Graspop IV - After Party

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » di jun 28, 2005 11:58 am

Zo lang je het maar niet over nummers als Left on the Stake hebt enzo :D
De vergelijking gaat overigens sowieso niet op voor mijn gevoel, Abbath heeft een zweverigs iets in zn zang wat ik zelf niet echt kan defineren.

Finch

Bericht door Finch » di jun 28, 2005 11:59 am

dako schreef:[..]
Maar goed, om even een leuk verhaaltje te vertellen, er was daar dus zo'n kerel (uit Zeeland), die dit forum beter kent dan ik, maar alleen meeleest. Hij herkende het logo van Hekwerk Terreur, was bekend met de meeste Heeschersch Of Pilsch-nummers, maar verdomd het zich aan te melden.
Dat was ik dus. Met dit forum beter kennen dan Dako valt het opzich wel mee, ik lees het af en toe als ik me verveel, maar was idd te bedonderd om me aan te melden.

Verder was het retegaaf (2x 2 uur in de "rij" staan niet meerekend), echt genoten van de meeste bands. Ook nog Sargatanas, Richard, Femaze, Tokus en nog wat mf-lui gezien en gesproken. Op de laatste dag de hele nacht zitten zuipen met Samson. Was erg gezellig en er vlogen grote hoeveelheden etenswaar naar de franse tenten, iets wat ze de volgende dag toch niet zo op prijs konden stellen. :twisted:

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » di jun 28, 2005 12:00 pm

Nouja, vergelijk de zinsnede "Unsilent storms in the north abyyyyss"" eens met "The golden walls of heaaaveeen!"

Diezelfde typische kraak vind ik daar toch in terug. Net als jij die zelfde snerping hoort tussen LaBrie en Mustaine. :wink:

Kortom, niet waard om over te discuzeuren.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » di jun 28, 2005 12:00 pm

Afbeelding
DEATH... IN... FIIIIIIIIIIIRRRRRREEEEE!!!!!!
*tssj tssj tssj tssj DREUNDREUN [headbang]*
Front voor/der Matigheid
last.fm

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » di jun 28, 2005 12:07 pm

Hieronimus schreef:Afbeelding
Vlak voor dit nummer mijn haar onder de kraan nat gemaakt, daarna in de tent headbangen.. lekker cool en veel mensen een koude douche bezorgt :D
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » di jun 28, 2005 12:08 pm

Nevermore was ook goed, jammer genoeg tegelijk met Kreator. Toch voor nevermore gekozen, aangezien ik kreator paar maanden geleden al 2 uur lang heb aanschouwen.
Laatste, nieuwe, nevermore nummer was wel wat lang(dradig).

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » di jun 28, 2005 12:11 pm

Man, Nevermore was stinkend gaaf. This Godless Endeavour rockte, die solo, unglaublich! :shock:
Afbeelding
Front voor/der Matigheid
last.fm

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di jun 28, 2005 12:11 pm

Hieronimus schreef:Afbeelding
:shock:

Ben ik nu blind of heeft ie z'n baard eraf?
לֹא אעבוד

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » di jun 28, 2005 12:11 pm

Oh trouwens, Sidius ofzoiets.. maakt kleine gothic meisjes bang. Dat was echt wel grappig hahahahah.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » di jun 28, 2005 12:12 pm

Kutkwaliteit foto AmnesJan. ;)
Front voor/der Matigheid
last.fm

samson
zonder Gert

Bericht door samson » di jun 28, 2005 12:18 pm

Finch schreef:[..]

Dat was ik dus. Met dit forum beter kennen dan Dako valt het opzich wel mee, ik lees het af en toe als ik me verveel, maar was idd te bedonderd om me aan te melden.

