arjans schreef: ↑zo dec 07, 2025 7:28 pm
Ik ben gisteren naar Terzij de Horde in Tivoli geweest. Geweldig concert!
ja, die wil ik ook wel eens zien, laatste album vind ik best goed, maar denk dat het live nog meer indruk maakt, hoop net zoals amen ra, dat het vooral live staat als een huis, op cd vind ik dat snel vervelen
ik ben gisteren bij cradle of filth beland in antwerpen, laatste datum van de tour, dus ik kan zoveel spoilen als ik wil
ik ging vooral voor suffocation in het voorprogramma, ik mis namelijk geen enkel concert van suffocation als het in de buurt is, want suffocation is altijd fantastisch: zeer bruut, ik vind de nieuwe zanger (drummer van Disgorge trouwens) erg goed, het is live altijd zo strak en die bas blaast je volledig omver, tja, ik ben gewoon een fan, altijd al geweest, op gebied van brute techdeath, blijft het toch wel een van de beste bands aller tijden, en het is dat maar normaal dat ik elke keer ga, elke keer voel ik opnieuw die opwinding
setlist was met pierced from within, effigy of the forgotton, crypt ook volledig in balans met paar nieuwere songs...kan niet wachten op het volgende concert van de heren uit New York
tja, cradle of filth is nooit de beste liveband geweest, maar het was wel vermakelijk, vier nieuwe songs en daarnaast zowaar bathory aria! funeral in carpathia was hoogtepunt, dani filth zong redelijk (hoge pitch screams waren wel, tja, beschamend bij momenten, zeker in oude songs) en had er wel zin in
maar eigenlijk is er wel nooit een bandgevoel, ook bij vervangmuzikanten deze keer, het maakt niet uit wie er staat, het is gewoon dani filth met een begeleidingsband
wat voor de rest opviel, hof ter lo (ja, ik blij die zaal zo noemen) was verre van uitverkocht, ik stond op vierde rij, en ik had twee meter plek rond mij, stond niet eens goed vol tot de trappen, populariteit is dus echt wel gezakt, kan nog herinneren dat ik ze zag in heiniken music hall, nu kunnen ze nog maar paar honderd kaartjes verkopen, dat is wel pijnlijk voor onze dani
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.