Bericht
door fetuskiller » zo dec 12, 2004 12:16 pm
Het was een aardig festival ja...
Imbolc - Gaf een te gekke show weg, goed geluid 2 goeie zangers: GE-NI-AAL
Mortuary i.o.d - ben er nooit weg van geweest, ik kan die idioot van een zanger niet uit staan en de rest van de band staat aan het podium genageld, verder hebben ze af en toe wel leuke riffjes.
Devious - Was weer te gek zoals altijd... nieuwe zanger had een goeie strot alleen z'n presentatie mag ie wel een beetje veranderen.
Massive Assault - De Nederlanse Dismember, de nieuwe zanger is een of andere amerikaan met een monotone strot, verder is de muziek wel aardig
Caedere - was erg gaaf, lekker lompe death metal, voor mij de band van de avond
Brutus - Werkelijk een ramzalig optreden, erg jammer!
Virulent - erg goed optreden, technisch goed ik elkaar, alleen jammer dat het geluid zo zacht stond
I.N.R.I - erg lekker optreden, alleen wel erg druk, en de presentatie van de zanger was een beetje overdreven, je mag best vragen of het publiek wat wil bewegen maar om dan het hele optreden goderdomme te gaan lopen schreeuwen... beetje overdreven.
Je moeder - 2 nummers van gezien, het kwam behoorlijk gaotisch over... een beetje een mix van Black en Grind... niet echt super
al met al was het een gezellig festival met een aantal erg goeie bands, ik had alleen wel wat meer publiek verwacht.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!
Last.fm