Verder was het retegaaf (2x 2 uur in de "rij" staan niet meerekend), echt genoten van de meeste bands. Ook nog Sargatanas, Richard, Femaze, Tokus en nog wat mf-lui gezien en gesproken. Op de laatste dag de hele nacht zitten zuipen met Samson. Was erg gezellig en er vlogen grote hoeveelheden etenswaar naar de franse tenten, iets wat ze de volgende dag toch niet zo op prijs konden stellen. :twisted:
Hahaha, dat was gaaf. En dat wif dat tegen het hek ging zeiken :D. Naja, het was een gaaf feestje. Heerschers waren Accept, Kreator, Iron Maiden, Slayer, Megadeth en Gorefest.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di jun 28, 2005 12:29 pm

AmnesJAn schreef:[..]

:shock:

Ben ik nu blind of heeft ie z'n baard eraf?
Enkel nog zo'n lange sik! Hoera!!!
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Borknasorg

Bericht door Borknasorg » di jun 28, 2005 12:33 pm

Vrijdag:

Alter Bridge: band die ik toch wel moest zien, al was het alleen maar voor Mark Tremonti ... best gaaf, maar toch meer een wercterband

Immolation: kon me totaal niet boeien

Enslaved: gaaf, maar onmogelijk van te genieten door het veel te warme weer :?

Grave Digger: laatste liedjes slechts gehoord, best wel te pruimen

Megadeth: fenomenaal !!

Nevermore: sjah, wat voor uitleg moet daarbij, één van mijn favobands, speelden een superoptreden, alleen jammer dat er niet zoveel volk aanwezig was ...

Zaterdag

Skitsoy: ronduit slecht

Kamelot: GE-WEL-DIG, wat kan die Roy toch godverdomme een eind zingen :shock:

Accept: alle nodige klassiekers, goed optreden

In Flames: mijn absolute favoriete band, speelde wat mij betreft HET optreden van Graspop, daar helemaal vooraan staan was echt een fucking belevenis !!!!

Zondag

Dragonforce: had ze al es gezien, waren wel een stuk verbeterd qua performance, maar het nieuwe is er wat af voor mij. Degelijk maar ook niet meer dan dat

Oceans Of Sadness: de beste Belgische groep, en dat wil toch wel wat zeggen !!!

Primal Fear: super, met als hoogtepunt Metal is Forever !!! ( hadden zij niet geswitcht van plaats met Axel Rudi Pell ?)

Dark Tranquillity: een van de betere groepen die ik heb gezien op GMM

DIo: geweldige zanger, maar alweer de vlotte gang doorbroken door een overbodig lange drumsolo

Dream Theater: fantastisch, vooral het tweede gedeelte met As I Am, Endless Sacrifice en Pull me Under

Iron Maiden: tegenvallend, twee jaar terug vele malen beter

pluspunten: drinkwater, goeie bands, afterparty's, goeie sfeer
minpunte: zatte fransen die komen smeken achter weed, wc's, serieus eind stappen naar festivalterrein, veel zand
We'll rise from down below

Richard

Bericht door Richard » di jun 28, 2005 12:38 pm

Finch schreef:[..]

"Ik wens je botkankerrrrrrr toe!!"...?
HAHA neen.

Finch

Bericht door Finch » di jun 28, 2005 12:39 pm

Richard schreef:[..]

"Ik wens je botkankerrrrrrr toe!!"...?
Jajajajajajaja, botkanker toe!!!

Richard

Bericht door Richard » di jun 28, 2005 12:40 pm

Wat was dat gezeik nou met die mayonaise en die kankerfransoos die mij wakker geschreeuwd heeft maandag?
HAHA neen.

Finch

Bericht door Finch » di jun 28, 2005 12:50 pm

We hebben met samson hun tent besproeid met mayo in een zatte bui, later gewoon netjes schoongemaakt. En wat krijgen we, ketchup tegen onze 2 tenten. Opzich niks aan de hand, maar een pot appelsmoes op hun tent vond ik weer wel op zijn plaats. En toen vloog een van die mongolen me aan, security was er als de kippen bij maar die gast bleef nog een halfuur doormekkeren. Kankervolk.

