Black Metal Topic
- Samoht Slegov
- The Reckoning
- The Reckoning
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Haha, wat een mongool ben je toch.The Reckoning schreef:Zowieso luister ik altijd eerst naar een band voordat ik er een oordeel over geef, en Darkthule rost Der Sturmer en Gestapo SS er gewoon uit. Bovendien leunen bands als Der Sturmer alléén maar op NS, en dat hoeft van mij niet. Alleen de teksten al.
Maar inderdaad, ik begrijp jullie verwarring, maar een tweede luisterbeurt heeft mij doen begrijpen dat er toch wel goeie PF-bands zijn.
Verder sluit ik me bij XnegativeX aan.
לֹא אעבוד
Op het forum van Full Moon lees ik berichten over Kénôse van Deathspell Omega, die niet deel II van de trilogie zal zijn.
"But, to make it short, it's not the second part of their trilogy, but a sort of appendix, of conceptual transition from part I to part II, of approx. 35 minutes." Is het officiële woord.
Een EP dus.
"But, to make it short, it's not the second part of their trilogy, but a sort of appendix, of conceptual transition from part I to part II, of approx. 35 minutes." Is het officiële woord.
Een EP dus.
Kop dicht, Thorko
Plaag schreef:Op het forum van Full Moon lees ik berichten over Kénôse van Deathspell Omega, die niet deel II van de trilogie zal zijn.
Een EP dus.
Discografieen met wormvormige aanhangsels, het moet niet gekker worden.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Reageer hier eens op, Metallica4ever.K. schreef:[..]
Wacht even, dit moet ik even goed registreren.
Metallica4ever, die sinds 2 maanden alles download wat volgens hem met BM te maken heeft, en nu komt aanzetten met stoere praatjes als 'het oude werk is beter', alsof hij de band al jaaaaaaaren kent?
Haha, je bent écht een imbeciel he? Grafmongool.
ach ja ajna ja.the true Thorko schreef:[..]
Whahahaha... da's AJNA
Van de week kreeg ik een 4-way split promo in de bus met de naam As the Sun Burns, met daarop Bahimiron, Funeral Rites, Crimson Massacre en Adumus. Geen van de namen ken ik echt goed, maar wat Bahimiron brengt is zeer goed te pruimen. Een soort mix van oude Emperor, ten tijde van Wrath of the Tyrant, oude Satyricon en oude Gehenna, maar dan een tandje sneller en een dito "necro" geluid. Origineel misschien wat minder, maar ik heb in geen tijden zulke overtuigende old skool....althans old skool.....De band zit meer tussen de 1e golf en 2e golf black metal in, getuige de vergelijkingen. Een band om even te checken dus.
En de man zal heersen.
kijk s aan Sherlock. Maar of het waar is, is een ander verhaal. Blekkies zijn net je tante af en toe, lekker soppen op roddels.Plaag schreef:Op het forum van Full Moon lees ik berichten over Kénôse van Deathspell Omega, die niet deel II van de trilogie zal zijn.
Een EP dus.
En de man zal heersen.
There will be an official statement describing it that will be published at a later stage on the Noevdia website.nuberus schreef:[..]
kijk s aan Sherlock. Maar of het waar is, is een ander verhaal. Blekkies zijn net je tante af en toe, lekker soppen op roddels.
Yes, a vinyl version will be done.
Aldus NED.
Kop dicht, Thorko
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ik luisterde vandaag weer eens naar een album van het Amerikaanse Summon.
"When the Blood runs black.."
Een snelle rauwe black metal plaat met invloeden uit de thrash en een beetje death (tevens met een behoorlijk goede Venom cover) Een flink satanisch sausje laat de boel lekker smerig en ziek klinken.
Goede productie, gaaf album.
Meer mensen die ermee bekend zijn?
"When the Blood runs black.."
Een snelle rauwe black metal plaat met invloeden uit de thrash en een beetje death (tevens met een behoorlijk goede Venom cover) Een flink satanisch sausje laat de boel lekker smerig en ziek klinken.
Goede productie, gaaf album.
Meer mensen die ermee bekend zijn?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Ik heb hem gedownd, grote vooruitgang op de demo's die ik gehoord heb, zou hem moeten kopen voor een echte beoordeling.Falkh schreef:Heren check dit uit,
http://darkthule.hypervorea.net/media/b ... rizons.wma
Ik ben er behoorlijk kapot van, lekker rappe vunzige black metal. Darkthule is de naam, en het klinkt echt lekker in het gehoor.
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Deze band heb ik hier ook wel eens aangehaald, had er echter nog geen materiaal van kunnen opduiken. Ik moet zeggen dat ik een nummer afgaande op een mp3 van maarliefst 32kbps niet echt kan beoordelen maar het klinkt alsof ze een poging doen om Gontyna Kry te evenaren. Wat niet echt lijkt te lukken overigens, maar Gontyna Kry is dan ook niet de eerste de beste.Falkh schreef:Heren check dit uit,
http://darkthule.hypervorea.net/media/b ... rizons.wma
Ik ben er behoorlijk kapot van, lekker rappe vunzige black metal. Darkthule is de naam, en het klinkt echt lekker in het gehoor.
The True North, Strong and Free
Toch maar eens even goed in de gaten houden en toeslaan wanneer ie uitkomt dan. Weet jij toevallig ook of Inquisitors of Satan nog ergens verkrijgbaar is?Plaag schreef:Op het forum van Full Moon lees ik berichten over Kénôse van Deathspell Omega, die niet deel II van de trilogie zal zijn.
Een EP dus.
The True North, Strong and Free
als je de lp versie bedoelt kun je lang zoeken. De cd moet niet zo moeilijk zijn. De nieuwe DSO zal ook op vinyl uitgebracht worden, maar niet middels pre-order....dus idd toeslaan.Othrys schreef:[..]
Toch maar eens even goed in de gaten houden en toeslaan wanneer ie uitkomt dan. Weet jij toevallig ook of Inquisitors of Satan nog ergens verkrijgbaar is?
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Heeft hier toevallig al iemand wat van Phazm gehoord?
Ik heb ze gisteren live gezien en toen maakte ze een erg sterke indruk op me. Zo sterk zelfs dat ik direkt hun nieuwe album Hate at first seed heb aangeschaft.
Ze maken een hele wierde mix van Darkthrone, Carpathian forest, Satyricon en Motorhead. Smerige black metal met een rock 'n roll drive zeg maar.
Behoorlijk aan te raden in ieder geval. Als je eens wat anders wil.
Ik heb ze gisteren live gezien en toen maakte ze een erg sterke indruk op me. Zo sterk zelfs dat ik direkt hun nieuwe album Hate at first seed heb aangeschaft.
Ze maken een hele wierde mix van Darkthrone, Carpathian forest, Satyricon en Motorhead. Smerige black metal met een rock 'n roll drive zeg maar.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Dat klinkt inderdaad hendig relaxt. Ga ik zeker eens luisteren!XnegativeX schreef:Heeft hier toevallig al iemand wat van Phazm gehoord?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- The Reckoning
Was Darkthule geen éénmansband?Othrys schreef:[..]
Deze band heb ik hier ook wel eens aangehaald, had er echter nog geen materiaal van kunnen opduiken. Ik moet zeggen dat ik een nummer afgaande op een mp3 van maarliefst 32kbps niet echt kan beoordelen maar het klinkt alsof ze een poging doen om Gontyna Kry te evenaren. Wat niet echt lijkt te lukken overigens, maar Gontyna Kry is dan ook niet de eerste de beste.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
Is idd een nummer van mij... RFB staat voor: Resistance From Below, de versie die jij gehoord hebt is de demo versie ervan; de 'goeie' versie zal als alles een beetje meezit over een tijdje op 7" uitgebracht worden...Amibor schreef:Hm, ik vind net een mp3'tje, genaamd rfb. Het is een erg gaaf melancholisch Bm-nr, van rond de 8 min. Heeft iemand toevallig een id waar rfb voor kan staan. Het heeft een beetje een burzum-drudkh-slumber sfeertje (hoe verzin ik het).
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
sterker nog..het is een eenmansbandThe Reckoning schreef:[..]
Was Darkthule geen éénmansband?
Dankzij de split met Wulfhere werd deze band eveneens gezien als Joke NSBM band, maar volgens insiders heeft de gast achter de band op z'n knieën gezworen dat dat niet waar was..
toch knap, dat deze Koos Kansloos behoorlijk goede muziek in elkaar draait
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Hahaha, gaaf!Jeroen schreef:[..]
sterker nog..het is een eenmansband
Dankzij de split met Wulfhere werd deze band eveneens gezien als Joke NSBM band, maar volgens insiders heeft de gast achter de band op z'n knieën gezworen dat dat niet waar was..
toch knap, dat deze Koos Kansloos behoorlijk goede muziek in elkaar draait