RAISE YOUR FIST (heavy metal-festival) Hardenberg

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Martine

Bericht door Martine » vr mar 25, 2005 6:51 pm

dako schreef:[..]

Dan zie ik je waarschijnlijk in Amersfoort al!
Intercity van 9.37 in R'dam, die gaat in 1 keer door.
Aankomst Zwolle 11.15 (ik ga eerst langs Mayo om mijn spullen te droppen.)

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr mar 25, 2005 6:52 pm

Femaze schreef:[..]

Intercity van 9.37 in R'dam, die gaat in 1 keer door.
Aankomst Zwolle 11.15 (ik ga eerst langs Mayo om mijn spullen te droppen.)
Mocht daakje nu ook zo vroeg gaan, mag je die best meeslepen of weet ik wie. Zaal in hardenberg ging pas om half 2 open.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

CoenV

Bericht door CoenV » vr mar 25, 2005 6:52 pm

dako en ik zijn om 11:53 te vinden op spoor 11 op Utrecht Centraal.
En dako, wat zijn BVO'tjes? Bier voor onderweg-jes?
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » vr mar 25, 2005 6:52 pm

Sargatanas schreef:Weet iemand ook of je nog kaartjes kan krijgen bij de kassa?
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Rene

Bericht door Rene » vr mar 25, 2005 6:54 pm

Femaze schreef:[..]

Hmm ik zal zien of ik jou herken aan die slang om je nek.

Ik heb er geweldig veel zin in in ieder geval, veel te weinig heavy metalconcerten in de buurt.
Ik heb mijn Hardrock Café Sydney t-shirt aan en heb allang geen baardje meer.

Ik vind het vooral gaaf dat het meteen een heel festival is met heavy metal bands. Ik ben daarom wel benieuwd naar de opkomst, want het is natuurlijk niet echt populair in NL. Aan de andere kant, er zullen ook wel weer veel Duitsers aanwezig zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr mar 25, 2005 6:54 pm

Sargatanas schreef:Weet iemand ook of je nog kaartjes kan krijgen bij de kassa?
Naar wat ik vorige week hoorde, was het nog lang niet uitverkocht. Lijkt me ook sterk dat het binnen een week alsnog uitverkoopt maarre om het kort te houden.. ja denk het wel. Kaarten worden ook op gwk en in postkantoren verkocht mocht je de gok niet willen wagen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr mar 25, 2005 6:56 pm

Rene schreef:[..]

Ik heb mijn Hardrock Café Sydney t-shirt aan en heb allang geen baardje meer.

Ik vind het vooral gaaf dat het meteen een heel festival is met heavy metal bands. Ik ben daarom wel benieuwd naar de opkomst, want het is natuurlijk niet echt populair in NL. Aan de andere kant, er zullen ook wel weer veel Duitsers aanwezig zijn.
Duutsers zijn vertegenwoordigd, ook finnen hoorde ik.. maar echt veel kaarten verkocht zijn er nog niet. Femaze is degene met heel lang zwart haar, zie ook smoelenboek :twisted:

en ik ben degene in de buurt, de lelijke met de krullen en de dikke reet :P

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » vr mar 25, 2005 6:57 pm

Ik was hier best graag bij geweest, maarja tentamens he... :(
לֹא אעבוד

destroyer

Bericht door destroyer » vr mar 25, 2005 7:01 pm

MindlessMayo schreef:[..]

Duutsers zijn vertegenwoordigd, ook finnen hoorde ik.. maar echt veel kaarten verkocht zijn er nog niet. Femaze is degene met heel lang zwart haar, zie ook smoelenboek :twisted:

Ja, er komt inderdaad een stel uit Finland, die komen speciaal voor DEATH SS, dat is ook behoorlijk exclusief. En Duitsers, ja, die zullen er zeker zijn, veel gezichten die je 'altijd' ziet verwacht ik.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr mar 25, 2005 7:05 pm

destroyer schreef:[..]

