Beste album COF

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Beste album?

The Principle Of Evil Made Flesh
8
9%
Dusk & Her Embrace
21
24%
Cruelty & The Beast
15
17%
Midian
15
17%
Bitter Suicides To Succubi
3
3%
Live Bait For The Dead
1
1%
Damnation & A Day
10
12%
Nymphetamine
6
7%
Vempire
7
8%

Totaal aantal stemmen: 86

Edwynn

Bericht door Edwynn » vr sep 03, 2004 6:54 pm

Mag erg graag naar hun muziek luisteren, maar hun imago schiet inderdaad veel te ver door.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

MadTinus

Bericht door MadTinus » za sep 04, 2004 2:53 pm

Sturmblast schreef:Overigens heb ik zelf op Vempire gestemd.
Vooral om de laatste titel, Rape And Ruin Of Angels, die heerscht gewoon en is daarom vind ik de perfecte afsluitervoor een sublieme schijf.
"Queen Of Winter... Throned" gaat daar toch nog overheen i.m.o.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

CoenV

Bericht door CoenV » za sep 04, 2004 6:33 pm

Nou ik heb het volledige nieuwe album dus geluisterd.
Na de suffe intro begon het goed met Gilded Cunt, wat ik dus het beste nummer van het album vind.
Maar voor de rest, wat een kankeralbum. Dani's ooit opmerkelijke vocalen worden amper meer gebruikt, Damnation And A Day was nog gaaf, dit is zwakke poppy troep.
O ja, het nummer Nymphetamine Overdose is dan wel een beetje eentonig, maar daar zitten ook wel gave stukjes in. Vooral een beetje jammer van die 'sixsixsix' telkens tussendoor.

Kut, wat kut.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

HellcommandeR

Bericht door HellcommandeR » za sep 04, 2004 7:16 pm

CoenV schreef:Nou ik heb het volledige nieuwe album dus geluisterd.
Na de suffe intro begon het goed met Gilded Cunt, wat ik dus het beste nummer van het album vind.
Maar voor de rest, wat een kankeralbum. Dani's ooit opmerkelijke vocalen worden amper meer gebruikt, Damnation And A Day was nog gaaf, dit is zwakke poppy troep.O ja, het nummer Nymphetamine Overdose is dan wel een beetje eentonig, maar daar zitten ook wel gave stukjes in. Vooral een beetje jammer van die 'sixsixsix' telkens tussendoor.

Kut, wat kut.
En DaaD was niet poppy zeker.

iscariah

Bericht door iscariah » za sep 04, 2004 7:52 pm

Fuck man, wat een bullshit hier, COF Poppy ? Hun muziek en uiterlijk is wel extremer dan dat poppy gezeik van Britney spears en die andere kuthoeren,COF mag dan wel de meest poppy extreme act zijn, speel DAAD of Nymphetamine voor popliefhebbers en ze schrikken zich de tering.

P.s. Hun imago is belachelijk, geef mij maar hoe ze eruitzagen circa From The Cradle To Enslave [EP] periode.

CoenV

Bericht door CoenV » za sep 04, 2004 8:24 pm

iscariah schreef:Fuck man, wat een bullshit hier, COF Poppy ? Hun muziek en uiterlijk is wel extremer dan dat poppy gezeik van Britney spears en die andere kuthoeren,COF mag dan wel de meest poppy extreme act zijn, speel DAAD of Nymphetamine voor popliefhebbers en ze schrikken zich de tering.

P.s. Hun imago is belachelijk, geef mij maar hoe ze eruitzagen circa From The Cradle To Enslave [EP] periode.
Het zit propvol veelste vrolijke ongein en lief klinkend getierelier.
Zelfs Britney Spears klinkt meer evil.
En mochten popliefhebbers zich kapot schrikken van de herrie van CoF, dan kunnen ze hun lol op aan de band zelf.
't Genre valt bijna geen metal meer te noemen, eerder fucking comedy.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » zo sep 05, 2004 12:30 am

HellcommandeR schreef:[..]

