Black Metal is Dood, 3rd wave zuigt

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt

Mee eens?

Ja
9
13%
Nee
34
49%
Te ingewikkeld
11
16%
Boeit niet
16
23%

Totaal aantal stemmen: 70

Sturmblast

Bericht door Sturmblast » za nov 06, 2004 3:45 pm

Robgoroth schreef:Gelukkig onderscheiden we de begrippen 'naspelen' en 'componeren' van elkaar.

was gewoon een voorbeeld van de spel technische kant van dit soort bandjes.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

Ernst

Zoals

Bericht door Ernst » za nov 06, 2004 3:45 pm

karnivoor schreef:[..]

er gebeurt nog zat hoor, alleen wordt het niet meer opgeblazen
Ik ben niet echt into black metal, maar daad bij woord voegen als je over satansoffers zingt is dan wel weer interessant ;)

Kan je een voorbeeld noemen wat voor dingen er dan wel nog gebeuren in Nederland of daarbuiten? :idea:

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za nov 06, 2004 4:20 pm

Waarom reageert de opener van dit topic niet meer? Achja, ik ben het hier ook mee oneens. De redenen zijn al lang genoemd, maar er zijn genoeg bands die de scene in leven houden en niet steeds andere bands kopieren maar eens met iets nieuws komen. Je moet niet zo in het verleden blijven hangen.
Terug van weg geweest

Sturmblast

Bericht door Sturmblast » za nov 06, 2004 4:48 pm

Knevelaer schreef:Waarom reageert de opener van dit topic niet meer? Achja, ik ben het hier ook mee oneens. De redenen zijn al lang genoemd, maar er zijn genoeg bands die de scene in leven houden en niet steeds andere bands kopieren maar eens met iets nieuws komen. Je moet niet zo in het verleden blijven hangen.

mee eensch

Meltdown

Bericht door Meltdown » za nov 06, 2004 4:51 pm

Inderdaad. Stel je eens voor, pestbuil.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Amibor

Bericht door Amibor » za nov 06, 2004 4:52 pm

Topicstarter is duidelijk niet bekend met geniale bands als Wyrd, Xasthur, Leviathan, Svartsyn, Weakling, Drudkh, Krohm, Urgehal, en ga zo maar door.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Sturmblast

Bericht door Sturmblast » za nov 06, 2004 5:22 pm

Meltdown schreef:Inderdaad. Stel je eens voor, pestbuil.

:roll:

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 06, 2004 5:25 pm

het nieuwe album van Grom is trouwens ook wel ongelofelijk gaaf..
Pagan War Machine was al gave shit, die split met The Shadow Order was ietwat minder..maar dit, muzikaal heerlijk bruut en zwaar en ook productioneel prima in orde..
Let vooral op de vreselijke ranzige grunt/scream
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Rhijnauwe

Bericht door Rhijnauwe » za nov 06, 2004 5:36 pm

Nooit gedacht dat er in een dag 55 antwoorden zouden komen met daarin honderdduizend middelmatige bands. Ik vind de kritiek 'dieper graven' niet op mij slaan, want graven is wat ik doe en wat ik blijf doen. Dat mensen het presteren om 20 bands op te noemen die nog wel in ye old spirit zijn, vind ik knap, want ik zag in de meeste releases niet zo veel. Wat het probleem is, is dat we hier een heel genre bespreken en dat we daarom niet op elk klein 50-demo verkopend bandje kunnen ingaan om het genre maar weer levend te verklaren. In zjin algemeenheid kun je zeggen dat het beste wel gemaakt is voor dat anthems album, wat ik zelf ook niet zo geweldig vind. Typisch dat jullie Von noemen, een band die door Burzum is gepropageerd en toen door Dark Funeral is gecoverd. Dus hoe underground ben je dan. Het hele genre is geevolueerd in iets waarbij de beluisteraars echte kenners MOETEN zijn. De hele essentie van haat, pijn en verachting zit niet in het kennen van de meeste cd's, als je het mij vraagt. Maar goed, de black metal gaat door in een andere vorm. Maar toch vreemd; darkthrone begon op een gegeven moment met black metal omdat death metal te veel voor pussies met baseballcaps zou zijn. Nu is het met black metal nog niet zo erg, maar het is niet meer het extreme en pure en ik denk dat het voor mij tijd wordt om maar eens over te starten. Voorlopig maar eens The Berzerker van The Berzerker luisteren, dat heeft tenminste ook geen pretenties of het ramt ze kapot. Beetje jammer van de slipknotmaskers. WAT IS DE BRUUTSTE CD OOIT?

