Doet er nog iemand mee of wat?
Ozzy Osbourne
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Re: Ozzy Osbourne
Nee geen zin in.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Zeker wel.
Diary Of A Madman vind ik een betere plaat dan het debuut. Simpelweg omdat de songs over de gehele linie sterker zijn. Over The Mountain, Flying High Again en met name de titeltrack zijn klassiekers. Ik had deze nog ergens liggen op een cd-r en heb hem de afgelopen dagen met plezier meerdere keren beluisterd in de auto. Ik snap echt niet waarom Crazy Train (sterk begin, maar daarna voor mij nogal een anti-climax) zo opgehemeld wordt, terwijl een nummer als Diary Of A Madman van het begin tot het eind briljant in elkaar zit.
Deze toch maar eens op origineel aanschaffen. (8.4/10)
Diary Of A Madman vind ik een betere plaat dan het debuut. Simpelweg omdat de songs over de gehele linie sterker zijn. Over The Mountain, Flying High Again en met name de titeltrack zijn klassiekers. Ik had deze nog ergens liggen op een cd-r en heb hem de afgelopen dagen met plezier meerdere keren beluisterd in de auto. Ik snap echt niet waarom Crazy Train (sterk begin, maar daarna voor mij nogal een anti-climax) zo opgehemeld wordt, terwijl een nummer als Diary Of A Madman van het begin tot het eind briljant in elkaar zit.
Deze toch maar eens op origineel aanschaffen. (8.4/10)
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Morgen mij meteen maar eens aan Bark At The Moon wagen. Behalve het titelnummer ken ik er voor zover ik weet niets van.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Ik luister nu Diary of a Madman voor de derde keer. Ik ken er maar verrassend weinig van. Oordeel volgt straks!