En DaaD was niet poppy zeker.
Deels niet, op DaaD stonden enkele nummers die een stuk harder waren dan elk Midian nummer. Midian was soms zelfs nogal power/heavy metal achtig, maar alles beter dan blije stukjes.
't Genre valt bijna geen metal meer te noemen, eerder fucking comedy.
Dus het nieuwe album stikt echt van de blije stukjes zoals Gilded Cunt constant klinkt, en heeft duidelijk tekort aan duisterheid, sfeer en oprechtheid ? Als Gilded Cunt het beste nummer zou zijn op Nymph, dan verwacht ik echt een kutplaat. Wat dat betreft kijk ik nog meer uit naar een nieuwe Dimmu/Graveworm, of welke andere band ook door malloten met CoF wordt verbonden :)
Fuck man, wat een bullshit hier, COF Poppy ?
Met poppy kan men ook bedoelen: simpel van structuur, weinig diepgang.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Sturmblast

Bericht door Sturmblast » zo sep 05, 2004 9:07 am

MadTinus schreef:[..]
"Queen Of Winter... Throned" gaat daar toch nog overheen i.m.o.

staat bij mij persoonlijk gelijk aan Rape And Ruin Of Angels kwa gaafheid.

Alleen Nocturnal Supremacy vind ik een tikkie minder.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

StraightHate
Contacteer:

Bericht door StraightHate » zo sep 05, 2004 10:53 am

Dus het nieuwe album stikt echt van de blije stukjes zoals Gilded Cunt constant klinkt, en heeft duidelijk tekort aan duisterheid, sfeer en oprechtheid ? Als Gilded Cunt het beste nummer zou zijn op Nymph, dan verwacht ik echt een kutplaat. Wat dat betreft kijk ik nog meer uit naar een nieuwe Dimmu/Graveworm, of welke andere band ook door malloten met CoF wordt verbonden
Gilded Cunt is naar mijn mening zeker niet het beste nummer van de plaat. Mijn favorieten zijn Filthy Little Secret en Nymphetamine (Overdose), en daarnaast staan er nog wel een paar nummers die Gilded Cunt overstijgen. Que blije stukjes valt het best mee.

MadTinus

Bericht door MadTinus » zo sep 05, 2004 2:51 pm

Vinnik ook, ik vind "Medusa and Hemlock" ook wel tof, "Nymphetamine (Overdose)" is idd erg goed. Ik vind de zangeres die ze deze keer gebruiken ook goed, eens een keer wat anders dan die Jezebel Diva..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 3:16 pm

Wat een titels.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » zo sep 05, 2004 3:21 pm

Zo te lezen kan ik CoF voor eeuwig links laten liggen. Het komt nooit meer goed.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 3:55 pm

ruben somewhere online schreef:Zo te lezen kan ik CoF voor eeuwig links laten liggen. Het komt nooit meer goed.
Wat is dat nou weer voor ongeloofelijke onzin.
Zo te 'lezen' blablabla
Voor het geval je het nog niet doorhad, het gaat over muziek

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 4:02 pm

Samoht Slegov schreef:[..]

Zo te 'lezen' blablabla
Dan zou je alle reviewers wel een nekschot kunnen toedienen, die hebben dan geen enkele nut meer. Als ik in meerdere reviews een goed beeld van de muziek heb gekregen en daaruit kan constateren dat het niets voor mij is, schaf ik er ook niets van aan. Ik ga geen moeite doen voor iets waarvan ik voor 99% zeker weet dat ik het kut ga vinden, druiloor.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » zo sep 05, 2004 4:07 pm

Zo te 'lezen' blablabla
Goh, je meent het. O ja, ik weet wel waar ik over praat, omdat ik zelf ook CoF werk in me bezit heb.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » zo sep 05, 2004 4:09 pm

"We are now getting down to some more hard work in getting the plans together for the 'Nymphetamine special edition' CD. This will have 5 to 6 extra tracks and exclusive new artwork and is set for release early next year." - Cradleoffilth.com

Wat is dit voor geaars man :? Ik ga tot die tijd echt niet wachten op dat nieuwe album, maar dan heb ik 'm wel zonder bonustracks. Wat een geklooi.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Svenson

Bericht door Svenson » zo sep 05, 2004 4:10 pm

Hou nou eens op met dat eeuwige gekanker over/op die band, fucking kankernegers.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 4:13 pm

Robgoroth schreef:[..]

Dan zou je alle reviewers wel een nekschot kunnen toedienen, die hebben dan geen enkele nut meer. Als ik in meerdere reviews een goed beeld van de muziek heb gekregen en daaruit kan constateren dat het niets voor mij is, schaf ik er ook niets van aan. Ik ga geen moeite doen voor iets waarvan ik voor 99% zeker weet dat ik het kut ga vinden, druiloor.
Ik trek me ook nooit iets aan reviews. Ik download meestal gewoon een paar nummers. Ik neem aan dat als hij op een Cradle of Filth topic zit weleens vaker Cradle of Filth heeft gehoord en het niet compleet kut vind, dus dan zou hij het alsnog kunnen luisteren en zelf een mening vormen in plaats van vooroordelen hebben over een cd op basis van meningen van andere mensen. Maar goed hij moet het zelf weten...

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 4:20 pm

Met het niks aan aantrekken van reviews bedoel ik dan dat ik me door een review niet laat weerhouden om iets te luisteren.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 4:48 pm

Stel er komt hierna nog een ander Cradle of Filth album, en dat wordt zo omschreven:
"Cradle Of Filth heeft het met het nieuwe album het totaal over een andere boeg gegooid. Daar het eerst omschreven kon worden als extreme Metal, is het nu te vergelijken met 50Cent. Nieuw binnengekomen op 1 in de hitlijsten, compleet op commercie berust. Alles voorgekauwd, gitaren noch drums, krijs noch grunt, slechts rustige beats en vreemd gerap. Niet meer in de Metal vertegenwoordigd, nu volledig op Pop gebaseerd."
Dan ga je het alsnog luisteren?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » zo sep 05, 2004 4:54 pm

Hieronimus schreef:"We are now getting down to some more hard work in getting the plans together for the 'Nymphetamine special edition' CD. This will have 5 to 6 extra tracks and exclusive new artwork and is set for release early next year." - Cradleoffilth.com

Wat is dit voor geaars man :? Ik ga tot die tijd echt niet wachten op dat nieuwe album, maar dan heb ik 'm wel zonder bonustracks. Wat een geklooi.
Dat is hendig irritant jah, dat grapje haalden ze ook uit bij Midian. Pure geldklopperij, hoewel dat waarschijnlijk eerder aan het label is te wijten dan aan de band.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 4:54 pm

Robgoroth schreef:Stel er komt hierna nog een ander Cradle of Filth album, en dat wordt zo omschreven:
"Cradle Of Filth heeft het met het nieuwe album het totaal over een andere boeg gegooid. Daar het eerst omschreven kon worden als extreme Metal, is het nu te vergelijken met 50Cent. Nieuw binnengekomen op 1 in de hitlijsten, compleet op commercie berust. Alles voorgekauwd, gitaren noch drums, krijs noch grunt, slechts rustige beats en vreemd gerap. Niet meer in de Metal vertegenwoordigd, nu volledig op Pop gebaseerd."
Dan ga je het alsnog luisteren?
Hahaha zeker weten ja!
Maakt me erg nieuwsgierig.
Laatst gewijzigd door Samoht Slegov op zo sep 05, 2004 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 4:55 pm

Samoht Slegov schreef:Hahaha zeker weten ja
Met jou valt blijkbaar geen serieuze discussie te voeren.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 5:02 pm

Met jou valt blijkbaar geen serieuze discussie te voeren.
Wat verwacht je dan met zo'n voorbeeld

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 5:03 pm

Wat verwacht je dan met zo'n voorbeeld
Dat was enkel een voorbeeld om jouw idiote theorie van de tafel te vegen. Dat jij dat volkomen negeert en mij blijkbaar gelijk geeft vind ik prima.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 5:11 pm

Ik negeer dat niet volkomen en ik gaf je al helemaal geen gelijk.
Mischien moet je het nog even teruglezen...

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 5:15 pm

Misschien moet jij eens inhoudelijk op een post ingaan, daar doelde ik op.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » zo sep 05, 2004 5:20 pm

50Cent? Hahaha zeker weten ja!
Maakt me erg nieuwsgierig.
Das wel heel prog :)
Dat was enkel een voorbeeld om jouw idiote theorie van de tafel te vegen. Dat jij dat volkomen negeert en mij blijkbaar gelijk geeft vind ik prima.
Muziek moet je inderdaad gewoon horen, als je een album niet gaat luisteren omdat de reviewer niet zo positief is, ben je gewoon kortzichtig bezig. Dat zuigt. Gewoon luisteren die hap, ieder heeft een eigen mening. Wat is er tegenwoordig nog moeilijk aan, ff een albumpje downloaden van Soulseek/DC++, zo gefixed. Reviews zijn handig als je geen internet hebt, en niet tijd hebt om lang in de platenzaak te staan luisteren. Alleen iedereen hier heeft internet :)

Met een review krijg je alleen maar een eerste en behoorlijke beperkte indruk van een album.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 5:32 pm

Robgoroth schreef:Misschien moet jij eens inhoudelijk op een post ingaan, daar doelde ik op.
Mischien moet jij inhoudelijk voorbeelden geven, want dat voorbeeld sloeg natuurlijk nergens op. Dus ga nou niet opeens heel serieus lopen doen.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 5:33 pm

Yokozuna schreef:[..]

Muziek moet je inderdaad gewoon horen, als je een album niet gaat luisteren omdat de reviewer niet zo positief is, ben je gewoon kortzichtig bezig. Dat zuigt. Gewoon luisteren die hap, ieder heeft een eigen mening. Wat is er tegenwoordig nog moeilijk aan, ff een albumpje downloaden van Soulseek/DC++, zo gefixed. Reviews zijn handig als je geen internet hebt, en niet tijd hebt om lang in de platenzaak te staan luisteren. Alleen iedereen hier heeft internet :)

Met een review krijg je alleen maar een eerste en behoorlijke beperkte indruk van een album.
I totally agree :)

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 7:19 pm

Yokozuna schreef: Muziek moet je inderdaad gewoon horen, als je een album niet gaat luisteren omdat de reviewer niet zo positief is, ben je gewoon kortzichtig bezig. Dat zuigt. Gewoon luisteren die hap, ieder heeft een eigen mening. Wat is er tegenwoordig nog moeilijk aan, ff een albumpje downloaden van Soulseek/DC++, zo gefixed. Reviews zijn handig als je geen internet hebt, en niet tijd hebt om lang in de platenzaak te staan luisteren. Alleen iedereen hier heeft internet

Dan heb jij duidelijk verkeerd gelezen. Het enige wat ik duidelijk probeerde te maken, was dat ik na meerdere (goede) reviews wel degelijk een beeld heb van hoe de muziek gaat klinken. Als ik uit meerdere reviews kan opmaken dat de muziek niets voor mij is, doe ik geen moeite het dan nog uit te checken. Is dat kortzichtig? Neen. Daar ik wel wat beters te doen heb dan muziek uit te proberen waarvan ik 99% zeker weet dat het niets is, kies ik dus voor die mogelijkheid. Dat meneer Samoht Slegov dan begint te kankeren op mijn voorbeeld, is zijn probleem. Blijkbaar kan hij niet uit een voorbeeld de essentie van het verhaal halen. Dat is verder zijn probleem, ik maakte mijn voorbeeld zo extreem mogelijk, om het ook zo duidelijk mogelijk te laten zijn. Maar nee, het voorbeeld vindt meneer te drastisch, en ziet er dan ook niet het nut van in een serieuze discussie aan te gaan.
[/quote]
Samoht Slegov schreef: Mischien moet jij inhoudelijk voorbeelden geven, want dat voorbeeld sloeg natuurlijk nergens op. Dus ga nou niet opeens heel serieus lopen doen.
Dat jij een extreem voorbeeld direct associeërt met niet-serieus is óók niet mijn probleem. Ik typ dat stukje toch godverdomme niet voor niets. Ik gaf daarmee aan, dat jouw opmerking eigenlijk nergens op gebaseerd is. Ten eerste onderbouw je het totaal niet, ten tweede zou je het nooit in de praktijk brengen. Als je van meerdere reviewers mag aannemen dat de muziek totaal niet is wat het was, en het een genre betreft waar jij een godskanker hekel aan hebt, probeer je het ook niet uit. Je kunt nu wel zeggen dat je dat wel zou doen, maar daarmee zet je jezelf alleen maar te kakken. Als je je mening op zich nou eens zou onderbouwen, zou jij serieus overkomen.
Samoht Slegov schreef: I totally agree
Juist, een veelgebruikt zinnetje van jouw kant. Net zo lang wachten in een discussie tot een persoon met hersenen erbij komt kijken, wat voor jou als steun fungeert. Probeer zelf eens iets te bedenken.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 7:46 pm

Juist, een veelgebruikt zinnetje van jouw kant. Net zo lang wachten in een discussie tot een persoon met hersenen erbij komt kijken, wat voor jou als steun fungeert. Probeer zelf eens iets te bedenken.
Ik doe ze een voor een:
Dit is dus echt bullshit want wat hij zei is zo ongeveer het zelfde als wat ik net tegen je vertelde. En wat lul je nou met een veelgebruikt zinnetje van mijn kant, ik gebruik dat echt amper. Volgens mij ben jij juist altijd degene die een opmerking maakt nadat iemand ergens op gereageerd heeft en dan nog ff wat onzin daaraan toevoegen zodat het toch lijkt alsof het van jezelf kwam.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 7:47 pm

Ik doe ze een voor een:
Dit is dus echt bullshit want wat hij zei is zo ongeveer het zelfde als wat ik net tegen je vertelde. En wat lul je nou met een veelgebruikt zinnetje van mijn kant, ik gebruik dat echt amper. Volgens mij ben jij juist altijd degene die een opmerking maakt nadat iemand ergens op gereageerd heeft en dan nog ff wat onzin daaraan toevoegen zodat het toch lijkt alsof het van jezelf kwam.
Meer dan smakelijk lachen kan ik niet nu.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 7:52 pm

Ik meen mij te herinneren dat iemand een serieuze discussie wilde voeren met serieuze reply's. Zal wel aan mij liggen

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 7:53 pm

Lees dan godverdomme eens wat je zelf zegt man!!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 7:55 pm

Dan heb jij duidelijk verkeerd gelezen. Het enige wat ik duidelijk probeerde te maken, was dat ik na meerdere (goede) reviews wel degelijk een beeld heb van hoe de muziek gaat klinken. Als ik uit meerdere reviews kan opmaken dat de muziek niets voor mij is, doe ik geen moeite het dan nog uit te checken. Is dat kortzichtig? Neen. Daar ik wel wat beters te doen heb dan muziek uit te proberen waarvan ik 99% zeker weet dat het niets is, kies ik dus voor die mogelijkheid. Dat meneer Samoht Slegov dan begint te kankeren op mijn voorbeeld, is zijn probleem. Blijkbaar kan hij niet uit een voorbeeld de essentie van het verhaal halen. Dat is verder zijn probleem, ik maakte mijn voorbeeld zo extreem mogelijk, om het ook zo duidelijk mogelijk te laten zijn. Maar nee, het voorbeeld vindt meneer te drastisch, en ziet er dan ook niet het nut van in een serieuze discussie aan te gaan.
Dat jij jouw informatie uit reviews haalt moet je dan maar zelf weten jij bent toch een eigenwijs mannetje dus daar begin ik niet aan.
Ik wil het het liefst toch even horen als het goed schijnt te zijn, ieder z'n eigen manier zullen we maar zeggen om het af te sluiten

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 7:56 pm

Dat jij jouw informatie uit reviews haalt moet je dan maar zelf weten jij bent toch een eigenwijs mannetje dus daar begin ik niet aan.
Ik wil het het liefst toch even horen als het goed schijnt te zijn, ieder z'n eigen manier zullen we maar zeggen om het af te sluiten
Ik ben een eigenwijs mannetje, want na het lezen van meerdere reviews kom ik tot de conclusie dat de muziek niets voor mij is?
Oke.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 8:03 pm

Dat jij een extreem voorbeeld direct associeërt met niet-serieus is óók niet mijn probleem. Ik typ dat stukje toch godverdomme niet voor niets. Ik gaf daarmee aan, dat jouw opmerking eigenlijk nergens op gebaseerd is. Ten eerste onderbouw je het totaal niet, ten tweede zou je het nooit in de praktijk brengen. Als je van meerdere reviewers mag aannemen dat de muziek totaal niet is wat het was, en het een genre betreft waar jij een godskanker hekel aan hebt, probeer je het ook niet uit. Je kunt nu wel zeggen dat je dat wel zou doen, maar daarmee zet je jezelf alleen maar te kakken. Als je je mening op zich nou eens zou onderbouwen, zou jij serieus overkomen.
Als jij een bepaalde artiest goed vind dan heeft die artiest als het goed is al een bepaalde krediet opgebouwd bij je en dan zal je het nieuwe album toch nog wel uitchecken, normaliter. Om toch maar op je 'extreme' (naar mijn mening achterlijke) voorbeeld in te gaan. Of het nou je genre is of niet. Bijvoorbeeld: Ik vond de black metal albums van darkthrone erg goed dus ik denk ik check het debuut soulside journey toch even uit ook al is death metal mijn genre niet helemaal. En wat blijkt, ik vind het een geweldig album. Maar goed dat is dan ook weer bij iedereen anders blijkbaar. En als ik zou zeggen dat ik wel iets zou uitchecken doe ik dat ook.
Wat moet ik nog onderbouwen volgens jou? Volgens mij spreken mijn reacties voor zich...

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 8:05 pm

Ik ben een eigenwijs mannetje, want na het lezen van meerdere reviews kom ik tot de conclusie dat de muziek niets voor mij is?
Oke.
Het gaat er nu om dat je de artiest al kent natuurlijk he. Want daar begon het om.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 8:05 pm

Als jij een bepaalde artiest goed vind dan heeft die artiest als het goed is al een bepaalde krediet opgebouwd bij je en dan zal je het nieuwe album toch nog wel uitchecken, normaliter. Om toch maar op je 'extreme' (naar mijn mening achterlijke) voorbeeld in te gaan. Of het nou je genre is of niet. Bijvoorbeeld: Ik vond de black metal albums van darkthrone erg goed dus ik denk ik check het debuut soulside journey toch even uit ook al is death metal mijn genre niet helemaal. En wat blijkt, ik vind het een geweldig album. Maar goed dat is dan ook weer bij iedereen anders blijkbaar. En als ik zou zeggen dat ik wel iets zou uitchecken doe ik dat ook.
Wat moet ik nog onderbouwen volgens jou? Volgens mij spreken mijn reacties voor zich...
Nee, volgens mij ben jij een dwaas.
Uit een review is namelijk doorgaans meer informatie te verkrijgen dan enkel een genrenaam.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 8:09 pm

Nee, volgens mij ben jij een dwaas.
Uit een review is namelijk doorgaans meer informatie te verkrijgen dan enkel een genrenaam.
Wat je uit een review niet kan halen is een eigen mening over de muziek.
Met mijn voorbeeld bedoelde ik te zeggen dat je ondanks je lage verwachtingen nog voor grote verassingen kan komen te staan.

iscariah

Bericht door iscariah » zo sep 05, 2004 8:56 pm

Hieronimus schreef:"We are now getting down to some more hard work in getting the plans together for the 'Nymphetamine special edition' CD. This will have 5 to 6 extra tracks and exclusive new artwork and is set for release early next year." - Cradleoffilth.com

Ik wacht dus nog effe om hem aan te schaffen, wel wat geldklopperij vind je niet, de fans de cd laten kopen en dan even later de limited edition met nieuwe nummers uitbrengen zodat de echte fans vinden dat ze hem weer moeten kopen.

Zoals Draconian zei hebben ze dat al geflikt bij de release van Midian en normaal ging dit ook gebeuren bij DAAD maar dit is niet doorgaan.

Waar ik echt naar benieuwd ben is de Japanse versie met de Bathory cover 'Bestial Lust' erop, benieuw hoe het gaat uitdraaien, waardig om hun Tribute To Quorthon te zijn of een stuk stront waarvan je het origineel beter vind waardoor je COF nog meer gaat haten voor het verkrachten van zo een klassieker.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 9:00 pm

Cof + Bathory-cover = een hele hoop onzin! Flikker op met die idiote Cradle-covers iedere-fakking-keer. Het mag dan wel een tribute aan Quorthon zijn, maar een mongool als Dani Filth moet daar met z'n smerige kankerklauwen toch echt vanaf blijven. Zowel Bathory als Quorthon waren geniaal, Cradle verre van. Elk nummer dat Cradle tot nu toe gecovered heeft is godverdomme kut. Dat hij het ook maar in z'n botte harses haalt Bathory te coveren is al reden zat een nog grotere boycot in te voeren. De smerige dwaas.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

iscariah

Bericht door iscariah » zo sep 05, 2004 9:07 pm

Hmm, COF roots liggen nog altijd in de black metal, Darkthrone,Burzum, Mayhem, Bathory, Venom, ..... waren en zijn nog altijd grote inspiratiebronnen voor COF, dat Dani Primordial een platendeal bezorgde bij Cacaphonous zegt toch dat zijn Black Metal hart toch op de juiste plaats is, het probleem is dat COF nummers covert die niet echt bij hun stijl passen, een Slayer cover bijvoorbeeld zal niet goed uitdraaien omdat het gewoon niet bij Cradle past, daarom mislukken hun covers, het past gewoon niet bij hun eigen stijl.

DraZ
Contacteer:

Bericht door DraZ » zo sep 05, 2004 9:10 pm

kvin robgoroth maar een zielig mannetje ,zoween die denkt dattie tha dude is

iscariah

Bericht door iscariah » zo sep 05, 2004 9:13 pm

DraZ schreef:kvin robgoroth maar een zielig mannetje ,zoween die denkt dattie tha dude is
Kan jij je woorden in de juiste versie neertypen, ik vind jouw schrijfstijl zielig.

DraZ
Contacteer:

Bericht door DraZ » zo sep 05, 2004 9:15 pm

ja he ,dvink ook wel

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 05, 2004 9:18 pm

DraZ schreef:ja he ,dvink ook wel
Tis 'ookwel' niet 'ook wel'.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 05, 2004 9:19 pm

Robgoroth schreef:Cof + Bathory-cover = een hele hoop onzin! Flikker op met die idiote Cradle-covers iedere-fakking-keer. Het mag dan wel een tribute aan Quorthon zijn, maar een mongool als Dani Filth moet daar met z'n smerige kankerklauwen toch echt vanaf blijven. Zowel Bathory als Quorthon waren geniaal, Cradle verre van. Elk nummer dat Cradle tot nu toe gecovered heeft is godverdomme kut. Dat hij het ook maar in z'n botte harses haalt Bathory te coveren is al reden zat een nog grotere boycot in te voeren. De smerige dwaas.
Op zich heb je wel gelijk, maar ik vind cradle ook wel geniaal. Die muziek zit echt wel goed in elkaar het is alleen net wat iscariah zegt, die covers passen niet bij hun stijl. Ik snap ook echt niet waarom ze Venom, Bathory, Iron Maiden en Slayer coveren. Je weet van tevoren dat bijna iedereen het kut zal vinden aangezien het bij cradle vaak zo is: je houd van ze of je haat ze.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo sep 05, 2004 10:27 pm

Iscariah schreef: Hmm, COF roots liggen nog altijd in de black metal, Darkthrone,Burzum, Mayhem, Bathory, Venom, ..... waren en zijn nog altijd grote inspiratiebronnen voor COF, dat Dani Primordial een platendeal bezorgde bij Cacaphonous zegt toch dat zijn Black Metal hart toch op de juiste plaats is, het probleem is dat COF nummers covert die niet echt bij hun stijl passen, een Slayer cover bijvoorbeeld zal niet goed uitdraaien omdat het gewoon niet bij Cradle past, daarom mislukken hun covers, het past gewoon niet bij hun eigen stijl
Dat is dan ook hetgeen wat ik bedoel. Ze zouden dingen moeten coveren die ze kùnnen coveren. Op deze manier is het simpelweg verkrachting. Zeker op een Quorthon-tribute zou je moeten zorgen dat het prima in elkaar zit. Dani maakt er ongetwijfeld een hele grote puinhoop van met z'n vocals. Quorthon's vocalen waren uniek, vals doch sfeervol, melodisch doch strak. Het gaf gewoon een heel eigen geluid aan het al zo originele Bathory.
Draz schreef: kvin robgoroth maar een zielig mannetje ,zoween die denkt dattie tha dude is
Bedankt voor het compliment. Verder is enige onderbouwing natuurlijk uit den boze. Op een post die ik zojuist plaatste, waar een paar argumenten in te vinden zijn, kun je toch wel iets meer dan dit zeggen? Op deze manier is het ongegrond en stupide. Buiten dat denk of insinueer ik helemaal niet 'tha man' te zijn, happen doe ik echter wel.
Samoht Slegov schreef: Op zich heb je wel gelijk, maar ik vind cradle ook wel geniaal. Die muziek zit echt wel goed in elkaar het is alleen net wat iscariah zegt, die covers passen niet bij hun stijl. Ik snap ook echt niet waarom ze Venom, Bathory, Iron Maiden en Slayer coveren. Je weet van tevoren dat bijna iedereen het kut zal vinden aangezien het bij cradle vaak zo is: je houd van ze of je haat ze.
Ik heb geen zin om te twisten over het feit of Cradle wel of niet geniaal is, feit blijft dat Bathory een compleet ander iets is. Bathory is geenszins te vergelijken met Cradle Of Filth, waardoor een cover gedoemd is te mislukken. Mij best hoor, maar op die manier roep je een boycot over jezelf uit. Ik betwijfel of Dani zelf niet weet waar hij mee bezig is, spelen met vuur ja!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Plaats reactie