Bambix

Bericht door Bambix » za nov 06, 2004 5:36 pm

karnivoor schreef:waarom wordt er zoveel nsbm genoemd? dat heeft geen zak te maken met de bm van toen
Nee, maar het is wel stoer natuurlijk.
Natural Born Negative

Sephtis
Contacteer:

Bericht door Sephtis » za nov 06, 2004 5:42 pm

Hmmm, ja hij heeft wel gelijk dat black metal door een behoorlijke evolutie is gegaan. Maaarrr, ik blijf erbij dat er nog steeds prima materiaal op de markt komt. Velen haten 't album wellicht, maar als ik naar bijvoorbeeld een Volcano van Satyricon luister, dan weten die heren toch echt een geniaal stukje materiaal neer te zetten wat vreselijk terugblikt naar tijden nog van vóór het grote black metal tijdperk, m.a.w. de wortels waar black metal zelf zijn oorsprong heeft gevonden.

't was een goede tijd die ik zeker hoog zal houden, maar tijden veranderen en ik mag met veel plezier luisteren naar een ontwikkelingen als Blood Red Throne of Zyklon, waar weer compleet andere elementen in zijn op komen duiken.

Amibor

Bericht door Amibor » za nov 06, 2004 5:43 pm

Rhijnauwe schreef:Wat het probleem is, is dat we hier een heel genre bespreken en dat we daarom niet op elk klein 50-demo verkopend bandje kunnen ingaan om het genre maar weer levend te verklaren.
Dat is een mooie smoes om te verhullen dat je het merendeel van genoemde bands niet goed genoeg kent om er een oordeel over te vellen.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

Othrys

Bericht door Othrys » za nov 06, 2004 5:43 pm

The Berzerker, komop zeg. OK, ze zijn hard. Maar als dat het criterium is? Ik vind die band gedurende 1 nummer leuk, daarna is de lol eraf.
Luister dan Diabolicum, Malignant Eternal, Red Harvest, Aborym, Bloodline en dergelijken.
The True North, Strong and Free

Othrys

Bericht door Othrys » za nov 06, 2004 5:53 pm

Rhijnauwe schreef: blaat
Laten we het dan even heel specifiek houden: heeft gij, opener van dit topic, Draco Sit Mihi Dux van Ondskapt al eens beluisterd? En zo ja, wat is hierover uw mening?
The True North, Strong and Free

Amibor

Bericht door Amibor » za nov 06, 2004 5:55 pm

Je kunt sowieso officieel pas deze mening hebben als je alle BM-platen van 1993 tot 2004 hebt aangehoord. Nou, dat lijkt me sterk.
een haiku is een
nietszeggend te zijn

karnivoor

Re: Zoals

Bericht door karnivoor » za nov 06, 2004 5:56 pm

Rattlehead schreef:[..]

Ik ben niet echt into black metal, maar daad bij woord voegen als je over satansoffers zingt is dan wel weer interessant ;)

Kan je een voorbeeld noemen wat voor dingen er dan wel nog gebeuren in Nederland of daarbuiten? :idea:
voornamelijk grafschennis, mishandeling, in-coma-zuipen, kleine religieuze/rassen aanvallen. alleen idd geen complete kerken voor zover ik weet
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » za nov 06, 2004 6:05 pm

voornamelijk grafschennis, mishandeling, in-coma-zuipen, kleine religieuze/rassen aanvallen. alleen idd geen complete kerken voor zover ik weet
Oftewel wat wannabee satanisten en londsdale gabbers ook doen. Ronduit triest.

HellcommandeR

Bericht door HellcommandeR » za nov 06, 2004 6:12 pm

Dat is toch best wel zielig.

Meltdown

Bericht door Meltdown » za nov 06, 2004 6:13 pm

Ah, toch wél nu ik er over nadenk.
Domgård, Zweedse blekkies die net uit de bak komen omdat ze een paar jaar geleden een paar Zweedse kerken in de as hebben gelegd.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » za nov 06, 2004 6:19 pm

Rhijnauwe schreef: Nu is het met black metal nog niet zo erg, maar het is niet meer het extreme en pure en ik denk dat het voor mij tijd wordt om maar eens over te starten.
Sorry hoor, maar dit vind ik wel een heel trieste redenering. Dus je luistert geen black metal meer, omdat er teveel mensen die je niet aanstaan naar luisteren? Daarom ga je maar naar iets 'extremers' op zoek, waar minder mensen naar luisteren (dan moet je niet The Berserker luisteren, want die hebben gewoon op commerciële Thunderdome cd's gestaan en het nieuwe album is nu ook niet bepaald onbekend). Redelijk kansloos gedrag: als je black metal goed vindt, zou het je geen zak moeten interesseren wie ernaar luistert...goed, je kan je er wel aan ergeren, maar dan ga je toch niet ineens iets totaal anders luisteren??
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » za nov 06, 2004 6:25 pm

Precies, Rhijnauwe is denk ik zo'n persoon dat altijd op zoek is naar nieuwe trends. Als te veel mensen een bepaald ding gaan leuk vinden, is voor hem de lol er af. Dan valt hij niet meer op en is hij niet meer speciaal. Dan wordt het tijd om weer iets nieuws te zoeken.

Ernst

Bericht door Ernst » za nov 06, 2004 6:34 pm

Heb je geen links naar artikelen erover? Ik lees namelijk nooit wat over dit soort zaken in de krant....(wel over mishandeling enzo, maar de link naar black metal wordt zelden of nooit gemaakt)

Meltdown

Bericht door Meltdown » za nov 06, 2004 6:42 pm

Nee, daah.
Waarom zou er een link gelegd moeten worden naar de muzieksmaak van de dader?
Da's juist uiterst triest, mocht het gebeuren.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 06, 2004 6:54 pm

goh..dan is death metal weer dood..dan black metal weer
overal komen nog goede cd's en tapes uit, dus de scenes leven overal nog wel..

klaar! :o
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za nov 06, 2004 6:59 pm

NecroNoud schreef:Precies, Rhijnauwe is denk ik zo'n persoon dat altijd op zoek is naar nieuwe trends. Als te veel mensen een bepaald ding gaan leuk vinden, is voor hem de lol er af. Dan valt hij niet meer op en is hij niet meer speciaal. Dan wordt het tijd om weer iets nieuws te zoeken.
Precies, misschien moet hij gaan schaken, dat is niet "in". De bruutste cd ooit is moeilijk te noemen, want een cd kan op meerdere manieren bruut zijn.
Terug van weg geweest

karnivoor

Bericht door karnivoor » za nov 06, 2004 7:01 pm

Heb je geen links naar artikelen erover? Ik lees namelijk nooit wat over dit soort zaken in de krant....(wel over mishandeling enzo, maar de link naar black metal wordt zelden of nooit gemaakt)
zulke dingen komen vaak niet verder dan de lokale media. geloof dat er op de galgeras site wat staat, de cover (+ 'extraatje') van de laatste funeral winds LP is wat bewijs en de split 7" van domini inferi/botulistum zijn wat dingen waar je naar kan gluren
"This unholy place is where the black sacrifices are performed... Here is where He kills..."

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » za nov 06, 2004 7:06 pm

de cover (+ 'extraatje') van de laatste funeral winds LP is wat bewijs
Hehe, ja, dat vond ik op zich best grappig. Kinderachtig enerzijds, grappig anderzijds.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Ernst

Bericht door Ernst » za nov 06, 2004 7:15 pm

zulke dingen komen vaak niet verder dan de lokale media. geloof dat er op de galgeras site wat staat, de cover (+ 'extraatje') van de laatste funeral winds LP is wat bewijs en de split 7" van domini inferi/botulistum zijn wat dingen waar je naar kan gluren
Enlighten me aub. Wat was er dan aan de hand met die platen?

Meltdown

Bericht door Meltdown » za nov 06, 2004 7:28 pm

Ohja, een krantenartikel. Stoute Sagelinge.

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » za nov 06, 2004 7:36 pm

Fluisterwoud staat nu ook al in de Large.

Meltdown

Bericht door Meltdown » za nov 06, 2004 7:44 pm

Tja, gewoon negeren dat soort dingen. Ze zullen er wel bij toeval op zijn gestuit, want verder zie ik er nooit andere 'obscure' zaken.

dako

Bericht door dako » za nov 06, 2004 7:57 pm

Enlighten me aub. Wat was er dan aan de hand met die platen?
metal archives schreef:First few come a with bag of (human?) ashes and with a in memoriam card saying:

"Dust thou art, and unto dust thou shalt return"
Haha, geinig.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

karnivoor

Bericht door karnivoor » za nov 06, 2004 8:01 pm

leuk om ik heb iemands oma in je platenbak te hebben liggen hehehe

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za nov 06, 2004 8:03 pm

Meltdown schreef:Tja, gewoon negeren dat soort dingen. Ze zullen er wel bij toeval op zijn gestuit, want verder zie ik er nooit andere 'obscure' zaken.
Denk je dat nou werkelijk? Blekkies zijn ook maar mensen hoor. En Fluisterwoud (samen met 95% van alle andere black metal bands) vinden het ook leuk als hun muziek gewaardeerd wordt. En nog leuker als ze er ook een geinig zakcentje mee kunnen verdienen. Niks mis mee lijkt me zo.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za nov 06, 2004 8:05 pm

Mausoleum schreef:Fluisterwoud staat nu ook al in de Large.
Is dat erg ofzo? Heeft de band nu weer de scéne verraad?
Wat een onzin toch altijd.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » za nov 06, 2004 8:15 pm

Immortal staat ook in de large is daar ook wat mee?
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Meltdown

Bericht door Meltdown » za nov 06, 2004 8:18 pm

XnegativeX schreef:[..]

Denk je dat nou werkelijk? Blekkies zijn ook maar mensen hoor. En Fluisterwoud (samen met 95% van alle andere black metal bands) vinden het ook leuk als hun muziek gewaardeerd wordt. En nog leuker als ze er ook een geinig zakcentje mee kunnen verdienen. Niks mis mee lijkt me zo.
Dat bedoel ik niet.
Large verkoopt over het algemeen slechts de bekendere bands. Als ze dan ineens één onbekender bandje ertussen proppen, krijg ik de indruk dat ze de plaat aan gaan doen als obscuur om zoveel mogelijk exemplaren te kunnen verpatsten onder de huppelgoths die nu eenmaal de Large als lijfblad hebben en onmiddelijk geilen op dat soort termen. Een slaatje slaan uit de onbekendheid. Misschien zal ik er naast zitten, maar het idee irriteerde me nogal.

