, zat een stukje van COF in, een gesprekje over Dani's dochter:
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- HellcommandeR
Sleepless is een Anathema cover en het origineel is echt veel mooier.banisher schreef:[..]
sleepless ?? die staat toch ook op die cd?
dat vond /vind ik anders ook wel een leuk nr.
en ik kies trouwens voor The Principle Of Evil Made Flesh
Over die nieuwe, hij ligt qua stijl in het verlengde van de laatste paar albums, maar het gitaarwerk is interessanter/creatiever en het album is simpelweg boeiender.
Hij is te downloaden van DC++ en SoulSeek vast ook wel.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- HellcommandeR
- Hieronimus
Woeiii! Maar BStS kun je ook niet echt tellen als een album, eerder als een EP, stonden maar 4 nieuwe nummers op (en wat instrumentaaltjes). Maar op dit 'album' klonken de nummers tenminste nog een beetje naar Midian, was wel gaaf. Ben echt benieuwd naar de nieuwe plaat. (Die ik ga kopen dus en niet sneakpreviewen of wat dan ook
)

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Hieronimus
Mwa, ik skip de helft van de cd meestal. Suicide and Other Comforts is daarentegen wel een klassieker.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Ik vind BStS ook best vermakelijk!
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Net binnen, ik luister hem nu net. Nemesis is iig al een gaaf nummer. Als de rest van de plaat ook zo is dan koop ik hem zeker.MadTinus schreef:[..]
Sleepless is een Anathema cover en het origineel is echt veel mooier.
Over die nieuwe, hij ligt qua stijl in het verlengde van de laatste paar albums, maar het gitaarwerk is interessanter/creatiever en het album is simpelweg boeiender.
Hij is te downloaden van DC++ en SoulSeek vast ook wel.
- HellcommandeR
-
- Contacteer:
- HellcommandeR
Gilded Cunt is eigenlijk het enige nummer dat weer zo achterlijk klinkt..en misschien een klein beetje in het nummer "Medusa and Hemlock". Maar over het algemeen moet ik toch wel zeggen dat ze veel naar vroeger hebben terug gegrepen.Yokozuna schreef:Kent de rest van de cd net zoveel blije stukjes als in bijv. Gilded Cunt?
Edit: Op dit album ligt het tempo een stuk lager als DaaD, meer mid-tempo vind ik.
- Hieronimus
*schudt hand*StraightHate schreef:beste nummer van die plaat in ieder geval
Maar hmz.. Ik vond DaaD toch ook al best een mid-tempo album, ik heb liever weer wat songs als die van CatB!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- HellcommandeR
- Hieronimus
- Samoht Slegov