Jij gaat zeker ook naar LowLandsBlood Moon schreef:Franz Ferdinand, the White Stripes, Radiohead, Misfits, AC/DC, Led Zeppelin.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
De eerste twee bands luisterde ik al een flinke tijd, maar sinds kort ben ik erachter gekomen dat Johnny Cash inderdaad erg goed is op zijn tijd, dan vooral zijn allerlaatste album.Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
Verder luister ik wel eens een streepje Depeche Mode, The Cure, Killing Joke, Sisters Of Mercy en soms wat Johnny Cash.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Ah, Killing Joke! Eindelijk iemand die deze gave band opmerkt! Hun laatste album moet ik nog zien te krijgen, die schijnt evenals hun oude werk erg gaaf te zijn.Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
Verder luister ik wel eens een streepje Depeche Mode, The Cure, Killing Joke, Sisters Of Mercy en soms wat Johnny Cash.
Demorpheus schreef:Ulver
Future sound of london
35007
DJ Shadow
VNV Nation
Osdorp Posse
Pet Shop Boys
JS Bach
Rank 1
om maar wat te noemen
Je hebt godverdomme goeie smaak.Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
Pet shop boys zijn inderdaad uitermate gaafDemorpheus schreef:Ulver
Future sound of london
35007
DJ Shadow
VNV Nation
Osdorp Posse
Pet Shop Boys
JS Bach
Rank 1
om maar wat te noemen
Inderdaad, die moet je gewoon gehoord hebben! Een fantastische cd, hard, dreigend en Jaz Coleman met een stem als een misthoornThe Reckoning schreef:[..]
Ah, Killing Joke! Eindelijk iemand die deze gave band opmerkt! Hun laatste album moet ik nog zien te krijgen, die schijnt evenals hun oude werk erg gaaf te zijn.
Ligaeth schreef:Indien er bij mij thuis geen metal opligt, is het meestal iets electronisch getint. Ik hou wel van bands zoals Suicide Commando, Hocico, Aphex Twin, Infected Mushroom, Front 242 en dergelijken...
Maar jij hebt er dan ook nog nooit een geheim van gemaakt dat je graag aan een harige mannenkont zit, eikel.Sturmblast schreef:Gisteren Intwine live gezien, dat heeft me wel overtuigt van de heersch factor van deze band.
CoenV schreef:[..]
Maar jij hebt er dan ook nog nooit een geheim van gemaakt dat je graag aan een harige mannenkont zit, eikel.