aye aye ma`amDark Angel schreef:[..]
dat zal ik maar doen ja
11 december 10 brute bands in de Cameleon te Bussum
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
ja hoor hij heeft weer commentaar!
je kan ook een flyer maken met veel duistere kleuren en alle logo's van de bands er op zetten en aan gezien dit allemaal vrij onbekende bands zijn zal iedereen die zo'n flyer ziet geleijk weten welke naam er verborgen zit achter dat logo... dus deze is juist lekker duidelijk (vind ik)
je kan ook een flyer maken met veel duistere kleuren en alle logo's van de bands er op zetten en aan gezien dit allemaal vrij onbekende bands zijn zal iedereen die zo'n flyer ziet geleijk weten welke naam er verborgen zit achter dat logo... dus deze is juist lekker duidelijk (vind ik)
- Dark Angel
- fetuskiller
- Contacteer:
- grindmasterflesh
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Dark Angel
ja die zijn aan de deur te koop!!Maerten schreef:Er zijn wel gewoon kaartjes aan de deur beschikbaar mag ik hopen he? (Ik ben nog nooit in de Cameleon geweest, vandaar)...
tering kan niet wachten maar ja ik woon op 10 min afstand dus het duurt nog wel ff voordat ik weg ga!
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]
Dat was best wel leuk.
Caedere en Devious heerschte echt kei en keihard!
Brutus was alleen oneindig slecht, dus toch maar geen Brutus shirt gekocht maar een devious shirt en ook maar eens een keer die cd kopen (ook van caedere)
Over het algemeen was het wel een leuke avond
Brutus was alleen oneindig slecht, dus toch maar geen Brutus shirt gekocht maar een devious shirt en ook maar eens een keer die cd kopen (ook van caedere)
Over het algemeen was het wel een leuke avond
[img]http://www.bonedaddy.net/ivo/masto.jpg[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
Het was een aardig festival ja...
Imbolc - Gaf een te gekke show weg, goed geluid 2 goeie zangers: GE-NI-AAL
Mortuary i.o.d - ben er nooit weg van geweest, ik kan die idioot van een zanger niet uit staan en de rest van de band staat aan het podium genageld, verder hebben ze af en toe wel leuke riffjes.
Devious - Was weer te gek zoals altijd... nieuwe zanger had een goeie strot alleen z'n presentatie mag ie wel een beetje veranderen.
Massive Assault - De Nederlanse Dismember, de nieuwe zanger is een of andere amerikaan met een monotone strot, verder is de muziek wel aardig
Caedere - was erg gaaf, lekker lompe death metal, voor mij de band van de avond
Brutus - Werkelijk een ramzalig optreden, erg jammer!
Virulent - erg goed optreden, technisch goed ik elkaar, alleen jammer dat het geluid zo zacht stond
I.N.R.I - erg lekker optreden, alleen wel erg druk, en de presentatie van de zanger was een beetje overdreven, je mag best vragen of het publiek wat wil bewegen maar om dan het hele optreden goderdomme te gaan lopen schreeuwen... beetje overdreven.
Je moeder - 2 nummers van gezien, het kwam behoorlijk gaotisch over... een beetje een mix van Black en Grind... niet echt super
al met al was het een gezellig festival met een aantal erg goeie bands, ik had alleen wel wat meer publiek verwacht.
Imbolc - Gaf een te gekke show weg, goed geluid 2 goeie zangers: GE-NI-AAL
Mortuary i.o.d - ben er nooit weg van geweest, ik kan die idioot van een zanger niet uit staan en de rest van de band staat aan het podium genageld, verder hebben ze af en toe wel leuke riffjes.
Devious - Was weer te gek zoals altijd... nieuwe zanger had een goeie strot alleen z'n presentatie mag ie wel een beetje veranderen.
Massive Assault - De Nederlanse Dismember, de nieuwe zanger is een of andere amerikaan met een monotone strot, verder is de muziek wel aardig
Caedere - was erg gaaf, lekker lompe death metal, voor mij de band van de avond
Brutus - Werkelijk een ramzalig optreden, erg jammer!
Virulent - erg goed optreden, technisch goed ik elkaar, alleen jammer dat het geluid zo zacht stond
I.N.R.I - erg lekker optreden, alleen wel erg druk, en de presentatie van de zanger was een beetje overdreven, je mag best vragen of het publiek wat wil bewegen maar om dan het hele optreden goderdomme te gaan lopen schreeuwen... beetje overdreven.
Je moeder - 2 nummers van gezien, het kwam behoorlijk gaotisch over... een beetje een mix van Black en Grind... niet echt super
al met al was het een gezellig festival met een aantal erg goeie bands, ik had alleen wel wat meer publiek verwacht.