Ja, er komt inderdaad een stel uit Finland, die komen speciaal voor DEATH SS, dat is ook behoorlijk exclusief. En Duitsers, ja, die zullen er zeker zijn, veel gezichten die je 'altijd' ziet verwacht ik.
Ja maar dat is altijd zo in hardnbarg, ook in Zwolle trouwens.. eigenlijk overal wel. Zelfs op festivalletjes zoals Waldrock, altijd en eeuwig dezelfde koppen. Schept wel een soort van band haha, maarre heb dr zin in! We maken er een leuk feestje van

Oh en voor de Zwolle gangers, Bert heeft er rekening mee gehouden met de invasie die gaat volgen.

destroyer

Bericht door destroyer » vr mar 25, 2005 7:06 pm

Ja, ik doelde eigenlijk op de Duitse garde, je weet wel, van die oude (en jonge) headbangers met vieze spijkerjasjes vol met patches die altijd teveel zuipen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr mar 25, 2005 7:11 pm

destroyer schreef:Ja, ik doelde eigenlijk op de Duitse garde, je weet wel, van die oude (en jonge) headbangers met vieze spijkerjasjes vol met patches die altijd teveel zuipen.
Ja, die bedoel ik ook ja.. en de vaste podium gangers

Rene

Bericht door Rene » vr mar 25, 2005 7:15 pm

MindlessMayo schreef:[..]

Aha, die combo zal mij wel opvallen dan.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Martine

Bericht door Martine » vr mar 25, 2005 7:28 pm

Aha, die combo zal mij wel opvallen dan.
Mijn ass is groter, dus niet omheen te lopen :lol:

dako

Bericht door dako » vr mar 25, 2005 8:20 pm

CoenV schreef:dako en ik zijn om 11:53 te vinden op spoor 11 op Utrecht Centraal.
En dako, wat zijn BVO'tjes? Bier voor onderweg-jes?
Dat, ja.

Ik ga ervanuit dat wij een deal hebben.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Rene

Bericht door Rene » vr mar 25, 2005 11:16 pm

Wel jammer dat ik die ene debuut-cd van Agent Steel nooit heb kunnen bemachtigen. Nu zal ik het dus voor het eerst in Hardenberg horen.

Metalheank

Bericht door Metalheank » vr mar 25, 2005 11:19 pm

Hehehe, die heb ik lekker wel :D
Ik heb hem vandaag (en afgelopen week) maar is extra vaak gedraait, en ik waardeer hem nu steeds meer! Eerst viel hij me namelijk tegen.
Toch een erg goede cd, vooral vocaal gezien.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Rene

Bericht door Rene » zo mar 27, 2005 1:06 am

Afbeelding

Afbeelding

dako

Bericht door dako » zo mar 27, 2005 11:59 am

Wat een gave dag zeg, ongelooflijk.

De bands waren allemaal zeer goed, behalve dan Death SS. Zelden zo een zaadband gezien, bah.

Het hoogtepunt van de dag was natuurlijk Girlschool, wat was dat bizar tof. Die wijven zijn zowat honderd, maar heersen nog net zo hard als 25 jaar terug. Echt, ze klinken live stukken beter dan op plaat.
Alleen Girlschool was die verrot lange treinreis al meer dan waard, mooi.

Speaking of verrot lange treinreizen, de terugreis was ook een belevenis op zich.
We (Coen en ik) gingen netjes om tien uur uit de zaal weg, kwamen een uur later in Zwolle aan, en gingen zoals ons was opgedragen (volgens 9292ov.nl, boutsite) braaf staan wachten op spoor 7.
En ja, dan blijkt die klotetrein van een heel ander spoor te vertrekken. Trein gemist, drie kwartier wachten op de stoptrein van Zwolle naar Utrecht, zodat we uiteindelijk om half fokking twee in Utrecht waren.
Daar moest ik drie wartier wachten op de Nachtrein naar Den Haag, waar ik om half vijf (uurtje overgeslagen) arriveerde. Nog een half uurtje naar huis lopen, en om vijf uur lag ik totaal verrot in m'n nest. Zes uur gedaan over Podium Hardenberg - Huis, 't is wat.

Coen besloot trouwens op Utrecht te blijven op de eerste trein, de idioot. Ik hoop dat ie door zes verschillende junks is verkracht.

Laatste opmerking: Girlschool!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Nidhuggur
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » zo mar 27, 2005 12:03 pm

Waarschijnlijk niet, Voorpost heeft het volledig schoongeveegd denk ik, haha.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » zo mar 27, 2005 12:17 pm

Geweldige avond.
En jaguar was duidelijk de hoogtepunt van de avond, met al die mensen op het podium en de bassist in het publiek.
En de geluid was ook nog eens goed, wat was dat heerschen zeg.
Oh ja, ik was al om kwart voor 1 thuis.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

destroyer

Bericht door destroyer » zo mar 27, 2005 1:48 pm

Aargh, ik ben dus goed naar de klote nu. Was een toffe dag in ieder geval.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » zo mar 27, 2005 2:02 pm