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » di jun 28, 2005 12:51 pm

Dat gezever met dat kankervolk is toch wel tekenend voor de opdoemende teloorgang van het festival.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

samson
zonder Gert

Bericht door samson » di jun 28, 2005 1:05 pm

Finch schreef:We hebben met samson hun tent besproeid met mayo in een zatte bui, later gewoon netjes schoongemaakt. En wat krijgen we, ketchup tegen onze 2 tenten. Opzich niks aan de hand, maar een pot appelsmoes op hun tent vond ik weer wel op zijn plaats. En toen vloog een van die mongolen me aan, security was er als de kippen bij maar die gast bleef nog een halfuur doormekkeren. Kankervolk.
JERRY JERRY JERRY JERRY!!!
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » di jun 28, 2005 1:11 pm

Finch schreef:We hebben met samson hun tent besproeid met mayo in een zatte bui, later gewoon netjes schoongemaakt. En wat krijgen we, ketchup tegen onze 2 tenten. Opzich niks aan de hand, maar een pot appelsmoes op hun tent vond ik weer wel op zijn plaats. En toen vloog een van die mongolen me aan, security was er als de kippen bij maar die gast bleef nog een halfuur doormekkeren. Kankervolk.
Hahaha was jij dat?
Achteraf gezien zat er een bekende van mij achter het metalfan groepje, die met die heerschende party tent die de mf-ers in gebruik hadden genomen.

Hoorde dit verhaal ook al, geloof dat zij het wel enorm grappig vonden.

samson
zonder Gert

Bericht door samson » di jun 28, 2005 1:16 pm

Het was ook enorm gaaf, vooral omdat ze daarvoor, om 6 uur alweer aan de waterpijp liepen te lurken :D

ReadMe

Bericht door ReadMe » di jun 28, 2005 1:29 pm

Soulcollector schreef:dream theater was inderdaad niks aan. en die drummer en zanger zuigen allebei, hehe.
Rot op, die drummer van Dream Theater is hartstikke goed..De zang is inderdaad iets minder vind ik.

Finch

Bericht door Finch » di jun 28, 2005 1:29 pm

samson schreef:Het was ook enorm gaaf, vooral omdat ze daarvoor, om 6 uur alweer aan de waterpijp liepen te lurken :D
En godverdomme wel met water dat wij zo vriendelijk waren met hen te delen, ondankbare honden!

Disinter
Contacteer:

Bericht door Disinter » di jun 28, 2005 1:38 pm

Het was inderdaad een erg gaaf festival, ik was gisteren helemaal verrot.

Nog aardig wat mf'ers gezien, al moet ik bekennen dat ik er ongeveer 2 herkende en Deliverance mij voor de rest steeds wist te vertellen wie wie was. Verder niet de moeite genomen me aan al te veel mensen voor te stellen, daar ik te dronken was of ik met maten liep te heersen, of alleen hard begon te lachen en door liep.

oh... en daarbij zou niemand mij herkennen.
[quote="natassja"]een relatie zonder sex is geen liefde[/quote]

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di jun 28, 2005 1:43 pm

VRIJDAG

Na een uur in een snikhete auto te hebben gezeten vrijdag mooi afgezet voor de ingang. Het was alweer een uur of 2 en voor mijn gevoel nog wel rustig bij de ingang van de camping. Onder een snikhete zon de tent opgezet en compleet brak naar het festivalterrein gelopen even flink wat gedronken en naar Enslaved geweest (Immolation helaas moeten missen)

Enslaved: Het was erg rustig bij het podium, maar de band zette een goed optreden neer, mooi begin van het festival.

Grave Digger: Wel aardig. Ik ken geen materiaal van de band, maar aan de reactie van het publiek te zien was het een goed optreden

Metal Church: Supergaaf optreden! De band speelde met veel plezier en de response van het publiek was geweldig. Veel goede nummers gespeeld, toch maar weer eens een cd van kopen

Megadeth: Ik stond vooraan, maar dat doe ik nooit meer, na het optreden voelde ik me alsof ik ge-gangraped was door een stel negers. Het optreden zelf was erg goed. Ik snap persoonlijk ook niet dat mensen gaan zeuren dat Dave tussendoor niks zegt, spelen! niet lullen. Goede nummerkeuze ondanks dat ik wel enkele nummers miste. Deze band had zeker de headliner van de vrijdag moeten zijn!

Kreator: Voorspelbaar, maar heel gaaf optreden! Ik wil deze band zeker een keer weer zien als ik wat fitter ben.

p.s. wat was papa roach gay bezig door het publiek zo te laten roepen dat ze misschien langer konden spelen dan gepland was... SoaD gehoord niet gezien, maar dat vind ik wel zo'n ontiegelijk slechte turkenband.

ZATERDAG

Behemoth: leuk optreden, tijdje terug nog in de vera gezien, toen waren ze wel beter.

Epica: ook een leuk optreden, maar dat laatste album is minder goed dan het eerste.

Gorefest: twee nummers gezien. Klonk best goed

Kamelot: Beter dan ik verwacht had, goed optreden!

Amon amarth: Ooit eens op cd gehoord en daar vind ik ze beter dan dat ze live spelen.

Accept: HEERSCH!! helemaal uit mijn dak gegaan. Alleen het publiek ontzettend lang dezelfde melodie laten zingen vond ik overdreven.

Sirenia: Wilde mijn vriendin zien. Gek genoeg vond ik ze wel leuk en zij niet....

Slayer: Opende goed met south of heaven. Zakte flink in door veel nieuwere nummers te spelen en kwamen keihard terug met de laatste 5 nummers. Misschien ook een "early days" tour voor slayer?

Anthrax: Viel erg tegen. Ik vond ze 2 jaar geleden op waldrock ook niet geweldig. Nee, ik zal nooit fan van deze band worden.

Slipknot: echt 1 minuut van gezien om vervolgens keihard te lachen en te gaan heerschen bij:

Stormrider: Erg gaaf, marcel koenen en die andere gitarist speelde echt geweldig. Wat hebben we daar een gaaf feestje gebouwd! Kan me niet voorstellen dat de sfeer net zo geweldig was als bij snipkut.

ZONDAG:

Dragonforce: teveel snelle melodietjes door elkaar zodat ik er helemaal niks mee kon. Ik had veel positieve verhalen gehoord over deze band, maar het viel me wel tegen...

Primal fear: Best aardig

Axell rudi pell: leuk onderhoudend concertje, niet meer dan dat

Yngwie Malmsteen: Hehe, wat een eikel is het ook. Ontzettend goed gitaarspel! en welgeteld 39(!!!) plectrums het publiek of op het podium gegooid. Brandslangen stonden voor het eerst te lang aan en om nou die gitaar kapot te slaan vond ik ook weer overdreven.

Dio: erg gaaf!

Dream Theater: Viel me erg tegen. De band speelde goed, maar ik had er meer van verwacht. Ook heel veel dezelfde nummers had ik het gevoel.

Lacuna Coil: niet mijn smaak

Iron maiden: Ontzettend gaaf!! alleen vond ik het jammer dat ze maar anderhalf uur speelden ipv de 2 uur die ervoor stond. Terechte afsluiter van een geweldig festival.

De zondagavond heb ik al mijn bier maar opgezopen zodat ik het niet mee terug hoefde te sjouwen. De volgende dag vond ik het tegen de hek terug. en mijn keel is nog steeds rot van het zuipen en schreeuwen (HOEREN!!). Ik zou zo bij motorhead kunnen zingen. Jammer dat het zo droog was. ik zit nog steeds te hoesten van al dat stof. beetje overdreven van al die poortjes. En de meeste medewerkers daar waren wel erg streng

AL met al een zeer geslaagd graspop!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Disinter
Contacteer:

Bericht door Disinter » di jun 28, 2005 1:50 pm

innuendo schreef:Slipknot: echt 1 minuut van gezien om vervolgens keihard te lachen en te gaan heerschen bij:

Stormrider: Erg gaaf, marcel koenen en die andere gitarist speelde echt geweldig. Wat hebben we daar een gaaf feestje gebouwd! Kan me niet voorstellen dat de sfeer net zo geweldig was als bij snipkut.
Spiritual Healing 8) god wat was dat gaaf!

valkyrian

Bericht door valkyrian » di jun 28, 2005 1:59 pm

Disinter schreef:
oh... en daarbij zou niemand mij herkennen.
oh ja herkende jou wel, mijn tent stond zelfs naast jou :P

Tony Montana

Bericht door Tony Montana » di jun 28, 2005 2:03 pm

Ik heb mij goed vermaakt! Echter veel te lange wachttijd bij de ingang van de camping, wat er met die hitte voor veel irritatie zorgde.

Ik heb de metalfan.nl vlag wel gezien, maar ben niet langs geweest.

Hoogtepunten: Megadeth, Behemoth, Accept, Pro-Pain, Dio, Amon Amarth en natuurlijk Maiden.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

Disinter
Contacteer:

Bericht door Disinter » di jun 28, 2005 2:09 pm

valkyrian schreef:oh ja herkende jou wel, mijn tent stond zelfs naast jou :P
:shock: Hester? :shock:

ha! krijg nu tieten, jij ook hier!

dako

Bericht door dako » di jun 28, 2005 2:11 pm

Tony Montana schreef:Ik heb de metalfan.nl vlag wel gezien, maar ben niet langs geweest.
Daar stond alleen Martijfish.

Wat die apenkop bezielt om na 60 posts al een vlag te maken, zal ik wel nooit begrijpen.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Erased

Bericht door Erased » di jun 28, 2005 2:18 pm

Wat die apenkop bezielt om na 60 posts al een vlag te maken, zal ik wel nooit begrijpen.
Niek heeft er nog een kwartier met zijn hoofd tegen aan lopen beuken.
Daarna zijn we richting het 'echte mf kamp' gegaan.
[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.

Vlammy

Bericht door Vlammy » di jun 28, 2005 2:19 pm

Erased schreef:[..]

Niek heeft er nog een kwartier met zijn hoofd tegen aan lopen beuken.
Daarna zijn we richting het 'echte mf kamp' gegaan.
Niek was goed van de kaart hoorde ik! :lol:

Erased

Bericht door Erased » di jun 28, 2005 2:22 pm

Vlammy schreef:[..]

Niek was goed van de kaart hoorde ik! :lol:
Nogal ja. Ik heb hem omgedoopt tot beercollector. Hij had wat biertjes bij in 2 dozen, en ze vielen er steeds uit op de grond, en hij raapte ze dan weer op met zijn zatte hoofd. Wat overigens niet lukte..
^LOL pwned.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » di jun 28, 2005 2:25 pm

Is het nou nog gel;ukt om die vlag te jatten dan?

Vlammy

Bericht door Vlammy » di jun 28, 2005 2:25 pm

Erased schreef:[..]

Nogal ja. Ik heb hem omgedoopt tot beercollector. Hij had wat biertjes bij in 2 dozen, en ze vielen er steeds uit op de grond, en hij raapte ze dan weer op met zijn zatte hoofd. Wat overigens niet lukte..
:lolup:

Damn, volgend jaar blijf ik gewoon 3 dagen kamperen! Heb een boel leuke dingen gemist volgens mij, hehe.

saz

Bericht door saz » di jun 28, 2005 2:28 pm

ik heb dit jaar zo goed als nul mf'fers gezien op graspop
komt vast doordat de schaars geklede dames steeds mijn aandacht hadden :roll:
..it's all just a togetherwalk of circumstances...

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di jun 28, 2005 2:30 pm

saz schreef:ik heb dit jaar zo goed als nul mf'fers gezien op graspop
komt vast doordat de schaars geklede dames steeds mijn aandacht hadden :roll:
Volgend jaar ga ik met me maat 50 witte t-shirts meenemen en regelen we zo'n waterspuit en gaan we een wet t-shirt contest houden ;)
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

saz

Bericht door saz » di jun 28, 2005 2:33 pm

maak dan wel tshirts die oplosbaar zijn op waterbasis :twisted:

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di jun 28, 2005 2:33 pm

saz schreef:maak dan wel tshirts die oplosbaar zijn op waterbasis :twisted:
Hehe goed idee, neem wel je camera mee eh ;) en een blocknote+pen voor alle telefoonnummers/email adressen.

dako

Bericht door dako » di jun 28, 2005 2:35 pm

Vlammy schreef:[..]

:lolup:

Damn, volgend jaar blijf ik gewoon 3 dagen kamperen! Heb een boel leuke dingen gemist volgens mij, hehe.
De camping zort voor de halve gaafheid, echt.
Het festival is de andere helft.

saz

Bericht door saz » di jun 28, 2005 2:35 pm

NochdFaol schreef: Hehe goed idee, neem wel je camera mee en een blocknote+pen voor alle telefoonnummers/email adressen.
ik heb ze al ingepakt! :P

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di jun 28, 2005 2:36 pm

Hmm nou krijg ik spijt dat ik niet langs ben geweest.

saz

Bericht door saz » di jun 28, 2005 2:37 pm

dako schreef: De camping zort voor de halve gaafheid, echt.
het kan op de camping idd erg relaxt zijn
maar dan moet je wel met een groepje zijn
of veel bekenden tegengekomen zijn

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di jun 28, 2005 2:37 pm

saz schreef:[..]

ik heb ze al ingepakt! :P
Hehe terecht, man heb net mijn portemonee uitgemest kom allemaal emailadressen en telnummers tegen :?

Maar even disposen voordat mijn chick hier is :twisted:

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » di jun 28, 2005 2:38 pm

saz schreef:[..]

het kan op de camping idd erg relaxt zijn
maar dan moet je wel met een groepje zijn
of veel bekenden tegengekomen zijn
Veel bekenden --> check
Groepje mee --> check
Ultieme meligheid --> check

8)

Vlammy

Bericht door Vlammy » di jun 28, 2005 2:41 pm

Dit jaar had ik het niet echt goed georganiseerd, had ook pas een week van te voren besloten dat ik zou gaan en toen was het een beetje kort dag om nog van alles te regelen. We wilden iedere dag heen en weer rijden, maar er is echt veel misgegaan qua vervoer (mensen kwijt zijn, te vroeg / te laat zijn, op de verkeerde afspreekplek zijn) dus volgend jaar pak ik het anders aan. Drie dagen niet douchen heb ik er dan graag voor over.

Ik heb jou trouwens helemaal niet meer gezien!

Erased

Bericht door Erased » di jun 28, 2005 2:42 pm

Ik heb trouwens gewoon heerlijk gedouched hoor, elke dag! Geen rij, alleen wel koud, hing van het tijdstip af geloof ik..
Maar koud is alleen maar goed met dit weer, vond het wel fijn.
^LOL pwned.

dako

Bericht door dako » di jun 28, 2005 2:43 pm

Vlammy schreef:[..]Ik heb jou trouwens helemaal niet meer gezien!
Ik heb jou welgeteld één keer gezien, op vriujdag was dat geloof ik.
Maar goed, ik zat net wat te vreten, en jij kwam zo snel voorbij lopen, dat je al weg was toen ik eenmaal doorhad dat jij dat was.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » di jun 28, 2005 2:44 pm

Erased schreef:Ik heb trouwens gewoon heerlijk gedouched hoor, elke dag! Geen rij, alleen wel koud, hing van het tijdstip af geloof ik..
Maar koud is alleen maar goed met dit weer, vond het wel fijn.
en dan terug lopen door die stofwolk en weer helemaal ranzig zijn :lol:

Erased

Bericht door Erased » di jun 28, 2005 2:45 pm

MindlessMayo schreef:[..]

en dan terug lopen door die stofwolk en weer helemaal ranzig zijn :lol:
Hahah, ja klopt, maar het was wel EVEN fris :P
De eerste dag trouwens onder de douche gezet, was bijna met de ambulance meegegaan namelijk :(

Edit: en ik kreeg een complimentje dat mijn haar zo fris rook toen ik stond te bangen bij aborted, hehe.
^LOL pwned.

Plaats reactie