karnivoor

Bericht door karnivoor » za nov 06, 2004 9:19 pm

yeah punt is duidelijk en ben het er ook wel mee eens

en dat geld verdienen is ook wel eens fijn hoewel dat ook weer niet zoveel is. voor fluisterwoud was het 500€ ofzo wat ze van FMP kregen als ik me niet vergis. dat delen door 4 en je hebt 125€ per persoon. geen vetpot maar wel een nieuw effectpedaaltje + snarensetje

of bier natuurlijk hehe

Rhijnauwe

Bericht door Rhijnauwe » zo nov 07, 2004 1:30 am

Goed, Ondskapt..Ik moet toegeven dat ik hier alleen het album Draco sit mihi dux heb. Het is natuurlijk geen slechte band, maar erg innovatieve black metal is het ook niet. En als het echt underground zou zijn, zou niet iedereen op dit forum het de hele tijd noemen :wink: Maar goed, ik weet niet of het specifiek voor dit album geldt of ook voor de andere albums van Ondskapt, maar de gitarist probeert de nieuwe Euronymous te zijn en de zanger is een grovere versie van Atilla. Een veredelde Mayhem kloon?

Zoals door sommige van jullie werd gesuggereerd, zou ik een hekel aan trends hebben, maar dan zou ik niet naar The Berzerker luisteren. Ik ben op zoek naar ORIGINELE geluiden, omdat ik van MUZIEK hou. Distorted blast beats en 'catchy' riffs verweven met samples over moord en keihard schreeuwende vocalisten is voor mij wat ik nieuw hoorde in The Berzerker. Al deze elementen zijn op zichzelf niet nieuw, maar bij elkaar gebracht levert het toch een originele klank op. Perfect is het overigens ook weer niet, omdat de ideeën die gepropageerd worden meer lijken te komen uit een stripverhaal dan uit een filosoof, maar daar stoor ik me niet zo aan, omdat er dan nog weinig muziek over zou blijven die ik nog zou kunnen horen.

Al met-al vond ik het een aardige discussie. Ik denk dat het meeste nu wel gezegd is. De komende tien jaar ben ik bezig met het componeren van een black metal opera. Dus wellicht tot dan.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo nov 07, 2004 9:46 am

Rhijnauwe schreef:Goed, Ondskapt..Ik moet toegeven dat ik hier alleen het album Draco sit mihi dux heb. Het is natuurlijk geen slechte band, maar erg innovatieve black metal is het ook niet. En als het echt underground zou zijn, zou niet iedereen op dit forum het de hele tijd noemen :wink: Maar goed, ik weet niet of het specifiek voor dit album geldt of ook voor de andere albums van Ondskapt, maar de gitarist probeert de nieuwe Euronymous te zijn en de zanger is een grovere versie van Atilla. Een veredelde Mayhem kloon?

Zoals door sommige van jullie werd gesuggereerd, zou ik een hekel aan trends hebben, maar dan zou ik niet naar The Berzerker luisteren. Ik ben op zoek naar ORIGINELE geluiden, omdat ik van MUZIEK hou. Distorted blast beats en 'catchy' riffs verweven met samples over moord en keihard schreeuwende vocalisten is voor mij wat ik nieuw hoorde in The Berzerker. Al deze elementen zijn op zichzelf niet nieuw, maar bij elkaar gebracht levert het toch een originele klank op. Perfect is het overigens ook weer niet, omdat de ideeën die gepropageerd worden meer lijken te komen uit een stripverhaal dan uit een filosoof, maar daar stoor ik me niet zo aan, omdat er dan nog weinig muziek over zou blijven die ik nog zou kunnen horen.

Al met-al vond ik het een aardige discussie. Ik denk dat het meeste nu wel gezegd is. De komende tien jaar ben ik bezig met het componeren van een black metal opera. Dus wellicht tot dan.
Heb jij bands als Xasthur, Deathspell Omega, Leviathan (VS), Krohm, Nachtmystium etc. wel eens gechecked?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo nov 07, 2004 10:01 am

Sargatanas schreef:Immortal staat ook in de large is daar ook wat mee?
Wat dacht je van Serenade of darkness
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Sturmblast

Bericht door Sturmblast » zo nov 07, 2004 10:14 am

Othrys schreef:The Berzerker, komop zeg. OK, ze zijn hard. Maar als dat het criterium is? Ik vind die band gedurende 1 nummer leuk, daarna is de lol eraf.
Luister dan Diabolicum, Malignant Eternal, Red Harvest, Aborym, Bloodline en dergelijken.

is Red Harvest black????? :?

heb Hybreed hier liggen enzo black vind ik em niet.

Edwynn

Bericht door Edwynn » zo nov 07, 2004 10:25 am

Ach, dat gelul over originele geluiden. Al die bands uit begin jaren 90 namen ook het geluid van Celitic Frost, Possessed en Bathory klakkeloos over. Fenris komt daar ook gewoon voor uit. Het gaat om het gevoel waarmee het materiaal gebracht wordt. Er zijn tegenwoordig zat bands die met die gedachte nog altijd prima materiaal uitbrengen. En als dat dan niet is wat de topicstarter zoekt, neme hij zelf de handschoen op en starte hij een band die ons laat horen wat echte vernieuwing is.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » zo nov 07, 2004 10:27 am

Edwynn schreef:Ach, dat gelul over originele geluiden. Al die bands uit begin jaren 90 namen ook het geluid van Celitic Frost, Possessed en Bathory klakkeloos over. Fenris komt daar ook gewoon voor uit. Het gaat om het gevoel waarmee het materiaal gebracht wordt. Er zijn tegenwoordig zat bands die met die gedachte nog altijd prima materiaal uitbrengen. En als dat dan niet is wat de topicstarter zoekt, neme hij zelf de handschoen op en starte hij een band die ons laat horen wat echte vernieuwing is.
Dat is hij ook aan het doen.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » zo nov 07, 2004 10:33 am

Kristof schreef:[..]

Is dat erg ofzo? Heeft de band nu weer de scéne verraad?
Wat een onzin toch altijd.
Zo bedoel ik het niet. Aangezien Sagelinge het niet zo heeft op veel promotie en dat soort dingen...

Aeolus

Bericht door Aeolus » zo nov 07, 2004 10:37 am

Edwynn schreef:Ach, dat gelul over originele geluiden. Al die bands uit begin jaren 90 namen ook het geluid van Celitic Frost, Possessed en Bathory klakkeloos over. Fenris komt daar ook gewoon voor uit. Het gaat om het gevoel waarmee het materiaal gebracht wordt. Er zijn tegenwoordig zat bands die met die gedachte nog altijd prima materiaal uitbrengen. En als dat dan niet is wat de topicstarter zoekt, neme hij zelf de handschoen op en starte hij een band die ons laat horen wat echte vernieuwing is.
Dat is ook wat bij mij op kwam, 2nd wave was ook verre van origineel.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]

[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo nov 07, 2004 11:46 am

Ik vind dit altijd wel grappig. True-e blekkies weten nooit wat ze willen. Een band moet origineel zijn maar wel pure black metal blijven spelen (wat zoveel betekend als: ze moeten klinken als Darkthrone, Burzum, Mayhem, Beherit etc.). En ze mogen niet bij meer dan 4 mensen bekend zijn. Maar de mensen die ze niet kennen zijn wel dikke sukkels en de scene niet waardig. En dit allemaal zodat dit soort mensen zich een beetje superieur kunnen gaan zitten voelen over andere mensen. Hilarisch gewoon.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kimzel

Bericht door Kimzel » zo nov 07, 2004 11:48 am

wat maakt het toch uit
luister wat je leuk vind en voor de rest niks

Blikskaters

Bericht door Blikskaters » zo nov 07, 2004 12:09 pm

Black Metal is leuk?

BlizzardBeast

Bericht door BlizzardBeast » zo nov 07, 2004 12:10 pm

Blikskaters schreef:Black Metal is leuk?

:roll:

wat moet je hier nouw mee
[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast

Plaats reactie