Jaja, Raise Your Fist was echt fantastisch!
8 bands in 9 uur, en dat voor maar 20 euro, dat vind is zeker geen geldklopperij. De opener Accelerate vond ik erg goed, vooral de zang, die veel weg had van Bruce Dickinson en met erg gave uithalen. Zeer gave band en ook nog eens uit de regio (Zwolle).
Vervolgens trad Jagannath op, ook een band uit de regio (Hellendoorn), klonk ook goed, alleen had ik een beetje het idee dat hun nummers live niet zo goed uit de verf kwamen. Eén van de gitaristen was vorig week ook nog in een vaag huisverbouw-programma op één van de commerciële zenders. After All is een Belgische band die tourt met Agent Steel, de headliner, maar deze band viel me een beetje tegen, niet echt mijn ding. Toen was het tijd voor Jaguar, wat een show! Een fantastische frontman, zeer goeie zang, maar je moet er van houden. Instrumentaal zat het ook heel goed in elkaar. En het enthousiasme straalde van de band af en het publiek ging daarin mee.
Dat enthousiasme was bij de mede-Britten Atomkraft een stuk minder, het klonk mij wel goed in de oren, maar de band stopte er een half uur van te voren mee, omdat de chemie tussen de bandleden niet goed was, dit hoorde ik later.
Girlschool vond ik ook wel gaaf, hoewel het wel een hoog rock gehalte had, maar daar stoorde ik me niet aan.
En toen was het tijd voor Death SS, en deze gaven echt een hele gave show, heel occult, ik vond het een unieke ervaring. De nummers die ze speelden waren erg gaaf en instrumentaal was het ook erg goed.
Tenslotte was het tijd voor Agent Steel. Erg goed optreden. Zowel de band als het publiek waren erg enthousiast. Wel wat gedonder met stage-diving en security, maar echt een heel gaaf optreden, ze gaven ook nog een toegift. Tenslotte was het iets na 11 uur afgelopen en heb ik de trein van 00:20 of iets dergerlijks weer terug genomen naar Ommen. Misschien zal ik later nog wat foto's posten

Rene

Bericht door Rene » zo mar 27, 2005 2:54 pm

Zijn er nog mensne naar die afterparty gegaan?

destroyer

Bericht door destroyer » zo mar 27, 2005 3:03 pm

Jeps, het was daar wel belachelijk warm. Ook nog effe gekeken naar de discosletten, maar dat was niks, ha.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo mar 27, 2005 3:14 pm

ACCELERATE:
Mooie opener voor het festival, lekker energiek op het podium zoals het hoort. Niet iedereen was al binnen, flink rustig nog.

JAGANNATH:
Was voor een paar nummers wel leuk, begon me later te vervelen en ben de metalmarkt maar op gegaan.

AFTER ALL:
Paar nummertjes van gezien, het zonnetje buiten was aantrekkelijker.

JAGUAR:
Erg gaaf! Leuke podium presentatie, happy metal! Voor de verandering ook leuke en boeiende muziek.

ATOMKRAFT:
Gemist, etenstijd.

GIRLSCHOOL:
Paar oude wijven op het podium die constant in herhaling vielen. Rrrrrrock N Rrrrrrrollll! De eerste 3 nummers waren leuk en de set wat erna kwam niet meer gezien uit ellende. Wat gaat die muziek snel vervelen zeg! Het publiek ging wel 'uit z'n dak', maar het is niet mijn ding.

DEATH SS:
Shock rock.. nou inderdaad. Mensen vielen stil, keken vol verbazing naar deze band. Ik had te vermoeide poten en ben gaan zitten, van een afstandje was het een vermakelijke band. Leuke meid op het podium met dr getattoeerde string (oftewel naakt met een plaatje). Grappige op cliche's gerichte show met een bijbel, een non, een brandend kruis etc. Ik kon er de lol wel van inzien, velen mensen konden dit niet.

AGENT STEEL:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerschhhh!

Hehe de sfeer was ook super inderdaad, gave mensen! Her en der de spandex uit de kast, van roze met tijgerprint tot zebra strepen en adidas gympen. Veel kalende mannen met lang haar, de nodige naar kots en schijt stinkende mannen gezien (en geroken). Paar irritante lui die gewoon door je heen willen beuken ipv langs je heen lopen. Een rolstoeler compleet uit z'n dak zien gaan, diverse mensen op hun bek zien pleuren tijdens een poging tot stagediven (ha ha ha) en menig persoon eruit geknikkerd zien worden (o.a. die marcel dan hahaha, zag het gebeuren). Kwestie van deur open, duw in de rug, deur dicht.. ajooo! Buikpijn van het lachen, zere poten van het staan, losse nekspieren van het haren wapperen. Station zitten wegens tijdmissertje, trein toch nog gehaald.. een slapende, stinkende, dronken bambix. De slappe lach, onzinnige conversaties over stijve tepels. Bloempjes plukken, cafe zitten, shoarma vreten, taxi proberen te krijgen, naar huis.. omvallen en slapen tot in de middag.

Zo dat was mij een dagje wel gisteren, gaaf!
Laatst gewijzigd door MindlessMayo op zo mar 27, 2005 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo mar 27, 2005 3:16 pm

Eru Iluvatar schreef:trein van 00:20 of iets dergerlijks
00.23 :P zelfde trein waar wij in zaten

CoenV

Bericht door CoenV » zo mar 27, 2005 3:34 pm

Girlschool valt in sommige nummers flink in herhaling ja, maar om het hele optreden daarop af te kraken is wel een beetje onterecht, het is gewoon catchy muziek, en voor een stel oude mokkels deden ze het hardstikke tof.
Er gingen wel opvallend veel ogen en fototoestellen de linkerkant op tijdens Girlschool.

Death SS vond ik geniaal, ik had al wel een aparte show verwacht, de muziek kende ik al een beetje, maar ik vond het geniaal. O ja mayo, die bijbel was een satansbijbel waar ie een stukje uit las, geen gewone bijbel.

Verder vond ik Jaguar ook een prachtfeest, niks dan hulde voor deze dag.

Enige nadeel was de vingerhoedjes waar ze bier in deden, fucking hell, wat waren die glaasjes klein, volgend jaar neem ik wel een stuk of wat sixpacks mee.

Toffe metalmarkt ook, ik kon weer veel geld kwijt, en het vreten was snel en goedkoop.

Jammer alleen van die kutterugweg. O ja dako, ik had geluk, om een uur of vier kwam mijn pa me nog even ophalen van Utrecht, erg aardig.
10 uur vertrokken, half 5 thuis, haha.

En Bambix, wat was jij dronken, de tering.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo mar 27, 2005 3:43 pm

CoenV schreef:Girlschool valt in sommige nummers flink in herhaling ja, maar om het hele optreden daarop af te kraken is wel een beetje onterecht

O ja mayo, die bijbel was een satansbijbel waar ie een stukje uit las, geen gewone bijbel.

Enige nadeel was de vingerhoedjes waar ze bier in deden, fucking hell, wat waren die glaasjes klein,

En Bambix, wat was jij dronken, de tering.
Girlschool was gewoon kut naar mijn mening, eentonig en saai.

Ohja zou goed kunnen, van die bijbel.. maar een bijbel is een bijbel, allemaal lulverhalen

Vingerhoedjes bier, nadeel inderdaad.. maarja moet toch ergens bier uut zuupen. Bambix was op station Zwolle nog dronken volgens mij, hij stonk iig wel flink naar bier van de vorige avond nog hahahaha. Maarre inderdaad.. heb er nog een foto van..

Afbeelding

:D :P

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo mar 27, 2005 3:45 pm

Op naar nog een mini festivalletje, Sloopzondag in cafe de docter.. ajooo!

Rene

Bericht door Rene » zo mar 27, 2005 3:48 pm

MindlessMayo schreef:Op naar nog een mini festivalletje, Sloopzondag in cafe de docter.. ajooo!
Gratis entree, maar je moet wel een fortuin betalen om je jas kwijt te kunnen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » zo mar 27, 2005 3:50 pm

Gratis entree, maar je moet wel een fortuin betalen om je jas kwijt te kunnen.
Tja goed, jas ophangen doe ik meestal in de blues.. gratiez en voor niks. Volgens mij is het ook alleen op de zaterdagavond dat jas ophangen verplicht is.

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo mar 27, 2005 4:02 pm

Accelerate – Leuk om te weten dat er zulke gave muziek uit Zwolle komt! En dan vooral de goede zanger, die erg aan Bruce Dickinson deed denken. Jammer genoeg heb ik niet zo’n promo gekregen die ze uitdeelden.

Jagannath – Redelijk originele en diverse band, maar kwam niet helemaal goed uit de verf (mede door de zang). Al vond ik dat nummer ‘blabla…of intelligence”(iets met intelligence) erg goed, gave riff.

After All – Begon erg sterk, direct goed headbangbaar. Later viel het tegen en werd het saai, ook een saaie zanger.

Jaguar – Zonder twijfel de strakst gespeelde act van de dag. Super energieke show en een geweldige zanger. Geluidstechnisch zat het ook erg goed in mekaar. De presentatie deed me wel een beetje aan Maiden denken: veel interactie met het publiek, zanger die bassist achterna rent en die zelfs nog een lichtzwaard te voorschijn haalt.

Atomkraft – Wel vermakelijk, niet echt speciaal. En ze stopten ook nog te vroeg door problemen met de drummer, waar ik overigens niks van merkte.

Girlschool – Strak gespeeld, en het begon erg leuk. Heel snel daarna werd het erg saai, ik vond het ook echt te lang duren. Ik vond het nou niet echt meer metal te noemen.

Death SS – Vreselijk gave show en ontzettend sfeervol! Geweldige lichteffecten, kostuums, sfeervolle gitaarsolo’s en keyboardstukken en natuurlijk een naakte danseres (iedereen stopte opeens met headbangen :lol: ).
Ook werd er een kruis in de fik gezet en er werd met bloed gesmeten, en ik kreeg de volle lading! Ik zat echt als enige helemaal onder het (nep)bloed, gaaf dus, foto's volgen. Ze hebben er een fan bij!

Agent Steel – Hier kwam ik natuurlijk voor! De set begon geloof ik met Rager, en het knalde direct al lekker. Er werd gelijk al lekker wat af geheadbangt. Volgende nummer was het sterke Illuminati Is Machine van The Omega Conspiracy. Daarna begonnen ze met het spelen van Skeptics Apocalypse. Geweldige refreinen, ik heb dus heel wat meegebrult/krijst: “you’re all guilty as chaaaarged!” Na dit album gespeelt te hebben speelden ze nog wat van Order Of The Illuminati (avenger e.d.), en aan het eind speelden ze Know Your Master. Even later speelden ze nog als toegift en afsluiter Mad Locust Rising. Ik heb lekker veel geheadbangt, en een paar lui gingen ook nog stagediven. Hehe, 1 gast kwam hard met zijn kop op de grond terecht en werd later nog door de beveiliging eruit gekickt toen hij nog even gauw “Deutsche metal!” schreeuwde, erg grappig. Daarna direct naar huis met den trein.

Die metal market was trouwens ook weer erg leuk, nog even wat Steel Prophet, Eidolon, Evergrey en een schijtlading buttons ingeslagen.
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » zo mar 27, 2005 4:05 pm

Metalheank schreef:Accelerate – Leuk om te weten dat er zulke gave muziek uit Zwolle komt! En dan vooral de goede zanger, die erg aan Bruce Dickinson deed denken. Jammer genoeg heb ik niet zo’n promo gekregen die ze uitdeelden.

Jagannath – Redelijk originele en diverse band, maar kwam niet helemaal goed uit de verf (mede door de zang). Al vond ik dat nummer ‘blabla…of intelligence”(iets met intelligence) erg goed, gave riff.

After All – Begon erg sterk, direct goed headbangbaar. Later viel het tegen en werd het saai, ook een saaie zanger.

Jaguar – Zonder twijfel de strakst gespeelde act van de dag. Super energieke show en een geweldige zanger. Geluidstechnisch zat het ook erg goed in mekaar. De presentatie deed me wel een beetje aan Maiden denken: veel interactie met het publiek, zanger die bassist achterna rent en die zelfs nog een lichtzwaard te voorschijn haalt.

Atomkraft – Wel vermakelijk, niet echt speciaal. En ze stopten ook nog te vroeg door problemen met de drummer, waar ik overigens niks van merkte.

Girlschool – Strak gespeeld, en het begon erg leuk. Heel snel daarna werd het erg saai, ik vond het ook echt te lang duren. Ik vond het nou niet echt meer metal te noemen.

Death SS – Vreselijk gave show en ontzettend sfeervol! Geweldige lichteffecten, kostuums, sfeervolle gitaarsolo’s en keyboardstukken en natuurlijk een naakte danseres (iedereen stopte opeens met headbangen :lol: ).
Ook werd er een kruis in de fik gezet en er werd met bloed gesmeten, en ik kreeg de volle lading! Ik zat echt als enige helemaal onder het (nep)bloed, gaaf dus, foto's volgen. Ze hebben er een fan bij!

Agent Steel – Hier kwam ik natuurlijk voor! De set begon geloof ik met Rager, en het knalde direct al lekker. Er werd gelijk al lekker wat af geheadbangt. Volgende nummer was het sterke Illuminati Is Machine van The Omega Conspiracy. Daarna begonnen ze met het spelen van Skeptics Apocalypse. Geweldige refreinen, ik heb dus heel wat meegebrult/krijst: “you’re all guilty as chaaaarged!” Na dit album gespeelt te hebben speelden ze nog wat van Order Of The Illuminati (avenger e.d.), en aan het eind speelden ze Know Your Master. Even later speelden ze nog als toegift en afsluiter Mad Locust Rising. Ik heb lekker veel geheadbangt, en een paar lui gingen ook nog stagediven. Hehe, 1 gast kwam hard met zijn kop op de grond terecht en werd later nog door de beveiliging eruit gekickt toen hij nog even gauw “Deutsche metal!” schreeuwde, erg grappig. Daarna direct naar huis met den trein.

Die metal market was trouwens ook weer erg leuk, nog even wat Steel Prophet, Eidolon, Evergrey en een schijtlading buttons ingeslagen.
Die gast kwam dus ook vol op mijn hoofd terecht.

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo mar 27, 2005 4:10 pm

Sargatanas schreef:[..]

Die gast kwam dus ook vol op mijn hoofd terecht.
Haha, die wist echt niet van ophouden. Nadat hij zo lomp hard op zijn kop was terecht gekomen ging hij op de grond zitten voor het podium, helemaal van de wereld. Even later stond hij weer doodleuk te stagediven. :lol:

Rene

Bericht door Rene » zo mar 27, 2005 4:12 pm

Metalheank schreef:Accelerate – Leuk om te weten dat er zulke gave muziek uit Zwolle komt! En dan vooral de goede zanger, die erg aan Bruce Dickinson deed denken. Jammer genoeg heb ik niet zo’n promo gekregen die ze uitdeelden.
Helaas had ik die band gemist. De trein van 13:23 reed vlak voor mijn neus weg! Dus stond ik kwart voor drie pas in het Podium. Balen, had graag een band gezien die uit mijn eigen Zwolle komt.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » zo mar 27, 2005 4:13 pm

is dat steel prophet wat?
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo mar 27, 2005 4:15 pm

Lone Starr schreef:is dat steel prophet wat?
Zeker, ik luister nu Messiah, volgens reviews is dat hun beste. Ik heb nog geen goed oordeel kunnen geven. Zelf vind ik hun oudere, technischere werk beter, wat ik tot nu toe alleen op Genesis heb kunnen luisteren.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » zo mar 27, 2005 4:18 pm

Ok dank je, ik zag er laatst een 2e hands cd van liggen. als ik hem nog eens tegenkom neem ik hem wel mee. aan wel genre moet ik denken?
"Do is die Bahnhof!!"

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo mar 27, 2005 4:21 pm

Lone Starr schreef:Ok dank je, ik zag er laatst een 2e hands cd van liggen. als ik hem nog eens tegenkom neem ik hem wel mee. aan wel genre moet ik denken?
Oude en complexe powermetal, zou ik zeggen.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » zo mar 27, 2005 4:28 pm

zoals Helloween? of zoals Jag Panzer?
"Do is die Bahnhof!!"

Metalheank

Bericht door Metalheank » zo mar 27, 2005 4:31 pm

Lone Starr schreef:zoals Helloween? of zoals Jag Panzer?
Hmm, moeilijk te zeggen, ik denk eerder oude Helloween. Maar het lijkt ook erg op een opgevoerde versie van Maiden met Queensryche-zang (het oudere werk dan). Op metalreviews.com zijn wel goede reviews van hun te lezen.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » zo mar 27, 2005 4:58 pm

ok, maar eens even doen dan tnx
"Do is die Bahnhof!!"

Bambix

Bericht door Bambix » zo mar 27, 2005 11:23 pm

Argh
Natural Born Negative

Metalheank

Bericht door Metalheank » ma mar 28, 2005 10:58 am

Bambix schreef:Argh
Wat?

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » ma mar 28, 2005 2:26 pm

Metalheank schreef:[..]

Wat?
die foto die ik gepost heb

Ehm meer foto's te vinden hierrrr
http://photobucket.com/albums/v628/MissMayo/

Beetje wazige foto's helaas

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr apr 15, 2005 12:19 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie