Black Metal Topic
- Judas Iscariot
M'n oude account deed het niet meer toen ik mn internet cookies had verwijderd, en een tijdlang konden er ook geen nieuwe acoounts meer worden ingelogd, foutje in het systeem van metalfan of zo.Meltdown schreef:Wat de hel is dat met al die naamveranderingen?
Leg uitMeltdown schreef: Je vriendje, zowat je holmaat, althans, die indruk krijg ik vaak.
M'n oude account deed het niet meer toen ik mn internet cookies had verwijderd, en een tijdlang konden er ook geen nieuwe acoounts meer worden ingelogd, foutje in het systeem van metalfan of zo.
Gaaf foutje.
Verder, Duisternis/Gnollengrom topic. Dat is één voorbeeld.
Het gezamelijk opnemen tegen Sven, beiden compleet uitgeluld raken, mekaar verdedigen, samen kansloos zijn. Dat wekt nogmaals een indruk.
Laatst gewijzigd door Meltdown op do mar 17, 2005 10:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Judas Iscariot
Je vroeg niets, je zei dat hij het uit moest leggen. Een vraag eindigt doorgaans met een vraagteken, niet met een punt. Het was in dit geval geen grammaticale fout, maar gewoon geen vraag.Judas Iscariot schreef:[..]
Ten eerste vroeg ik het aan Meltdown en ten tweede klopt jouw post niet mijn vraag. Met andere woorden: flikker op.
Als mijn 'antwoord' nu totaal af zou wijken van hetgeen Meltdown vindt, zou ik je gelijk geven. Echter bevestigt Meltdown mijn vermoeden kort na mijn bericht en ben jij degene wiens mond gesnoerd zou moeten worden.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
- Blikskaters
Nou, nu ik er toch even ben zal ik meteen even uitleggen wat er aan de hand is. De meeste 'releases' zijn inderdaad niet uitgebracht of zelfs niet opgenomen (alhoewel sommige wel zijn opgenomen, maar nooit uitgebracht).Meltdown schreef: Die moet me nog steeds vertellen hoe het nou zit met zijn Alkmaarse blekkie padvinders vereniging die al die gave releases van al die inspirerende bands zeg maar niet uitbrengt.
Ik vind het wel een beetje jammer dat je je er zo mee bezig houd hoor. Niet dat het mij iets kan schelen, maar toch.
Mijn 'bands' en dergelijke hebben inderdaad het recht om belachelijk gemaakt te worden. Maar wees blij: nu heb je tenminste iets om te lachen, toch? Nu ik naar sommige namen kijk (ik heb ze niet allemaal verzonnen trouwens) vind ik ze toch ook wel belachelijk. De projecten zelf waren niet eens serieus bedoelt. Ze waren niets: er zat niet eens een standpunt of idee achter. Dus eigenlijk allemaal een complete grap. Ik bedoel, kijk naar de foto's. Je ziet zelf toch ook wel dat dat geen serieuze bedoelingen heeft?
Toen mijn eerste bands werden opgericht had ik niet eens een flauw idee waar Black Metal eigenlijk voor stond en dergelijke (nu nog steeds niet helemaal, maar ach). Toen was ik net een half jaar bezig of zo, en alle begin is moeilijk, zeker met dit onderwerp.
Waarom ik ze op Metal-Archives heb gezet: weet ik veel. Ik dacht er toen niet bij na wat de gevolgen er van zouden kunnen zijn.
Anyway: ik ben gestopt met al mijn zogenaamde 'activiteiten' in de 'scene'. Dus geen van die projecten bestaat meer. Ik ben ook niet plan iets nieuws te gaan beginnen.
- zwarte krijser
- Judas Iscariot
Ik poste het net ook in een ander topic:
Nyktalgia
Extreem goede band vind ik dit. Het is in een klap een van m'n favoriete bands geworden. Vooral die Burzum achtige vocalen zijn echt kippevel! En die depressieve sfeer is echt geweldig. Het verveeld ook geen seconde, de langzame stukken worden weer afgewisseld met zeer snelle stukken en de riffs zijn echt geniaal! Het heeft wel wat weg van Wigrid maar dan iets minder langdradig, stuk gevarieerder en veel gavere vocalen.
Helaas staat de sample niet meer op de No-Colours site.
Nog meer mensen bekend met deze band?
Nyktalgia
Extreem goede band vind ik dit. Het is in een klap een van m'n favoriete bands geworden. Vooral die Burzum achtige vocalen zijn echt kippevel! En die depressieve sfeer is echt geweldig. Het verveeld ook geen seconde, de langzame stukken worden weer afgewisseld met zeer snelle stukken en de riffs zijn echt geniaal! Het heeft wel wat weg van Wigrid maar dan iets minder langdradig, stuk gevarieerder en veel gavere vocalen.
Laatst gewijzigd door Judas Iscariot op vr mar 18, 2005 2:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- zwarte krijser
- Judas Iscariot
- Draconian
- Lult over cdtjes
Gave band ja, en dat Wigrid moet ik ook zeker eens gaan luisteren, daar hoor ik alleen maar goede dingen over.Judas Iscariot schreef:Ik poste het net ook in een ander topic:
Nyktalgia
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Enkele vervelende grapjes van K. en Nidhugger hier, meer niet eigenlijk. En natuurlijk wat gaye opmerkingen hier op Metalfan.zwarte krijser schreef:Wat waren de gevolgen dan precies?

Back on-topic:
Nyktalgia is inderdaad een geweldige band. Weet er iemand een goede distro (buiten NC) die deze CD/Tape in stock hebben?
- Judas Iscariot
Het lijkt wel een soap.Obiit schreef:[..]
Nou, nu ik er toch even ben zal ik meteen even uitleggen wat er aan de hand is. De meeste 'releases' zijn inderdaad niet uitgebracht of zelfs niet opgenomen (alhoewel sommige wel zijn opgenomen, maar nooit uitgebracht).
Ik vind het wel een beetje jammer dat je je er zo mee bezig houd hoor. Niet dat het mij iets kan schelen, maar toch.
Mijn 'bands' en dergelijke hebben inderdaad het recht om belachelijk gemaakt te worden. Maar wees blij: nu heb je tenminste iets om te lachen, toch? Nu ik naar sommige namen kijk (ik heb ze niet allemaal verzonnen trouwens) vind ik ze toch ook wel belachelijk. De projecten zelf waren niet eens serieus bedoelt. Ze waren niets: er zat niet eens een standpunt of idee achter. Dus eigenlijk allemaal een complete grap. Ik bedoel, kijk naar de foto's. Je ziet zelf toch ook wel dat dat geen serieuze bedoelingen heeft?
Toen mijn eerste bands werden opgericht had ik niet eens een flauw idee waar Black Metal eigenlijk voor stond en dergelijke (nu nog steeds niet helemaal, maar ach). Toen was ik net een half jaar bezig of zo, en alle begin is moeilijk, zeker met dit onderwerp.
Waarom ik ze op Metal-Archives heb gezet: weet ik veel. Ik dacht er toen niet bij na wat de gevolgen er van zouden kunnen zijn.
Anyway: ik ben gestopt met al mijn zogenaamde 'activiteiten' in de 'scene'. Dus geen van die projecten bestaat meer. Ik ben ook niet plan iets nieuws te gaan beginnen.
- Sturmblast
inderdaad, Goede Blekkis, Slechte Blekkies.NecroNoud schreef:Het lijkt wel een soap.Obiit schreef:[..]
Nou, nu ik er toch even ben zal ik meteen even uitleggen wat er aan de hand is. De meeste 'releases' zijn inderdaad niet uitgebracht of zelfs niet opgenomen (alhoewel sommige wel zijn opgenomen, maar nooit uitgebracht).
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
http://www.metal-archives.com/band.php?id=22036Meltdown schreef: http://www.metal-archives.com/userbands ... me=Kieloth
B.O.B.

During the recordings of B.O.B. self-mutilation is a common thing. Or so we're led to believe.

hahaha erg he, net als Gnoomtoren.Oak schreef:[..]
http://www.metal-archives.com/band.php?id=22036
B.O.B.
![]()
During the recordings of B.O.B. self-mutilation is a common thing. Or so we're led to believe.

-
- zwarte krijser
- zwarte krijser
- zwarte krijser
Inderdaad, erg grappig om een grootschalig archief voor alle levende of ooit levende metalbands te verkloten met dat soort ongein.
Ja ja, dat deed ik zelf ook met die demo, maar Gnollengrom is dan ook niet serieus te nemen.
Ja ja, dat deed ik zelf ook met die demo, maar Gnollengrom is dan ook niet serieus te nemen.
Laatst gewijzigd door Meltdown op za mar 19, 2005 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Blikskaters
Zyklus is echt geweldig! 40 minuten lang hypnotiserende, sfeer volle black metal die je helemaal los maakt van alles wat er om je heen gebeurd.Plaag schreef:[..]
Tot nu toe elk album dat ik heb gehoord. Ook Zyklus, hun laatst CD, die hier binnenkort ook binnenkomt dankzij een leuke trade.
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
- Blikskaters