- Dark Angel
imbolc; was zeker leuk om naar te kijken en een goed geluid!blijft een gave band!
mortuary I.O.D ; ik 1 woord KUT
devious; ik was echt blij dat de nieuwe zanger van devious zn gave strot had!het klonk echt heel; gaaf!
massive assault ; wel grappig vond het niet echt super boeiend
caedere; echt bruut, had ik niet verwacht!!
brutus; dat viel me echt tegen. maar goed na een paar biertjes vind je dat toch zo erg meer haha
virulent ; had een goed geluid alleen stond het wat te zacht vond ik. voor de rest wel een gave band
i.n.r.i.; ik had niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden , maar ik vond het erg gaaf en inderdaad het was een beetje irritant dat ie de hele tijd godverdomme riep maar ja boeiend
je moeder; vondik echt geen fuck aan heb ik 2 nummers van gezien ofzo en toen naar huis gegaan
mortuary I.O.D ; ik 1 woord KUT
devious; ik was echt blij dat de nieuwe zanger van devious zn gave strot had!het klonk echt heel; gaaf!
massive assault ; wel grappig vond het niet echt super boeiend
caedere; echt bruut, had ik niet verwacht!!
brutus; dat viel me echt tegen. maar goed na een paar biertjes vind je dat toch zo erg meer haha
virulent ; had een goed geluid alleen stond het wat te zacht vond ik. voor de rest wel een gave band
i.n.r.i.; ik had niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden , maar ik vond het erg gaaf en inderdaad het was een beetje irritant dat ie de hele tijd godverdomme riep maar ja boeiend
je moeder; vondik echt geen fuck aan heb ik 2 nummers van gezien ofzo en toen naar huis gegaan
- fetuskiller
- Contacteer:
- Dark Angel
- fetuskiller
- Contacteer:
-
NAMMTAR666
Volkomen met je eens. De zanger van "je moeder" kwam al lamlazerus het podium op. Hij vertelde me trots dat hij al 3 keer over zijn nek gegaan was. Dus dat dit een zooitje werd had ik al verwacht. Het leek nu meer een metal-skihut bandje. Normaal zijn ze echter wel beter.fetuskiller schreef:Het was een aardig festival ja...
En ja, wij hadden ook wat meer publiek verwacht.
Maar voor de rest dik naar mijn zin gehad.
I serve only one master. His name is darkness.
Maar buiten de bands om was er ook nog 1 of ander klein dik ventje met een EindhovensHeadBangersOrganisatie shirt. Die was wel heel erg comisch.
Hij ging namelijk op z'n piemelie en bierflesje gitaar spelen.
En hij trok ook nog eens z'n shirt uit, daar moest ik wel heel hard om lachen.
- fetuskiller
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
Hhehehhehe dat kan er maar 1 zijn !!!''ken je die band?'' wordt hij genoemdIvo schreef:Maar buiten de bands om was er ook nog 1 of ander klein dik ventje met een EindhovensHeadBangersOrganisatie shirt. Die was wel heel erg comisch.
- Dark Angel
Op de een of andere manier trekt de cameleon de laatste tijd niet zoveel mensen met concerten,maar ja dit was de laatste dus wel wat om bij te zijn dacht ik zoinageandsadness schreef:Dat is wel jammer op zich, niet zo veel voor zo'n festival.
Michiel Kejjedieband? 
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=9132
Edit: oh joh, is dit feestje al weer geweest? Ik dacht dat t pas in januari zou zijn.
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=9132
Edit: oh joh, is dit feestje al weer geweest? Ik dacht dat t pas in januari zou zijn.
Heus.
helemaal mee eens!Ivo schreef:Dat was best wel leuk.
Brutus was alleen oneindig slecht....
...Over het algemeen was het wel een leuke avond
Ik vond Caedere super tof! Ik hou erg van heavy bands en zij waren HEAVY! Helaas verkochten ze geen CDs. Devious was ook erg gaaf, van hun heb ik een CD gekocht.
Na een paar keer luisteren van de CD van Devious en mp3s van Caedere denk ik toch dat Devious leuker is. Live vond ik Caedere veel leuker. Die heavyheid (mooi woord) komt live veel beter over dan op CD.
Brutus klonk als blubber, erg flut en niet strak. De drummer speelde ook niet wat hij op CD speelt. Op CD is het 90% van de tijd een blastbeat en ik vroeg me al af hoe hij dat live vol zou kunnen houden, NIET dus.
En wat zei die kerel van Brutus? Hij had toch een gitaar geleend van Caedere? Hij zei dat die de zware stemming niet aankon? daar geloof ik niets van.
gave signature heb je trouwens!
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]
Emmaneul schreef:[..]
helemaal mee eens!
Ik vond Caedere super tof! Ik hou erg van heavy bands en zij waren HEAVY! Helaas verkochten ze geen CDs. Devious was ook erg gaaf, van hun heb ik een CD gekocht.
Na een paar keer luisteren van de CD van Devious en mp3s van Caedere denk ik toch dat Devious leuker is. Live vond ik Caedere veel leuker. Die heavyheid (mooi woord) komt live veel beter over dan op CD.
Brutus klonk als blubber, erg flut en niet strak. De drummer speelde ook niet wat hij op CD speelt. Op CD is het 90% van de tijd een blastbeat en ik vroeg me al af hoe hij dat live vol zou kunnen houden, NIET dus.
En wat zei die kerel van Brutus? Hij had toch een gitaar geleend van Caedere? Hij zei dat die de zware stemming niet aankon? daar geloof ik niets van.
gave signature heb je trouwens!
En ik ging ook even bruut wezen door de lyrics van "ontrouw" mee te brullen... soort van.
(over signature: goed hé?)
- fetuskiller
- Contacteer: