Poggwyd schreef:[..]
Dat wou ik zeggen.... dat nummer rost namelijk alle andere zeul van absurd omver!
machtig!
Dat is muziekaal gezien dus zo'n saai zaad nummer. Ja de tekst is lekker recht voor z'n raap en de ideologie erachter heerscht natuurlijk min of meer de friet de frituur pan uit maar voor de muziek hoef je het niet te doen.
Pak dan bv Nehemah - Nehemag in Vulva Infernum; Dat is pas een lekker sleepend black metal nummer.
karnivoor schreef:[..]
in combinatie met de kennis van met welke onserieuze intentie ze het geschreven hebben is die interpretatie niet eens nodig.
Dat is slechts een aanname die jij doet omdat het een 'vriend' van meneer de 'Gallier' is
maar al zou ik het serieus nemen, lukt het me nog niet, want wat willen ze duidelijk maken, dat de sneeuw witter is en de bomen groener zijn in noorwegen?
Black metal poezie? Een verwijzing naar nationalisme via het benadrukken van de schoonheid vd natuur in Noorwegen/Scandinavie/Europa.
Ik denk iig dat Hoest zijn muziek voor Taake met gevoel en een bepaalde overtuiging maakt.
Robgoroth schreef:Kan iemand mij iets over het Nederlandse project Stallagh vertellen?
De beschrijving op, bijvoorbeeld, de site van Blazing Productions trekt me wel, maar anderzijds heb ik er ook veel negatieve dingen over gehoord. Kan iemand hier een korte review van het geheel geven?
Ik ben slechts bekend met 'Project Nihil' n dat is een vrij lege schijf. Deze Cd is erg 'wennen' de 'muziek' komt erg langzaam op gang en eigenlijk zijn het vooral klanken, ook de vocalen vind ik wat te weinig aanwezig. Opzich geen onaardig schijfje maar het is zeker niet de o-zo zieke release waar New Era het steeds over heeft (Ik gebruik 'm soms om mee in slaap te sukkelen); Pak dan Todestor.
ik ben trouwens wel erg benieuwd naar Project Terror. Die schijnt afwisselender en, iig qua vocalen, zieker te worden.